אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
רכשתי לפני חודשיים crucial ssd m4 128GB. רציתי לשאול האם יש בכלל צורך לעדכן ל firmware הנוכחי והאם זה יביא לשיפור הביצועים של כונן ה SSD? באתר שלהם מופיעה גרסת 000F ששוחררה בתאריך 11/4.
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-
אממממ אוקי ! אני רוצה לנקות את הכוננים שלי !! גם את ה CD וגם את ה DVD ! בשביל שהפעילות שלהם תהיה טובה יותר !!! איזה אפשרויות יש ? ? תודה רבה : )
-
- 8 תגובות
- 951 צפיות
-
-
ב"ה שלום חברים ההתלבטות היא בין צורב NEC בדגם החדש NEC 4570A x 16 DUAL LAYER שתומך גם ב DVD-RAM שמי יודע מתי נשתמש איתו אם בכלל ... לבין צורב ASUS בדגם ASUS DRW-1608P2 מעיון ברשת התברר לי שרוב האנשים מרוצים מ 3550A של NEC ככה שמסתמה גם הדגם הזה החדש יהיה בהתאם כידוע לחברת NEC אבל ה ASUS מגיע עם באנדל שלם לעומת NEC בקופסא והוא גם צורב מאוד טוב חוץ מפה ושם שראיתי שלא צורב על DVD-RW על פול מהירות יעני רק על 4X ומטה ... שזה לא הכי משנה ההתלבטות קשה והסכום דומה מה דעתכם חברים יקרים :s05: אסף.
-
- 8 תגובות
- 951 צפיות
-
-
שלום לכולם שמעו יש לאבא שלי יש 3 מחשבים בעבודה שעובדים עם איזה תוכנה ורק תקבצים שלה צריך לגבות עכשייש לי שאלה יש לו עוד מחשב בעבודה שהוא סתם לא טוב ש לו כרטיס רשת אבלרציתי לדעת אם אפ]ש לחבר אותו לשלושת המחשבים ושהוא יגבה מכולם או אפילו רק מאחד שיגבה? לכולם יש כרטיסי רשת..ויש גם כבלים והכל..
-
- 5 תגובות
- 951 צפיות
-
-
צרבתי סרט שיש לי על המחשב באיכות HD, שהסיומת של הקובץ זה mkv. ה-DVD שלי קורא סרטי HD אבל הוא לא הצליח לנגן את הסרט. מה הבעיה? תודה
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
-
אשמח לקבל דעה על הSSD הזה.. איך הוא ביחס לאחרים? והאם הוא יביא לי שיפור במקום הרפטור שיש לי. Western Digital 74GB Raptor 10K, 16MB, SATA http://ksp.co.il/hmain.php?uin=9468 תלחצו על אחד הסניפים. השימושים לא מיוחדים במיוחד..וינדוס ועבודה שוטפת אינטרנט מוזיקה משחקים סרטים..ובכללי למהירות! הכונן נטו למערכת הפעלה. יש לי עוד אחד של 500GB.
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום רב לכולם התעוררתי בבקור לגלות שהמערכת הפעלה נדפקה סבבה...התקנתי מחדש התעסקתי קצת עם מחיצות אבל הכל עלה בחזרה הווינדווס הותקן על דיסק אחד והדסיק השני של ה 500 ג'יגה לא נגעתי בו היה לי שם יותר מ 400 ג'יגה של חומר ותמונות של ה 7 שנים האחרונות עכשיו הבעיה בכונן של ה 500 דרך כל תוכנת צד שלישי אפשרית אני רואה את הכונן אבל הוא מראה לי שפשוט על אותו דיסק יש 130 ג'יגה של unpratitioned space אני לא רוצה ליצור מחיצה על אותם 130 ג'יגה האלה בשביל שמה שהיה על הדיסק לא ימחק הנה תמונה להמחשב זה קצת קשה להבנה בבקשה למומחים פה אני אובד עצות...נראה לי שבסוף אני אקח אותו לשיחזור החיים שלי שם [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 950 צפיות
-
-
השאלה נמצאת בכותרת. 8)
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
היי שלום לכולם יש לי HD של WD במחשב שמחולק לשני פרטישנים ומערכת הפעלה XP! הכל היה נפלא עד שיום אחד (אתמול) החליט פרטישן D להיות לא תקין. וכשאני רוצה לפתוח אותו דרך המחשב שלי הוא שואל אותי אם אני רוצה לפרמט את הכונן? חחה(שזה לא מצחיק). מה לא נסיתי בשביל לתקן את הכונן כי יש לי הרבה חומר חשוב שם!! ניסיתי לתת לו פקודה לסריקת דיסק דרך הוינדוס! ניסיתי לתת לו את אותה פקודה דרך דיסק חיצוני! ניסיתי דרך מערכת הפעלה שמותקנת לא על אותו דיסק! בפרטישן מגיק הוא רושם לי שגיעה על כל הדיסק! בתוכנת דיגנוזה של WD אין שם שום אופציה תיקון! המוזר הוא שבניהול דיסקים של וינדוס הוא רושם שהפרטישן תקין ומצוין גם כמה מקום פנוי ותפוס נשאר בטוח יש דרך לסדר את הפרטישן הזה גם עם לא כל החומר י…
-
- 7 תגובות
- 950 צפיות
-
-
יש לי צורב די וי די אחד,וסידירום אחד.. ואני רוצה לעשות קופי לדיסקים dvd שיש לי בבית,איך אני עושה את זה? יש אפשרות להעתיק את התוכן של הדיסק די וי די למחשב ואז לצרוב אותו וכך יהיה קופי של הדיסק או שיש דרך אחרת?
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום ברשותי מחשב חדש (לפני כחודש+-). נתקלתי בבעיה שאינני יכול להעתיק קבצים גדולים לDOK שלי. לא, זה לא FAT, הוא מוגדר כNTFS. אפילו העברתי אותו הלוך ושוב רק כדי להיות בטוח. זה לא DOK בודד, אלה כמה שונים מכמה חברות שונות. ההעברה מתחילה מהר(מספרים כמו 200MB) ופשוט בערך ב20% העברה היא נתקעת. השארתי אותה כמה שעות טובות והיא לא זזה בכלל. מה שעוד, האינטרנט בכל הזמן שההעתקה פועלת אינו רוצה לזוז, אין יכולת נורמלית להיכנס לאתרי אינטרנט או לבצע פעולות ברשת. אני ממש ממש לא מבין מה העניין, אני חושד בRAM אבל במבחן זכרון של וינדוס תחת הrepair לא נמצאו בעיות. למישהו יש רעיון? נ.ב מצורף המפרט שלי : Intel I5 3570KScythe mugen 2ADATA XPG gaming 8GB DDR1600Asrock z77-PRO4Crucial M4 128GB SSDH…
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
-
משהו מוזר שקרה לי ולא הבנתי פירמטתי תמחשב וה-DISC ON KEY היה מחובר באותו זמן אז שמחקתי מחיצות אז בטעות גם מחקתי תמחיצה של ה-DISC ON KEY לאחר מכן שניסיתי להכנס לכונן במחשב של ה-DISC ON KEY הוא רשם לי שצריך קודם לאתחל אותו כאילו לעשות לו פורמט לחצתי איתחול אבל זה רושם לי שלא ניתן לעשות איתחול בקיצור הכונן של ה-DISC ON KEY מופיע לי אבל לא ניתן להכנס אליו ניסיתי גם במחשב נייד הכונן מופיע אבל הוא רשם לי להכניס דיסק נשלף משהו כזה... עשיתי גם לחצן ימני על הכונן מאפיינים וזה רשם לי שיש לי 0 מקום ב-DISC ON KEY משהו מוזר ניתן לתקן את זה?
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
מה יותר מהיר מישהו יכול לתת לי תמונה של הגרף הזה של המיהריות בבקשה ונמה ההבדל בין FIREWIRE 400 ל FIREWIRE800
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
השאלה שלי אם אפשר לצרוב נגיד תוכנית טלויזיה שמורידים מהאינטרנט עם צורב דיוידי בצורה שיהיה אפשר לראות אותה בדיוידי שלא תומך אפילו ב vcd כלומר לצרוב את זה בפורמט של דיוידי ואם כן איך?
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום, ברשותי כונן קשיח חיצוני western digital my passport essential 500gb עם תמיכה לחיבור USB 3.0 1. אם יש אפשרות באמצעות תוכנה כלשהו שמאפשר לכונן קשיח למצב שינה בידנית בלבד ובעיקר תוכנה תיזכור שבעת אתחול חלונות, לכונן קשיח תמיד יהיה במצב שינה. 2. שאלה על שמירת כונן: מה אורך חיים לכונן קשיח ואילו רגישים לכונן קשיח חיצוני שכדאי למנוע נזקים? תודה רבה. ל-!_Nike_! תיקנתי את כותרת, מקווה שזה בסדר.
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת מה יותר טוב בתור חיבור להעברת נתונים? FireWire שהוא חלק מהלוח או FireWire בתור כרטיס שיושב על חריץ ??? תודה רבה איתי דוברין
-
- 2 תגובות
- 950 צפיות
-
-
היי אני מתעניין בקניית כונן קשיח חיצוני 2.5 אינץ' 1TB USB3.0 אשמח להמלצות!!!!! ושיהיה במחיר סבבה ואמין גם על הדרך!! תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
בוקר טוב, לפני יומיים החלפתי ספק כוח. אתמול הכנסתי דיסק לצורב על מנת להתקין תוכנה במחשב. הצורב חשב, הופיע באייקון של העיגול המסתובב, וזהו. אם נכנסים לצורב כתוב שגודל הדיסק הוא 0 ושיש 0 מקום פנוי. הוא פשוט לא מצליח לקרוא מידע יותר, אבל כל השאר עובד כרגיל. אין לי התחלת של רעיון מה יכול לגרום לכך. מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 950 צפיות
-
-
לא לפני הרבה זמן בצעתי raid0 במחשב הכל עבד מעולה. היום היה לי מסך כחול ולאחריו כשהמחשב עולה ראיתי שבמסך שהמחשב מציג את מערך הדסקים שלי על אחד מהם מופיע error occured! השאלה היא האם זו בעיה חומרתית בדיסק או שזו בעיה במערך..??? יש לציין שהמחשב עולה לווינדוס![br]פורסם בתאריך: 17.12.2009 בשעה 22:14:14 אני לא בטוח אם זה שייך לפה או לחומרה אני אשמח שיעבירו את ההודעה למי שצריך במידה וצריך....
-
- 2 תגובות
- 950 צפיות
-
-
מה ההבדל בביצועים ? האם כדי להנות מהביצועים יש צורך בחומרה מיוחדת מבחינת הלוח אם ?
-
- 0 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום. יש לי שרת אחסון עם לוח אם מדגם Gigabyte GA-D525TUD. כרגע יש לי שני כוננים של 2TB שיושבים על בקר הרייד (SATA) וכונן של מערכת ההפעלה שיושב על SATA שלישי. יש לי חיבור SATA נוסף, חיבור IDE ו-PCI אחד. קניתי עכשיו עוד שני כוננים של 2TB ואני רוצה לחבר אותם על שני חיבורי ה-SATA הנותרים ולחבר את הקשיח של מערכת הפעלה בצורה אחרת. רציתי לדעת האם חיבור של הכונן של מערכת ההפעלה על מתאם SATA ל-IDE למשל כזה: http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=2&glist=1&uin=5269&txt_search=IDE&buy=&minprice=0&maxprice=0 יפגע בביצועי הקשיח או שעדיף מתאם של SATA ל-PCI? (למרות שלפי מה שהבנתי לשניהם רוחב פס של 133MBps) תודה רבה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 949 צפיות
-
-
קניתי Disk On Key של 8 ג'יגה ויש לי מספר שאלות: 1. אני לא יכול להעביר קובץ של 6 ג'יגה. למה? 2. כיצד ניתן להגן על המידע ? 3. יש תוכנות\קבצים מומלצים שכדאי שיהיו על ה disk on key?
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-


