עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by GREATTHUNDER,

    אני מחפש חיבור שמשנה את היציאה של HD רגיל(IDE) ליציאה של USB אני יודע שדיברו על זה בפורום והרצתי חיפוש אבל מצאתי כל מיני דברים שדומים אבל הם לא מה שאני מחפש. אני צריך רק כבל שישנה חיבור IDE לחיבור USB (ושיתמוך בUSB 2 ) אני גם צריך מקום שבו אני יוכל לקנות את זה (אם זה לא נגד חוקי הפורום להגיד) אני חושב שיש באינטרנט אבל בכללי אני קצת פארנואיד בלתת את מספר כרטיס האשראי שלי באינטרנט...(אתם חושבים שיש לזה הצדקה?)

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  2. Started by 114508534,

    קניתי היום בשעה טובה כרטיס הרחבה למחשב שלי SERIAL ATA PCI CARD של STLAB , מישהו התנסה איי פעם בהתקנת כרטיס הרחבה שכזה או דומה, קיבלתי דיסק איתו ולא ממש מצאתי שם ההתקנה של הדרייברים, אמורים להגדיר איזה משהו בבסיס ? הלוח אם ללא חיבורי SATA מקוריים, מנהל ההתקנים זיהה אותו מיידית, בחרתי להתקין דרייברים אוטומטית וזה כבר 20 דקות מחפש. תודה

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  3. Started by mushon26,

    קניתי את הכרטיס הזה: SanDisk 32GB Extreme SD Card (SDHC) 45MB/s - Class 10 אלה הם התוצאות של בדיקת המהירות, האם הם לא נמוכים מדי? מהירות הקריאה והכתיבה המקסימליים הוא 45 מגה לשניה ציפיתי להרבה יותר מזה. אגב הכרטיס נקנה מהאתר Mymemory.co.uk, האם הכרטיס פגום, האם אלה הם התוצאות שצריכות להתקבל? אשמח לשמוע את דעתכם.

    • 6 תגובות
    • 951 צפיות
  4. Started by LRa,

    בוקר טוב, לפני שבוע הזמנתי כונן סמסונג 500G hd502hi וקיבלתי במקומו hd503hi . האם הוא טוב באותה מידה או שמא כדאי לי להחזיר אותו?

    • 6 תגובות
    • 951 צפיות
  5. אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני למחשב אשר יתחבר גם לטלוויזיה. השימוש בכונן יהיה רציף. סוג החיבור USB 2 ו-3. נפח של לפחות טרה ביט. עדיף שיהיה עמיד. יותר מזה אין לי כל כך מושג. אשמח להמלצות.

    • 0 תגובות
    • 951 צפיות
  6. Started by Nachum987,

    שלום, אני מעוניין לרכוש כונן חיצוני שישמש לגיבויים. ראיתי שישנו מכשיר מובנה שמבצע את RAID 1 באופן אוטומטי, האם הוא מומלץ? האם אני יכול לרכוש 2 כוננים קשיחים זהים ולחבר אותם איכשהו ושהם יבצעו את הפעולה של ה-RAID 1 באופן אוטומטי? דבר נוסף שראיתי זה NAS, האם ישנו מכשיר כזה שיתאים לשימוש שלי? האם אני יכול לבנות מערך NAS שיבצע RAID 1 באופן אוטומטי (במקום לרכוש מערכת NAS מוכנה ויקרה?). תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 951 צפיות
  7. שלום יש לי 2 כוננים קשיחים SATA2 במחשב.. עכשיו שמתי לב שבתוכנה סנדרה המהירות היא על 150, משמע SATA1 אני הרכבתי את המערכת לבד.. עכשיו יכול להיות שהג'אמפר בברירת מחדל הוא על 150 במקום 300 ואני צריך לשנות את שניהם הג'אמפרים של שני הכוננים?

    • 8 תגובות
    • 951 צפיות
  8. Started by AmitDanan,

    אף פעם לא יצא לי להיתעסק עם 2 כוננים או יותר השאלה שלי איך אני בוחר בכונן אחד שיהיה C והשני יהיה D והכונן השלישי יהיה F, האם בפירמוט זה נותן את האפשריות הללו? נכון לרגע זה אין לי צורך במספר כוננים.

    • 9 תגובות
    • 951 צפיות
  9. Started by mazoneli,

    יש ברשותי מחשב ישן עם לוח GA-P35-DS3 רכשתי SSD וחיברתי אותו ב ACHI, הציעו לי בחנות רכישת מתאם מהסוג הנ"ל, בדקתי ומאחר ובלוח שלי יש רק PCIX1 פנוי שהמהירות שלו היא 250Mb/s לעומת ה SATA 2 שאני משתמש שאמור להיות 300Mb/s כך שבעצם אין לי שום סיבה לרכוש את המתאם הזה. או שאני טועה ?

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  10. קניתי מחשב נייד חדש שהיה מותקן בו כבר וינדוס 8 (לצורך העיניין SONY VAIO FLIP) עכשיו יש על ההרד דיסק את הקובץ הגיבוי והשיחזור של סוני אני רוצה לשדרג את ההרד דיסק ל SSD ורציתי לדעת אם יש אפשרות להעביר את הקובץ הזה ?

    • 0 תגובות
    • 951 צפיות
  11. Started by udi,

    האם הצורב הזה GL דגם B0238 04X01X23 שווה 400 שקל ואם כן האם הוא תומך ב OVER BURN

  12. Started by yasha77,

    האם יש תוכנת צריבה טובה בעברית לwin98

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  13. Started by et_gershon,

    השאלה שלי האם אפשר להכניס למחשב עוד כונן תקליטורים שייפעל גם במקביל לרגיל ולצורב או אפילו להכניס 2 צורבים שאלה חשובה לי תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 951 צפיות
  14. Started by hj4ever,

    שלום לכם. לאחרונה הגעתי למסקנה שהמקום על הדיסק הקשיח שלי לא מספק אותי, ולכן אני רוצה "להחיות מהמתים" את הHD הישן שלי יחסית. ההארד דיסק הוא 250GB, מסוג IDE. הייתי רוצה המלצה למארז חיצוני, מחיר אני לא כלכך יודע את הטווחים, אבל שלא יהיה יקר בצורה מוגזמת, בסה"כ זה רק מארז חיצוני. יש לציין שיש לי בקר firewire, וכמובן שיש עדיפות גדולה למארז שיתחבר בצורה כזאת, שכן היא הרבה יותר מהירה מUSB (לא?). תודה מראש, מתן

    • 4 תגובות
    • 951 צפיות
  15. Started by ofer40,

    היי אני מחפש דיסק קשיח 250 או 320 שיהיה שקט,האם יש כזה דיסק? תודה

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  16. Started by dannygnh,

    קניתי דיסק קשיח wd 80 gb ויש לי מעבד סלרון 800 מדוע הוא מזהה רק 10 gb

    • 10 תגובות
    • 951 צפיות
  17. Started by MeTaLhAmMeR,

    שלום, אני רוצה ליקנות צורב כמה שיותר טוב עד 350 שקל על מה אתם ממליצים? והאם מיצרים עוד צורבי סקזי

    • 6 תגובות
    • 951 צפיות
  18. Started by ModChiP,

    מצב תמונות בהתחלה הייתה לי את הבעיה הזו C0000218 אז עשיתי את הבדיקת דיסק ותיקון- המחשב עלה. ואז ראיתי שיש עוד סקטורים פגומים והחלטתי לעשות עוד בדיקת דיסק כדי להוציא את הפגומים מהמחזור השתמשתי בבדיקת הדיסק של התוכנה הזו- http://www.ubcd4win.com/index.htm מאז המחשב לא עלה- הביוס עולה ואז יש מסך שחור. אשמח לעזרה ויעוץ- תודה!

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  19. אני מתכנן בקרוב לקנות הארד דיסק חיצוני... כרגע יש ברשותי מחשב נייד dell n5010 עם I5 M460, בעל יציאת E-SATA... השאלה שלי היא איך אני יודע אם המחשב שלי תומך USB3 או לא... יש לי גם מחשב נייח עם לוח אם gigabyte ga-g31m-s2c... בעקרון השימוש של הכונן יהיה לשמירת קבצים כבדים ואוליי אפילו הפקת מוזיקה ככה שאני צריך את המהירות... בכוננים שיש ESATA יש גם USB? איזה כונן אתם ממליצים לי לקנות בנפח טרה בייט ומעלה?

    • 1 תגובה
    • 951 צפיות
  20. Started by Bah_gots_pIII_450,

    DVD+RW שנצרב לפני חודש כבר לא קריא... (Verbatim). אני לא יודע אם זה בגלל המדיה או בגלל הצורב (NEC). בכל מקרה אני עובר לגבות מידע קריטי על SD Card. זכרון Flash מחזיק מעמד יותר זמן ממדיה אופטית נכון? תודה.

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  21. שלום אנשים יש לי unraid nas שרץ על מחשב ישן פנטיום 4 והלוח אם הוא msi ms-7173. כרגע מחוברים אליו שני קשיחים של wd green 1tb. בשניהם שמתי את הג׳אמפר מאחורה שמכניס אותם למצב תאימות לsata 150 MB/s. השאלה שלי היא האם גם בקשיחים החדשים בסדרת הgreen או אפילו red קיים הג׳אמפר הזה צריך לדעת לפני שאני מוסיף כונן... האם הלוח הזה ייתמוך בsata 2/3 בלי הג׳אמפר? מודה לכם..

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  22. שלום, אני מחפש כונן קשיח חיצוני בעיקר לחיבור לLCD (דרך USB) לסרטי HD בגדול של 500GB-1TB בטווח של200-250 ש''ח. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 951 צפיות
  23. אני מנסה לפרמט כונן חיצוני בשביל נייד שהלך לו הפנימי. הכונן החיצוני היו WD Passport Essential 320GB. ה- Windows XP Pro Setup שמופעל מ-DOS נותן לי הודעה לאחר שהוא מזהה אותו והכל, כי אינו יכול להפעיל את ההתקנה של XP עליו.... ההודעה אומרת: Your computer's startup program cannot gain access to the disk containing the partition or free space you choose. Setup cannot install Windows XP on this hard disk. This lack of access does not necessarily indicate an error condition. For example, disks attached to a SCSI adapter that wasn't installed by your computer manufacturer or to a secondary hard disk controller, are typically not visible to the startup program unless special softwa…

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  24. תראו כיצד עובד הדיסק הקשיח מתחת למכסה בשידור חי! http://www.metacafe.com/watch/318610/inside_a_hard_drive_see_what_goes_on_inside/

    • 10 תגובות
    • 951 צפיות

דיונים חדשים בפורומים