עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by shimon23,

    היי אני בונה מחשב חדש והכונן הקשיח הראשי יהיה NVME בנפח 256/512 GB. בכל המפרטים שראיתי, הדיסק המשני הוא דיסק קשיח מכני רגיל ולא SSD, ככל הנראה כי זה עולה עוד 500 ש"ח לנפח של גי'גה (אל תתפסו אותי על השקל). האם יש סיבה שלא להעדיף דיסק SSD על דיסק קשיח רגיל מלבד הכסף? כיוון שכל פעם שאני נאלץ היום לעבוד על הדיסק המשני, אני משתגע מהאיטיות.

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  2. כותרת: בעת ההכנסה זה לא קורא את -DOK. ניסיתי ע"י הכנסה של DOK אחר וזה כן קרא. מה הבעיה בעצם? מישהו יודע אולי על DOK'S אחרים שכן יתמכו בחיבור USB בטלוויזיה? תודה.

    • 6 תגובות
    • 967 צפיות
  3. איזה דיסק חיצוני נייד בנפח של 1T יהיה מתאים להתחבר לאקסטרימר? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  4. Started by -Sky_Lord-,

    היי, יש לי במחשב שני כוננים קשיחים, אחד של 80 ואחד של 320. השגתי עכשיו עוד אחד של 80, אז חשבתי לעשות raid 0 ביניהם, השאלה שלי היא כזאת - האם ניתן לעשות מערך raid 0 מבלי לאבד את המידע הקיים? אני מניח שבעזרת מחשב אחר אני אוכל לעשות ghost לכונן, לבנות את המערך ואז לשחזר, השאלה אם זה אפשרי גם בדרך אחרת? אם זה לא אפשרי אז יש לי עוד שאלה - האם מערך raid 1 משפר את קצב קריאת הנתונים, כלומר האם המחשב יודע לנצל את זה שהמידע רשום בשתי מקומות? אם כן אז אולי אני פשוט אבנה מערך raid 1, קצב קריאה יותר חשוב לי מקצב כתיבה. תודה יואב עריכה - אני אציין שיש לי לוח אם Gigabyte GA-K8VT800M עם בקר RAID

    • 4 תגובות
    • 967 צפיות
  5. Started by erezb84,

    שלום, יש לי הארד דיסק נייד שהתחיל לעשות בעיות (חלק מהספריות לא ניתנות לפתיחה/קריאה/העתקה, אין גישה אליהן) בחלק מהספריות יש לי מידע חשוב שלא גיביתי, והייתי רוצה לדעת, לפני שאשלח לחברות שחזור מידע האם יש משהו שאוכל לעשות לבד במאופן עצמאי? להפעיל תוכנת שחזור כזו או אחרת... קראתי קצת על תוכנת easy recovery, האם לדעתכם היא מתאימה? בתודה מראש,

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  6. הדירושות: 7200 סיבובים לדקה 8 מגה באפר כמה שיותר גיגה אפשריים רצוי חברה בעלת שם טוב(MAXTOR WD) אני רוצה מוצר איכותי בתקציב של: 450 שקל עם זה לא אפשרי אז תוריד בדרישות את הדברים הפחות חשובים תודה מראש! איתי

    • 5 תגובות
    • 967 צפיות
  7. אני יכולה ששני HD ישמשו לי ככונן אחד למשל כונן D יהיה משני HD?

    • 4 תגובות
    • 967 צפיות
  8. היי. לפני פחות משבוע קניתי מחשב חדש וקיבלתי איתו כונן קשיח של 500GB, ובנוסף לכך לקחתי את הכונן הקשיח מהמחשב הקודם שלי (קיבולת: 150GB).. העברתי ממנו מה שצריך לכונן החדש, והתחלתי לאחסן בכונן של ה-150GB סרטים; לא הגעתי למקסימום קיבולת או משהו, אבל פשוט בכל פעם שאני משתמש בו יש רעש מהמארז של המחשב, כאילו הוא רועד או משהו בסגנון.. וכשאני נכנס אליו דרך חלונות, אז בנוסף לרעש הסייר של חלונות נתקע לכמה שניות כאילו הוא סורק את הכונן או משהו כזה..? לעומת זאת, כשאני רואה סרטים יש רעש קטן מהכונן בהתחלה, ואז הסרט נטען ואפשר לראות הכול חלק ללא בעיות. אני חושב שצריך להתאים את הכונן הקשיח למחשב החדש או משהו (אני לא מריץ עליו חלונות, כפי שאמרתי למעלה רק סרטים), וכבר ניסיתי לעשות לו אתחול..…

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  9. שלום, יש לי כונן קשיח ישן עם 40GB בלבד ואני רוצה לפרמט אותו שלא יהיה בו כלום! אפילו לא מערכת הפעלה... יש אפשרות לפרמט אותו בלי להתקין WIN וישר לחבר אותו למחשב אחר ולהעביר את הקבצים שלי אליו?כאילו הוא DOK רק עם נפח גדול.. אם כן מה האפשרויות שיש לי ואיזה הכי נוחה לדעתכם?

    • 4 תגובות
    • 967 צפיות
  10. Started by Y.R,

    שלום. קניתי צורב dvd והייתי רוצה לצרוב dvd שברשותי, האם זה אפשרי? וכיצד?

    • 8 תגובות
    • 967 צפיות
  11. Started by JediMaster,

    שלום לכולם לפני כמה חודשים קניתי צורב של NEC 3520A הכל טוב ויפה. אין לו דרייברים, נתתי לXP לזהות אותו, אבל אני עדיין לא יודע אם זאת הבעיה. לפני כמה זמן ניסיתי לצרוב מספר דיסקים של DVD והם כל הזמן נדפקו, או היו בהם בעיות, ועכשיו ניסיתי לצרוב Data Disc פשוט והווינדוס יכול לזהות אותו אבל כשאני מנסה להפעיל ממנו איזה קובץ הוא נתקע ומסרב לפעול. המדיות לצריבה שנאי משתמש בהן הן של TEAC ומהירות הצריבה היא 8X. אני באמת שלא יודע מה הבעיה, אבל זה מאוד מעצבן שקונים צורב חדש וגם הוא לא עובד, סה"כ מה זה כבר Data Disc. אם מישהו יכול אולי לעלות על הבעיה - בבקשה.

    • 6 תגובות
    • 967 צפיות
  12. Started by dagasex,

    מה דעתכם על הדגם הנ"ל? (319 ש"ח) *אני מחבר אותו במקום הצורב במחשב הנייד, וכסטודנט אני מנסה לחסוך את ה470 ש"ח שעולה הEVO.

    • 1 תגובה
    • 966 צפיות
  13. היו בפתאומיות, הצורב שליLiteon X8 הפסיק לקרוא דיסקים. אני מכניס לתוכו דיסק כלשהו הוא מתחיל לסובב אותו ואז אני שומע ויברציות חזקות מבפנים ותרתורים המערכת כמובן מסרבת לקרוא את תוכנם + המחשב עולה ממש לאט.. יכול להיות שזהו BOOT SECTOR VIRUS? או שאולי זו בעיה נפוצה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 966 צפיות
  14. Started by parsi1,

    אני רוצה לקנות צורב 22X חשבתי על חברת LG, איך הוא ? ואיך החברה בעינייני צורבים ? יש את הדגם GH22NP20 ויש את הGSA-GH11L שזה עם הlight scribe נראה לי ששוה להשקיע 20-30 שקל בlight scribe בשביל זה למרות שלא יודע מתי אני יעשה בו שימש, אבל האם יש הבדל במפרט ? שמעתי שהשכלול הזה של הlight scribe יכול לעשות סתם בעיות... יש עוד דגמים טובים מומלצים ? ואיזה חיבור עדיף ? SATA או IDE ?

    • 9 תגובות
    • 966 צפיות
  15. שלום אני זקוק בבקשה להמצלה לכונן חיצוני USB עד סכום של 500 ש"ח ועדיפות למטה. חשבתי על 4 דגמים: 1- http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4446&CatCode=405 2- http://www.speed4u.co.il/sg_product~WDH1U10000~45~69.htm 3 - http://www.getit.co.il/Prod/55384/728 4 - http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=8885 מה אתם אומרים ? וד"א קראתי את סטיקי לא מצאתי שם תשובות... :-\ תודה

    • 1 תגובה
    • 966 צפיות
  16. שלום 8) מצאתי כונן חדש בבית וחיברתי אותו, הוא מזוהה בביוס והכל טוב ויפה, אני רוצה לפרמט אותו וכמובן לעשות מחיצות, אנלא רוצה להתעסק עם דברים שקשורים לפלופי! הבנתי שיש תוכנות כמו MaxBlast ו-Partion Magic, אשמח לקבל לינקים והסברים על איך לפרמט ולעשות מחיצות בכונן החדש. תודה.

    • 9 תגובות
    • 966 צפיות
  17. שלום נניח ויש לי כונן כלשהו, למשל כונן C או D, והוא NTFS, ואני משתמש בו, יוצר קבצים, ומוחק קבצים. אם אני אריץ תוכנה שמאפשרת לעשות Undelete, כגון Recuva.EXE, אז היא תראה לי את רשימת הקבצים שנמחקו ועדיין שמורה אליהם הפנייה. השאלה שלי, איך אפשר "לנקות" את הרשימה הזו? שימו לב: מה שחשוב לי זה לא העלמת תוכן הקבצים דווקא.. כלומר הקבצים שנמחקו לא מכילים תוכן חשוב או סודי שאני רוצה להשמיד - ממש לא. (בשביל זה יש לי תוכנה שנקראת Shredder.exe - היא משמידה את תוכן הקבצים לפני שהיא מוחקת אותם) מה שאני כן רוצה, זה אפשרות לנקות פעם בכמה זמן(נגיד פעם ב-3 חודשים) את הרשימה של ה-File System, כך שאם אני אריץ תוכנה של Undelete על הכונן, אז זה יגיד לי שאין קבצים שניתן לעשות להם Undelete. תודה …

    • 2 תגובות
    • 966 צפיות
  18. Started by oded6188,

    אני מצליח לעשות לו רק Quick Format כשאני עושה פורמט מלא, אז הוא מראה שהתהליך מתקדם (משהו כמו 10 דקות), ואז כתוב לי שהפורמט נכשל ווינדוס ויסטה

    • 4 תגובות
    • 966 צפיות
  19. הדיווחים העדכניים מצביעים על כך שחברת הענק היא שוב מלכת עולם שבבי ההבזק, וגם מלכת שבבי הזכרון הנדיפים לכתבה

  20. Started by almog1620,

    שלום. איך אפשר להגדיר דיסק און קי, שיופיע במחשב כדיסק מקומי ולא כדיסק חיצוני (התקן אחסון נייד)??? יש לי דיסק און קי אחד שמוגדר לי ככונן קשיח בכל פעם שאני מחבר אותו אבל אין לי מושג למה ואיך זה קורה...

    • 0 תגובות
    • 966 צפיות
  21. Started by Xorhacker,

    המחשב הנייח שלי הלך ואני לא רוצה לקנות חדש בנתיים אז החלטתי לקנות DAS\NAS לשני כוננים בשביל שאני יוכל להשתמש בכונים הקשיחים של ה3 טרה שלי וה4 טרה שבמקרה קניתי שבוע לפני שהמחשב הלך. אבל ברגע שאני מחבר אותם לנייד עם הDAS דרך USB 3.0 או דרך מארז חיצוני אחר שיש לי אני רואה בניהול שהכונן עם GPT Protective Partition ואני לא יכול לגשת אליו. חפרתי בגוגל וראיתי פתרונות שדורשים ממני לפרמט את הכונן או להמיר לMBR שתומך עד משהו כמו 2.2 טרה. השאלה שלי היא יש דרך שאולי אני יוכל לגשת לכונן בלי למחוק את כל התוכן? וגם ידוע לכם על בעיה עם DAS ומארזים חיצוניים לכוננים עם GPT ? כי חיברתי את זה למחשב של חבר שלי ישירות לSATA הפנימי שלו וזה עבד מצויין ובלי בעיה. כרגע הפתרון שיש לי הוא לקחת מחשב …

    • 0 תגובות
    • 966 צפיות
  22. אני אחר חיפוש ל4 כונני 2TB ל NAS, כבר הבנתי ש WD ו Seagate בעייתיים מהבחינה הזאת, מבחינת מספר פלטות, לפחות בכונני 2TB, שיש גם יחידות של 2 ו של 3 פלטות, הבנתי שכמה שפחות, יותר טוב? כי יש פחות חלקים?, חיפשתי ונתקלתי בדגמים של Toshiba, הם גם מתגעים ב 1TB פר פלטה, אבל הבנתי שזה בעצם Hitachi לשעבר..אז לא ידע כמה הם טובים בכלל

    • 4 תגובות
    • 966 צפיות
  23. יש לי מחשב חדש שהרכבתי, בהתחלה הוצאתי את HDD אחד כדי לעשות התקנה של הווינדוס (8) ואחר כך חיברתי אותו וראיתי שבביוס,הבעיה הוא שיש ממשק חדש כי זה מחשב חדש אז אני לא ממש יודע מה לעשות אני רואה 1.צורב 2. HDD והוא לא נוסף לשם, *אבל* קטגוריה אחת למטה יש לי קטגוריה של כוננים ושם הוא כן מופיע. מה לעשות? לוח האם הוא גיגה בייט Z77-D3H

    • 5 תגובות
    • 966 צפיות
  24. Started by ye_3333,

    שלום יש לי מחשב נייד עכשיו יש לי שניי שאלות הראשונה כמה יעלה לי cd חדש למחשב נייד כמו כן כמה יעלה לי ומאיפה אני יכול לקנות מתאם מ-usb ל- pci הכוונה היא לחבר כרטיס טלויזיה... תודה..

    • 3 תגובות
    • 966 צפיות
  25. יש לי בעיה קטנה איבדתי את החיבור לחשמל של ה HD שלי הדגם הוא 500Gb של WD אם מישהו מכם יודע אני אשמח תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 966 צפיות

דיונים חדשים בפורומים