עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אחי נוסע לארה"ב ואני רוצה שיביא איתו מדיות. זה מה שמצאתי בAmazon לגבי DVD-RAM: http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/104-2860487-4256721 איזה מדיות DL מומלצות? תודה [;

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  2. Started by meiten,

    שלום, אני מתן ואני חדש בפורום! אשמח לעזרה- יש לי כונן 320 GB של SEAGATE שפעם היה נקרא במחשב, והיום כבר לא. הכונן ממשיך להיקרא ב-DVD אך לא במחשב אשמח לעזרה תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 968 צפיות
  3. Started by MadCat,

    יש בפלונטר צורב ARTEC 50*16*48 במחיר של 300 ש"ח. איך החברה (ARTEC)??? איכות טובה ???

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  4. Started by eliav-peretz,

    שלום... קניתי לא מזמן את הנגן IAudio X5 ואת המצלמה-Canon A610 ואני יודע שיש אפשרות להעביר תמונת מהמצלמה לנגן.. קראתי את המדריך והכל אבל עדיין לא הצלחתי לעשות את זה... אני יודה מאוד למי שיוכל להסביר לי או להדריך אותי!... דרך אגב הצלחתי לחבר אותם רק אני לא מצליח להעביר..! תודה מראש לעוזרים.. אליאב.

    • 11 תגובות
    • 968 צפיות
  5. Started by hellpsam,

    קניתי Samsung 840 pro 256GB, ואני מקבל בו ביצועים לא טובים. משהו כמו 220 ב read ו 400 ב write. אני משתמש בכרטיס של PCIe 2.0 x1 של Asus, ה U3S6. מישהו יודע אם יש בארץ למכירה כרטיס של SATA3 עם PCIe 2.0 x2? למשל, http://www.amazon.com/Apricorn-Velocity-Extreme-Performance-VEL-SOLO-X2/dp/B0090IA3GY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1385722737&sr=8-1&keywords=velocity+solo+x2 או http://www.amazon.com/HighPoint-Rocket-640L-PCI-Express-Controller/dp/B007EM7N70/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1385724885&sr=8-1&keywords=highpoint+640l היחידים שמצאתי למכירה בארץ הם כרטיסים של PCIe 2.0 x1.

    • 0 תגובות
    • 968 צפיות
  6. למחשב חדש, עם תקציב יחסית גבוה(8000 שקל ללא מסך) שאומר שניתן להתפרע באופן יחסי, אני מתכנן אחסון קשיח שיעמוד בין 200 ל-250 ג'יגה, אני שוקל בין 2 האפשרויות: מערך RAID 1(שתי דיסקים קשיחים שבו מאוחסון אותו המידע, במידה טעיתי בשם שכתבתי) עם 2 דיסקים קשיחים בגודל 26- ג'יגה, 16 מגה באפר ומהירות 7200. מול דיסק קשיח בגודל 73 ג'יגה במהירות 15000, 16 מגה באפר, שישמש בתור הכונן להרצת מערכת ההפעלה התוכנה ולחלק מן המשחקים הכבדים. ועוד דיסק פשוט, 160 ג'יגה, 7200 ו-16 מגה באפר למטרת אחסון מידע בעיקר. האם המחיר(שבהחלט אפשר להשקיע בו) שווה את ההשקעה? כמה מהיר יהיה RAID מול הדיסק המהיר?(משמעותית לדעתכם). הרי ברור ש-RAID (ללא קשר לעניין שצריך לקנפג מספר תהליכים שיש לי חשש של מתחילים כנראה …

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  7. Started by ido-nava,

    אני מעוניין לרכוש כונן קשיח חדש בנפח של 1TB... הכונן ישמש אותי לאכסון סרטים, מוזיקה וכו' (ולא למשחקים או משהו כדומה). כלומר אין צורך בביצועים הכי טובים שיש אך יש צורך בשקט. חשבתי ללכת על הסמסונג HD103UJ שעולה 480 שקל... מה אתם אומרים ? ועוד שאלה, האם כדאי לי לקנות מאייבורי? כי הם הסניף שהכי קרוב לבית שלי עם המחיר הכי נמוך ... (שמעתי שיש בעייה עם איבורי מבחינת שירות, אחריות ועוד...)

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  8. Started by Ghoul,

    לפני כמה זמן קניתי dvd ב400 שח וכל סרט שאני רואה אני רואה בקירטועים מישהו יכול להסביר לי למה?

    • 5 תגובות
    • 968 צפיות
  9. Started by kknd,

    שלום לכולם, שאלת תיאורטית: האם חלוקה או אי חלוקה של כונן קשיח לפרטישנים משפיעה על הביצועים שלו? האם מבחינת ביצועים נטו יש מניעה מלהשאיר כונן גדול (200 ג'יגה לצורך הדוגמה) מחולק רק לפרטישן אחד? אני לא מדבר על הנושא של נוחות העבודה, אלא רק מבחינת ביצועים. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 968 צפיות
  10. שלום, לאחרונה עשיתי מעבר מXtreamer Pro ל Xtreamer Prodigy Black, ומאז הhdd מתנהג מוזר. כשאני מעביר קבצים, הוא מעביר אותם, וכשאני מכבה אותו ופותח בחזרה, הקבצים לא נראים לעין( אם כי ניסיתי להעביר את אותו קובץ מהמחשב רשם לי שיש כבר קובץ בעל אותו שם, והוא לא נראה לעין). כשאני מוחק תיקיות, הם לפעמים נמחקות ולפעמים מבקשות הרשאות Unix, וגם כשהן נמחקות, לאחר כיבוי והדלקה הן חוזרות. מה הפתרון? כרגע הדבר היחיד שעולה לי לראש זה לפרמט את הארדיסק דרך הסטרימר. מה הפתרון? כמובן שהכול עבד חלק ויפה באקסטרימר פרו

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  11. Started by 00Amir,

    אני מחפש כונן 1T אשר ישמש לגיבוי בעיקר. ראיתי שהסמסונג F3 מומלץ , לא הצלחתי להבין למה הוא מומלץ.. לא הבנתי למה בסטיקי יש רק כונני סמסונג.. האם יש כונן יותר איכותי מה Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III WD1002FAEX - ב 455ש"ח מה רע? תודה

    • 6 תגובות
    • 968 צפיות
  12. Started by The UnKnown,

    יש לי חבר שעובד בחנות מחשבים והוא יכול לארגן לי צורב של NEC שחור ב150 שקל, שזה אחלה מחיר. ברמת העיקרון אני חושב שגם אפשר להשגי LG, אני לא יודע עד כמה כדאי ? אני אשמח לקבל המלצות, אגב, לא תמיד דעת הרוב היא הצודקת... כמה שהמליצו לי על LITE-ON הצורב הרגיל שיש לי... והוא צרב כל החיים שלו כ10 דיסקים מקסימום ונדפק לחלוטין, בכל אופן עכשיו כבר לאור המחירים החלטתי לרכוש לי צורב DVD נחמד. מה הכי כדאי ?

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  13. התחדשתי לי ב-crucial m4 128 gb ניסיתי לעשות עדכון גרסה לפי המדריך באתר שלהם, וזה אמר שאי אפשר וזה מדלג, בדקתי את הגירסה של הדרייבר וזה אומר 0009 שזה הכי חדש להבנתי, יכול להיות שזה הגיע עם 0009? למישהו זה קרה? ושאלה לגבי התוצאה http://www.mediafire.com/i/?mk8hjl81bzsr09b

    • 3 תגובות
    • 968 צפיות
  14. Started by hen1235,

    אני רוצה לקנות זיכרון ל-Nokia 3109 שלי ואני לא מבין באיזה מהם הוא תומך. ראיתי את הסוגים הבאים: microSD microSD TransFlash Mobile microSD microSDHC איזה מהם מתאים למכשיר שלי? כמה יעלה לי 2G זיכרון ואיזה חברה מומלצת היום?

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  15. אוקיי, קניתי צורב DVD לאחר שהקורא DVD שלי ניפץ לי דיסק לרסיסים (הקורא הלך לעולמו לא?) החלטתי על ה NEC 2150A לא יודע בדיוק למה... אני מניח שלצרכים שלי זה יהיה די והותר. אבל יש דבר אחד שאני לא מוכן להתפשר בו, וזה מדיות לצריבה... יש לי גיבויים מאד מאד חשובים שאני רוצה שישארו לאורך זמן. אז זהו, למזלי אחותי עכשיו ב NY והיא חוזרת עוד 3 ימים... הייתי רוצה לקבל תשובות לשאלות הבאות. מהם שלושת המדיות X8 הטובות ביותר שיש בשוק לכתיבה חד פעמית, והם יודעים אז גם מהו מחירם (בדולרים) המשוער ואיפה ניתן להשיג אותם ב NY מהם שלושת המדיות X8 הטובות ביותר בשוק לכתיבה רב פעמית ומהו מחירם המשוער בNY? האם מישהו מכיר אתרים טובים אמינים וזולים בהם אפשר להזמין מדיות DVD למשלוחים בתוך ארהב? (בשביל לה…

    • 9 תגובות
    • 968 צפיות
  16. Started by topcat115,

    אני רוצה לקנות כונן SSD ולהעביר אליו את Windows 10, ללוח אם אין חיבור M.2, השאלה מה עדיף ומה יעבוד טוב בלי בעיות? SSD עם M.2 ומתאם PCIe? או SSD עם חיבור SATA? אני שואל כי M.2 הרבה יותר מהיר מSATA. הדגם של הלוח אם: Gigabyte X79-UD3. גרסת ביוס F11.

  17. Started by nirtaz,

    מה המהירות הממוצעת של סוגי HDD למשל SATA 2? IDE? SATA 2 3GB? 10000RPM? 2 HDD של SATA 2 בRAID 0? אולי בRAID 5? אני מעוניין לדעת מהירות של העברת מידע (למשל הקרנת סרט) כמה מהר אוכל להוציא מידע מהם? 150MB בשנייה זה אפשרי ?

    • 9 תגובות
    • 967 צפיות
  18. Started by 114508534,

    אני מחפש מתאם כזה.

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  19. קניתי לפני כמה חודשים את ה-WD6400AAKS למחשב לא חדש מדי, וראיתי שאין לי איך לחבר לו אספקת כוח. (מספק הכוח של המחשב הישן יוצאים רק קונקטורים מסוג Molex, והוא דורש איזשהו קונקטור אחר) תמונות: הכונן הקשיח חיבור Molex ראשית, רציתי לשאול איך נקרא החיבור שבו משתמש ה-WD6400AAKS, ובאופן כללי, איזה קונקטורים יש לאספקת כוח לכוננים קשיחים? תודה!

    • 4 תגובות
    • 967 צפיות
  20. Started by ybe,

    אני מעונין לצרוב 707M על דיסק אחד, nero 6 נמצא במצב של overburn(כרגע 82ד' זה אמור להספיק), הבעיה שהnero מסרב לצרוב ומודיע לי שהדיסק הריק מכיל רק 703M. מה עושים??

    • 5 תגובות
    • 967 צפיות
  21. היי קניתי בהום-סנטר מדיות DVD-R SILVERLINE , אבל לא היה להם מדיות DVD-RW (ל NEC 3500) איפה יש לקנות (חנות רגילה, לא אינטרנט)? מה מומלץ? וכמה עולה? תודה

    • 2 תגובות
    • 967 צפיות
  22. Started by Nemesis,

    הזמנתי מחול את הדיסק און קי הנ"ל http://store.lexar.com/index.cfm?category=23&subcategory=36&productid=JDP2GB-231&bhcp=1 בגלל הנפח הגדול שלו, אבל בעיקר בגלל קצב העברת הנתונים הגבוה שלו. האלקטרוניקה שלו פנטסטית, קצב העברה מדהים יחסית לכל DOK שראיתי, אבל איכות בנייה זוועתית. ביום שקיבלתי אותו ושיחררתי אותו מהמכס כיסוי הפלסטיק של נורית הלד נפל פנימה עקב מגע קליל, והייתי צריך לפתוח את כל הדיסק און קי ולהדביק אותו למקום. הדיסק און קי גם לא ממש עומד בפתיחה וסגירה חוזרת שלו, והייתי צריך להדביק אותו חזרה. קיצור, הייתי מצפה לקצת יותר מזה מדיסק און קי שעולה 230 דולר.

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  23. בהמשך לאשכול הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=557678.0 מצאתי כונן יד שניה של 80 גיגה ב- 50 שקלים. כרגע, לאדם שאני חושב לתת את הכונן הזה, יש כונן של 80 גיגה(מחשב עתיק, כפי שמוסבר באשכול שקישרתי אליו). העניין הוא שהכונן שמצאתי ביד שניה, הוא 5400 RPM ולא 7200. הכונן הזה אמור להחליף את הכונן הקיים בתור הכונן הראשי, כלומר עליו תותקן מערכת ההפעלה. האם יש הבדל גדול בין 5400 לבין 7200? אני לא יודע אם הכונן שיש לאותו אדם כיום, הוא 7200 או רק 5400... ראוי לציין שהמחשב נועד למשחקים קלים בלבד, כמו סוליטייר וכאלה . זה לא מחשב לגיימר. וכמובן לבדוק אימיילים, מצגות ומסמכים. זה הכל.

    • 2 תגובות
    • 967 צפיות
  24. Started by yossi_s1,

    אוקי זה די דחוף כי אני הולך לקנות עכשיו, אני מקווה שמישהו יספיק לענות. כמו בכותרת אני צריך 1TB. ראיתי את seagate freeagent שיש לו יחס מחיר לג'יגה טוב, נראה טוב עם 5 שנות אחריות וביקורות טובות. יש אותו בKSP ב460 שח ואני כנראה יקנה אותו. למישהו יש משהו להגיד על הכונן הזה לפני שאני קונה? או אולי קיימת אופצייה טובה יותר? החסרונות שלו מבחינתי הם הצבע שאני מעדיף שחור והוא מגיע בלבן, ושאין כפתור כיבוי שזה קצת מבאס.

    • 1 תגובה
    • 967 צפיות
  25. 2 תוכנות האמת. האחת חינמית, ובמידה ואין אחת כזאת מספיק טובה אז אחת בתשלום - שתיתן דיאגנוזה מאוד ברורה - תקין או לא תקין. המחשב שלי כל כמה ימים נדפק והוא לא עולה, אני כמעט בטוח שזאת בעיית חומרה בHD, הבעייה היא שהסריקה של הווינדוס לא ממש עוזרת. תודה.

    • 5 תגובות
    • 967 צפיות

דיונים חדשים בפורומים