עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by crik,

    אהלן, ברשותי הרדיסק של 500GB ויש לי מספר שגיאות. עד כמה שאני יודע כאשר אני מגיעה להחלפת הרדיסק הם עושים סריקה עם התוכנה הזו האם זה קייס חזק להחלפת הרדיסק? האם זה אומר על מה שיבוא על העתיד מצורף תמונות [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 973 צפיות
  2. הורדתי קובץ אימאג' של Ubuntu לינוקס, ואני רוצה לצרוב אותו על דיסק DVD. הדיסקים הם מחברת TEAC, DVD+R X16 CERTIFIED 4.7GB. הצורב הוא LG 4167B, נקנה לפני חודש ועד עכשיו צרבתי בעזרתו רק פעם אחת, על אחד הדיסקים מהחבילה שיש לי עכשיו, את המשחק COD II. לא ביצעתי לו שום עדכון קושחה. מה שקורה הוא, שאני מכניס את הדיסק לתוך המחשב והוא מזוהה ע"י המחשב. הוא ריק, אבל בכל זאת תמיד אפשר להיכנס לתוך תיקיית הדיסק הריקה דרך המחשב שלי. רק שהפעם אני לא יכול ומופיעה לי הודעת שגיאה (מצורפת תמונה). אני התעלמתי מזה, פתחתי את נרו והתחלתי צריבת אימאג' על המהירות הכי נמוכה. רק שנרו טוען שאין דיסק, ומבקש ממני להכניס אחד חדש. ניסיתי את כל 8 הדיסקים שיש לי בחבילה, ואף אחד מהם לא מזוהה ע"י נרו, הוא ממשי…

    • 2 תגובות
    • 973 צפיות
  3. Started by idani1983,

    האם כיום ניתן להבחין בהבדל בין SATA ל SATA 2 בהרצה של משחקים או תוכנות יום יומיות ? תודה

    • 9 תגובות
    • 973 צפיות
  4. Started by elior021,

    שלום, ההרדיסק במחשב של קרוב משפחה שלי הלך לעולמו ואני מנסה להציל את המידע. היו לו 2 הרדיסקים פיזיים על המחשב שמחולקים לכוננים לוגים על ההרדיסק שהיה עליו הוינדוס הכול תקין אבל ההרדיסק השני הלך לעולמו. ניסיתי להגיע אליו דרך mini xp מ hirens boot אני מקבל מסך כחול. ניסיתי לעלות אותו עם ההרדיסק התקין ביחד וגם מקבל מסך כחול. ניסיתי לעלות ב DOS ולעשות chkdsk אבל גם קיבלתי אותו דבר מסך כחול. ניסיתי לעלות אותו דרך דיסק של וינדוס XP אבל תמיד אותו דבר אני מקבל מסך כחול. חשוב לציין שההרדיסק לא קיבל מכה בכלל הוא שלם לחלוטין. יש אפשרות איכשהו להציל את המידע או חלק ממנו ?

    • 5 תגובות
    • 973 צפיות
  5. שלום יש לי הרד דיסק של מקסטור 5400RPM 40 ג'יגה ATA אין לי כסף להרד דיסק חדש ואני קונה מחשב עם מעבד E6300 זכרונות 2 ג'יגה 800MHZ משחק משחקים וכל מיני דברים בלה בלה בלה בלה השאלה אם חוץ ממקום, הוא יאט את המערכת בדברים מסויימים שזה יהיה משהו משמעותי?

    • 13 תגובות
    • 973 צפיות
  6. Started by huber,

    http://www.trustedreviews.com/storage/news/2008/08/05/Pioneer-Produces-500GB-Blu-ray-Disc/p1 תואם לחלוטין לנגני BR רגילים. מדהים.

    • 6 תגובות
    • 973 צפיות
  7. Started by matan5165,

    אהלן. יש לי לפטופ ורציתי לקנות דיסק קשיח חיצוני, משהו שאני אוכל להשתמש בו מעבר למחשב שלי. ראיתי שמוכרים דיסק קשיח רגיל ושמים אותו בתוך מגירה שנראת לא רע בכלל וזה הופך להיות דיסק קשיח חיצוני לכל דבר. הרבה זמן לא הייתי בתחביב הזה אבל שכן התעסקי (כמה שנים אחורה) דיסק קשיח היה יחסית בעייתי. אפשר המלצות או חוות דעת על המוצרים האלה ? הדיסק קשיח לא נהרס מהר ? בזמן שהוא עובד הוא חייב להיות על מתקן ישר ? לוקח לו זמן לעלות או שזה כמו דיסק און קי ? מצטער על כל השאלות, אבל לפני שאני שם 500 שקל (250 גיגה) אני רוצה להיות סגור על עצמי. תודה רבה !

    • 8 תגובות
    • 973 צפיות
  8. Started by I7210I,

    שלום יש לי מחשב פשוט עם מעבד I3 לא לשימוש יותר מידי רק לאינטרנט ואופיס אני מעונין להוסיף לו זיכרון כרגע יש בו 250GB אני מעונין להוסיף לו לפחות 1TB איזה זיכרון מומלץ?והאם ההתקנה של זה היא פשוטה?פשוט לחבר וזהו? תודה

  9. הדבר הזה משגע אותי שנים,כל סרט PAL (שבמקורו הוא בפורמט R1 ז"א NTSC) פשוט רץ יותר מהר,הדיבור יותר מהר,אני יודע שזה בגלל ההמרה ב frame per seconds מ 30 או 29.9 ל 25 האם זאת הסיבה היחידה?

    • 6 תגובות
    • 973 צפיות
  10. Started by asafgolan,

    התחדשתי בLED של סמסונג וברצוני לקנות DOK שישמש להצגת סרטי FHD וגם סרטי תלת מימד. מה דעתכם על הדגם הזה? http://ksp.co.il/?uin=15124 האם DOK איטי יותר יכול לעשות בעיות גם בניגון הקבצים או שהעתקה שלהם לכונן פשוט תיקח יותר זמן?

    • 2 תגובות
    • 973 צפיות
  11. שלום לכם, עזרתכם בבחירת כונן/צורב בולריי , מה עדיף ? צורב BD-5300S BLU-RAY SONY DVDX12 DL - קישור או צורב פנימי Pioneer BDR-207DBK Blu-Ray Writer x12 Black Sat - קישור עזרתכם...

    • 3 תגובות
    • 973 צפיות
  12. Started by danatg,

    היי, הבנתי שSSD הרבה יותר מהיר מדיסק מכני. http://ksp.co.il/?list_compare=.28044..34390. אבל פה ניתן לראות שמהירות ההעברה של הSSD היא בסביבות ה400MB לשניה, לעומת הדיסק הרגיל שיכול להגיע ל5GB לשניה. אשמח לקצת סדר בבלאגן. בכל מקרה, לצורך חיבור הדיסק למחשב ועבודה רציפה איתו - מה עדיף? תודה

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  13. המותג האמריקאי שבבעלותה של טושיבה מרחיב את משפחת ה-Trion עם דגמים חדשים שמתיימרים לספק יחס עלות-תועלת מרשים במיוחד החל מימי הבלאק פריידיי בסוף השנה שעברה ובמגמה שנראה כי היא ממשיכה גם כעת, מחירי כונני ה-SSD קוצצו לרמה שעדיין לא נתקלנו בה בעבר, וגם תגי מחיר המתפרשים לפחות מ-25 סנט לכל ג'יגה-בייט של נפח אחסון כבר אינם מהווים פנטזיה אלא עובדה מוגמרת. מי שמצטרפת אל תחרות המחירים המתלהטת כעת היא OCZ, שהפכה לחברת בת של טושיבה בסוף שנת 2013, ומשיקה עתה את כונני ה-Trion 150 שלה – מבטיחים להיות גירסה משתלמת עוד יותר של ה-Trion 100, ואלטרנטיבה טובה לכונני ה-BX200 של Crucial והצעות אולטרה-זולות דומות. ה-Trion 150 מתבססים הן על בקר SATA ייעודי מבית טושיבה והן על …

    • 0 תגובות
    • 973 צפיות
  14. Started by k^7,

    אני מתכנן לקנות צורב דיוידי בימים הקרובים, אשמח לקבל המלצות לגבי צורבי דיוידי שונים. כמו כן, שמתי לב שיש הבדל עלות בין מותגים שונים (אמאסאי, טושיבה, לג'י וכו') מה כדאי ? מה עדיף ?. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 973 צפיות
  15. Started by gshhar,

    יש לי קבצים של 780 ו-825 (זה משחק) ואני לא מצליח לצרוב את זה בנרו עם דיסק של 780 מגה. מישהו יכול להגיד לי איך אני עושה את זה?

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  16. Started by puyol,

    היי ברשותי HD של 1TB. איך הייתם מחלקים אותו? לכמה מחיצות? השימושים העיקריים הם: לאחסון של סרטים ותמונות. מה המינימום לגודל המחיצה של מע' ההפעלה (WIN7)? תודה!

    • 7 תגובות
    • 972 צפיות
  17. Started by the_alex_shooter,

    שלום ! אני אודה לכם מאוד אם תעזרו לי. שמתי עין על HD של סיגייט 3TB, יש כזה ב KSP ב 685 ש"ח. המחירים עדיין יחסית גבוהים אחרי ההצפות, עוד לא ירדו לרמה שהיו, קניתי לפני כמעט שנתיים 1TB של סמסונג ב 255, איזה זמנים, הקרטל על שתי החברות הגדולות חוגג... ולא רק זה הם גם הורידו שנה אחריות לכוננים ( אני יודע לא לכולם, אבל זה תמיד היה 3! ). בכל מקרה אחרי שפרקתי את כעסי, נחזור לנושא.. האם הדיסק הנ"ל שווה את הכסף, המטרה זה איכסון סרטי HD, ולי נראה קצת יותר משתלם 3TB לעומת הדגם של ה 2TB שלהם (ההפרש סביר). פשוט לפני שאני מבזבז כמות לא מעטה של כסף (אני סטודנט, והמחשב כבר חנוק מבחינת מקום), יש פה חברה שיכולים להמליץ על משהו טוב יותר או שזה סביר. ניסיונות עם הדגמים האחרונים של סיגייט, האם …

    • 6 תגובות
    • 972 צפיות
  18. <blockquote> שלום לכולם! קניתי אותו לפני שנה וחצי בערך, יש לי עליו ה-מ-ו-ן תמונות מטיולים, ים, בריכה, מסיבות, קיצור וכל מיני דברים חשובים אחרים,פתאום המחשב (גם הנייד וגם הנייח) לא קוראים אותו. זה התחיל בציפצופים קטנים (נורה ירוקה מהבהבת...) ואז הפסיק לקרוא אותו ומאז בכל פעם שאני מכניסה אותו לאחד המחשבים הוא כותב לי "אתחל דיסק?" מה עושים? פליז תעזרו לי... לא יודעת מה לעשות.............צריכה מומחה דחוף ניסתי שני מחשבים, ניסיתי להחליף כבל (יש לי עוד אחד כזה - דיסק און קי של חצי טרה של סמסונג) לא עזר גם. וזה מאד מוזר כי כשאני מכניסה אותו לכניסה USB של המחשב הוא משמיע צליל כניסת חומרה, מופיע V ירוק בצד שמאל למטה אבל ב"מחשב שלי" כלום...ועוד דבר, כשאני מחזיקה את הדיסק…

  19. Started by kapyuval,

    בכמה לוחות אם שנתקלתי בהם לאחרונה, בעיקר מחברת Gigabyte למשל ה- GA-Z77X-UD5H. שמתי לב לתושבת mSATA עבור כונני SSD. אמנם לא משתלם לשים SSD בעל נפח גדול שכן כונני SSD קונבנציונלים הרבה יותר משתלמים... אך קראתי בפורומים שניתן להשתמש בIntel Smart Response. שבעצם הופך את הSSD למעין Cache עבור הדיסקים הרגילים. הדעות חלוקות לגבי היעילות של דבר שכזה. שמתיימר להוות מעין פתרון זול לSSD גדולים ממש כמו כונני ההיבריד של סיגייט Momentus XT או OCZ RevoDrive Hybrid. רציתי לדעת האם המהירות שמתקבלת מדבר שכזה משתווה לSSD רגיל ללא Cache? משתווה לו או נמוכה ממנו? האם RAID של הדיסקים (RAID 0) ביחד עם ה-Smart Response יכולים לעבוד ביחד? מישהו התנסה עם זה?

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  20. שמתי לב שיש שני דגמים בעלי אותם נפח ורצתי לדעת מה ההבדל בינהם? Scorpio 500GB 8MB 5400RPM Sata II WD5000BEVT http://ksp.co.il/hmain.php?uin=7683 Scorpio 500GB 8MB 5400RPM Sata II WD5000BPVT‎ http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12438

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  21. Started by shimronfio,

    שלום, קניתי לפני כשמונה חודשים כונן חיצוני של WD של 1TB, אתמול נסיתי להעביר כמה קבצים מהמחשב ואז ההעברה נתקעה באמצע וקיבלתי הודעת שגיאה של זיכרון מערכת שבעצם חלק המקבצים לא עברו. נסיתי לחלץ את הכונן באופן בטוח אך הכונן לא התנתק לכן, פשוט ניתקתי באמצעות כבל ה-USB. היום שהדלקתי שוב את הכונן הוא לא מגיב לי לא עם המחשב ולא עם הסטרימר. יש משהו שאפשר לעשות חוץ מאחראיות שמרתי עליו כ-700GB של דברים אישיים שאני ממש לא רוצה שימחקו.

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  22. האם היצרנית האמריקאית תוכל לספק הצעה תחרותית עם מוצר שתומך בחצי מרוחב הפס המירבי של חיבור ה-M.2 המודרני? לכתבה

  23. Started by shlomom,

    http://www.techweekeurope.co.uk/news/seagate-hybrid-drives-dont-need-more-than-8gb-of-nand-124069 ככה סיגייט רואים את עתיד הדיסקים.

    • 4 תגובות
    • 972 צפיות
  24. אז בשעה טובה ומוצלחת קניתי דיסק חדש של WESTERN DIGITAL 250KS . מזוהה כמובן בביוס,אך משום שהרבה זמן לא התעסקתי עם הדברים האלה,שכחתי כבר איך להפעיל את הדיסק במערכת הפעלה. מחכה לעזרה.

    • 4 תגובות
    • 972 צפיות

דיונים חדשים בפורומים