עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by n0stredamus,

    אהלן ... אני קצת חלש בנושא הזה אז תסלחו לי מראש איפה אני קונה מדיות ריקות לכונן הנ"ל ... קניתי דגם חדש של lg שצורב על מדיות של 8.4 ... איפה יש לקנות מדיות כאלה ?

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות
  2. Started by rsx,

    קניתי את הדיסק הקשיח שציינתי בנושא והורדתי את הכלי לזיהוי בעיות שלwd ותחת הקטוגוריה smart status רשום fail בצבע אדום יש לציין שיש לי עוד דיסק קשיח שלwd והוא sata 3gb כלומר sata 2 ותחת הקטגוריה smart status רשום pass בירוק. אין לי מושג מה הבעיה. הדבר היחיד שעלה לי הוא שאני משתמש בקבל sata שהגיע עם הלוח אם ויכול להיות שהוא לא תומך בsata 6gb כלומר satat 3

    • 2 תגובות
    • 980 צפיות
  3. הדוכן של החברה הטאיוואנית התערוכת CES 2018 כלל כמות עצומה של מוצרים מעשרות קטגוריות שונות - אך מעל כולם בלט לו Project JellyFish הייחודי לכתבה

  4. Started by linkinuser,

    יש לי דיסק און קי 8 ג'יגה הקרוזר של סאן דיסק ויש לי איתו בעייה מוזרה שבעבר הייתה קורה לפעמים ועכשיו כל פעם... יש מצבים שהוא פשוט לא מוכן למחוק קבצים ישנים , הוא מראה לי שהוא מוחק אותם והכל סבבה ואיך שאני בא להעתיק קבצים חדשים הקבצים שמחקתי מופיעים מחדש כאילו לא קרה כלום. בנוסף אי אפשר לבצע לו הוצאת חומרה בטוחה משום מה הוא לא נותן תמיד מעלה הודעה של לא ניתן כעת נסה מאוחר יותר... מה הבעייה פה הדיסק און קי או החיבורי USB שלי שמישו יתן לי תשובה לבעייה המעצבנת הזו בבקשה...?? בנוסף כבר עשיתי לו פורמט איזה 5 פעמים כי זו הדרך היחידה למחוק אותו אבל זה לא הכי נוח כל פעם להעתיק מחדש את כל הקבצים במקום פשוט להוסיף על הקיימים... אם הבעייה היא בUSB אשמח לשמוע באיזה דרך אוכל לסדר את זה

    • 1 תגובה
    • 980 צפיות
  5. Started by geniaXP,

    יש לי כונן ישן ששכב בארון כבר איזה שנה. ניסיתי לחבר אותו למחשב והוא התחיל להשמיע ביפ בעוצמה נוראית. אני יודע שהארד דיסק מכיל חלקים נעים וכל זה ושהוא עשוי לא לעבוד אחרי שנה. אבל עדיין, למה הביפ?

    • 7 תגובות
    • 980 צפיות
  6. Started by Chevy,

    החנות שקניתי ממנה כבר לא קיימת אך הדיסק קשיח עדיין באחריות (מזל שזה 5 שנים). בדקתי באתר של WD ואכן הוא באחריות. הכונן הוא 250GB מסדרת YS. למי לפנות בנושא ?

    • 1 תגובה
    • 980 צפיות
  7. Started by roi.vahab,

    היי , מבקש המלצה לכונן גיבויים חיצוני בעל נפח 4Tb מינימום עם אפשרות לענן בייתי . מה דעתכם על זה ? כונן קשיח חיצוני Western Digital My Cloud WDBCTL0040HWT 4TB USB 3.0

  8. האם יש אפשרות להנמיך את הרעשים שעושה הכונן שלי? Deskstar 7K2000 הכונן הקודם (1GB) לא היה עושה קולות בוואליום כזה. לא נראה שמדובר בקולות של כונן תקול... תודה,

    • 1 תגובה
    • 980 צפיות
  9. Started by poop,

    שלום לכולם! רציתי לשאול לגבי כונן SSD מספר שאלות. אני חדש בזה ועדיין לא השתמשתי אף פעם, אבל ראיתי ביוטויוב שזה מאוד מהיר. רציתי לשאול: 1. האם בהפסקת חשמל שפתאום קורה, יכול להיות שיפגם הדיסק והמידע ימחק או לא? 2. האם הכוננים מתחממים, או לא, או קצת? 3. האם הנורה במארז דולקת כשהדיסק עובד כמו בדיסק רגיל, או שזה לא כמו דיסק רגיל? 4. איך הכוננים של אינטל, מומלצים? תודה רבה רבה.

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  10. היי, הושק ה-850 EVO לאחר ה-840 שיש לכמעט 100 אחוז מהפורום.. רציתי לשמוע איך הוא ? למישהו יש אותו ?

    • 1 תגובה
    • 980 צפיות
  11. http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=7783580&type=1&product=1&dept_name=%f6%e9%e5%e3+%e4%e9%f7%f4%e92 חבר שלי זכה במכרז חבילה של מאה דיסקים של LGX8 במאתיים ועשר ש"ח והמחסן שלהם נמצא ליד הבית שלו בכ"ס כך שהוא לא שילם משלוח יוצא שכל דיסק עולה 2.1 ש"ח קוד של המדיה הוא PRODISKF01 לדעתי שווה לכם

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  12. יש לי חומר חשוב ששוקל בסביבות ה 300GB+ כל הקלטות של המשפחה וכו' שאני רוצה לגבות לאורך שנים. כרגע הכל על דיסקים של DVD וכבר יש בעיות קריאה, גיביתי את כולם על 1TB ירוק של WD. אני מתלבט בין להזמין 2 סטיקים של 128GB כל אחד מ ebay בעלות של 500 לשניהם. או הארדיסק נוסף של טרה או 500 ואאחסן אותו בארון. האם הארדיסק שאעתיק עליו את המידע ואאחסן אותו בארון יאריך שנים? מה לגבי DOK כזה של Sandisk לדוגמא? למיטב ידיעתי הם יותר אמינים מכיוון שהם אלקטרונים ולא מכאנים אבל האם הם יכולים להחזיק יותר מ 5 שנים ללא איבוד חומר?

    • 9 תגובות
    • 980 צפיות
  13. Pentuim 4 786 RAM 9600 Pro HDD - 5400RPM 2MB Buffer TV Card לסיכום: עתיק. שימושי המחשב:כללים, גלישה, אחסון, צפיה בסרטים, TV והקלטה. האם שדרוג ה-HDD לאחד עדכני יתרום לשיפור בביצועים (מלבד הנפח כמובן)? והאם יש מקום להוסיף זכרון RAM? האם זה יתן שיפור?

    • 5 תגובות
    • 980 צפיות
  14. ראיתי את ה128GB M4 SATA3 ב890 שקל, וזה עשה לי חשק להשלים את המפרט ולהרוג את צוואר הבקבוק של האיחסון השאלה שלי כזאת: הלוח שיש לי כרגע הוא מבוסס P67 B3, ואני מתכוון לשים את כל מע' הפעלה בSSD. יהיה איזשהו יתרון למערכת עם לוח Z68 כשהWIN מותקן כולו על הSSD? אחרי עידכוני ביוס לSSD הנ"ל, ושימוש שוטף ממושך(חודש, חודשיים) מישהו בעלי הSSD פה יכול להעיד על האטה כלשהי באופן כזה שהיה שוקל לקנות את הSSD פעמיים? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 980 צפיות
  15. Started by Iron~Chef,

    מההבדל בין sata sata II ו sata 3G ?

    • 9 תגובות
    • 980 צפיות
  16. ההארדיסק מתפקד מעולה, מופיע במנהל ההתקנים , אבל לא בשמו אלא בקוד, בניגוד להארדיסק השני של של HITACHI שמזוהה כHITACHI. גם כשמריצים תוכנות כמו UNKNOWN DEVICES הן לא מזהות אותו. יש לו אולי איזה דרייבר שצריך להתקין כדי שיזוהה כי אני לא מצאתי אחד כזה. מצורף תמונת מסך של המנהל התקנים [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 980 צפיות
  17. Started by SHAY951,

    האם חיבור שני דיסקים קשיחים למחשב אחד יכולה לגרום נזק, או לעשות בעיות מסוימות במחשב?

    • 1 תגובה
    • 980 צפיות
  18. Started by ron-d,

    שלום לכולם. איזה SSD כדאי לקנות כעת באמזון - למחשב נייד שיהיה הדיסק היחיד במחשב גם למערכת ההפעלה וגם לאיחסון אבל אין כמעט צורך באיחסון של מידע, יותר לגלישה באינטרנט, אופיס וסרטים (לא למשחקים) : את זה : https://www.amazon.com/gp/product/B073SBX6TY/ref=ox_sc_act_title_2?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1 או את זה ? https://www.amazon.com/dp/B07864V6CK/ref=twister_B08D72C25X?_encoding=UTF8&psc=1 כלומר האם עדיף לקנות את wd בגודל 500GB (50 דולר) או את ה סמסונג evo 860 בגודל 250GB (65 דולר) (הסמסונג בגודל 500GB עולה כעת כ- 93 דולר ! ) תודה מראש.

  19. Started by Zrizi,

    מעוניין בכונני SSD להקלטת סיגנל וידאו. הסיבה לSSD הינה עמידות לרעידות. מעוניין ביכולת כתיבה של 20 מגה לשנייה, ולצורך זה מעוניין במערך Raid0. למשל 5 כוננים, משום שלהבנתי בניגוד למהירות קריאה, מהירות הכתיבה של כונני SSD אינה גבוהה במיוחד. סך כל הנפח הדרוש הינו מינימום 500G, ועדיף יותר (בהתאם למחיר). א. אשמח להמלצה לדגם SSD מתאים לדרישות. ב. האם יש צורך בבקר Raid מיוחד ? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 980 צפיות
  20. כונני SSD מבית חברת Western Digital במחיר הנמוך ביותר עד כה וגם כרטיס GeForce GTX 1080 במחיר כולל של פחות מ-2,000 שקלים הם משהו שעשוי לעניין אתכם? הפרטים בפנים לכתבה

  21. Started by Dror Arasheven,

    אני מחפש הארד דיסק חדש במקום 3 ישנים עקב מחסור במקום . נפח כולל של 4 טרה לפחות .... מחפש גם SSD לשימוש משחקים ווינדוס . 250 גיגה .... יש המלצות ?

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  22. Started by someonewhy,

    אהלן אני מעוניין לקנות SSD 60GB והתקציב הוא 600 ש"ח ואני לא יודע איזה SSD לקחת כלכך מלא בחירות.. אשמח מאוד אם תגידו לי איזה SSD הכי טוב אני יכול לקבל בסכום הזה. תודה ויום טוב.

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות
  23. Started by urinka,

    הי אתמול קניתי דיסק קשיח של 160 ג'יגה במהלך התקנת ה WINDOWS בשלב שבו אני יוצר מחיצות נוכחתי שיש 136000 מגה בייט זה אומר שיש 136 ג'יגה או שאני טועה והכל בסדר נ.ב בביוס הוא מזהה 160 GB אני מקווה מאוד שזה הגיוני

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  24. שלום לכולם. יש לי שני הרדיסקים מחוברים על צמה אחת : WD120JB ואיזה דיסק ישן 9 גיגה(כמובן שהוא ישן ולכן גם איטי יותר). המחשבה שלי בחיבור שניהם הייתה כזו : על ה120 נשים את המערכת הפעלה, סרטים וכול השאר, והדיסק של ה-9 ישמש להורדות בלבד ז"א אם אני מפעיל אימיול ,סבבהDC או ביטטורנט (לא ביחד כמובן) הכול יורד לשם. השאלה שלי האם בעצם יצרתי איזשהוא צוואר בקבוק כאן ? ובכלל האם כדאי להוריד הכול מלכתחילה ישר לדיסק של ה120 ? תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 979 צפיות
  25. Started by creative,

    יש לי מחשב נייד COMPAQ presario 2100 והלך לי ההארד דיסק שלו אני לא יודע איזה הארד דיסק חדש לקנות..הכוונה איזה סוג? יש בכלל סוגים שונים במחשבים ניידים?? צריך הארד דיסק שמתאים רק למחשבים של COMPAQ ?

    • 1 תגובה
    • 979 צפיות

דיונים חדשים בפורומים