אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני כרגע עם ROG STRUX Z390 והתחילה פתאום בעייה מוזרה אחרי שפירקתי/הרכבתי את המערכת מספר פעמים. כרגע מותקן SSD בודד במחשב ו WIN10 עולה ממנו, כל דיסק שאני מנסה להוסיף ללוח דרך ערוצי ה SATA של הלוח אם לא מזוהה ב Device manager. מה שמוזר הוא שאלו דיסקים תקינים שכבר היו מותקנים על המחשב ועבדו יופי. ניסיתי דיסק מכני ודיסקי SSD ועדיין לא מצליח. בדקתי עם כרטיס RAID ששמתי בלוח אם וגם שם לא... נכון לעכשיו הדרך היחידה שנשארה לי לחבר איזה שהוא דיסק היא רק ע"י חיבור מתאם USB-SATA שהוא מאוד איטי. רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
- 3 followers
-
-
אני לא מתכוון לדיסקים שניתן לשכתב עליהם יש הרבה דיסקים +R שיש להם תוספת של RW על הדיסק או על העטיפה לדוגמה מי שיש לו ורבטים +R אחד האנשים אמר לי שהסימן RW מסמן שזה דיסק יותר טוב לסרטים האם זה נכון ? ( נהייתי מכור לפורום הזה )
-
- 3 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול לעזור לי איך צורבים דיוידי מוגן - copyrighted תודה
-
- 5 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש כונן חיצוני , עדיפות לאחד קטן (2.5 אינץ אם אני לא טועה) , נפח הרצוי הוא בין - 1 ל- 2 TB תקציב: עד 300 ש"ח עדיפות לאחד שאפשר להזמין גם כיסוי מעדיף לקנות בארץ עם אופציה לאמזון. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 989 צפיות
-
-
זוכרים שפעם היו כוננים קשיחים מצקצקים כאלה? ששומעים אותם עושים רעשים כשכותבים אליהם? אז לפני כשנתיים רכשתי דיסק שלא עושה רעש, מכאן הבנתי שהסיפור הזה של הצקצוקים נגמר... עכשיו קניתי מחשב חדש עם דיסק של 320GB, והוא מצקצק! לא רק שהוא מצקצק הוא לפעמים גם עושה רעש של חריקה... הרצתי סריקה ל BAD SECTORS ולא מצא כלום.... אבל הוא רק נקנה ויש עליו 5 שנות אחריות.... מה אתם אומרים?...
-
- 9 תגובות
- 989 צפיות
-
-
-
יש לי צורב של LG GSA-H12N ודיסק DVD+R של VERBATIM. אני רוצה לצרוב עליו סרט באיכות DVD R 4.3GB, מה המהירות הבטוחה והמהירה ביותר לצרוב בלי שהצפיה בסרט תהרס ? אני יכול לצרוב במהירות 4x-16x תודה לעונים !
-
- 6 תגובות
- 989 צפיות
-
-
תהיתי אם ישנם מוצרים מומלצים ואתרים מומלצים להזמין מהם כאשר נראה לי שגם הכוננים היותר איטיים יספקו אותי והייתי שמח להוזיל עד כמה שניתן. ואם אני כבר מזמין אז אשמח גם להמלצה על עוד כונן שיתאים למחשב נייד.
-
- 0 תגובות
- 989 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק נוסף במחשב שאני לפעמים מחבר אותו ושאני לא משתמש בואז הוא מנותק מהכבל חשמל ואתמול ניתקתי לו את הכבל חשמל נראה לי לפניי שהמחשב סיים את הכיבוי ועכשיו שאני מנסה לגשת אליו הוא כותב שההארד דיסק לא מפורמט...... יש דרך לגשת אל הקבצים בהארד דיסק, או איזו תוכנה שאולי יכולה לסדר את זה?........ תודה מראש :'(
-
- 4 תגובות
- 989 צפיות
-
-
ה DMA נעלם לי לפני כמה חודשים מהכונן סידירום (MSI X56) ולא חזר.... מה אני עושה? יש לי WIN XP PRO, הכונן מוגדר על DMA IF AVAILABLE, והוא מסומן כ PIO ONLY. בהפעלה של המחשב מצויין לי שיש DMA, אבל אין בצורב. הצורב משום מה מזוהה כ DMA... מה הולך פה??
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
-
-
נסיון חדש נועד להנגיש את טכנולוגיית ה-3D Xpoint החדשנית לקהל הרחב, באמצעות סדרת 800p לכתבה
-
- 0 תגובות
- 989 צפיות
- 1 follower
-
-
מעוניין לקנות כונן ssd 240 gb וכונן wd black. קראתי על סמסונג 840, אינטל, ו sandisk extreme... אני מחפש כונן עם מהירות קריאה כתיבה גבוהה, אמין ועמיד, עם נסיון שלכם, כל רעיון יתקבל בברכה.. לגבי הכונן בלאק, אני ארגיש הבדל בין הכונן הזה לדיסקים קשיחים אחרים? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 989 צפיות
-
-
יש לי כמה כוננים קשיחים של WD בנפח 1T מסדרת ה GREEN . הכוננים מחוברים למחשב בעזרת תחנת עגינה חיצונית של blacX. לפני כמה ימים היתה לי הפסקת חשמל ואחריה כשאתחלתי את המחשב והדיסקים היתה לי תופעה מוזרה עם אחד מהם . מצד אחד הוא מראה שתפוס אצלו 850GB אבל בפועל כשאני בודק יש רק 150G תפוסים . הדיסק עצמו היה מלא כמעט לגמרי לפני כן . כנראה שמשהו במערכת הקבצים השתבש ואני לא יודע איך לסדר אותו . הדיסק עצמו בסדר פיזית ואחרי בדיקת שגיאות של WINDOWS ( אני עובד עם WIN XP SP3 ) נראה שאין שגיאות על הדיסק , הוא גם עולה כאמור בלי בעיות . למישהו יש רעיון מה קרה פה ואיך משחזרים את הקבצים ה "נעלמים" ?? תודה מראש לכל העונים .
-
- 2 תגובות
- 989 צפיות
-
-
רכשתי צורב LITHON והוא מזהה אותו כלעוד הכונן הישן מחובר בשנייה שאני מנתק את הCD הישן הוא "מאבד" את שנייהם , דחוף!!!
-
- 6 תגובות
- 989 צפיות
-
-
שאלה בכותרת, זכור לי שיש משו כזה RADE 0 \ 2 \ 5\ 7 \ 10 הדבר היחידי שמעניין אותי זה ביצועים ולא גיבוי חם של כוננים או כל תכונה אחרת של RADE .
-
- 7 תגובות
- 988 צפיות
-
-
האם מקבלים כבל SATA כשקונים או צריך לקנות בנוסף? תודה מHEAD
-
- 4 תגובות
- 988 צפיות
-
-
דיסק קשיח בן פחות מחודש - WD 250GB SATA2 16MB KS שלוש מחיצות NTFS נתקע בפירמוט מחיצה בת 120BG לאחר 72% ,הורדתי את כלי הבדיקה של WD עשיתי שתי בדיקות מהירה ומורחבת הנה התוצאות : מהירה Test Option: QUICK TEST Model Number: WDC WD2500KS-00MJB0 Unit Serial Number: WD-WCANK6570597 Firmware Number: 02.01C03 Capacity: 250.06 GB SMART Status: PASS Test Result: FAIL Test Error Code: 06-Quick Test on drive 1 did not complete! Status code = 07 (Failed read test element), Failure Checkpoint = 65 (Error Log Test) SMART self-test did not complete on drive 1! Test Time: 11:58:47, October 31, 2006 מורחבת Test Option: EXTENDED TEST Model Number: WDC WD2500KS-00MJB0 Unit Serial N…
-
- 5 תגובות
- 988 צפיות
-
-
היי אני מעוניין לקנות דיסק קשיח פנימי. רציתי לדעת על איזה פרמטרים אני צריך להסתכל ברכישה כזאת כי אני לא יודע מה ההדבל בין הסוגים. אם תוכלו להמליץ לי על דגם ספציפי ועל המחיר שלו זה יהיה מעולה כי נכנסתי לאתר זאפ ועל דיסקים קשיחים של חברה מוכרת כמו WD היו אנשים שרשמו הרבה חסרונות.
-
- 7 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום, יש לי דיסק קשיח של 160 ג'יגה שמחולק לשלוש מחיצות 40 40 ו-80 אני רוצה להוסיף למחיצה של הווינדוס את המחיצה הנוספת של ה40 כדי שיהיה לי 80 ג'יגה בc ...איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 988 צפיות
-
-
איזה צורב מומלץ יותר ? והאם יש צורב שמומלץ יותר מהשניים בטווח מחירים הזה ? 130 ש"ח
-
- 3 תגובות
- 988 צפיות
-
-
הבנתי שיש אפשרות להוסיף עוד כניסות SATA 2 ללוח מה צרך לרכוש בשביל זה? והאם זה לא מאיט את קצב ההעברה
-
- 8 תגובות
- 988 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לגבות את כל הקבצים שלי וגם לפרמט את המחשב, לכן קניתי כונן גיבוי My Home Cloud של WD והעלתי גם קבצים וגם תמונות. לאחר שפרמטתי את המחשב רציתי להוריד בחזרה חלק מהסיפריות למחשב לצורך עריכה. אני לא מוצא דרך להוריד את הספריות אלא רק כל קובץ וקובץ בנפרד. האם יש למישהו פתרון? תודה לכל המסייעים הראל
-
- 0 תגובות
- 988 צפיות
-
-
זקוק לעזרה עקב התלבטות בין שני קשיחים החיצוניים (לא סגור עדיין על גודל הכונן שאקנה) פה ניתן לראות את 2 הכוננים בכמה גדלים: http://ivory.co.il/category.asp?catcode=405 נפח כונן מול מחיר: 320GB של WD יעלה 360 ש"ח. 320GB של Seagate יעלה 430 ש"ח (70 ש"ח יותר). 500GB של WD יעלה 525 ש"ח. 500GB של Seagate יעלה 610 ש"ח (85 ש"ח יותר). מבחינת איכות בניה, ראיתי את WD במו עיניי והאיכות בניה לא אהבתי, נראה פלסטיק זול ורגיש. הסתכלתי ביקורות ושם ראיתי את Seagate וטענו שהאיכות בניה טובה. אודה לכל דעה שלכם וגם למי שיש את הכונן של Seagate ועל איכות הבניה שלו.
-
- 4 תגובות
- 988 צפיות
-
-
יש שם בחנות שני סוגים וההורים שלי שואלים איזה יותר כדאי.. אז מה עדיף ה+ או ה- ?
-
- 9 תגובות
- 988 צפיות
-
-
הי, דיסק WD JD 80GB שהותקן לפני כמה דקות, מזוהה ב-Boot ע"י הבקר Raid, אבל לא מופיע ב-XP ככונן... למה? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 988 צפיות
-


