עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by GNU,

    אני אסביר: קניתי דיסק קשיח של 80GB 8MB של מקסטור, כרגע יש לי דיסק קשיח של 40GB 2MB של WD - שעליו מותקן ה windows XP. והתקנים נוספים שיש לי: CD ROM - מחובר לדיסק הקשיח הישן. צורב DVD - מחובר בנפרד ללוח. אני מעוניין לעשות שהדיסק החדש יהיה ה Master (עליו יותקן ה XP) והדיסק הישן יהיה ה slave. אני חשבתי לעשות ככה: לפרמט את הדיסק הישן. לחבר את הדיסק הקשיח החדש ראשון ואת הישן שני. להתקין את מערכת ההפעלה על החדש. ואת ה CD ROM לחבר ביחד עם הצורב DVD. זה יהיה בסדר ככה? ולא הבנתי כלכך את הקטע עם הג'ימפור, כלומר מה צריך לעשות כשמחברים? תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by רפי,

    שלום, התקנתי אתמול את PIONEER DVR-107D שמשהו קנה לי בארה"ב. לאחר ההתקנה הסתכלתי ב- device manager כיצד הוא מוגדר וזה מה שראיתי: Pioneer DVD-RW DVR-107D SCSI Cdrom Device מה בקטע של SCSI כאן? המכשיר הזה הוא IDE לא? אינני מכיר בכלל חיבורי SCSI. האם החיבור של SCSI זהה לחיבור של IDE ? במחשב שלי יש כרגע: CD, צורב CD, שני HD ואת הDVD החדש חיברתי בעזרת כרטיס הרחבה של IDE אתו גם קניתי באותה הזדמנות. ניסיתי להשתמש בתוכנת NERO אבל כאשר אני נותן פקודת צריבה הוא מנסה לגשת לצורב CD ולא ל-DVD. חוץ מזה, כאשר אני מכניס מידיה חדשה לצורב DVD לא נפתח שום חלון שמזהה את זה (מה שקורה כאשר אני מכניס מידיה CD-R לצורב CD) מה לעשות? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה אני מעוניין לרכוש SSD 120GB... חשבתי על זוג של 60GB כל אחד...עם רייד 0 בינהם...האם יהיה איזהשהו שיפור?? או שעדיף 1 של 120GB אני משתמש בתוכנות שדורשות עבודת רצינית של ההרד דיסק...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. Started by Cynicoren,

    שלום, ברשותי מחשב עם XP, לו 3 כוננים, וכנראה שאחד מחולק בפרטישן, כך שמופיעים 4 כוננים. כיצד ניתן לדעת מה הנפח של כל כונן פיזי ? תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by eladrevach,

    אז ככה הspinpoint f3 היה קצת רחוק מהבית שלי ולא היה לי כוח להגיע עד אליו... בקיצור אז קניתי בסוף את הseagate baracuda השאלה שלי.. אם ההבדל ביניהם הוא ממש רציני? או שאני לא ארגיש?..

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Posford,

    רציתי לדעת עד כמה כוננים קשיחים ניתן לחבר במחשב נייח אחד? האם זה אפשרי שהוא יחזיק 4 כוננים קשיחים? במה זה תלוי? לוח-אם\מעבד\ספק? ורציתי לברר אני לא ממש מעודכן ובקיא בתחום. איך הכוננים של2TB, הם חדשים? הוכיחו את עצמם? אמינים יותר מ- 1TB\1.5TB? מה עדיף היום, שני כונני 1TB או כונן אחד 2TB? והאם יש תכנון עתידי\יעד ליציאת כונן 3TB+? תודה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. האם כל SSD יעבוד מצוין בRAID או שיש דברים מסוימים שצריך לקחת בחשבון?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אם כן, האם גם ב-firewire 400 צריך? כי קניתי כונן חיצוני חדש שיש לו גם esata וגם firewire ואני מתלבט באיזו צורה לחבר אותו. חשוב לי שיהיה אפשר לחבר ולנתק את הכונן בלי לכבות את המחשב. וכמובן שגם המהירות חשובה לי.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by White Raven,

    בקרוב אני מקבל את ההארד דיסק הנל ואני רוצה למכור אותו הוא אפילו לא יחובר למחשב. חדש לגמרי!! בכמה אני אמור למכור אותו איפה אני יכול למכור אותו וכדומה אשמח לכל עזרה שתוכלו לתרום (אם מישהו מעוניין, בפרטי)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by tom.09,

    שלום לכולם, יש לי עסק ביתי של עיצוב גרפי, כרגע אני מגבה את הכל דרך ה-Time Machine הבעייתי משהו שבא עם ה-Mac ע"ג דיסק חיצוני. הייתי רוצה בבקשה המלצה למערכת גיבוי נורמלית, אני לא עובד עם קבצים מאוד כבדים אז אני מניח שאין צורך ביותר מ-2TB נפח. יכולים לעזור? תודה, תום

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. האם יש מוצרים משולבים איכותיים במחיר סביר בכלל? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Raiden,

    הי, אני רוצה לפרמט את המחשב שלי ולהתקין וינדוס 7. יש לי 2 דיסיקם: 1. WD Caviar SE16 640GB WD6400AAKS 2. Samsung 1TB HD103SJ על איזה מהם כדאי לשים את המערכת הפעלה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. כרגע ה80GB מלאים ומחולק ל15GB לווינדוס בכונן C והשאר כונן D(מלא) עכשיו ה250GB החדש עדיין ריק... עדיף להשאיר את זה ככה או לעשות איזה שינוי?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  14. האם קבצים שנמחקו מכונן C קשים יותר למחזור והאם יש דרך יעילה להשיבם במלואם? אז נמחקו לי 40 ג'יגה בכונן C של סרטים בMP4 ועכשיו אני רוצה לשחזרם .. האם יש אפשרות ומה הסבירות,, ואם יש עצות- אשמח לקבלן כל טיפ יעזור, זהו מצב חירום תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Cyb3r,

    שלום, ברשותי כונן צורב DVD (טיפה ישן) Sony DVD-RW DW-D22A האם יש אפשרות להפעלת ערוץ DMA? ואם כן-כיצד?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני רואה יש בחנויות עכשיו מבצעים על דיסקים DVD של SILVERLINE בחבילה של 25 יחידות אריזה כחולה, X8 מהירות צריבה האם הדיסיקם האלו טובים ?? בשביל סתם ספריית סרטים האם יהיו לי בעיות איתם כאשר אני אצפה בהם בDVD????

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by נערי,

    ישנו דיסקאונקי באליאקספרס במחיר אטרקטיבי, והייתי מעונין לדעת האם זה נראה לכם מזויף? מדובר ב512 ג"ב, במחיר של 106$ לעשר יחידות, דהיינו 10.6$ ליחידה. להלן הקישור למוצר: http://www.aliexpress.com/item/C008-4GB-8GB-16GB-32GB-64GB-128GB-256GB-512GB-USB-2-0-Flash-Memory-Stick-Drive/1414584212.html

  18. Started by בטיטi,

    עד כמה השיפור בביצועים משמעותי ? האם כדאי ? אני מתנגד ל RAID 0 בעיקר בשל הסרבול : צריך לחבר פיזית את הדיסקים בהתאם צריך לקנפג ב BIOS צריך לקנפג במערכת ההפעלה אם אצטרך להעלות את המערכת מדוס (למשל כשיש בעיה בחלונות), אז הדוס לא יכיר ב RAID אם תהיה תקלה באחד הדיסקים, זה משפיע על כל המערך הסיכוי לתקלה כפול אם רוצים לבטל את המערך, צריך להריץ איחוד של הקבצים וכו' אשמח לשמוע דעתכם.

    • 8 תגובות
    • 999 צפיות
  19. Started by wooper,

    הי אנ וצה לקנות זכרון usb נייד האם יש המלצות לחברה כלשהי?

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  20. משפחת כונני ה-870 QVO מוצגת באופן רשמי - ותהפוך למעניינת במיוחד בחודש הבא תודות לדגם בנפח שלא היה זמין לנו בעבר לכתבה

    • 1 תגובה
    • 999 צפיות
  21. Started by AnTiSh0ck,

    בנפח של 80 ג'יגה עד 400 שח? אפשר קצת יותר ... אם יש לכם שאלות מסויימות תשאלו אני יענה בהקדם . תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 999 צפיות
  22. היה פה טרד שאני לא מוצא אותו בו דיברנו על הטכנולוגיות העתידיות. היו שתי טכנולוגיות מובילות: בלו ריי שאותן הובילו 9 חברות ענק (סוני, פנסוניק, LG וכו'...). לעומתן טכנולוגיה של NEC וטושיבה שנקראה בלו לייזר או HD DVD הטכנולוגיה השניה לפי דעתי יותר חכמה שכן אינה דורשת שינויים מהותיים במערכות הייצור של הדיסקים. כמובן שהפורמט הזוכה יגרוף תשלום תמלוגים ענק מכל המשתמשים ולכן מתנהל קרב לא קטן בנושא. ההודעה הבאה אומרת ש FOX אימצו את את הבלו ריי של סוני כפורמט הבא מה שאומר לדעתי מכה לא קטנה ל NEC וטושיבה. http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=10884 שוב כמו בווידיאו (שם הקלטות הגדולות ניצחו את הקטנות למרות שהקטנות הרבה יותר נוחות), נראה שיש יתרון לגודל גם אם אין …

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  23. לפני כמה ימים קניתי צורב dvd, היום קניתי דיסקים לצריבה של dvd וכל פעם שאני מתחיל צריבה אז המחשב קופא ולא מגיב עד שאני עושה ריסט. צריבה של דיסקים רגילים עובדת פרפקט. מקודם גם עידכנתי firmware בתקווה שזה יפתור את הבעייה, אבל זה לא עזר. מה עושים?? סתם עכשיו הלכו לי לפח 10 דיסקים :'( :'( :'(

    • 8 תגובות
    • 999 צפיות
  24. עדיף בבאר-שבע אבל כל מקום אחר יתקבל בברכה!!!

    • 1 תגובה
    • 999 צפיות
  25. Started by ylehman,

    מה ממומלץ ??

דיונים חדשים בפורומים