עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by ishtein,

    האם אפשר לחבר את הדיסק קשיח במחשב נייד לpogoplug? איך?? ???

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. מזמן שאני לא מעודכן בעסקי החומרה, ולא יודע להחליט אם הדיסק קשיח יתאים ללוח אם הנוכחי. חשבתי לקנות את הנ"ל בתקציב של 200 ש"ח: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733388 אין לי צורך בכמות גדולה יותר. יתאים ללוח אם? יש דגם טוב יותר אגב באותו המחיר?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by eranmor,

    מה ההבדל בין ATA100 לATA133??? זה בכלל ישנה למישהו כמוני שרק משחק משחקים? ומה זה SATA?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by x-dude,

    ראיתם? כבר מוכרים את הDVD של סוני שם אני ממש מחכה לצורב DL אבל נראה לי שאני אחכה עוד קצת (גם מבחינת מהירות צריבה וגם מבחינת כסף). אבל טוב לדעת שכבר מוכרים ;D מדיות DL עוד לא ראיתי שם אבל באתר של סוני הם כבר מוכרים מדיה אחת ב 16 דולר,קצת יקר (קצת הרבה),אז נראה לי עוד סיבה לחכות קצת.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Googleness,

    יש לי כרטיס 16GB SDHC מהדגם הזה: http://www.adata-group.com/EN/product_show.php?ProductNo=ASD2CL6BU עבד לי פעם/פעמיים ועכשיו פשוט מסרב לעבוד המחשב נתקע עד שאני מוציא אותו מקורא הכרטיסים. רעיונות?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by kalimero1234,

    DVR-S18LBK DVD±RW x22 Black Sata או DRW-22B2S DVD±RW x22 Black Sata איזה עדיף?

  7. Started by גיימר,

    שלום! יש ברשותי SSD intel 335 240GB שעליו התקנתי windows 8 לאחר שהפעלתי ACHI בביוס. כרגע יש לי במערכת רק את ה-SSD ככונן יחיד. עכשיו, מה אני אמור לעשות מהפעולות שבעמוד הזה: http://hwzone.co.il/hardware/guides/ssdguide/3 ? האם אני לא צריך לבטל את מאחה הדיסק? אם כן, אז איך?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by xtract1,

    הבנתי שהוא בעל פלטה אחת בלבד והוא זה שבעצם מרכיב את ה-640GB שלהם. האם זה נכון? לא מצאתי התיחסות לעובדה שהוא בעל פלטה אחת בלבד. מעבר לזה,הבנתי שהוא אמור להיות מעט מהיר יותר ממקביליו לנפח. האם זה נכון? כנ"ל לגבי השקט. כל דעה או הארה נוספת תתקבלנה בברכה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  9. היום או מחר אני אקבל SSD חדש, Crucial M4 64GB. רציתי לשאול אם יש דברים מסוימים שצריך לעשות, כמו עדכון קושחה, כל מיני הגדרות למיניהם, TRIM וכל החברים שלו. אין לי כל כך מושג איך עושים את כל זה, אם תוכלו לעזור לי - אני אשמח, ואם יש לכם איזה מדריך קצר בעניין, זה בכלל יהיה מעולה. אני רק אציין שה-SSD יהיה מותקן במחשב נייד.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Radeon38,

    אחרי קריאת הפרוייקט שכתוב פה שני תרדים למטה ומחקר קטן באוניברסיטת גוגל... החלטת לשנות כיוון ברכישה שלי אני מחפש מארזים לדיסקים קשיחים רצוי עם מעגן שאפשר להכניס אותם לתוכו שיושב בתוך המחשב כמו מגירה נשלפת. ידוע לי שיש את סלברסטון שתומך ב eSATA שיש לו מפרץ עגינה ואשמח לדעת על עוד אפשרויות.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by aaviran,

    קראתי את הכתבה פה באתר והייתי מאוד מעוניין לקנות כונן מסוג זה, מחברה זו או אחרת. חיפשתי וחיפשתי אך לא מצאתי חנויות שמוכרות את המוצרים הללו, מישהו יודע איפה אפשר לקנות כזה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by matizami,

    נקרע לי קצת הכבל חשמל ושחיברתי אותו לחשמל הוא עשה רעשים לא כ"כ נעימים. עכשיו הוא לא עובד. איזה שנאי אני צריך לקנות?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by X7-007,

    יש לי 3 ארדיסקים ואני מתכנן לשים ברייד, השאלה האם כדאי לשים ברייד 0 את כולם או ללכת על בטוח ולשים ב 5 שיהיה 2RAID0 1RAID1 עכשיו אם בוחרים ככה או ככה, הבעיה השניה שיש לי זה שיש לי מידע קיים על ארדיסק אחד כבר, ואסור שיקרה לו משהו, גיבוי זה בעייתי כי אין לי 800GB להעביר את המידע הזה, ראיתי בדרייבר של אינטל אפשרות לשמור את המידע או העתקת מידע כשבונים את הרייד ויש בחירה מאיזה ארדיסק, השאלה זה אם אני בוחר את שלושתם ברייד 0 יהיה לי 3TB ואני אצטרך לשים את המחיצות על GPT במקום MBR. השאלה מה עושים

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. שלום לכולם, אני מנסה לבחור לי כונן קשיח חיצוני נייד 2.5 (בחיבור USB), ויש מלא יצרנים, הבולט שבהם הוא WD וזה גם מה שאני מכיר בתור הכי אמין, השאלה היא האם מה שאני זוכר עדיין נכון? אולי אני לא מעודכן. אני יודע שגם סיגייט סבבה, אולי גם מקסטור? יש יצרנים שכדאי להזהר מהם, בכוננים ניידים או בכלל? שאלה נוספת, מישהו מכיר איזו חנות טובה שמוכרת בפחות ממחירי זאפ? אני יודע שיש כאלו (לא בכל מוצר כמובן), השאלה היא איך מוצאים אותן... תודה :-)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. Started by maor676,

    היי, אני מעוניין לקנות כונן קשיח 1TB לסטרימר. הבנתי שכדאי לקחת לסטרימר הארד דיסק שמתחמם פחות אז מהמומלצים שלכם היה נראה לי הHD103SI לפי הנתונים המהירות שלו נמוכה יותר מאחרים, כמה זה משמעותי?I

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by RazorJunior,

    אז ככה: ההרד דיסק שלי בדרך כלל יושב על 45-50 מעלות(נו מה לעשות קיץ...) ועכשיו פתאום הוא התחיל לעשות הרבה רעשים של עבודה אפילו כשאני לא עושה כלום. אז התחלתי לעשות איחוי(DEFRAGMENT) והטמפ' עלתה לסביבות ה 60 מעלות... פתחתי את ה"מכסה" של המפרץ של ההרד דיסק וטמפ' ירדה במספר מעלות... יש סכנה לנזק בטמפ' כאלה? עריכה: ההרד דיסק על 62 מעלות כשהמפרץ פתוח!! עריכה 2: ע"פ האתר של WD מעל 55 אסור לו לעבוד!! ??? :-[ :'(

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  17. החלפתי בין 2 מחשבים הארד דיסק אחד מהם הוא SCSI עכשיו העברתי את הכרטיס והכל וכמו שהבנתי לא צריך להתקין דרייברים האקס פי מזהה לבד.. הבעיה שהמחשב חושב שההארד דיסק בא מהכרטיס ולא הלוח.. צריך להגדיר לו את זה ואני לא יודע איך.. אגב הוא נותן לי כזאת הודעה כשאני מתחיל מחשב.. (קצת לפני שהוא אמור להגיע לווינדוס): Disk boot faliure, Insert system disk and press enter תודה לעוזרים..

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. היה לי על המחשב כונן ריק של 250 GB אז השתמשתי בו לגיבוי הקבצים שלי, עכשיו אני אחרי פירמוט ומנסה לגשת לקבצים, אבל הווינדוס מבקש ממני לפרמט אותו לפני שאני אוכל לגשת אליו. יש משהו שאני יכול לעשות כדי להציל את הקבצים שלי?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. סאטה 3. 2 טרה. 7200 סל"ד. 64 מגה קאש. http://www.bigbruin.com/content/xtpreview_1 מי מזמין לי ארבעה כאלה ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום אם אני בונה מחשב שיהיו הו שני כוננים: כונן SSD של 80GB ועוד כונן מגנטי רגיל של 1TB. הנטיה הראשונית שלי היא לשים את מערכת ההפעלה ואולי גם ה PAGEFILE על כונן ה SSD. אולי ניתן כם להתקין עליו מספר תוכנות שאני משתמש בהן הכי הרבה. האם יש עוד המלצות כדי להאיץ את פעולת המחשב בהקשר של דיסק SSD (בעיקר בעלייה ראשונית של תוכנות) ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by cold fire,

    גיביתי הרבה מאוד קבצים בהרד דיסק נפרד, התקנתי על הרד דיסק אחר וינדוס XP פרו וניסיתי לעתיק את הקבצים מהרד דיסק של הגיבוי אבל נוצרה בעייה שהמחשב מזהה את ההרד דיסק אבל אין לי גישה אליו מה"מחשב שלי" פשוט הוא לא נמצא פתחתי את disk managment ואין אות ליד הכונן ניסיתי אין ספור פעמים לשחק אם ההגדרות של MASTER SLAVE אבל זה עזר מצורפת תמונה להמחשת הבעיה [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  22. יש לי צורב Lite-on LTR-52327S כמו שאפשר לראות בתמונה כאן התוכנת צריבה מזהה את הצורב כמקס X40 Y?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by SOLIDUS SNAKE,

    יש לי LAPTOP - IBM THINKPAD ויש לו צורב בלבד ללא CD ובעתקת CD הוא פשות מעתיק לHD ויוצר את ההעתק מה HD האם אפשר לישם אןתה שיטה גם במחשב שולחני

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  24. אני רוצה לקנות את ה SEAGAT 10 BARAKODA 320GB. יש לי בבית 80GB של WD והוא 8MB BUFFER, אז אם אני יקנה את ה 320 שהוא 16, הוא יעבוד לי כמו 8MB ?? בקשר לRAID, ראיתי שיש לי תמיכה כזאת בלוח אבל לא הבנתי מה ההבדל בינה ל S-ATA2 רגיל ?< אני רוצה להשתמש בH.D כמו גיבויי ושמירה של קבצים.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Cha0stAlker,

    הדגם הוא WD NOTEBOOK אם אני לא טועה, ויש לו נפח של 640GB. כשאני מחבר אותו הנורה עליו נדלקת אבל כלום לא קורה, והמחשב לא מזהה שמשהו בכלל חובר. לאחר כרבע שעה הנורה על הכונן מתחילה להבהב, ונשמע "תיק" כל כשנייה וחצי. עדיין הוא לא מזהה שמשהו חובר. ניסיתי לחבר בכניסות אחרות, אבל זה לא עזר. האם אני יכול לעשות משהו, או כדאי פשוט לממש אחריות ולא להתחיל להתעסק איתו? ד"א הוא לא נפל או משהו.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים