עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. השאלה היא בעצם אם כדאי לשנות את ברירת המדחל ל-DVD-ROM כי יוצא שאני שוכח לשנות כשאני מעוניין לצרוב סרט. האם יש לזה איזשהו השפעה פרט לעניין של התאימות? האם צריבה כ-DVD-ROM של מידע (DATA) יכול לצאת פחות טוב מ-DVD+R?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by dj shay 30010,

    יש לי קובץ ISO עם BOOT כמו שצורבים אותו אני רוצה להעביר אותו עם BOOT ל דיסק און קי

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by dcaspi,

    שלום, לפני יומיים קניתי הארד-דיסק חדש, מקסטור, 40 גיגה, 7200 סל"ד. עכשיו, אני מעוניין להשתמש גם בחדש וגם בישן כשני כוננים נפרדים. הגדרתי את המקסטור כסלייב והתקנתי על שניהם אקס-פי. התקנתי בוט-מג'יק כדי שאוכל לעבור בין שני הכוננים, הבעיה היא שכשיש על שניהם אקס-פי, כשאני מנסה להריץ את הסלייב, המקסטור, הוא נותן לי שיגאה ולא נותן לי להעלות את ווינדוז. כשהיה לי על המאסטר, הישן, אקס-פי, וווינדוז מי על החדש זה עבד מצויין. למישהו יש מושג? תודה רבה, דן

  4. Started by seffi,

    הורדתי משחק ל XBOX בשביל חבר שיש לו את המכשיר. הקובץ בפורמט ISO. לצרוב אותו רגיל עם alcohol או שצריך לעשות עוד משהו מיוחד?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by wow,

    אני מתכוון לצורב Toshiba SD-R5112 4/2/12//16/10/40 Bulk DVD-RW למה המחיר שלו נמוך כל כך? או שעדיף להשקיע עוד טיפה למשהו אחר. ואם כן אז על מה אתם יכולים להמליץ לי (מחיר כמה שיותר נמוך אבל שיתן תמורה).

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by orenaz,

    דיסק שעבד תקופה מסויימת עם וינדוס 7, לפתע גורם לאתחול של הוינדוס אחרי כמה דקות פעולה. אם עובדים עם מערכת הפעלה XP שנמצאת על דיסק אחר ומנתקים את הדיסק הבעייתי - זה לא קורה, ככה אבחנתי שהבעיה טמונה בדיסק. אם עובדים ב Safe Mode בדיסק הבעייתי זה גם לא קורה. יש רעיונות? אגב, במקביל אני מעוניין לעשות אימאג' של הדיסק הבעייתי לדיסק אחר גם להציל את המידע וגם שאני לא אצטרך להתקין וינדוס מחדש, פעם הייתה תוכנה נורטון גוסט, עוד עובדים איתה או שיש כבר פתרונות אחרים? אם אני לא טועה גם אי אפשר לעשות את זה מתוך הוינדוס כשעובדים עם הדיסק הבעייתי, אז צריך איזה בוט, אני משתמש כעת במדריך לבניית בוט ל DOK בשביל זה. הדיסק הוא של סיגייט 250GB. תודה.

  7. שלום יש לי דיסק קשיח נייד 750 GB של WD נייד קטן התחלתי לעשות לו פירמוט והחשמל ירד(נפילה קלה)...ומאז לא ניתן לעשות לו פירמוט מה ניתן לעשות בנושא?? תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by ofirrjd,

    היי, אני רוצה לקנות disk on key 512MB איכותי ולא זבל. ראיתי שניים, A-Data ב 190 ש"ח ו sandisk ב 220. את סאן דיסק אני מכיר. האם A-Data חברה טובה? מה מומלץ כיום בשוק? תודה רבה, אופיר

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by -JobNick-,

    שלום חברה, היום קניתי את הצורב של LG 40X12X40 הפירמר (FIRWARE) שךו היה 1ץ02 עידכנתי ל1.04 ללא בעיות. קראתי אליו ביקורות טובות ברשת, וגם קראתי שפעם הם היו באים עפ BUFER של 8 מגה אבל עכשיו זה 2. אבל מה שאני רוצה לשול זה באיזה צורה הוא צורב P-CAV ? ואיך אני יכול לבדוק זאת, בחוברת שלו כתוב P-CAV אבל אני מקווה שבFIRMWARE 1.04 הם לא החיזור את זה לZ-CLS

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by KrustyTheKlown,

    http://www.topmarket.co.il/index.php?categoryID=304&offset=8 יש גם RITEK במחיר נחמד!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום חברים, עומד לרכוש דיסק פנימי של 3TB (אולי גם 2TB יספיק) ולא ממש יודעים להגיד לי מה ההבדלים בינהם. הדיסק עומד להחליף דיסק פנימי ירוק של 1TB במחשבי. (הדיסק הוא משני ולא ראשי) הראשי שלי הוא 1TB Black של WD. אבל על המשני יושבים כל קבצי הוידאו שאני מצלם ב-Full HD ואותם אני עורך כך שמהירות כן חשובה. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שלום יש לי כונן די וי די שאם אני מכניס אילו דיסק רגיל אז הדיסק עובד ואז שאני מנסה להכניס דיסק של די וי די זה מראה לי כאילו הדיסק רק ואין בו כלום מישהו יכול לעזור לי אם זה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. Started by gm446,

    בוקר טוב, אני רואה שהדעות מאוד חלוקות בנוגע לעניין הכתיבה על SSD. חלק אומרים לעשות אופטימציות לתיקיות Temp ולבטל Swap file, מצד אחד זה יכול להוריד את מספר הכתיבות על הדיסק מצד שני אני מאבד פה ביצועים חשובים שבשבילם בדיוק התקנתי את המערכת על כונן SSD. חלק אומרים שבכוננים מודרניים זה כבר לא רלוונטי ואין צורך. מישהו יכול לעשות סדר בנושא?

  14. התקנתי הארדיסק WD5000AAKS. פירמטתי אותו בעזרת ישום ה"computer management" של ווינדוס. אציין שהתהליך לקח מעל שעה לפי דעתי- לא בדקתי את הזמנים במדויק, וזה נראה לי ארוך מהרגיל(אמנם עשיתי הרבה דברים תוך כדי הפירמוט ) אחרי שהדיסק פורמט אני רואה ש79 מגה תפוסים כביכול. אני זוכר שבכל הארדיסק יש unallocated space או משהו בסגנון, אבל האם 79 מגה זה נפח נורמלי?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  15. אני מחפש לקנות DOK איכותי בנפח 16GB יש המון חברות בשוק המובילות הן לפי מה שהבנתי: PATRIOT SANDISK KINGSTON אני מחפש DOK שיהיה: 1)עם פקק\חיבור נחבא. 2)עם עדיפות לאפשרות לתפוס כמחזיק מפתחות. 3) כמה שיותר איכותי 4)תקציב 100 ש"ח +- תודה רבה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by imac,

    הביאו לי מחשב ישן ורצו שאני יחבר כונן 80 ג'יגה.. אני יודע שהמעבד Intel Celeron 433Mhz אבל אני לא יודע איזה לוח אם האם הכונן יעבוד בו טוב?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by MetalB,

    הורדתי משחק ISO וישנם 2 קבצים אחד עם סיומת BIN ואחד CUE כיצד אני צורב אותם על דיסק? ???

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. שלום. איזה דיסק קשיח הכי אמין והכי שקט בין? נפח: פחות מ-1TB. סל"ד: 7200. שיתאים ללוח Gigabyte P35-DS3. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by A-10,

    https://www.youtube.com/watch?v=e5YhjpUkUDA כמובן שהכונן לא כלול... כמובן 2 - צריך חומרה ( מחשב ) עם יציאות מתאימות ...

  20. Started by avihy,

    יש לי דיסק קשיח Westren Digital WD3200AAKS 320GB ואני רוצה להוסיף עוד דיסק קשיח לאחסון קבצים בנפח 1TB. אני מתלבט בין 3 דיסיקים קשיחים: WD10EACS .1וWestern Digital עולה 600 ש"ח . 2. WD1001FALSוWestern Digital עולה 700 ש"ח. 3. ST31000340ASוSeagate עולה 544 ש"ח. מה כדאי?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Anonymous1,

    שלום רב, אני צריך כונן SSD בנפח GB 256 בערך, לשימוש סטנדרטי. חיפשתי ב KSP כונן עם חיבור PCI-E וחשבתי על אחד מהשניים שמופיעים בקישור https://ksp.co.il/?list_compare=.50334..60068. אומנם ההבדל במחיר לא גדול כל כך, אבל עדיין האם סביר שיורגש בכלל ההבדל? האם יש המלצה לכונן אחר בכלל, באותו סדר גודל של מחיר. נ.ב. אני מניח שתמיד יש תמיכה לאחור לגירסת ה PCI-E, זה נכון? תודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Moooshe,

    הכותרת אומרת הכל... אם אני מקבל כבל IDE עם 80 סיבים, האם יש לי דרך לגלות אם הוא 66/100/133?\ תודה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by MODI,

    הצורב (סאמסונג) עבד איזה שנה שנה וחצי ופתאום לא מצאתי אותו במחשב שלי. שאני מכניס דיסק אני רואה את הלד מהבהב וגם הביוס מזהה אותו, אבל בכל זאת אין אותו במחשב שלי. ניסיתי לעשות את מה שיש בFAQ הכונן פשוט לא מופיע שם אבל במנהל התקנים הוא כן מופיע אבל יש עליו סימן קריאה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  24. היי. אני רוצה להפטר מכונן הדיסקטים המטופש שיש לרובנו במחשב. הוא גדול, מאובק, מכוער ואין לו שום קשר לטכנולוגיה כיום(Disk On Key מישהו?). האם זה ייצור בעיה כלשהי ב-Boot של המערכת? מיותר לציין שאני מנתק אותו ואת חיבוריו כליל.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים