אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
האם המהירות של USB 2 לא אמורה להיות כמה מאות מגה? אני מעתיק מכונן חדש של טרה, לכונן חדש של 250GB בלפטום של HP מסדרת פביליון DV6690, וזה זוחל על 20 מגה לשנייה בלבד... מה שעוד יותר מוזר, זה שהחליפו לי את הכונן בלפטופ לכונן חדש (אמור להיות בדיוק אותו דגם), ואפילו בכונן הישן שהוחלף, המהירות המקס' הייתה 30 מגה לשניה (ואני מנסה להעתיק ספריה ספריה ללא מבני קבצים מסובכים, ככה שזה לא אמור להשפיע)... אז למה זה כזה איטי באופן כללי? ואיך ייתכן שבכונן החדש המהירות העתקה אפילו יותר נמוכה? אגב חשבתי שזה איטי בגלל הויסטה, אז אני מבצע את ההעתקות דרך UBUNTU וזה עדיין ככה.. תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
IBM DHEA 36480 - Deskstar 5 - 6.4G משמש כ C: במחשב הגיבוי שלי. התחיל לפקשש בעת התקנת XP - אי אפשר להעתיק קובץ XYZ , אחרי REBOOT המחשב HANG אחרי זיהוי הדיסקים (זיהוי נכון) העברתי למחשב הראשי כ SL , הבוט משתהה אבל עלה. אין גישה לדיסק עשיתי תיקון MBR אבל לא פתר את הבעיה. הרצתי IBM DFT זיהוי תקין אבל "device not present" כשניסיתי לבדוק אותו . קיצר. מישהו מכיר דרך לתקן את הבקר ??
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני זוכר שבעבר חשבתי לקנות כמה כאלה אבל היו תלונות על האמינות שלהם, ידוע לכם אם המצב השתפר? אם לא, מה הדיסק השמן ביותר שנחשב אמין כרגע? פחות מעניין אותי ביצועים, זה דיסק אחסון אז מבחינתי האמינות הכי חשובה. תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בשעה טובה חיברתי את המחשב הישן שלי (SERVER OF NON ) המכיל בתוכו מערך RAID 0 של צמד ראפטורים 74GB, משום מה, הם לא מפסיקים "לחשוב" ומרעישים יותר מידי. משהו "חונק" לי אותם ורואים את זה בHDTUNE עם קצב כתיבה של 30 MB, שהF1 שלי נותנים בין 90 ל100... מה זה יכול להיות?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי 2 כוננים ב-raid 0 שמחולקים ל-2 מחיצות : C עם מערכת הפעלה, D כל מיני דברים. אם אצתרך, בעתיד, לפרמט את C ולהתקין מחדש, מה עלי לעשות ? המחשב הורכב בחנות. האם יש צורך להכין זכרון פלאש לפני ההתקנה ? אולי מספיק להשתמש באופציית F6 בתחילת תהליך ההתקנה?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
דיסק קשיח לשימוש של סרטים/מוזיקה .... שיהיה אמין ומהיר תודה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. אני מעוניין לעשות מאחד מהקשיחים שלי הרדיסק חיצוני, אחרי התלבטויות קשות של קירור הזמנתי את המארז הזה מ-EBAY הוא כולל אוורור וUSB 3. http://www.ebay.com/itm/290763080969?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 השאלה הנשאלת איזה הרדיסק יעבוד הכי מהר בחוץ דרך USB 3.0 ואיזה אתם הייתם בוחרים להיות הרדיסק חיצוני שישמש מדי פעם להעברות(נייד). ההרדיסק הראשון שיש לי הוא ישן 160 GB בן כמעט 8 והוא SATA 1, השני הוא קוויאר בלו 1TB חדש בן חודשיים SATA 3 , והשלישי הוא קוויאר גרין 2TB 5400RPM SATA 3 . האם לשים את הגדול 2TB שהוא גם ככה איטי, בתור מחסן חיצוני או לקחת את ה160 GB ולעשות אותו נייד, או בכלל את ה1TB ? מה ההבדל בין מהירות של SATA 3 ל…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני לפני קנייה של כונן 2T ולפי המומלצים ראיתי ש HD203WI מומלץ. ראיתי גם כמה שרשורים שאומרים שהם הזמינו אותו ושכרגע יש רק את HD204UI הם שאלו אם לקחת ואמרו להם שזה בעקרון המחליף של הדגם שבמומלצים, ולכן אין בעיה. השאלה שלי - השבוע אני הולך לקנות כונן, האם לא כדאי לבקש מראש את הHD204UI ? או שעדיין עדיף לבקש HD203WI ורק אם אין במלאי לקחת את השני? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני מנסה להתקין Windows Xp על מחשב ישן הבעיה שאני נתקל בה היא שהדיסק לא מזהה Hard Disk מחובר . בעליה של המחשב אני רואה שהוא כן מזהה את הדיסק ... הדיסק מסוג Westren Digital WD400 . מאיפה אני יכול להוריד דרייברים ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח חיצוני של חברת verbatim בגודל של 320 גיגה. תמיד השתמשתי בו במחשב עם מערכת הפעלה וינדוס 7 וכעת כאשר אני רוצה להעביר מידע מהכונן למחשב אחר הוא דורש פרמוט. מה אני יכול לעשות כדי לא לאבד את כל המידע?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב עם כונן של 1 טרה וכונן SSD של 128 ג׳יגה בזמן קניית המחשב הפרדתי את הכונן של הטרה לשני מחיצות אחת של 540 ג׳גיה והשניה של 460 ג׳גיה אני רוצה להוסיף עוד הארדיסק של 500 ג׳יגה לקבצים רגילים ואת הטרה הקיים לאחד שיהיה מיועד כולו למשחקים שאלתי היא: איך אני עושה זאת? מדובר על וינדוס 8.1 פרו 64 ביט
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש מארז לקשיח חיצוני 2.5", חשוב שתהיה תמיכה ל-USB3, ושירגיש איכותי, מחו"ל גם בא בחשבון. בחנויות פה בארץ, משום מה אין כמעט מבחר, וגם מה שנראה בסדר - אין במלאי...
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם... ההארדיסק שלי עושה לאחרונה מלא רעשים........ לא תיקים ... רק רעשים של קריאה העניין הזה תקין??
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.sandisk.com/enterprise/ulltradimm-ssd/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני קניתי לא ממזמן דיסק קשיח ואמרו לי שחשוב לעשות לכל דיסק קשיח חדש בדיקת סקטורים פגומים (chkdsk /r) מה אומרת התוצאה? כי אני לא מבין בזה כל כך.. אלו הם התוצאות מתוך יומן האירועים: סוג אירוע: מידע מקור אירוע: Winlogon קטגוריית אירוע: ללא מזהה אירוע: 1001 תאריך: 27/05/2011 שעה: 17:08:53 משתמש: לא זמין מחשב: USER-A41296A2A0 תיאור: Checking file system on C: The type of the file system is NTFS. A disk check has been scheduled. Windows will now check the disk. Cleaning up minor inconsistencies on the drive. Cleaning up 21 unused index entries from index $SII of file 0x9. Cleaning up 21 unused index entries from index $SDH of file 0x9. Cleani…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
can I connect to pc one to onder with usb cabe l?and witch kind?? a-a a-b a-? shy
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם המחירים מצדיקים? מדיות של החברות הטובות TDK ו VERBATIM עולים בסביבות 80-90 שקל ל25 יחידות לי אין את הכסף להשקיע כל חודש בדיסקים חדשים אך אני רוצה את הטוב ביותר, על איכות משלמים אני יודע את זה אני בעקרון קונה SILVER LINE מתי שאני צריך דחוף דיסקים אני צורב בכללי בעיקר DVD-VIDEO, אני רוצה לשמור על הדיסק ללא שריטות ושהוא לא יתקע לפעמים במכשיר הדיוידי שלי (Skipping) מה בערך אורך החיים של דיסק DVD? מחברה TDK, VERBATIM ומה אורך החיים של SILVER LINE? בהתחשב שאני שומר עליהם בתוך אריזת נייר בתנאים טובים האם Silver Line נחשבים כמדיות מאוד זולות? מה אתם ממליצים לעשות בעיקרון?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הצורב שירת אותי נאמנה כבר 3 שנים בערך, ופתאום היום בבוקר החליט שהוא לא צורב יותר דיסקים דו שכבתיים, למרות שהסכים לעשות זאת בעבר. נרו מקפיץ שגיאה "Could not start disk-at-once". מה שכבר ניסיתי: * קניתי דיסקים אחרים. ניסתי גם דיסקים של SONY וגם של FORTIS. * עידכנתי את הגרסא של נרו. * עידכנתי את ה FIRMWARE של הכונן לגרסא 1.03. היה כתוב שהיא מספקת תמיכה טובה יותר בפורמטים דו שכבתיים. לא סיפקה. * הגדרתי את הכונן כמאסטר. * בדקתי שאכן DMA מאופשר. (כל אלה פתרונות אפשריים שמצאתי באינטרנט) השאלות הן: * האם אפשר לשנות את שיטת הצריבה disk-at-once של נרו ולראות אם זה עוזר? * מה עוד אפשר לבדוק? * על איזה כונן אתם ממליצים?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
100 CD-R 2-40 SPEED 80Min 700MB - SLIM PLASTIC BOX ב 240 ש"ח.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, שמתי לב לאחר autonuke בDBAN שהמחשב מציג לי רק 281 ג'יגה מתוך 320 ש"אמורים" להיות לי, הדיסק קשיח הוא של סמסונג בן שנתיים, אני רגיל שמקבלים 10 ג'יגה פחות, אבל 40 ג'יגה? זה לא המון?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראיתי בת'ראדים הדביקים בכל מיני מקומות שבמידה ויש צורב איכותי ודיסק איכותי איןטעם לא לצרוב על המהירות המקסימאלית. עכשיו, רציתי רק לשאול- בהנחה שזמן הוא לא פקטור כאן, ואני צורב על מהירות נמוכה (4X) אז הסיכויים שהדיסק ייצא עם פחות טעויות קטנים, נכון? כי העניין הוא שזמן יש לי, אבל אני לא מתכוון לבדוק כל דיסק אם הוא יצא טוב כי אין לי כח לזה אז הצריבה על מהירות נמוכה יותר בטוחה? ועוד משהו- איך המדיות של פיליפס ושל TDK? וגם הצורב שלי של פיליפס איך הם?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
10K vs 7200 מה כל הסיפור של ה 10K הזה.... שלום חברים. אני רוצה השבוע להתקין WINDOWS 7 64 BIT על הרדיסק 10K 36גיגה השאלה שלי : א. אם אני אראה כזה הבדל שאני יעבוד בוינדוס - התקנה רגילה על הרדיסק 10K? ב. יש לי אפשרות להתקין RAID 0 לשני הרדיסקים זהים שהם 10K (זה רק במידה וההבדל יהיהמאוד משמעותי כי אני יודע ש RAID ללא בקר איכותי (קופסת חיבור קטנה כזאת שעולה סביבות 1000ש"ח הRAID לא יהיה כזה אפקטיבי)) ג. האופציה הרגילה להתקנה היא התקנה על הרדיסק 7200 500GIGA תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, הבקשה בכותרת - מבקש המלצה לצורב DVD X24 - מהחברות פלקסטור או לייטון (במהירות X24),דגם משנת 2011. מחיר,דגם+מפרט (בקיצור),שיהיה אמין+סוס עבודה ושקט,ובאיזו רשת ניתן לקנות בארץ (אייבורי וכו'...)? תודה רבה מאוד מראש .
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט את המחשב וכשאני מכניס את הדיסק לכונן פשוט לא קורה כלום לא מגיב כאילו הכונן לא עובד בכלל איך פותרים את זה? יכול להיות שהכונן מת?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


