עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. רציתי לדעת כמה זמן ההארדיסק החיצוני באמת יכול להחזיק, אני רוצה לקנות את הכונן Western Digital 1TB WDH1U10000 ואני רוצה לשמר בו מידע למשך שנים רבות, האם יש הגבלה כלשהי לזמן שהארדיסק מחזיק מידע? תודה מראש.

  2. Started by bariko,

    שלום רב, אני משתמש בכונן חיצוני לצורך של גיבוי והעברת קבצים. מדי פעם כאשר אין לי בו צורך, אני מעוניין לנתקו מהמחשב, באמצעות הוצאת חומרה באופן בטוח, אבל אז אני מקבל לרוב הודעה, שהדבר לא ניתן לביצוע, היות וקיימים ישומים או תיקיות שעושים שימוש בכונן. וזאת, למרות שאני מקפיד לסגור את כל התיקיות. במצבים כאלה, אני יכול לנתק את הכונן, רק אחרי כיבוי המחשב. אז איך ניתן לדעת איזה מהיישומים הפועלים ברקע, הוא זה שמפריע לתהליך הניתוק הבטוח? אגב, יש לי כונן חיוצני נוסף, ושם הבעיה הזו לא מתעוררת. מספיק שאני סוגר את כל התיקיות, ואז ניתן להוציא את הכונן ללא חשש. אם כך, מה יכול להיות ההבדל בין שני הכוננים? תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by ofer_mat,

    DAO TAO

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. Started by Mr_SnaKe,

    כבר הבנתי שעל נק לא כל כך כדי לסמוך..... אבל אין לי עדיין תשובה חד משמעית אם ללכת על LG או על Pioneer. אם יש כאן אנשים שיש להם אחד מהצורבים האלה בבקשה שיתנו דעתם עליהם....מי שלא ועדיין חושב שיודע מוזמן להמליץ גם.....

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by deso,

    אני רוצה לקנות צורב DVD של LG שיש לו יכולת Rewritable בתקציב של 200 ש"ח. תודה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  6. יש לי קלטת DAT שכוללת גיבוי קבצי עבודה משנת 2000 על DDS-3, ניסיתי לאתר טייפ כזה אבל לא הצלחתי. מישהו יש לו טייפ שתומך או טייפ כזה שהוא יכול להשאיל רק להוצאת המידע? אם יש למישהו טייפ עם חיבור USB זה כמובן הכי טוב. אין לי בעיה גם להגיע רק להשתמש בטייפ להעביר את החומר, אם אתם באזור המרכז.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by ben389,

    איזה צורב CD-R הכי כדאי לקנות כיום? אני לא מחפש צורב DVD, יש לי אחד במחשב אחר. הצורב מיועד לצריבת מוזיקה ככה שהנושא הזה הכי חשוב. האם שווה להשקיע קצת יותר בצורב PLEXTOR PX-230A או שאפשר להסתפק גם באחרים? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by gilgol,

    שלום יש לי 3 כוננים, 2 של טרה ואחד 250 ג'יג'ה , את שני הכוננים של הטרה הגדרת בביוס (DFI X48 TRES) והתקנתי מערכת הפעלה ויסטה 64 על ה250, משהו קרה והייתי חייב לפרמט את כונן מערכת ההפעלה ואחרי שהכל הותקן, אני שוב מסמן מערך רייד בביוס אבל המחשב מיד אחריי תחילת טעינת מערכת ההפעלה זורק מסך כחול ועושה ריסט, שאני נכנס לביוס נראה כאילו הוא לא מזהה שום כונן, לאחר שאני מבטל את המערך, המחשב עולה מצויין אבל הוא מזהה רק כונן אחד ואומר שאני צריך לפרמט אותו יש לי המון המון מסמכים ודברים שם איך אני יכול לפתור את הבעייה? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by ציפורים בניוטרל,

    אז ככה, יש לי שלושה דיסקים קשיחים 250GB x 2 160GB אחד מה 250GB מחולק ויש עליו WIndows לכן מחיצה שיש בה את הווינדוס היא ה primary והמחיצה השנייה שאין עלייה היא Logical השאלה שלי היא אם שאל הכוננים (הם ללא מערכת הפעלה ולא מתוכננים להיות) אם כולם צריכים להיות על Logical? אפילו שכל אחד מהם מפוצל ל 2 ? תמונה להמחשת המצב: http://ufu.co.il/files/u97u6infomu5nk6ad0ts.jpg [על הארדיסק השלישי מותקנת מערכת הפעלה ככה שאחד הוא ה primary והשני הוא logical הארדיסק של ה 160GB הוא לא מפוצל והוא על logical והארדיסק הראשון 250GB אותו כן פיצלתי אבל שני המחיצות הן logical השאלה היא אם צריך לשים את הכל על logical פרט לכונן C שעליו מותקנת המערכת הפעלה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by ohaddi,

    שלום יש לי הארד דיסק seagate st3500320AS הרצתי בדיקה benchmark של hd tune והיא הפסיקה באמצע לכן הרצתי בדיקת error scan ומצאתי 4 אזורים פגומים(0.2% בלוקים פגומים) מה המשמעות של זה? יש דרך לתקן? יש סכנה של איבוד מידע? תודה למגיבים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום לכם. ממש היום קיבלתי את ה- Seagate backup plus שהזמנתי ומיהרתי לבדוק אותו. המהירויות שצוינו בביקורות \ אצל משתמשים הגיעו לאזור ה100 Megabyte לשניה, אבל המקסימום שאני מגיע אליו הוא 70. בדרך כלל זה יותר באזור ה40 וכשמדובר בהרבה קבצים קטנים זה בערך באזור ה12. הכל מחובר דרך פורט USB 3 עם כבל מתאים (שהגיע יחד עם הכונן). רציתי לברר האם יש משהו שאני יכול לעשות בנוגע לזה, האם זה משהו נורמלי וכדאי להתרגל, או שיש עילה להחזיר את המוצר? תודה. - - - תגובה אוחדה: - - - לוג של קריסטל דיסק מארק ----------------------------------------------------------------------- CrystalDiskMark 3.0.3 x64 © 2007-2013 hiyohiyo Crystal Dew World : http://crystalmark.inf…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by nore0,

    באיזה לבחור

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by MaoR_KilleR,

    שלום... רציתי לשאול: למה לרוב ממליצים פה על מדיות DVD-R/W בשביל תאימות משופרת? הרי אפשר לקחת DVD+R/W ולעשות Bitsetting ל- DVDROM, ואז סביר להניח שזה יעבוד על כל נגן וכונן DVD (גם ביתיים) ואפילו PS2 לא פרוץ. אגב, יש לי nec3520. מדיות איכותיות אני קונה TY02 (וורבטים 8x מדרגה שחורה) אבל הן יקרות (סרטים, גיבויים חשובים) נגיד אני רוצה לעשות צריבה "רגילה" או "שגרתית", איזה מדיה לקנות? (גם cd-r וגם dvd). שמעתי המלצות על Ritek.. למישהו יש עוד עצות? - מה זה riplock? - מה זה regions? תודה מראש מאור

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by guy_intel,

    היי, לקראת קניית : Samsung EcoGreen 2TB=2000GB Sata HD204UI למטרת איחסון וניגון סרטי HD בעיקר. הצעות שיפור / שינוי ?

  15. Started by TMJ,

    כבר הרבה זמן אני מנסה להעביר קבצים ממנו למחשב והם פשוט לא עוברים. ניסיתי כמובן עם עוד מחשבים. כל קובץ שאני מנסה להעביר\להעתיק הוא פשוט עושה לי שגיאה. מה יכולה להיות הבעיה? זה משגע אותי כי אני תקוע עם זה, יש עליו המון קבצים שפשוט מסרבים לכל פעולה, כולל הפעלה. תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. נפח בין 500GB ל 1TB תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. שלום, אני מעוניין לקנות דיסק קשיח לסטרימר וראיתי שממליצים בסטיקי וגם בחיפוש על: HD103SI של סמסונג. משיטוט באתרי חנויות ראיתי כי יצא דגם חדש שאמור להחליף אותו: HD105SI. חיפוש לא העלה יותר מדי מידע לגביו. מדוע לא ממליצים עליו? האם הוא נחות מה-HD103SI? האם כדאי להתעקש על HD103SI או שה- HD105SI ישמש את אותה מטרה (כמה שפחות פליטת חום) בצורה טובה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אז ככה חבר שלי קנה HD 250GB של SMSUNG הוא לא רצה שישאר כל מיני דברים בפנים...אז הו אפרמט אותו. אחרי הפרמוט המחשב זהה את ה- HD ככונן מקומי כמו כונן C/D הוא לא מופיע לו כ- Removable Disk.. HD מחובר ב- USB http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-HardDrive&DB187326=187338&DB141821=710906&DB141804=142201 משהו יודע מה הבעיה לזה ?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by alon83438,

    איזה צורב טוב מהיר והכי חשוב אמין כדאי לקנות בעד450 שקלים חדשים???

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום לכולם. היוזר ניים שלי לצערי די מסגיר את הידע שלי במחשבים :s05:, אבל בגלל זה אני פה. אשמח להשכיל ובהמשך לשנות את היוזר שלי בהתאם לידע הצורב הרגיל שלי התקלקל. החלטתי על קניית צורב חדש. שאלתי היא כזו: הבנתי שכיום יש בשוק צורבי דיוידי. מה היתרון שלהם על צורב רגיל? מה הם יכולים לעשות בעצם שצורב רגיל לא יכול לעשות? אני יודע שזו שאלה די מפגרת כי לרובכם אולי זה נראה ברור מאליו, אבל עשיתי חיפוש (וראיתי שזה פורום מאד מקצועי) ולא מצאתי תשובה. אני אשמח אם מישהו יוכל להקדיש לי 2 דקות מזמנו בתשובה, או לחילופין אם יש לכם לינק לאתר שיש בו הסברים לשאלות בסיסיות כאלו. תודה רבה!

  21. Started by AxeOr,

    אני הייתי בטוח שאני אקנה את הEVO של סמסונג , המחיר ירד והוא עולה בערךך 400 שח. אבל קראתי ביקורות טובות על הGS , שמציג נתונים טובים ומהירויות גבוהות וגם 8 GB יותר בנפח. הנה קישור http://ksp.co.il/?select=.1033..152..378.&list=1&sort=2&glist=0&uin=17506&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 על הנייר הוא עדיף , אבל הEVO הרבה יותר פופולארי , מה כדאי ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. קניתי היום כונן חיצוני של WD בנפח של אחד טרה(3.5). הכונן מסדרת הESSENTIAL(אם זה אומר למישהו משהו). רציתי רק לשאול כמה דברים כדי שאני באמת יעבוד איתו בצורה טובה והוא לא יהרס לי מהר: 1.יש לו כפתור כיבויי מאחורה, האם כדי שהוא יהיה מכובה רוב הזמן, או שעדיף שיהיה דולק? בכללי, לכבות אותו לפני שאני סוגר את המחשב כל פעם? 2.הבנתי שהם מתקלקלים די מהר, איך אפשר למנוע את זה, או לגבות לפחות חלק מהנתונים, החשובים ביותר, שנמצאים עליו? זה כל מה שעולה לי לראש, אם יש לכם ניסיון עם כוננים מהסדרה הזאת, או סתם ידע בנושא שיכול לעזור לי להתנהל בצורה טובה איתו אני ישמח אם תחלקו איתי. תודה, נדב.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by EviL.Dexter,

    אממ אז ככה יש לי בעיה ואני צריך עזרה ... פתאום המחשב החליט לא לזהות את הcdrom כאילו הכל עבד רגיל וזה.. ופתאום הוא נעלם מהמחשב שלי.... מה עושים במצב כזה??? plz help

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by shir12345,

    שלום יש לי כונן קשיח סמסונג 640GB S2. לאחרונה עשיתי כמה בדיקות מהירות והעברות שביטלתי באמצע, והשטח הזה נעלם לי. כלומר ביטלתי העברות והקבצים לא נמצאים על הכונן אבל השטח נעלם. בנוסף יש לי עוד כמה גיבויים שעשיתי מהוינדוס שגם לא ברור לי מה כל דבר לוקח. אם אני מסמן את כל התוכן של הכונן ורואה מאפיינים זה מראה לי 424GB אבל אם אני בודק את מאפייני הכונן רשום שתפוס 587GB בנוסף שמתי לב שגם כשאני מוחק קבצים, עדיין לא מתפנה מקום מה הסיבה שנעלם לי מקום מהכונן? ואיך אפשר למנוע את זה בעתיד, מעבר לפירמוט שעשיתי בהתחלה כבר שקניתי אותו? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. אהלן, אני צריך דיסק קשיח חיצוני לצורכי גיבוי. אני מעדיף לקנות אחד שלם, לא לקנות מארז ודיסק בנפרד. אז קראתי פה מלא אשכולות בנושא, ומצאתי כמה שהתאימו לצרכים שלי. http://zap.co.il/model.asp?model_id=412418 http://zap.co.il/model.asp?model_id=522944 העניין הוא, שאני לא יודע אם יש לי eSATA במחשב, הלוח אם שלי הוא ASUS P4P800 SE. האם הדיסקים הקשיחים שציינתי פה טובים בשבילי? או שיש לכם המלצות אחרות? הצרכים שלי הם גיבוי וסרטים. ואני כן צריך להתנייד עם זה. ודבר נוסף, איך הכי טוב לשמור על ההארדיסק שלא יינזק? להחזיק אותו במקומות מסויימים כשהוא עובד\לא עובד?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים