עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. הי כולם, אני מתכונן לקראת קניית מחשב חדש בחודשים הקרובים אך כבר עכשיו אני נתקל במצוקת מקום אכסון על המחשב שלי... לכן, החלטתי ללכת על פתרון אכסון חיצוני בשאיפה להפוך אותו לפנימי בבו העת כשאקנה את המחשב. לכן אני רוצה שהדיסק הקשיח יהיה מהיר ואמין ושהמארז יתמוך גם ב- USB וגם ב- eSATA (אם אני אחליט שיישאר חיצוני). קראתי את הסטיקי המעולה. אך בכל זאת אני רוצה שתעזרו לי לבחור פתרון הולם ביחס מחיר\איכות הגבוה ביותר. אולי אספיק לקנות היום!!! תודה.[br]פורסם בתאריך: 14.11.2009 בשעה 19:14:00 טוב, היום זה לא יקרה כי אני רואה שהם לא פתחים במוצ"ש (מעניין ממתי זה??). בכל מקרה, אז מחר

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by B0necrack3R,

    hey I had winXP, wanted to make another partition for installing linux - I have installed linux, its work fine. - as I choose WinXP from the boot screen it's probably loading but in hte last moment there 2 XBATCH errors (some kind of partition magic errors) and the pc reboots \: so god blessed people! how do I solve this problem? (yeah i am stupid, didnt make system recovery diskets..) 100.000$ for one who will help me lefahot yesh li linux! davar magnuv!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Jinjis Han,

    הלוח שלי תואם SATA אבל אני ב ATA רגיל 60 ג'יגה המקום כבר מתחיל להגמר מהורדות ואני מתחיל להתעצבן מלמחוק כל שניה משהו אני מתלבט בין שני הארדיסקים אחד http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=2623 ו http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=6964 מה יותר משתלם והwestern הוא SATA 2?! כל כך זול (יחסית?) והוא לא יתמוך בלוח שלי? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by zglazer,

    שלום חברים!!! אבקש את עזרתכם בבעיה הבאה. קניתי דיסק חדש 7200 WD 80JBהגדרתי אותו כMaster . עם 2 מחיצות של C,Dוהתקנתי את מערכת ההפעלה Win XP PRO/ הדיסק המקורי הישו בן 20GB WD 7200 הגדרתי כ slave כאשר הוא היה בעל 3 מחיצות C,D,E. על הדיסק המקורי (20)ביצעתי פירמוט על מנת לקבל כונן אחד E בלי מחיצות. בפועל קיבלתי כונן של E עם 6.8Gפעילים (מוקצים)ו12GB הוגדרו כלא מוקצים כך שאינם פעילים , מה צריך לעשות על מנת לאחד את כונן ה E ל20GBמלא. כך שהאזור הלא מוקצה יהפוך למוקצה ופעיל. אני כמעט בטוח שזהו משהו שטותי של הגדרות. תודה צביקה :kopfpatsch:

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. Started by danver,

    ה DVD נעול על אזור 1. יש דרך כל שהיא לשנות ? אשמח לקבל תשובה .

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Headspin,

    יעבודו אצלי ללא כל בעיה ? מדובר ב NEC ND2500A אני מדבר על דו צדדי לא דו שכבתי.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Cyanide,

    חוץ מזה שהוא מקשר בין כל החלקים, וחוץ מזה שיש לו סוגי חיבורים שונים, במה שונים לוחות האם אחד מהשני? ואיך זה בא ליידי ביטוי במחיר? זאת אומרת למה הלוחות יותר יקרים אחד מהשני?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. קניתי מFOXPC מחשב לפני שבוע לחבר ובדקתי אותו אמור להיות 500GB כתוב על הקשיח 500GB ובפועל יש עליו רק 372GB מה ניתן לעשות?!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by yoram111,

    בבדיקת הדיסק במחשב שלי, קיבלתי דו"ח SMART המצורף. האם אפשר להמשיך להשתמש בדיסק ללא חשש, או שהדוח מראה שהדיסק כבר מראה סימני עייפות והא עשוי לקרוס בקרוב? תודה לעונים!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. רוצים להרחיב את נפח האחסון בסמארטפון או בטאבלט שלכם בלי להסתבך, ובאופן שילך איתכם בכיס לכל מקום? לסאנדיסק יש מה להציע לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/לסאנדיסק-יש-כונן-usb-אלחוטי-חדש-בשבילכם/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by DrDeath,

    אני מתלבט בין שני צורבים: Liteon LTR-52327S 52*32*52 לבין Optorite CW5202 52*24*52 ההבדל העיקרי בין שני הצורבים הוא של-Optorite יש 8mb buffer ול-Liteon רק 2mb. השאלה היא האם יש הרבה יותר סיכויים שידפקו לי דיסקים עם מעט זיכרון או שהסיכוי זניח לעומת ה-8mb. כרגע אני נוטה יותר לכיוון Liteon כי שמעתי שאיכות הקריאה/כתיבה שלהם טובה יותר מאפשר Optorite וגם מגוון המדיות שצורב ה-Liteon מצליח קורא הוא רחב יותר מאשר Optorite. אשמח לקרוא את דעותיכם.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שמעתי שהיצרן של המדיות DVDR של פוג'י הוא TY... וכמובן יש את הזיופים שמיוצרים בהונג קונג וטיוואן... עכשיו מצאתי מדיות של פוג'י באיזה אתר אינטרנט ( אסור לפרסם שמות עד כמה שאני יודע ) במחיר בסדר וזה היה לי מוזר אז שלחתי להם אימייל לשאול אותם מי היצרן שלהם ובאיזו מדינה הם יוצרו... הם ענו לי דיי מהר ואמרו לי שהם לא יודעים מי היצרן והם אמרו שיש חלק שמיוצרים ביפן ויש חלק שלא.. ואמרו לי שאם אני רוצה את אלו שמיוצרים ביפן יש לציין את זה בהזמנה שאני אעשה... אז לפני שאני אזמין רציתי לשאול אתכם מה אתם חושבים על המדיות DVDR של פוג'י?... תודה נ.ב. המחיר הוא 57 ש"ח ל25 דיסקים של X8 אני אגיד לכם דוגרי לא היה איכפת לי לקנות של X4 אם הם יהיו יותר זולים רק אני לא מוצא הרבה חנויות שמוכרות DVD…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by oren,

    שלום, הוצאתי מה-XBOX את ההארדיסק 8 ג'יגה שהגיע איתו ושמתי בו הארדיסק 120 ג'יגה... כעת יש לי הארדיסק 8 ג'יגה פנוי ורציתי לחברו למחשב. כשחיברתי אותו (כ-SLAVE, וכמובן הגדרתי אותו על SLAVE), לקח למחשב (ל-Windows) הרבה זמן לעלות (כ-5 דקות+) וכשלבסוף הוא עלה, הוא לא זיהה את ההארדיסק, ניסיתי להיכנס ל-Partition Magic 8 אך היא כתבה לי שגיאה (זו עם האיקס האדום) ונסגרה בלחיצה על OK. ניסיתי להיכנס ל-Disk Managment ב-Administrative Tools אך הוא לא נכנס, הוא חשב הרבה זמן ולא עשה כלום... הבנתי שאולי מערכת הקבצים שלו שונה או משהו... אני רוצה להפוך אותו ל-FAT או NTFS כדי להשתמש בו במחשב. כיצד אני עושה זאת?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by fire15,

    משיהו מכיר תוכנה טובה לצריבת DVD?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by hadar84,

    שלום לכולם רציתי לבדוק האם מישהו פה יכול להמליץ על הזיכרון האולטימטיבי ואיפה מומלץ לקנות. אגב אבקש לא להמליץ על SUNDISK כי גם נשרף לי אחד כזה לפני חודש וגם יש להם את התוכנה המעצבנת הזו שעולה כל פעם שמכניסים אותו ולא מאפשרת להתקין עליו מערכת הפעלה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום לכולם! אחרי שנמאס לי מהבעיות של ה-CD-ROM שלי (המגש נסגר מיד לאחר שפותחים אותו, בגלל שנשברו 2 שיניים, בגלגל השיניים שאחראי על הנעת המגש ( - תודה לאלו שעזרו לי לאתר את מקור התקלה מפורום תמיכה טכנית, שבאתר) לאחר תקופה ארוכה של שירות נאמן (יותר משנתיים וחצי), החלטתי לקנות DVD. הכי חשוב לי (יותר מביצועים), שהוא יוכל לקרוא בלי בעיות דיסקים שנצרבו בפורמטים שונים של Multisession (בעיקר DLA ו-UDF). מניסיון אני יודע שלכוננים (כונני CD-ROM) רבים יש בעיות בקריאת פורמטים אלו (בעיקר DLA). מכיוון שה-CD-ROM שלי (מתוצרת Toshiba), יכול לקרוא את הפורמטים האלו (ה-CD-ROM היחיד שנתקלתי בו שיכול לקרוא פורמט DLA), אני משער שגם ה-DVD שלהם יכול (באתר של ה-DVD רשום שהוא יכול לקרוא פורמטי Multi…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by snurf,

    שלום לכולם, קודם כל רציתי לומר מילה טובה לכל החבר'ה שענו לי במלוא הרצינות בשרשור הקודם וממש עזרו לי, תודה! תוך הבנה שהמצב יהיה זמני עד שאקנה איזה לפטופ קטן כמחשב שני החלטתי בנתיים על ניתוק ידני, כך שכל פעם יהיה דיסק קשיח אחד מחובר. המצב הקיים כרגע הוא של דיסק של WD שעליו יש XP ודיסק של סמסונג עם וינדוס 7. באשר לניתוק הפיזי: 1. כאשר אני מנתק את הסמסונג מהלוח אם ומדליק את המחשב אני מקבל מסך בחירה בין וינ7 ל XP ואני יכול להעלות את הXP בהצלחה. אך כאשר אני מנתק את הWD (מנתק אותו מהדיסק הקשיח כי הכבל IDE שמחובר למחשב לא נראה לי מתנתק) אני מקבל הודעה שגיאה (משהו עם BOOT) ואני לא יכול לגשת לויינדוס 7. בביוס ד"א הסמסונג מוגדר כמאסטר והWD כסלייב. מה עליי לעשות כדי שאוכל כל פעם להע…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. יש למישהו מושג אם אפשר למסור אותו ליבואן בארץ או משהו בסגנון יש לי אחריות בחו"ל אבל משלוח וכל זה יוצא יקר

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום, אני מתעסק בעיבוד תמונה וכרגע חזק בעניין של בניית פנורמות גדולות (5 גיגה פיקסל לתמונה, הנה כמה שייצרתי, צריך סילברלייט מותקן) התוכנות שמייצרות כאלה תמונות מושפעות מאוד ממהירות הכתיבה והנפח איחסון הוא רב. אני מעוניין לבנות מערך RAID על מחשב עצמאי שיהיה מהיר ובעל יכולת "התאוששות" מכשלים בכוננים ושיכיל לפחות ארבע כונני טרה (כרגע לא משנה איזה פירמה). אני חושב לחבר אותו בחיבור המהיר ביותר שאפשר למחשב אחד אחר (במגבלות התקציב כנראה SATA) וששאר המחשבים ברשת יתחברו אליו ברשת גיגה. שאלות: האם חיבור ישיר של המחשב הנ"ל עם המחשב המריץ את התוכנה בעזרת SATA ישתווה במהירות למערך פנימי? בהנחה שאני מוכן ללמוד האם אתם מכירים הפצה לינוקסית ידידותית שתעזור לי, או שמה כדי להישאר בוונדוס, …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by EroSenin,

    היי נעלמו לי המחיצות בדיסק הקשיח של הטרה.ניסיתי לשחזר את המחיצוץ אך ללא הצלחה. ניסיתי לייצר מחיצה חדשה אך גם לא הצלחתי. Norton PartitionMagic 8.0 מזהה רק 8 GB מכל הכונן עצמו לאומת 250 שהוא מזהה מהכונן השני. לאור זה ששני המחיצות שלי נעלמו בפתאומיות ללא שום קריסות יש סיכוי שהלך לי הדיסק קשיח? הדיסק קשיח הוא של סאמסונג 1 טרה. איזה תוכנה יש לבדוק אם הדיסק בכלל בחיים?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by ofer_shm,

    אני רוצה לקנות קונן קשיח חדש בסיביבות ה 200 GB באחד מאתרי המחשבים ראיתי את שני הכוננים הבאים : WD 200 gb 7200RPM 8mb SATA II מחיר 435 ש""ח WD 250 GB 7200RPM 16MB SATA II מחיר 410 ש"ח עכשיו האם הגיוני שה 250 GB יותר זול מה 200 GB???? זה שיש לו 16MB ולא 8MB זה יותר טוב או פחות טוב... תודה לעוזרים ..

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by izikd,

    סתם היה לי משעמם ;D

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by smadgos,

    שלום, ברשותי 4 כוננים פנימיים 2.5" - WD AV 500GB SATA3 Internal האם ניתן לחבר בינהם כך שיתנו נפח כולל של 2TB ולחבר אותם לiMac ככונן חיצוני עם מתאם SATA-USB או משהו בסגנון?אם כן, מהם הכבלים/ מתאמים שאצטרך לקנות?תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by MadCat,

    האם יש הבדל גדול בביצועים בין שני השיטות? אני שואל בגלל שכפי הידוע לי רק חברת MAXTOR הוציאה דיסק עם ATA133 וכל השאר לא. וזה קצת מוזר לי... ועוד שאלה: האם דיסק בעל ATA133 (או ATA100) תומך גם אחורה ? ז"א האם הוא יפעל בלוח ישן יותר שתומך עד ATA66 לדוגמא?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Psy,

    יש לי את דגם ה40 ג'יגה ככה שמדובר בדגם ה'שמן' המבריק, ולא בגרסאות הסלים והסופר-סלים שיצאו אח"כ. בכל מקרה ה40 חראג'יגה האלה לא מספיקים לשום דבר, יש המלצה לאיזה הארדיסק אני צריך (הבנתי ש5400RPM עדיף על 7200 בגלל התחממות ו\או דברים אחרים)? ראיתי סרטון של איך להוציא את ההארדיסק, פשוט לגמרי - השאלה היא מה קורה כשאני מכניס את ההארדיסק החדש? בטח צריך להוריד עדכונים למערכת מפה ועד-אלא-ידע ? את השמירות אני מניח שלא בעיה להעביר לדיסקאונקי ואחרי ששמים את ההארדיסק החדש אז מעבירים חזרה....מה לגבי משחקים שיש לי על ההארדיסק הנוכחי? יש אפשרות להעביר אותם? ואת קבצי הDATA שהמשחקים שהתקנתי השאירו על ההארדיסק - ? איך ההארדיסק הזה: http://www.ebay.com/itm/250-GB-Replacement-Hard-Drive-for-Son…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים