עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום, רציתי לדעת מה ההשפעה של כמות הקבצים על ביצועים של כרטיס זיכרון. ספציפית יותר, האם לדעתכם 500,000 קבצים במשקל של 2 ג'יגה על הזיכרון של הפלאפון יפגמו בביצועים \ יכולות \ בטריה ? תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by FIRE-KID,

    אני לפעמים רואה בפורום את ה דיסק קשיח HD WD SATA 74GB 10000 RPM והמחיר שלו ממש בשמיים והוא רק 74 ג'יגה משהו מוכן להסביר לי מה היחודיות שלו?? זה בגלל ה10000 RPM ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by l_aviram,

    אז ככה , אני חדש בפורום הזה, ורק רציתי לשתף אתכם על מה קרה לי עם ההארד דיסק הזה. קניתי מחשב חדש לפני חצי שנה ובחרתי תהארד דיסק שרשמתי בכותרת. אוקי הכל טוב ויפה הוא מהיר הייתי מבסוט עד הגג ממנו עד שהוא הגיע לגיל חודששים (לפני 3 חודשים) ופתאום באמצע עבודה בוינדוס - לא במאמץ מי יודע מה אני שומע רשרוש של מתכת - לצערי ההארד החדש והנפלא נשרף. למזלי יש 3 שנות אחריות וקיבלתי חדש רק מה התבאסתי שהלכו לי חמישים גיגה של סרטים, מסמכים חשובים, וכו'. היום אני כבר 4 חודשים כמעט , עם אותו הארד דיסק חדש שקיבלתי חדש (מהאחריות), ואני מרוצה מאוד. אני מאמין שזה כבר לא יישרף וההארד דיסק שנשרף היה בו פגם כל שהוא. אגב המחשב מ p4.24 256 ddr 400mhz לוח של אינטל. marvile זהו אז שאתם ממליצים על מח…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום נתקלתי במוצר הזה אבל הבעיה שלא שולחים לישראל http://cgi.ebay.com/LAN-Hard-drive-enclosure-Ethernet-USB-2-0-combo-NEW_W0QQitemZ390010300656QQcmdZViewItemQQptZCOMP_EN_Storage?hash=item390010300656&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 האם אפשר למצוא משהו כזה בארץ ? מה זה ndas ? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שאני מחבר DVD חיצוני למחשב נייד כדי לעלות בוט,אני צריך לבחור בבוט usb או DVD ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by steve_morse,

    בוקר טוב, מחפש הארד דיסק חיצוני ואיכותי נפח רצוי 1TB עדיפות מאמזון תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Make_Party,

    חבר שלי קנה צורב DVD חדש לפני חודש הוא חיבר אותו הכול עבד סבבה רק עכשיו המחשב לא קוראה את הצורב שאני ניכנס למחשב שלי אני רואה שאין לי את הכונן ושאני ניכנס למנהל התכנים אני רואה את הצורב עם סימן קריאה. ואין לי איך להתקין את הדיסק של הDRIVER כי אין לי כונן דיסקים. ניסיתי הכול לפרק אותו ולחבר מחדש ניסיתי להסיר אותו דרך מנהל התקנים וזה לא עזר בבקשה אני צריך עזרה דחוף הצורב הוא LG GSA-4167B

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by borg,

    הזמנתי דיסק קשיח של מקסטור 120GB עם Buffer של 8MB מסידרת DiamondMAX 9 (חיבור ATA/133) דגם 6Y120P0. קיבלתי דיסק קשיח של מקסטור 120GB עם Buffer של 8MB מסידרת DiamondMAX 10 (חיבור ATA/133) דגם 6L120P0. באתר של מקסטור Maxtor כתוב שבסידרת DiamondMax 10 לא קיימים דיסקים קשיחים בנפח של 120GB. הדיסק הקשיח שקיבלתי שייך אמנם לסידרת DiamondMax 10, אבל משוייך לתת-סידרה שנקראת RoHS Compiant Version. השאלה שלי היא מה זה RoHS Compiant Version? לפי מה שהבנתי (תקנו אותי אם אני טועה), RoHS זה תקן של איכות סביבה (דיסקים קשיחים ירוקים?). מישהו מכיר דיסקים קשיחים כאלה שמוגדרים כ-RoHS Compiant Version? האם יש הבדל כלשהו בין הדיסקים הקשיחים האלה לדיסקים קשיחים מקבילים שהם לא RoHS Compiant Versi…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום, יש לי RAID1 במחשב מ-2 דיסקים קשיחים 1TB של WD (סדרה ירוקה). שלשום, תוכנת ה-MATRIX הודיעה כי הRAID כשל עם X אדום על אחד מהכוננים. פירקתי את ה-RAID1 וחיברתי כל אחד למחשב ישן יותר, כמובן לא בו-זמנית. ראיתי כי המידע קיים, אז הרצתי על כל מחיצה בכל דיסק קשיח CHKDSK עם תיקון. זה מצא במחיצה אחת בכל דיסק קשיח תקלה ב-MFT ותיקן. החזרתי את שניהם ועדיין זה נכשל בבנייה מחדש של ה-RAID. אותו דיסק קשיח. אני לא רואה כל בעיה בדיסק קשיח, המחשב הישן קורא אותו ואת כל המידע שבו ולא ברור מה הבעיה. יש לציין שיש לי עוד RAID1 אך מ-2 דיסקים קשיחים של סיגייט והיו מספר מקרים בהם ה-RAID1 כשל אך בנה עצמו מחדש בלי בעיה וכמובן אוטומטית. כאן זה לא עובד, פשוט נכשל שוב ושוב. אני בספק אם החנות ממנה רכש…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Dark Respect,

    הלכו לי עכשיו 2 מדיות DVD על השגיאה הזאת.... מחשב חדש צורב LG סגרתי את כל התוכנות ברקע מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. מה דעתכם עליו? כמה לדעתכם הוא שווה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. אפשר לכבות\לעשות הפעלה מחדש לווינדוס כאשר כונן חיצוני 2.5 מחובר דרך הUSB?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Lanzar,

    ההארדיסק הקיים שלי WD 250GB SATA II 16M כניראה עומד למות, המנורה של הדיסק לא מפסיקה לדלוק והמחשב זוחל בצורה איומה... חיברתי עכשיו הארדיסק 80GB SATA ישן שיש לי והכל זז הרבה יותר טוב... אז אני רוצה המצלמה לדיסק קשיח 500GB, ראיתי את ה WESTERN DIGITAL SATA II 16M השאלה אם דיסקים של חברות מתחרות יתנו ביצועים טובים יותר ? הרעש פחות מפריע לי, יותר אמינות וביצועים... תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אני מקווה שזה הפורום המתאים. אני רוצה לגרום, ע"י תוכנה או סקריפט כל שהוא, שכל פעם שאחבר את הDOK למחשב, כל הקבצים שעליו יועתקו תלוך סיפריית גיבוי מסויימת. איך עושים את זה? אני בטוח שישנה דרך. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום לא ממזמן רכשתי הארדיסק חיצוני נוסף, הפעם של ווסטרן דיגטל, מהסדרה מייבוק עכשיו, מה ששמתי לב , זה שהוא על מערכת קבצים FAT 32 כברירת מחדל, וההייתי רוצה לשנות אותו לNTFS כמו שאר הכוננים. האם אני יכול לעשות זאת מבלי לאבד את המידע שכבר איכסנתי בו? וללא תוכנה? כלומר, דרך ההגדרות של הווינדוס, או פקודה כלשהי בדוס? איך אני עושה את זה? תודה. עריכה: מצאתי דרך לעשות זאת ע''י קליק ימני במחשב שלי, ניהול, לבחור את הכונן, אתחול , ואז שם יש לבחור מערכת קבצים.. (והיא כבר על NTFS..) ויש אפשרות לסמן בוי "בצע אתחול מהיר" ואפשר דחיסת קבצים ותיקיות". אם אני אעשה את זה, יימחק כל התוכן שאיכנסתי בהארדיסק , לא ? הרי הוא עושה אתחול. איך אני הופך אותו לNTFS מבלי שהוא יגיע לי בקבצים שישנם וללא תוכ…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. הווינדוס שלי עכשיו הוא על hdd ובעתיד אני ירצה להעביר אותו ssd האם אני יוכל לעשות את זה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אני מחפש תוכנה לצריבת DVD אבל אם אפשרות להוריד את איכות הוידאו במקרה שהיא גבוהה מדיי בגלל שיש לי נגן DVD שלפעמים קופץ כשהאיכות גבוהה מדיי ושאני מתכוון איכות אז אני מתכוון למספר המגה בית לשנייה של הווידאו שזה בערך שזה כל הזמן משתנה בהתאם לאיכות הסרט (זה נע בין 2MB ל 8MB). ושהתוכנה תזהה שיש קפיצה נגיד ל8MB אז היא תכווץ את זה לפחות...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by 4xtos,

    היי יש לי תקציב של בערך 300₪ אם צריך אז עד 400 ולוח אם biostar th67+ מחפש המלצה לssd טוב, סביבות 240gb

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. קניתי מהם לפני חצי שנה ככה את : דיסק קשיח Samsung Spinpoint F1 HD103UJ http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=3121 נדפק הדיסק קשיח של סמסונג שלחתי את אבא שלי להחליף לי את הדיסק קשיח הם הביאו לו את זה : דיסק קשיח Western Digital WD Caviar Green WD10EADS http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2978 האם יש טעם להחליף חזרה לדגם של סמסונג ? אשמח לשתובה מהירה ... אם כן עכשיו אני ייסע אליהם , תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם נזכרתי בדבר הזה: חבר שלי קנה באינטרנט לפני שנה וקצת מחשב AMD 2000+ עם כל החלקים מובנים על הלוח, הוא קיבל את המחשב באיחור ובתור פיצוי הוא קיבל דיסק בנפח "80GB" הדיסק אם הייתי בודק באמת היה נפח 80 שמחולק לשתי מחיצות של 40 אך בזיהוי חומרה הדיסק זוהה כ ווסטרן דיגיטל 40 GB וגם כאשר פירמטתי את המחשב והתקנתי לו את מערכת ההפעלה מחדש אכן היה 40 GB. השאלה היא באיזה תוכנה משתמשים להכפלת נפח הדיסק - בצורה כזאת והאם התוצאה היא דיסק איטי יותר? או בפירמוט דרך חלונות יש איזשהי פונקציה שאחראית לזה. בברכה.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. הצ'ופצ'יק הקטן של הכרטיס SD Card שנועל או משחרר אותו נפל לי, יש תחליף לזה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by bariko,

    שלום רב, ברשותי דיסק חיצוני שלפני מספר חודשים כנראה קרס. בקושי רב הצלחתי לחלץ מתוכו את מרבית המידע שהיה עליו, ולאחר מכן פרמטתי אותו. כעת אני שוב משתמש בו לשמירת מידע , אם כי, לא המידע הכי חיוני שבעולם. לאחרונה, מדי פעם כאשר אני מחבר את הדיסק למחשב, מתקבלת ההודעה שבתמונה הצורפת. האם כל זה מעיד שהדיסק פגום, ולא כדאי יותר להשתמש בו? האם יש משהו שניתן לעשות בכדי להצילו? אגב, אני משתמש בתוכנה perfectdIsk 10 ברירת המחדל של התוכנה הייתה על אוטומאטי, כך שפעולת האיחוי התבצעה על הדיסקים שלי, מבלי שביקשתי זאת בכך. בשלב מסויים שמתי לב שהחל תהליך איחוי בדיסק הקשיח שעליו אני מדבר, אבל תהליך זה נתקע , ולא הגיע לסיומו. מאוחר יותר, שיניתי את ברירת המחדל של התוכנה לידני, אך מאז לא ניסיתי ל…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by erbrt,

    איבדתי את הDOK שלי לא מזמן, אבל בגלל שממש אהבתי אותו אז החלטתי לקנות אחד בדיוק כזה כי הוא מאד מהיר ואמין... אז קניתי בK.S.P בבילו סנטר את אותו הDOK בדיוק(16 ג'גיה): http://www.ksp.co.il/hpart_uin.php?uin=9267 אבל אני שם לב שמשהו מוזר בו... המהירות קריאה שלו נראית בסדר, בערך 30 מגה לשניה, אבל המהירות כתיבה נראית לי נמוכה מידי, רק 6-9 מגה לשניה, ניסיתי לבדוק אותו אם HD TUNE אבל התכנה לא מזהה אותו בכלל, ניסיתי בכמה כניסות USB, ב-2 מחשבים ועדיין אותם התופעות, אבל בכל שאר המובנים כמו קיבולת הוא נראה בסדר! יכול להיות שזה DOK פגום? יש דרך לבדוק את זה? מישהו נתקל בבעיה דומה? תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני קניתי כונן קשיח: WD 80GB 7200RPM לפני שבוע. עכשיו המוכר אמר לי שהכונן הוא עם 8MB BUFFER אבל לא כתוב את זה על גביי הכונן הקשיח, כתוב רק JB. JB=8MB BUFFER? יש לי בעיה נוספת שאני לא יודע באיזה פורום למקם אותה, אני אכתוב אותה ובבקשה תגידו לי לאיפה היא מתאימה: אני קניתי בעצם מחשב שלם לפני שבוע, עכשיו קיבלתי את הצורב (Lite On 52X32X52) ואת הכונן הקשיח שהזכרתי למעלה רק בסקיות אנטי סטטיות וזהו, הם לא באו בחבילה או משהו כזה. עכשיו עם הצורב קיבלתי דיסק של תוכנת הצריבה של נרו. עכשיו רציתי לדעת אם יש משהו רע בכך שבחנות הביאו לי אותם בלי חבילה? שאלתי אותם אם זה משומש והם אמרו לי חדש. ואף אחד מהם לא גירסת OEM דרך אגב, כי אני לא ביקשתי גירסה כזאת.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by easyuri,

    לפני מספר חודשים רכשתי מחשב חדש ולא מזמן הובא לידיעתי שמערכת הקבצים שלי היא fat32 ולא ntfs, ידוע לי שntfs מציעה אפשרויות מתקדמות של אבטחה ושיתוף תיקיות אך לא משתלם לי לפרמט את המחשב רק בשביל אפשרויות אלה. שאלתי היא האם למערכת הקבצים המתקדמת יתרונות נוספים בתחום השימוש הביתי כגון יעילות וביצועים? והאם יש אפשרות, אולי באמצעות תכנת עזר, להחליף מערכת קבצים ללא פירמוט? תודה מראש, אורי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים