עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי HD של חברת Seagate (www.seagate.com), שנשבר \ נפל לו פין אחד בחיבור IDE, ספרתי שהוא ה10 משמאל בשורה הראשונה. הדגם שלו הוא U6 ST340810A, בנפח 40 גיגה. קניתי אותו לפני שנתיים בערך, ומאז החנות שקניתי ממנה נסגרה. עכשיו השאלה שלי היא האם יש לי עדיין אחריות מהחברה (Seagate). לא קיבלתי שום מסמך של אחריות, אבל יש לי את הקבלה אם זה יעזור. אם יש לי אחריות מהחברה עדייו, אז האם יש להם מעבדה בארץ? ואם כן, אז אפשר לקבל כתובת + טלפון? אם אין, אז האם יש מעבדה, שאני יכול לשלוח אותו לשם, ויתקנו אותו במחיר סביר?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. קניתי HDD חיצוני 320GB של WD שמתחבר ב-USB ,וקיבלתי את ההודעה המשונה הזאת...כי אני ידעתי שיש לי USB2 ! נכנסתי למנהל ההתקנים,ולא ראיתי שם איזכור ל-USB2 . עשיתי איזה עדכון (אפילו בלי להתחבר לאינטרנט..), ואחריו ראיתי שעל אחד הפורטים כתוב USB2. אני חשבתי שאם המחשב שלי תומך ב-USB2 ,אז כל היציאות הן USB2 ......זה נכון?.. ואם לא, אז איך אני משייך התקן מסויים לפורט הספציפי שהוא USB2 ? אני מצרף תמונה של מנהל ההתקנים... [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. מה מומלץ יותר בשלב ה windows setup לפרמט את המחיצות פירמוט מהיר ולאחר מכן למחוק אותן או רק למחוק ? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by dsane,

    מה ההבדל בין החברות השונות המיצרות את הכרטיס?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by kokoki,

    אני רוצה לשמוע חוו"ד לגבי הכונן קשיח הבא: hitachi HUA722010CLA331 בנפח של טרה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by EliranB,

    ברצוני לקנות את הכבל הנ"ל בשביל לחבר 2 צורבים הנ"ל Nec 3540A x16 Dual x8 LITEON CDRW 52x32x52 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=946_630_1346&products_id=7909 האם הכבל יתאים לחיבור הכוננים אלה ? תודה לעונים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by almor12,

    שלום, אני מעוניין לקנות ssd חדש למחשב בנפח של 250gb. יש לי אפשרות לקנות כונן של crucial מדגם M500 ב550₪ דרך חברת מיקרון. למישהו מכיר את הכונן הנ''ל? הכונן יהיה בתוך מחשב נייד ועליו יהיה מותקן שתי מערכות הפעלה, וינדוס 7 ופדורה. רוב השימוש יהיה matlab ותוכנות עריכה קלות כגון photoshop וsketchup ומדי פעם משחקים קלים. התקציב שלי הוא עד 650₪.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by dbx22,

    יש לי בעיה בצורב דיוידי הזה. הוא כבר לא קורא דיסקים דיוידי שהוא צרב. שאלתי פה בעבר ואמרו לי שזו בעיה ידועה ויש אותה להרבה אנשים. אז מה שאני רוצה לשאול זה אם צריבת עדכון קושחה אחד מאלה יעזור? http://liggydee.cdfreaks.com/page/3540/

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אנ יכול לדעת שמה שקניתי זה מה שקיבלתי כאילו איך אני ידע שיש לי 8 מגה BUFEER ולא 2 מגה ואם יש לי 7200 מהירות יש איזה תוגנה שמראה את זה חוץ מי ADID כי היא לא מראה לי אם יש איזה תוכנה אחרת ? זה מה שרשום לי במנהל התקנים http://www.donkey.co.il/Forum/Uploads/7350-632041799814375000-untitled.jpg

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by emule2,

    אז ככה יש לי מחשב ישן בבית שאין לי חיבור לSATA עכשיו אני רוצה לחבר לו כונן SATA השאלה מה כדאי לי לעשות? 1) לקנות מתאם בין IDE לSATA 2) הבנתי שיש כרטיס PCI שגם מאפשר חיבור SATA חוץ מזה האם זה לא יאט לי את המהירות של הכונן אם אני אשתמש במתאם כזה?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by MoshikoY,

    שלום לם, אני מחפש לרכוש 2 כונני SSD לצרכים הבאים יש לי מחשב נייד LENOVO T61 וחשבתי לשדרג אותו בכונן SSD מפנק אשמח לקבל/לשמוע את עצותיכם לגבי כונן טוב ואיכותי לנייד בנפח של 64-128 וכונן נוסף בנפח 32GB שאוכל לקחת איתי לכל מקום, עם חיבור USB כמובן (רצוי USB3-במידה וזה לא מקפיץ את החיר בצורה משמעותית) ובנוסף אשמח לקבל המלצה לרכישה של הכוננים בחו"ל כי המחירים בארץ פשוט מטורפים תודה, מושיקו

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by sashakrik,

    http://www.amazon.com/gp/product/B004W2JL3Y/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&tag=motherboard0a-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B004W2JL3Y

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. הדגם הוא HDD:320.0g 7200 ATA100 Seagate 16Mb 7200.10 (ST3320620A) יש לי נתונים טכניים אבל הם ברוסית מי שמבין שיגיב תודה. Емкость накопителя: 320 GB Интерфейс: ATA-33/66/100 Формфактор жесткого диска: 3.5" Объем буфера: 16 MB Скорость вращения шпинделя: 7200 rpm Поддержка SMART: 1 Среднее время ожидания: 4.16 мс Скорость передачи данных: 100 Mb/s Тип коннектора питания: 1 4-конт. разъем(а/ов) Стандартный Molex Максимальный уровень шума: 30 dB Максимальная потребляемая мощность: 13 Вт Физические размеры, вес: 635 г

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by galz,

    תראו, יש לי כרגע במחשב את זה http://www.pch.co.il/docs/pd-2138884711.htm כשקניתי תמחשב צחקתי, לא האמנתי שאני אמלא 70 אחוז ממנו, אבל אתמול האמת התפוצצה לי בפרצוף. נשארו לי 300 מגה (!!) פנויים^^ השאלות שלי הן כאלה: אוקיי שאלה חדשה: עזבו אתכם מלאחד את הכוננים. אם אני פשוט מחבר את החדש למחשב, אני פשוט אקבל כונן חדש וריק בווינדואוז? בשביל זה לא צריך רייד וכל מני דברים כאלה?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by viper_sb,

    יש ברשותי כרטיס SAT2-MV8 אני רוצה להגדיר אותו על VMWARE ESXI4 אני רואה אותו בביוס מה המצרכים/צעדים שאני צריך לעשות כדי להגדיר אותו ולהתחיל להגדיר את השרת שלנו ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by דובי770,

    שלום. אני מחפש dok של 16 ג'יגה. מעדיף שיהיה עשוי מתכת ועמיד יחסית. כמובן שהמהירות היא מאוד חשובה. תקציב, לא קריטי באיזור 50-100 ש''ח. אני לא מכיר את השוק אז אשמח להמלצה. עדיפות לרכישה מפלונטר

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אני מעוניין לקנות צורב DVD עד 200 שקל של חברת LG מחפש את הצורב עם התכונות הכי חדישות בקיצור המילה האחרונה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. במחשב של חבר צרבתי DVD מתוצרת (CMC (RICOH הצורב : NEC 3520 כשהרצתי cd-speed העקןמה הייתה סבירה פחות או יותר. הבעיה היא שאני לא מצליח לקרוא את הדיסק במהירות סבירה במחשב שלי... אני מנסה לקרוא אותו באמצעות כונן DVD רגיל של TOSHIBA המהירות איטית מאוד, כשאני מנסה לבדוק את הקריאה בCD-SPEED , הכונן לא מתניע... מאוד שקט, וקורא במהירות X2 בערך... האם הכונן לא בסדר ? מה יכולה להיות הבעיה ? האם זה הדיסק ? עכשיו אני מגלה שיש לי בעיה גם עם דיסקים רגילים... אני לא מבין איך זה יכול להיות, פעם אחת זה עובד טוב, פעם שניה עושה בעיות. כניראה שזה עיניין של מזל...

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. http://forums.storagereview.net/index.php?showtopic=27104 גם לסיגייט יש 640 והוא יותר טוב מ WD

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. אני זקוק למידע אודות היכן ניתן להחליף דיסק 40 GB 7200 RPM של WD ? הדיסק עדיין באחריות אבל החנות ממנה קניתי כבר לא ממש נותנת אחריות... ליתר דיוק - אין עם מי לדבר - כולם הלכו הביתה... מה עושים ? יש לאן לפנות ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by amisha,

    אני עודמ לקנות צורב DVD ואני צריך שתעזרו לי מעט אני רוצה 1. שיסתדר עם מדיות בצורה טובה 2. אמין 3. אני הולך לגבות איתו מידע לרוב 4. שאני אוכל לצרוב איתו סרטים לDVD בנוחות 5. DVD-RAM ממש לא חובה אבל אם יהיה אז יהיה נחמד .... ד"א ראיתי כאן 3 ביטויים שהם קצת סינית בשבילי : ביטסטינג ועוד שניים אפשר הסברון נחמד ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אז ככה, השבוע אני רוצה להזמין כונן קשיח חיצוני. יש את זה: http://zap.co.il/model.asp?model_id=409716 שהוא נראה דיי משתלם לעומת המחיר. הכונן מיועד אך ורק לגיבויים ולא לחיבור קבוע... מומלץ או לא מומלץ? מישהו שהתנסה בכלליות ופרט בדגם הזה יכול לשתף אותי קצת? תודה מראש. .swg עריכה: הסיקור המקיף- מי שחשב שכבר קיבלתי את ה-250 GB טעה. בסופו של דבר הוספתי 180 שקלים וקיבלתי את דגם ה-320 GB. אני חייב להגיד שהוא מהיר כמו טיל ושקט כמו דג. כמו שהבטחתי חוות דעת- אז הוא מהיר, אמין, שקט והכי חשוב: בעל נפח עצום של 320 GB. האריזה- האריזה יפה ביותר, לא גדולה מדי ונותנת לך להרגיש שקנית מוצר איכותי, בעיקר בגלל הכובד שלה(בהתחשבות שזהו כונן קשיח). הבאנדל- כבל USB, שנאי מתח, כבל חשמל(לשנאי מתח) ו…

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by zoman,

    האם מישהו יודע אך צורבים על דיסק DVD עם שתי שכבות ? בנרו או אלכוהל או כל תוכנה אחרת? :spermat:

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by אברהם2,

    שלום אני מעוניין לרכוש דיסק קשיח נייד בגודל של 160 גיגה. שימוש עיקרי של גיבוי המחשב ולשימוש משני של עריכת וידאו. בבדיקה שערכתי גיליתי כי קיים הבדל במחיר של כ-100 ש"ח בין אלו המכילים 2 מגה נדיף לאלו עם 8 מגה נדיף. האם כדאי לבחור במקרה זה בכסף או בזכרון? מה בעצם יהיה ההבדל הביצועי בין שניהם? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. בבקשה ממכם תרשמו לי פה מה ההבדלים ביניהם ובמה טוב כל אחד מהם תודה רבה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים