עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. היי, יש לי כונן פנימי שקניתי לו מארז חיצוני והוא משמש אותי ככונן חיצוני. למארז הזה יש שני יציאות. אחת USB והשניה ESATA. אני חושב לחבר את הכונן בעזרת ESATA למחשב ובעזרת USB לסטרימר. זה יכול להוות בעיה? זה יעבוד בכלל? (כרגע אין לי סטרימר) תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by -JobNick-,

    אתמול חבר שלי קנה הרדיסק של WD 80 ג'יגה עם 8 מגה בבאפר. חילקנו לו את ההרדיסק בהתקנה של הוינדוס ל 3 מחיצות אחת של 10 ג'יגה (למערכת ההפעלה) ושתיים האחרות בנות 35 ג'יגה כל אחת. עכשיו יש בעיה, את המחיצה של ה10 ג'יגה הוינדוס פירמט לFAT32 והכל טוב וחלק. עכשיו כשניסיתי לפרמט את 2 המחיצות הנותרות הוא כותב לו משהו בסגנון "המחיצה גדולה מידי עבור FAT32" הוא מוכן לפרמט אותה רק לNTFS שאת זה אני לא רוצה. יש דרך לעקוף זאת ? ואני יודע שזה קצת לא קשור לפורום הספציפי אבל האם יש לוינדוס XP תוכנת FDISK ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by OmEr8,

    שלום חבר'ה. אז ככה. אני צריך לקנות צורב, ואני צריך לעשות זאת מהר מאוד (עוד היום) ואני חייב לקנות אותו מזיגזג (אל תשאלו...). יש לי תקציב של 500-700 ש"ח בערך, ואני ממש לא מבין ומתמצא בשוק הזה. אני מבקשכם לעזור לי בבקשה לבחור צורב כמה שיותר טוב לתקציב המדובר, ודי חשוב שהוא יוכל לצרוב מהגנות. חשבתי או על ה-LiteOn או על BENQ למרות שאני לא ממש מכיר את החברה... המיצומי גם כן נכנס לרשימת האפשרויות. תודה רבה לכולם! עומר

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by LiorZi,

    אני מעוניין לשדרג את הדיסק הקשיח שלי ב-SSD. 1. האם זה שווה? האם השינוי הוא עד כדי כך משמעותי? 2. אם כן, שמתי עין על ‏Intel 40GB SSD 320 Series, לוח האם שלי תומך רק עד SATA 2 לכן הכונן הזה היה נראה לי הכי מתאים והכי במקום גם מבחינת תקציב (415 ש"ח) וגם מבחינת נתונים. 3. בנוסף, אם כבר אני משדרג, 40GB מספיק למערכת הפעלה (WIN 7 64BIT) פלוס איזה משחק או שתיים, או שזה יותר מדי?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by p_uriel,

    שלום, לאחר שקראתי את הסטיקי, אודה לכם על בחירת כונן 2.5" (ללא חשמל) ורצוי עם כניסת מיני USB. בעבר שאלתי כאן וקיבלתי המלצה לסמסונג HX-MTD10EA‎, אשר רכשתי אותו, אם כי הוא עם חיבור USB3, מה שמגביל אותי להסתובב עם כבל יעודי כל הזמן. מהי האלטרנטיבה לדיסק אמין (!) 1TB, ללא חיבור לחשמל? תודה!

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by zaroor,

    קראתי כאן על נושאי הפירמוט של הFAT ל NTFS ,רציתי לדעת במקרה של הסאן דיסק U3 בגדלים של 4'8'16 gb האם אפשרי לפרמט ל NTFS ולהחזיר ל FAT כמה שבא לך או שזה מוגבל ?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by 3emi,

    התקנתי תוכנה RAMDISK התוכנה לוקחת מה RAM של המערכת ויוצרת כונן שאפשר לעבוד איתו יצרתי כונן של 4 גיגה במערכת יש לי 16 גיגה ורוב הזמן רק 5 גיגה מנוצלים ו 11 פנויים עכשיו יש לי כונן RAMDISK 4 גיגה אבל לא יודע באמת מה לעשות איתו הגדרתי שוינדוס יעבוד עם הכונן הזה ב TEMP וניסיתי גם שהדפדפנים יעבדו איתו ב CACHE אבל מה עוד מומלץ לעשות בטח אני ימצא שימוש כלשהו בזמן מסויים הרי להתקין תוכנות מלאות על הכונן לא נשמע לי סביר אולי אפשר להגדיר בפוטושופ לדוגמא שישתמש בכונן המהיר בתור "סקראצ" ? ודברים מהסוג הזה? בקריסטל מארק נותן תוצאות הזויות רק לא יודע איך לנצל את כל הנתונים האלו אם היה אפשר להתקין מערכת הפעלה שלמה על זה היה פה משהו ..

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אחרי שעשיתי העברת נתונים אל SSD (אינטל 330 120GB) באמצעות AOMEI BACKUPPER והשארתי אותו ללילה בבוקר הוא לא הזדהה יותר במערכת הפעלה וגם ב-BIOS. כמובן ניתוק וחיבור מחדש, חיבור בפורט אחר, חיבור דרך USB-SATA חיצוני לא עזרו. האחריות פגה תוקף. למרות זאת דיברתי עם תמיכה של אינטל ואמרו לבדוק במחשב שולחני. בדקתי ב-LENOVO מחשב נייד שלי גם וכל פעם זיהוי בהפעלת מחשב לקח חצי דקה והסתיים בכישלון לזהות SSD. יש לי עוד תקווה לבדוק במחשב שולחני אבל אין לי. למישהו יש רעיון יש לעשות זאת? ללכת לחנות מחשבים ולבקש? הסיכוי שאמצא מחשב זרוק ברחוב הוא נמוך מאוד... תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by אוריפ,

    יש לי צורב של ARTECH מלפני שנה וחודשיים במהירות X48X12X48. הרגע סיימתי לצרוב (בהצלחה) קובץ וידאו. בסיום הצריבה ולפני תחילת בדיקה הוורפיקציה, הוא הודיעה לי שהתוכנה מנעה 10 פעמים UNDERBUFFER. יש לציין שבהמלך הצריבה, המדד הזה של איפה שמראים את מצב הבאפר ירד באמת 10 פעמים קרוב מאוד ל0%, אך פתאום קפץ מחדש ל95%... מה זה אומר? מה קרה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by iSolt,

    מבאס רק העמלת ויזה המסריחה שתייקר אותו ב15 שקל (624 שקל=151 יורו). http://www.amazon.es/gp/product/B00P73B1E4?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00 עם מעמ ומשלוח לארץ כלול = 630 שקל לחשוב שבאוגוסט ה250GB עלה בארץ 610 שקל (וקניתי אותו ב420 באותו חודש מאמזון כולל מעמ!)

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by 1nstall,

    היי אני מעוניין לדעת איזה הראד דיסק נותן יוצר ביצועים... SEAGATE 160GB 7200RPM SATA 8MB NCQ 650 ש"ח או WD 160GB 7200RPM 8MB SATAII 580 ש"ח... אז מהיר יותר ומציג ביצוהים גבוהים יותר? ואם הפשר הסבר על ההבדלים בין sata2 לsata...? ומה זה בכלל NCQ? תודה מראש install

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by d.k.,

    רציתי לעשות בדיקות תקינות לדיסק toshiba mk5065gsx, אבל מסתבר שבניגוד לחברות האחרות לtoshiba אין שום כלי אבחון. במה אתם ממליצים להשתמש? הפעלתי hd tune, האם יש עוד רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. יש מלא סוגי צריבה מה ההבדל ביניהם אני משתגע כי אני רוצה לקנות צורב DVD DVD-ROM, DVD-R (DL approx march 2005), DVD-RW, DVD+R, DVD+RW,DVD+R9,CD-ROM, CD-R and CD-RW with 80mm and 120mm diameter ?.?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. כן יקרא דיסקים? כי זה מה שקרה לי.... הצורב ימאהה ואני יודע שתתחילו להשמיץ אותו אבל עדין צריך לקרות משהו או לפחות שיהרס בהדרגה... כי לא היו לי איתו בעיות לפני היום בו הפסיק לצרוב.. ואיזה הצעות יש לכם לבדיקת הצורב ולסדר אותו שיצרוב? ניסיתי את הדברים הבאים: ניקוי עינית השארתי אותו לבד בלי הדיוידי ושהוא מג'מפר למאסטר כמובן שניסיתי כמה תוכנות שונות

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Stella247,

    היי, המליצו לי על הפורום הזה בתקווה שיוכלו לעזור לי אני רוצה לקנות ssd למחשב הנייח שלי, על מנת להתקין עליו את המערכת ההפעלה בלבד בשביל שהיא תעלה מהר יותר. (כרגע המצב, שעליי לחכות בין 5 - 10 דק עד שהוינדוס יסיים להעלות, וזה אחרי התקנה נקייה שלו). דפדפתי פה קצת, ואז דפדפתי באייבורי, ואני מתבלטת בין השניים: דיסק SSD Samsung 840 EVO MZ7TE120BW 120GB 2.5" Sata 3 דיסק Kingston V300 120GB SV300S37A/120G SSD הקיגסטון זול יותר ב 120 שח. על מה אתם הייתם ממליצים? ובנוסף, איך מתבצע התהליך ההתקנה של הכונן? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Sickp,

    אני צריך כונן איכותי שלא ימות לי תוך שנתיים ואפילו לא תוך 5 שנים! נראה לי עדיף של WD היו לי עד היום כמה כוננים של WD שעבדו גם 6 שנים חופשי. אבל נגיד MAXTOR עשה בעיות אחרי 3 שנים. אבל שיהיו ביצועים סבירים. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Jeka90,

    שלום בגלל פירמוט מחשב ואיבוד הרבה מידע חשוב החלטתי לקנות דיסק קשיח חיצוני שיהיה בו גיבוי של כל המידע החשוב. כעיקרון אני מחפש דיסק קשיח בגודל 500GB. ראיתי שיש המון סוגים של דיסקים קשיחים חיצוניים ואני פשוט הולך לאיבוד ולא יודע איזה סוג לקחת ואיזו חברה.. מישהו יכול לעזור לי? עדיף חנות מאזור המרכז. תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by doker,

    קניתי את הדיסק קשיח הזה יש לי שתי שאלות 1.בכונן מופיעים רק 119 גיגה שאפשר להשתמש האם זה תקין? 2.משום כשאני בודק כמה גיגה בשימוש זה מראה לי 60 אבל כשאני בודק את כל הקבצים בכונן יש רק 40 לאן נעלמו 20 גיגה? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום, בניסיון להרכיב דיסקשיח חיצוני אצל בן משפחה, לא הצלחתי ש XP יזהה את הדיסק בחיבור eSata (עם USB לא הייתה בעיה). הדיסק: http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=3826 כרטיס eSata: http://cgi.ebay.com/SATA-Serial-ATA-II-eSATA-IDE-PCI-RAID-CARD-B06_W0QQitemZ110130284628QQihZ001QQcategoryZ140035QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem שניהם מחוברים בכבל eSata מתאים (סוג I). פירוט: ממה שהבנתי, הדיסק הזה לא תומך ב HOT SWAP בחיבור eSata (והוא אכן לא נראה ב XP), ולכן כשהדיסק מחובר בחיבור הזה, צריך לחבר ולהדליק אותו לפני שהמחשב נדלק, וכמובן לדאוג שבביוס הכל מוגדר כראוי, בדיוק כמו בכל דיסקשיח אחר שלא תומך ב HOT SWAP. הבעיה היא שהמחשב לא מזהה את הדיסקשיח בביוס, אני מנחש שבגל…

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. היי יש לי מחשב בן שנה ככה ממתי שקניתי אותו הייתה לו בעיה באתחול שהיה לוקח לו הרבה מאוד זמן לעלות למרות שיש לי כונן SSD כדיסק מערכת. ברשותי דיסק גיבוי ישן של WD שאצלי כבר כמה שנים טובות (3-5 שנים..אני כבר לא זוכר בדיוק) שאני משתמש בו לגיבוי הקבצים שלי שמהניסיון שלי זה הציל אותי לא פעם מאיבוד כל הקבצים. אחרי כמה בדיקות הבנתי שהבעיות של המחשב הן בגלל הדיסק הזה אז חשבתי לקנות לי דיסק פנימי נוסף כדיסק גיבוי אבל אמרו לי שיותר מומלץ דיסק חיצוני הבעיה היא שאני לא רוצה לקנות דיסק חדש ובסוף תהיה לי את אותה הבעיה מה עדיף יותר כדיסק גיבוי? חיצוני או פנימי? אני צריך תשובה דחוף היום אני הולך לקנות

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by M@or,

    חיפשתי בפורום אבל לא מצאתי דיון קודם, למרות שבטח היה פעם בנושא... יש לי SATA 200 גיגה ו-80 גיגה IDE רגיל. קיבלתי את המחשב עם OS על הסאטה ועשיתי גוסט ממנו ל-80 גיגה. ג'ימפרתיהו למאסטר, ה-DVD סלייב שלו, בביוס הגדרתי את העדיפות לדיסק IDE ולמרות שזה נראה כאילו שה-IDE הוא הראשי, עדיין המחשב עולה מה-OS שעל הסאטה. למה? יש הגדרה שפיספסתי בביוס? אני רוצה את ה-OS על ה-80 ואכסון ב-200. אגב, גם בניהול ה-IDE מופיע כדיסק 0 אבל הסאטה מופיע מתחתיו עם הכיתוב: "(מערכת)".

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by yagelk,

    מעוניין לייצר אפשרות לאחסון רשת ביתי שאליו אוכל להוריד את הקבצים מכל מכשיר שמחובר לרשת ולקרוא ממנו. באחסון יישמרו כל התמונות מהמכשירים וכך אוכל לראות אותם מכל מכשיר. בנוסף, באחסון יישמרו קבצי וידאו שאוכל לעשות מהם סטרימינג מבלי להוריד את הקבצים לכל מכשיר בנפרד. אלו אפשרויות עומדות בפניי? קראתי קצת על שרת NAS, קצת יקר. יש אפשרות לייצר צורת אחסון כזו בצורה איכותית ויחסית זולה? תודה

  24. שלום קניתי לא מזמן אקסטרימר פרו נבעיה שלו זה שיש לו מאוורר די רועש ולכבות אותו זה לא משהו שאני יעשה עם ההרד דיסק שיש עליו אז חשבתי לשדרג להרד דיסק נורמלי שקט וקריר האקסטרימר תומך בSATA כמובן ובהרד דיסק 3.5 אשר נכנס ישירות אליו (כלומר הרדדיסק פנימי) תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by plinks,

    רציתי להתייעץ בנוגע לפתרון גיבוי. העניין מבוסס על המוצר הזה יש לי צורך בכל תקופה מסויימת לגבות נתונים חדשים ויחודיים. נאמר אני מגבה 60GB פעם בחודש. את הגיבוי אני עושה מלפטופ לשני כונני 3.5" דרך המכשיר הנ"ל, בתצורת RAID 1, כלומר יש לי גיבוי כפול על שני כוננים. פעם בכמה חודשים כשהדיסקים מתמלאים, אני מוציא אותם מהמכשיר והם עוברים לארכיון, אני קונה כוננים קשיחים חדשים ומתקין אותם בתורם לתוך המכשיר עד שיתמלאו מגיבויים. כיום אני עובד עם שני כוננים לגיבוי, שניהם חיצוניים דרך USB או פנימיים מחוברים ב SATA, ומעיק קצת להעתיק את הגיבוי כל פעם לכל אחד מהם בנפרד. מה שיותר מעיק זה החשש שהגיבוי עבר רק לאחד מהם וששכחתי לגבות גם לתאום שלו. האם זה יכול לעבוד ? האם אתם חושבים על חסרונות או …

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים