עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by SHAKED286,

    שלום ברוצוני לקנות ארדיסק חיצוני חדש. אני רוצה ארדיסק אם הדרישות הבאות : 1. בין 250-320GB 2. שהיה בו חיבור esata זה בין הדברים הכי חשובים 3. שלא יצטרך חיבור לחשמל 4. שאם נאי מחבר אותו בUSB אז שזה היה USB אחד ולא שניים (מסיבה של חשמל) 5. יש עדיפות לחברה WD 6. שהיה 2.5 אינץ' עדיף 7. עד מחיר של 400 שקל

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. שלום לחברים, אני הולך להמיר מספר רב של קלטות וידאו משפחתיות לפורמט דיגיטאלי. האם כדאי לי לצרוב את זה על דיסקים DVD ? האם כדאי לשמור על דיסק קשיח? איזה דיסק קשיח מומלץ ביחס מחיר / איכות? תודה יהודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. המחשב נייד שלי הלך וזאת לא תקלה בכונן קשיח, אני רוצה לחלץ את המידע מההארדיסק. אני רוצה לפרק את הלפטופ ולחבר את ההארדיסק שלו לPC שלי וככה להוציא את הנתונים. השאלה אם זה יכול להתחבר בכלל? או שאולי יש פיתרון אחר? אני לא מחפש לתקן אותו, רק להוציא את המידע בלי לשלוח למעבדה. תודה. המחשב נייד של דל מסידרת אינספירון.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by shir12345,

    אני רוצה לקנות כונן קשיח חיצוני של סמסונג ללא חיבור לחשמל ההתלבטות העיקרית היא בין 2 הדגמים האלה http://www.electrophoto.co.il/Product.asp?Pid=8806071213361 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=802589 שניהם USB 3.0, שניהם לא צריכים חיבור לחשמל אותו מחיר בערך רק שאחד 500GB מסדרת M2 והשני 640GB מסדרת S2 מה ההבדל בין הסדרות? הM2 חדש יותר ועקב כך מהיר יותר?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. הכונן קורא מדיות צרובות רגיל ורב פעמי שהיו רגיל X4 ורב X2 וCD אבל רק אלו מלפני כמה שנים רב פעמי ורגיל החדשים רב X4 ורגיל X8 לא מזהה בכלל דיסק הם תקנים ועובדים גם בצורב וגם במכשיר DVD האם יש מה לעשות או לזרוק אותו "עבד אולי 3 שעות בכלל"

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. איזה חברות של דיסקים איכותיים לצריבה של DVDR יש? אמרו לי TY אבל לא יודע מאיפה להשיג א תזה איזה עוד יש אני רוצה לצרוב מידע חשוב שישמר לי להרבה שנים ומוכן להשקיע כסף במדיות לכל מדיה עד 5 שקל.. אבל תנו טווח מחירים לכל המדיות הכי טובות

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. יש לי הארד דיסק של IBM מסדרת ה - DESKSTAR הוא 7200 RPM ו ATA100 הוא הובא לי חדש דנדש בקופסה במאי 2001 והיה בשימוש ממשי בערך חודשיים ! (הוא היה מחובר למחשב סלרון שבמשך שנה אבל במחשב הזה לא השתמשתי אז ההארד דיסק עבד אולי חודשיים) באתי להדליק היום את המחשב ... נדלק ועלה לאט כמו צב !!! עשיתי פירמוט ... פרימט ... התקנתי ווינדוס - 98, זה נתקע באמצע ההתקנה הפעלתי מחדש והיה רשום שיש סקטורים פגומים בהארד דיסק, עכשיו אין לי מה לעשות כי הביאו לי את ההארד דיסק (קומבינה) בחינם. ואני צריך אותו ... מה אני יכול לעשות ?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by e-d-a,

    היי איזה צורב הכי טוב והכי כדאי לקנות מהרשימה הבאה: (עדיפות לצורבים עם LIGHTSCRIBE, וחובה שיהיה שחור) DVR111BK PIONEER DVR-111BK X16 BLACK BULK (+ DVD-RAM ) DVR111DSV PIONEER DVR-111DSV X16 SILVER BULK DVR111DBK PIONEER DVR-111DBK X16 BLACK BULK DVR111D PIONEER DVR-111D X16 BEIGE BULK H10NK LG H10NK x16 Bulk BLACK H10LB LG H10LB X16 Bulk WHITE + SOFTWARE Lightscribe H22NK-B LG H22NK Bulk X18 BLACK ND7170A-B NEC 7170A X18 BLACK + DVD-RAM X12 ND5170A-S NEC 5170A X18 SILVER DW1620 BENQ DVDRW DW1620 x 16 bulk Q170ABK SONY AW-Q170ABK (+DVD-RAM X12) X18 BLACK S182M SAMSUNG S182M + SW + X18 Lightscribe black אנשים אני לא יוכל ל…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. סופסוף הוא הגיע Sandisk Extreme 64GB אשמח לחוות דעתכם על מהירות הכרטיס על האריזה מצוין: READ: UP to 245 MB/s WRITE: 190 MB/s האם הפרש של כ- 17% סביר?! ומה לגבי שאר הנתונים? הנה הנתונים:

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום, אני רוצה לקנות hard disk חדש של 500GB רציתי לדעת על מה אתם ממליצים לי שלא יהיה יותר מדי יקר אבל שיהיה טוב אני מעונין לחבר את ה HDD החדש בנוסף ל HDD הישן שיש לי ה HDD הישן שיש לי הוא: Western digital 500GB 16MB AAKS מה לקנות בנוסף אליו?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by ashbit_q,

    רציתי לשאול איך אפשר לדעת איזו מהירות יש לדיסק און קיי, יש כאלה שהם איטיים ויש מהירים למרות שכולם USB 2 איך אני בתור לקוח יכול לברר על המהירות שלהם? תודה מראש!!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. אני משתמש בהארד דיסקים SATA חיצונים נשלפים לגיבוי שבועי (פתרון נהדר דרך אגב, בעלות של 250 ש"ח אני מקבל התקן גיבוי של 1T עם מהירות כתיבה 60 מגה לשנייה שניתן להכניסו/להוציאו בזמן עבודה תחת WinXP) אך שיטה זו סובלת מסכנה של מחיקה ו/או הריסה של קבצים בטעות ולכן השאלות הבאות: -האם ניתן להגן על ההארד דיסק מכתיבה במחשב מסוים בלבד? הכוונה היא לתוכנה מותקנת שלא תאפשר גישה להארד דיסק או הפיכתו ל"קריאה בלבד". -האם ניתן להגן על ההארד דיסק מכתיבה בכל מחשב? הכוונה היא האם ניתן לקנפג הארד דיסק SATA לבלתי מזוהה/בלתי נגיש.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. אפשר לנקות דיסקים עם מגבונים שיש בהם אלכוהול?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. אחרי שעזרתם לי להחליט על כונן SSD MSATA של סמסונג EVO וגם התייעצתי עם הטכנאי מחשבים שלי (שבניגוד גמור למוכרים ברשת חנויות שבדרך כלל יגידו על כל חלק שהוא טוב) אשמח לקבל המלצה על הרד דיסק חיצוני אמין בגודל של 1TB... אגב, לגבי ה SSD, הטכנאי מחשבים שלי אמר שהוא אישית משתמש בו והוא יודע על הבאג ועדכון שלו פתר את הבעיה אז ככה, אני צריך שההרד דיסק החיצוני יהיה אמין, אני הולך לגבות בו את כל המחשב ולא להשתמש בו יותר מדי, רק כשאני אצטרך לעשות פורמט, יש לי ניסיון לא טוב עם WESTERN DIGITAL אבל זה אולי כי הוא קיים אצלי כמה שנים טובות ואני מאמין שהם התקדמו עם השנים... אשמח לקבל המלצה, אני מעוניין לקנות בשעה הקרובה... מוכן להשקיע 350 ש"ח ואפילו לחרוג טיפה.. סניף KSP עפולה... תו…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. היי אני מחפש עריסה כפולה לדיסקים מצאתי את הנ"ל - http://www.vantecusa.com/en/product/view_detail/372 אבל כנראה שלא ניתן להשיג אותה בארץ יותר (היבואן הביא לי בטעות דגם "מתקדם" יותר שיש בו רק USB3) השאלה שלי אם מישהו מכיר אולי דגמים אחרים אמינים? (יש את המוצר הזה http://www.win-star.com/eshop/goods.php?id=31 - אבל זה נראה לי מוצר סיני לא אמין שהולבש על "מותג") חיפשתי גם בEBAY אבל יחד עם עלות המשלוח שנעה בין 48 ל80 דולר זה יוצא יקר מאוד... d/

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. שלום , לפני חצי שנה קניתי מחשב חזק מאוד עם כל הרכיבים הכי חזקים בשוק ... שזה כולל גם את הVERTEX 3 , ואני רואה שהמחשב לא מהיר כמו שהוא היה אמור להיות עם כרטיס פי 10 יותר מהיר , אז בדקתי וראיתי שבהעתקות ופתיחת קבצים וקבצים מקובצים המהירות לא עולה על 120M , אני עשיתי כל מה שהמליצו לי באתרים אחרים ( כולל לשנות את הבקר לAHCI שעזר קצת בפתיחה של הווינדוס ) מה אני עושה ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by asvg,

    שלום , אני רוצה לקנות דיסק קשיח חיצוני ומדפדוף בדפיי האינטרנט שמתי לב שלא מציינים את מהירות הסיבוב כמות מטמון רק את הממשק ,למה , זה לא חשוב בדיסקים חיצוניים רק בפנימיים ??? ולגביי חברת WD לא מציינים ירוק כחול שחור וכו כמו שמציינים בדיסקים הפנימיים מדוע ?? תודה למגיבים

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by fp581,

    איפה אני יכול למצוא כזה חיבור להחליף ב דיסק קשיח שלי יש לי WD my book 500g תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. הרדיסק בעיקר לגיבויים במחשב (לא שלי ...אני רושם בשביל מישהו) יש חיבור SATA 1 השאלה האם עדיפות לפנימי או חיצוני ? מה ההבדל במהירות בערך באחוזים בין פנימי 7200 SATA לחיצוני שיפעל במהירות USB 2 ? אפשר המלצות ל(בינתיים) חיצוני עד 300 ..400 ? מצאתי את זה http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=727525 מה אתם חושבים עליו ? (יש שם תגובה שלילית אחת אני יודע אבל זה הרדיסק אי אפשר לדעת מה יהיה ועל מה תיפול ומתי) תודה !!!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שלום כולם! שמתי עין על הארד דיסק ההיברדי הזה momentus xt האם יש אותו למישהו? השאלה המרכזית שיש לי זה לפי מה שפחות או יותר הבנתי ה4 ג'יגה פלאש שיש בדיסק הוא פשוט סוג של זיכרון קאש שיודע להפעיל את עצמו על הדברים שמשתמשים בהם הכי הרבה האם מישהו יודע או יש לו את הכונן ויכול להגיד לי אחרת? כי לפי מה שקראתי אין פה מחיצות שאתה יכול לבחור מה להתקין על ה4 ג'יגה ומה על השאר בתודה מראש, לירן

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. קניתי כונן SSD מ TMS EVO 850. בגדול אני מרוצה מהחנות אבל הם יכלו קצת להגדיל ראש... מכיוון שזה הכונן הSSD הראשון שלי, לא ידעתי שצריך לעשות את הDATA MIGRATION של המערכת הפעלה דרך הUSB. לא ידעתי שצריך בשביל זה מתאם מיוחד, ולא ידעתי שצריך גם מגירה מיוחדת בשביל לשים את הגונן SSD בDESKTOP. גם קיבלתי את הכונן בלי ברגים. בזמנו ביקשתי ברגים אבל אמרו לי שכנראה זה מגיע עם ברגים ושאני אבקש בזמן הרכישה שיוסיפו לי ברגים. אז שכחתי לבקש וזה טעות שלי, אבל זה גם טעות שלהם שהם חשבו שזה מגיע עם ברגים. בנוסף המשולח הוא סיוט. זה גם לא אשמתם אבל למה אני צריך לחכות בטווח של מ11:00 עד 15:00 למשלוח? קצת הזוי ומבזבז לי את הזמן. בקצרה, מה האפשרויות שלי כרגע מבחינת DATA MIG…

  22. Started by maoram9,

    שלום לכולם יש ברשותי כונן קשיח חיצוני של חברת Western Digital בנפח 2 טרה בייט עם USB 3.0 הדגם הוא MyPassport. הכונן נמצא אצלי כ3-4 שנים בערך ועושה עבודה מאוד טובה כמובן שאני לא מפוצץ אותו עד הסוף,אתמול הוא התחיל להתנהג מוזר מאוד. שאני מחבר אותו המחשב קולט אותו כמו תמיד אבל ברגע שאני מנסה להעביר משהו מהכונן אל המחשב הוא נתקע על 0בתים לשניה ולא זז יותר גורם לתקיעות במחשב המהירות שלו הייתה בדרך כלל 100 מגה בייט לשניה אני לא מבין איך זה קרה הוא לא קיבל מכה ולא כלום. מרגישים שהוא עובד אם נוגעים בו הוא מסתובב ויש מנורה דולקת עשיתי סריקה לסקטורים פגומים וגם לוירוסים, מבחינה של וירוסים הוא היה נקי לחלוטין מבחינת סקטורים המחשב כתב שיש פגמים ועשיתי תיקון הוא חזר לעבוד טוב …

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. קניתי SSD חדש. אני רוצה לקחת את כל המידע שיש על C (מחיצת מערכת ההפעלה) להעביר לSSD החדש. 1- אפשרי לעשות את זה בווינדוס? אם לא יש תוכנות יעודיות ומוכחות שעושות את זה? 2- העברת מערכת ההפעלה תכלול את כל ההגדרות,הדרייברים וכו, וגם את כל קבצי המדיה והוידאו בשלמותם במידה וקיימים כאלה במחיצה הזאת? 3- נניח והכל עבר טוב וחלק אפשרי לשנות את ה-SSD לכונן C כשהמערכת ההפעלה כבר עליו? 4- את מחיצת ה-C הקודמת לצרף ל-D ללא פגיעה בנתונים שעל D? בודק אם יש אלטרנטיבה להתקנה מחדש של OS ללא כל בלאגן הדרייברים וההגדרות. 5- משום מה בבנץ' AS SSD הדיסק מוצג SCSI Disk device במקום ATA. למה זה? ה-SSD מחובר ל-SATA3 בתצורת AHCI דרך בקר marvell 91xx. יש לציין כי יש שני דיסקים נוספים שמחוברים אחד בSATA2…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. שלום לכולם, מחפש מתאם מתאים בכדי לחבר הארד דיסק של מחשב נייד AsusX200MA (באתר של אסוס כתוב שהוא 2.5" לא שזה אומר לי הרבה) דרך USB למחשב נייח לצורך שימוש כהארד דיסק חיצוני. אם תוכלו להפנות אותי למתאם כזה שיתאים לעוד סוגי קשיחים(של מחשב נייח) ו\או SSD, מה טוב. אם אפשר USB מהיר מה שיותר, יותר טוב. תודה לכולם.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. ברשותי כרגע הארד דיסק 250GB עם מחיצות של 80 ו-160 ג'יגה. אני רוצה לשכפל אותו להארד דיסק חדש בנפח 500GB כשאני משאיר מחיצה אחת כמו שהיא ואת המחיצה השנייה מגדיל בהתאם להפרש בנפח שאני מקבל. (המחיצה שאני משאיר כפי שהיא, היא זאת של מערכת ההפעלה) הכיצד?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים