אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אולמרט לא יודע מה לעשות אם שטחים אז הוא מחלק בחינם? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3263000,00.html
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3529341,00.html אני חושב שרוב ההחלטות טובות אבל ההחלטה על פלייאוף לפני הפינל פור זה החלטה דבילית מה שזה בעצם אומר שלא יהיה כמאת מתח בליגה עד הפלייאוף כי לא משנה איזה קבוצה בתחתית או איזה קבוצה בצמרת כל אחת מה8 ראשונות יכולה לזכות באליפות (באופן תאורטי לפחות) וכל אחת מה4 אחרונות יכולה להינצל מירידה בלי קשר לניקוד עד הפליאוף בקיצור למה יש בכלל ליגה סדירה ? כל הפליאוף הזה מטומטם 4 ראשונות הולכות לפינל זה הרבה יותר מעניין ו2 אחרונות יורדות וזהו חבל שזה ההחלטות
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3391905,00.html מעניין כי לרוב המוחץ של העם(לפי סקרים) אין אמון באולמרט
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
"זה היה משחק מכור", כך אמר אחד הקצינים הבכירים שהשתתפף בכנס הפיקוד הבכיר שנערך בבסיס חיל האוויר בחצור לסיכום מלחמת לבנון השניה. "היו היום שני כנסים. האחד - עם הרמטכ"ל בתוך האולם, שבו נאמרו רק דברי שבח בלי טיפת ביקורת. השני - מחוץ לאולם, בהפסקות, שבו דיברנו בינינו על הכשלים שהיו במלחמה "... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3347230,00.html כך מתרחש במערכת שאמורה להגן על מדינת ישראל ולתת את המענה הטוב ביותר לאיומים העומדים מולנו. כאילו לא היתה מלחמת לבנון השנייה וכאילו לא קרה דבר.
-
- 0 תגובות
- 721 צפיות
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=87551&sid=10 הפעם אפשר להגיד שהאינטרנט הציל את חייו של הנער.
-
- 2 תגובות
- 720 צפיות
-
-
כששמעתי על האסון שקרה לחיילי המילואים הכפר גלעדי נעצבתי מאוד.מפני שאסון זה יכול היה להמנע בקלות אם רק היו חושבים קצת לפני ביצוע העברת החילים למקום פתוח וחסוף.אך בצבא ההגיון אינו עובד כמו שאומרים "את ההיגיון משאירים מחוץ לש"ג". אפשר לחשוב שיש לנו חיילים עודפים וניתן לוותר על כמה מהם אלא זה לא המצב ואנו עם קטן עם צבא קטן וכל חייל- ואדם חשוב.לכן אין אנו יכולים לגרום לאסונות כאלה ללא צורך.אסון זה גם נותן זריקת מרץ עצומה לאוייב לכן אנו צריכים לעשות הכל שאסונות כאלה ואחרים לא יקרו.אני טוען שצה"ל חייב לחקור ולמצות את הדין עם האחראים לאסון זה.כחיל מילואים אני יודע איזה ברדק קורה בצבא-וככזה אני מקווה שהמפקדים ישקלו טוב טוב את פקודותיהם ומעשיהם לפני ביצועם ולא אחריהם.ולמשפחות השכול…
-
- 0 תגובות
- 720 צפיות
-
-
תיראו מידי פעם אני שומע פרשנים שמדברים על העלות הכלכלית של המילחמה ולא שזה לא חשוב זה מאוד חשוב אבל צריך ליזכור שה- 1-אנחנו חיבים קודם כל להגן על עצמנו גם עכשיו וגם בחשיבה על העתיד ובעיקר לחזק מאוד תכח הרתעה שלנו 2-אם המצב באזור יתיצב לשנים הכלכלה שלנו יכולה ליתחזק מאוד לעזזל הפיגועים דופקים לנו חלק ניכבד מהכלכלה וצריך לחשוב לטווח רחוק ולא ליסתקל רק על הטווח הקצר טוב זה דעתי בכל אופן
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3539397,00.html מבחינתי הגמלאים שפרשו ועברו לגאידמק הם אנשים מסריחים מאוד נכון שאני לא רואה איך מפלגת הגמלאים תעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות אבלל ללכת להתחבר לעשירים רק כדי לשרוד פוליטית זה ביזיון ממש גועל נפש
-
- 0 תגובות
- 718 צפיות
-
-
שלום , אני מעוניין לברר אם יש הסעות מאורגנות מחר להפגנה בכיכר רבין , עברתי על אתרים ברשת אבל אני לא מצליח למצוע מידע בנידון או את הטלפון של ההפגנה עלמנת לברר שם . מישהוא יודע משהוא בנידון ? תודה .
-
- 1 תגובה
- 718 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2976562,00.html ואני שואל מה הצעד הבא
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-
-
בקצב הזה מילחמה נגד סוריה תיהיה בילתי נימנעת http://news.walla.co.il/?w=//952834
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
-
-
-
לילה טוב לכולם עד כמה שאפשר לומר טוב עם כניסתו של יום השואה, יום בו אנו מתייחדים עם 6 מיליון היהודים אשר נרצחו להם בשואה ע"י הצוררים חלאות האנושות הנאצים. והינה גם בימים אלו אנו מוצאים את עצמינו תחת סכנות רבות ואיומים על משך קיומינו ועל ארצנו. בערב עצוב שזה יצא לי על גבי הכתב מספר שורות שחשבתי לשתף אותן עימכם. יש לזכור ולא לשכוח לא לתת לכך לברוח לא לבלבל שוב את המוח יש להכות בכל הכוח אחרת לא נדע מנוח לא שום יונה שמן השובך ולא נוכל זאת שוב לפרוח ואת חרבותינו כך לזנוח
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3268154,00.html
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
שתבינו, לנהג היו עשרות תלונות קודמות שלא טופלו בגלל יחסים קרובים עם איש הנהלה באזור הצפון http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=648159
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
במקום להרוג אותם ולהרוס להם הכל ולהגיע לאולי 1% בודד של הצלחה. שלמו להם ותגיעו ל80% ומעלה של הצלחה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3395893,00.html
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
-
אז יש זוג צעיר יחסים (25-30) ויש את אבא שלה (אם אני לא טועה) ויש לו כספת ברצפה של הבית שאני לא זוכר מה יש שם (כסף כנראה - לא בטוח) והמפתח תמיד תלוי אצלו על כמו שרשרת ובסוף הם הורגים את האבא בעזרת גרזן. עוד קטע בסוף הסרט אני זוכר אחרי שהזוג לקח את מה שהיה בכספת ההיא הם נסעו במכונית בדרכם לצאת מן העיירה ואחד מהם (נדמה לי הבחורה) צעקה: "Fuck..." ושם העיירה שהיו בה וזה נדמה לי שם הסרט רק אני לא מצליח להזכר מהו היה. אין לי ממש הרבה פרטים זה היה די מזמן שראיתי את הסרט (לא נראה לי שראיתי את כל הסרט אפילו). כמה זמן (שנה שנתיים) אחרי שראיתי את הסרט הזה אז ראיתי אקדמיה לשוטרים מתחילים במוסקבה אז הייתי בטוח שהקצין הרוסי שם הוא האבא בסרט שאני מחפש (עכשיו כבר אני לא זוכר איך הוא נראה…
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3424397,00.html הדבר הזה כל כך מעצבן אותי היה מישפט השופטים החליטו כלא ומגיע שר משפטים שאמור להיות הוגן ולא ליתערב ומחליט כן ליתערב ולנסות לעזור לה לקבל חנינה :pissed: אז יופי היא סבלה המוני פושעים אחרים לא סבלו לפני הפשע? טרוריסטים מהחמאס שיושבים בכלא לא סבלו בעזה סבבה שישחרר כל פושע שסובל או סבל בעבר והבתי כלא יהיו שוממים נימאס מהתרוצים המפגרים כמו שגלזר ישב גם עומרי וגם בלומנטל צריכים לשבת למה? כי הם עברו על החוק וכי צריך לתת כבוד לשופטים ואתם יודעים מה גם למישטרה כי בלי זה לא צריך לא מישטרה ולא שופטים
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-
-
לא זוכר תשם אבל מישהו שהיה אחרי על טילים ארוכי תווך
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
על הנייר מדובר בהתחלה טובה, תשלום סביר לסטודנטים ומשתכרי שכר מינימום (על בסיס 5000 ש"ח לחודש), הגבלת ימי המילואים בחוק (עד 84 יום ל-3 שנים), הפליה מתקנת ובנוסף - 2 נק' זיכוי במס הכנסה, שזה די הרבה כסף. מדברים גם על כל מיני הטבות וצ'ופרים קטנים נוספים. אבל... כמה מזה ישרוד את מבחן התוצאה? אני חושש שנערי האוצר ידאגו לרוקן מתוכן את ההטבות הכלכליות והגבלת ימי המילואים תהפוך (שוב, כמו שכבר היה בעבר) לבדיחה מתוקף כל מיני "צווי שעה" ומיני מקצועות "נדרשים" ש"כמובן" צריכים לעשות יותר ימים (קצינים קרביים, רופאים). וההפליה המתקנת תיפול כמובן בבג"ץ עם עתירה משולבת של ערבים/נשים/משתמטים/סתם יפי-נפש.
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
הייי נתנו לי שיעורים למחר להביא כתבה על העוני וחיפשתי בעיתון של היום ולא מצאתי ואני לא כול כך יודע איפה אפשר לחפש באיטרנט אז אם מישו יכול בבקשה להביא לי לינק לאיזה כתבה בנושא בתודה עידו
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
זה העבודה הראשונה שלי אז תהיו עדינים איתי.. לקחתי את הMOVIE MAKER של XP לסיבוב... לקחתי את הסרט THE PROTECTOR שיצא ב2005 (אם אני לא טועה) ושילבתי אותו עם הטראנס של ינפקטד מאשרומס ביקום ינסיין.. העלתי לYOUTUBE מקווה שתהנו ותתנו טיפים לשיפור. http://youtube.com/watch?v=1jPuSILmFpk
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
רציתי ללכת לסרט הזה היום אבל מכיוון שיש שביתה אז נתנו את כל המקומות חינם לילדים וכך יצא שאני, בנאדם שרוצה לשלם מחיר מלא בשביל לראות את הסרט לא יכול לעשות זאת, מרגיז מאוד אבל עזבו. אם כבר נבצר ממני לראות את הסרט(לפחות היום) אז רציתי לדעת אם בכל זאת מישהו ראה אותו או יכול להמליץ עליו? הביקורות די מהללות אותו, כך גם הכתבה שפורסמה עליו בסוף השבוע שעבר במוסף 7 לילות. בקיצור יש מישהו ?
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=413&docID=8860〈=he הראנו להם!
-
- 0 תגובות
- 711 צפיות
-


