עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. ח"כ יוסי שריד ממרצ אמר ל-ynet בחיוך: "זוהי בשורה טובה מאוד. כשהם בארץ הם מסבים נזקים. הייתי מעדיף שגם החצי השני יהיה בחו"ל". לידיעה המלאה........ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2873506,00.html

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  2. Started by sixclub,

    מישהו מגיע למסיבה ?

  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3717738,00.html

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  4. Started by eranRohatyn,

    ביום שלישי בשעה 19:00 נתפלל ביחד כולם עם שאר היהודים ברחבי העולם למען החיילים שנחטפו והחיילים שנלחמים התפילות באתר http://www.tfila.org.il/ תצטרפו ושמכם יוכנס לכותל ע"י הרב הראשי של ישראל עם ברכה

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  5. Started by lony,

    שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק חדש בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. עוד שבוע עייף בעולם הגיימינג, רק לנו יש עדיין כוח. איתי נעדר אבל הרמנו פרק מוצלח בכל זאת, אם כי מעט קצר יותר. צחקנו, התדיינו, ועשינו מה שאנחנו עושים כל שבוע. אל תשכחו להגיד ליוגב מזל טוב על הפלייסטיישן החדש :-) פרק מס #15 הלו קיטי http://pod.icast.co.il/91e76ecb-15bd-42d7-9e7f-b8bab2d544ea.icast.mp3 * אליפות הארץ ב Pro Evolution Soccer * הקניה הגדול של Marvel עי Disney (לינק) * טכנולוגיית Head Tracking בקונסולות (וידאו 1) (וידאו 2) * משחקים חדשים שיוצאים השבוע * המלצה של רן על Resident Evil 5 * המלצה של אופיר על The Darkness * שאלות מאזינים: o איזו טלווזיה יש ל…

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  6. Started by eliil1,

    אני צריך לראות את כל שלושת הסרטים הקודמים כדי להבין את הרביעי החדש? או שזה לא קשור?

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2794277,00.html אצלנו אסור ובפיפא מותר. איזה מדינת כדורגל מתקדמת אנחנו...

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  8. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=87088&sid=16 המדינה הגיעה למצב שהיא מעדיפה נוכל מאשר טייס. בושה לשרון ובושה לשרים שתמכו.

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  9. סימונים אלו מבלבלים מידי יום ובטח גם אותכם,דבר שיכול לגרום לתאונות קשות. רק אחרי פרסום הדבר בתקשורת,נזכרים החברה בנתיבי איילון לעשות משהו בנידון. בהחלט,עוד נקודה שלילית למדינה. :-[ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3359281,00.html

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3401542,00.html אני אמרתי את זה מהתחלה לא היה אף סימן חיים ולא כלום והממשלה ידע שהסיכוי שהם בחיים מאוד נמוכים כבר לפני המלחמה הכרזות כמו נחזיר אותם בחיים מצביעות על ממשלה שיקרית ושחרור הרבה שבוים תמורת 2 גופות כמו שרצו לעשות ניראה מטומטם מתמיד

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  11. Started by $-M-$,

    תגידו אחים מחר יש שביתה??????? :s05: :s05: :s05: :s05: :s05: :s05: :s05:

    • 1 תגובה
    • 823 צפיות
  12. Started by ExploiT,

    הכותרות אומרת הכול אני מצטט את זה "על פי תרחיש משרד הבריאות, עלול נגיף שפעת העופות להצטרף לנגיפי השפעת. והתוצאה: 25 אחוז מאוכלוסית ישראל (כמיליון וחצי תושבים) יחלו, מתוכם ימותו מאות ישראלים." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3153888,00.html תנו בתגובות

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  13. Started by בייגל טוסט,

    דיווח ראשוני http://news.walla.co.il/?w=//973631

    • 1 תגובה
    • 823 צפיות
  14. אני מאוד מקווה שהם לא יחזרו בקרוב וסוריה תיצתרך לידאוג להם וליגמור את כל הכלכלה שלה ביגלל הרבה מאוד פליטים הגיעה הזמן שסוריה תשלם על מה שהיא עשתה

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  15. שר התחבורה קיבל אישור להפקיע נתיבים קיימים בכבישים ולהפוך אותם לנתיבי תחבורה ציבורית, כשנהגים שירצו להשתמש בהם יידרשו לשלם אגרה. חוצפה מזן חדש http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3163660,00.html בעעעעע... אין לי מילים, הורידו טיפה את מחירי הדלק, וכבר מצאו שיטה חדשה לסחוט מאיתנו כסף :-\

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2925750,00.html נראה כי יש בנאדם שפוי ולא צבוע אחד בציבור החרדי שהתפכח ואינו חושב שכפיה זאת הדרך להנחיל את היהדות על היהודים. כל הכבוד על היוזמה וההתחשבות, כבוד הרב. :

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  17. Started by Ido.G,

    היי, אני חייב להמליץ לכם על שני קליפים גדולים של בראד פייזלי (Brad Paisley)- זמר קאנטרי דיי מצליח (בארץ הסגנון הזה לא מעניין אף אחד, לצערי). הקליפ הראשון, שיותר קשור לפורום הזה ( ;D) הוא Online: http://www.youtube.com/watch?v=5yO4C2fr8xE הקליפ השני הוא Celebrity: http://www.youtube.com/watch?v=uEPe4fZNf74 שני הקליפים (מעבר לזה שאלה אחלה שירים) פשוט קורעים מצחוק. בשניהם מככבים ג'ייסון אלכסנדר (ג'ורג' מסיינפלד) ו-וויליאם שייטנר (קפטן קירק).

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  18. לסיפור המלא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2889058,00.html נראה שבסדר יום של יו"ר הכנסת ישנם דברים יותר חשובים, לא לא, אני לא אומרת שלא, אך למה לסגור וועדה בעלת חשיבות כה גדולה? או שמה אדוני לא רואה את החשיבות הזאת? ידוע לנו שהזנות איננה חוקית ובכל זאת ידוע לנו על פעילות אינטנסיבית של הסחר בגוף בין אם זה בתל-ברוך, בבורסה, בתחנה המרכזית או בחוף דדו. אז ככה, הזונות האלו שעומדות בצמתים הן לרוב נרקומניות שירדו לזנות, או שאלו בכלל גברים עם פאה (כן, בדקתי!). הזונות שאני רוצה לדבר עליהן הן זונות שמובאות לכאן ממדינות עניות, לא פעם במרמה, כדי "לעבוד" בתנאים מחפירים של כליאה והתעללות. נכון שבורבן הן חפרו לעצמן את הבור הזה ושחלק ניכר מהן ידעו במה הן הולכות לעסוק, רק שלא יד…

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  19. השכרת דירה = סיכסוכי שכנים ?

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  20. Started by SciFi7,

    יאלה קצת פטריוטיות, שכל אחד יברך משהו בשביל המדינה הקטנה שלנו

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  21. Started by משה007,

    כששמעתי וקראתי את פרטי ההסכם נדהמתי לאיזה תנאים גרועים ראש הממשלה הסכים להם.הרי לא השגנו שום דבר ממטרות המלחמה שהם החזרת החיילים השבויים ופירוק ארגון הטרור חיזבאללה.גם אחרי ההסכם חיילינו השבויים אינם יוחזרו במהרה ואין לנו שום מידע על מצבם.בנוסף לכך ארגון הטרור חיזבאללה ימשיך להיות בדרום לבנון ובלתי מפורק מנשקו.נמשיך לסמוך על אותו כח בינלאומי שהיה עד כה אך גדול יותר אך בלי סמכויות של פירוק החיזבאללה גם שלא נקף אצבע כאשר נחטפו חילינו.בקיצור שום דבר טוב לא ייצא לנו מההסכם זה רק להפך מה שהיה כך יהיה רק מה שילמנו ביוקר רב בדם חיילנו ואזרחינו(כ160 הרוגים בסה"כ וכ1000 פצועים)ובהרס אדיר של בתים ובתשתיות בכל הגליל.לכן אני טוען שראש הממשלה ושר הביטחון צריכים להתפטר לאלתר על "הישגי …

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  22. Started by stone cold,

    זה סדרה של ערוץ ההיסטוריה על דברים כמו המיטאולוגיה היוונית ועוד סיפורים דומים נותנים לכם את הסיפור באגדה ואיך הוא מתחבר למציאות בכל פרק ובצורה מאוד מענינת לטעמי

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  23. Started by omrij,

    מפתיע לשמוע את נסראללה אומר את זה בראיון http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/470/643.html

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  24. כנסו וראו איך אובמא מדבר עם נתניהו עם הרגלים עך השולחן כמו איזה שריף מהמערב הפרוע. http://www.mako.co.il/news-columns/Article-f596fed7c36c121004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=1703146783

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  25. Started by omri_ro,

    SULTANS OF SWING של DIRE STRAITS HOTEL CALIFORNIA של THE EAGLES ENJOY THE SILENCE של DEPECHE MODE וכו' רוק קלאסי כזה טוב כזה ורצוי שיהיה עם סולו גיטרות תודה לעונים

דיונים חדשים בפורומים