עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Sifo Jen,

    היי! אני מחפש שיר שמושמע הרבה בזמן האחרון (בעיקר ב99FM), לא ברור לי איך הולכות המילים שלו אבל הצלחתי להוציא ממנו את העיקר, זה שיר דנאס קליל כזה... "i've got 2 arms of babylon..." בקיצור, זה שיר שיש בו את המילה BABYLON.. כמה כאלו יש?? תודה!!!

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  2. סתם במקרה שמתי לב לניגוד הדעות הזה בחדשות האתר NRG של מעריב... שימו לב לכותרת הראשית ולכותרת המשנית ישר אחרי עכשיו, ביבי כניראה הולך להיות ראש הממשלה הבא. אסד לא הולך להעלם בקרוב כך שזה נראה ממש כמו משהו שבסוף עלול להתנגש... והאימור שלי זה לא שלום עם סוריה , ועזבו את כל ההכנות למלחמה\אימונים\חימוש\תקציבים\מודיעין\גרעין\פליטות פה וטירוף איסלמי אה והחלק הכי עצוב הוא ש"כבוד" ראש הממשלה אולמרט "מרגיע מפני מלחמה בקיץ" אז מה אתם אומרים ? הכתובת כבר על הקיר ?

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2842387,00.html נא לבחור טוב טוב את החברים שלכם...

  4. Started by guysevi,

    בגלישה באתר "סרט" בכדי לבדוק מתי מגיע הסרט החדש של בטמן נתקלתי בסרט אנימה די ישן שראיתי מזמן שעומד להגיע לקולנוע בשבעות הקרובים בדובר בסרט "השכן של טוטורו" סרט ילדים חמוד משנת 1988 !!! ובא בעקבות סדרת ספרים לילדים יפנית מאד מצליחה לא נראה לכם מוזר שהם נזכרו 20 שנה אחרי ? שכחתי קישור אז הנה : http://www.seret.co.il/movies/s_movies.asp?MID=2596 חח פתאום שמתי לב שרשום כם שהן מבקרות את אמן החולנית בכפר הסמוך זאת אמן החולה - שני דברים שונים לגמרי חולני וחולה

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  5. Started by אלימלך אגוז,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3414212,00.html יש עוד אחד מסוג אחר, חפשו בוואלה

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  6. Started by maverick,

    מניין ההרוגים בדליקה שפרצה במרכול באסונסיון (עיר בפרגוואי) חצה את קו ה-400, ועשוי להמשיך ולטפס. בעל המרכול ושלושה שומרים במקום נעצרו, והואשמו בהריגה. זאת על רקע דיווחים כי דלתות המרכול ננעלו מחשש שהנוכחים יימלטו מבלי לשלם. הממשלה מזרימה מלט ובטון לבתי העלמין, שהחלו קוברים בני משפחה בקברי אחים. איך אפשר לעשות דבר כזה??? http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2957874,00.html

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות
  7. בארץ הקודש: בצרפת: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3296912,00.html

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  8. אני מאוד שמח על זה אני חושב שזה יכול ללמד אנשים לקח שלא כל דבר שהיה בעבר בחינם אפשר להכניס למודל של תשלום (כן כן אני יודע שבפועל משלמים על כבלים\אגרה ) בכל מקרה היום צרלטון הודיע שהיא לא מתכננת לשדר את המשחקים שנה הבא וזה עושה אותי מאוד שמח אני חושב שמה שקרה לכדורגל זה שבגלל עניין התשלום הרבה מאוד אנשים כמוני איבדו עניין לגמרי בזה וזה ספג פגיעה רצינית http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743724,00.html

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  9. עוד מסכן שהולך למות בשם האיסלם בעולם. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3647322,00.html

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  10. לכתבה בWALLA

    • 0 תגובות
    • 858 צפיות
  11. Started by NJorl,

    לפני קצת יותר משנה היו לי כאן וויכוחים מרים עם כמה מחברי הפורום בנושא השקעות משרד האוצר באינטל טענתי היתה אז שהמדינה מעניקה סכומי כסף עתק לתאגידים אך מתקשה לגייס סכומים הרבה יותר קטנים להצלת חולים וסיוע לחלשים וכי אין למדינה שום ערובה שההשקעות שלה בתאגידים יניבו בהכרח פרי יחזרו בצורה של הון , צמיחה וצמצום האבטלה אני היתי בדעת מיעוט למעשה דעת יחיד כשיתר חברי הפורום כיסחו לי ת'צורה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=154383.30 היום אנחנו מתבשרים כי מה שטענתי אז עלול להתממש : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3353750,00.html http://hwzone.co.il/news/1168977680/89752

  12. Started by brk2k,

    בכל יום ראשון בערוץ BBC PRIME יש תוכנית על הגוף האנושי ועוד אחת על האינסטיקטים האנושיים , מראים שם את כל הסימנים שמשתמש בהם הגוף האנושי. מישהו רואה את התוכנית הזאת? כי פיספסתי כמה פרקים רציתי לדעת אם מישהו יכול להעביר מידע...

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3247378,00.html :xyxthumbs:

    • 8 תגובות
    • 857 צפיות
  14. הזוי, מאוד הזוי... עברתי על סרטים בIMDB ושמתי לב לסרט בשם One night with the king. מסתבר שזה סרט על מגילת אסתר(ועכשיו פורים! עוד קונספירציה לאוסף), מי שמשחק את מורדכי הוא John Rhys-Davies הלא הוא דר ארת'ורו מגולשים בזמן/גימלים משר"ה. ומי שמחשק את המן הוא James Callis מי שמחק את דר באלטר בBSG. לא יודע מה איתכם אבל אותי זה ממש הצחיק, אני הולך לראות את הסרט הזה רק בגלל הליהוק ההזוי... http://www.imdb.com/title/tt0430431/

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  15. Started by One Man Crew,

    "אני לא יכול לשאת באחריות", אמר ראש עיריית שדרות ל-ynet לאחר שבעירו ובסביבתה נחתו 18 רקטות קסאם. "אולי זה הדבר היחיד שעוד יזעזע את הממשלה - לקום ולעשות מעשה", הוא הסביר http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3481831,00.html + http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3481955,00.html

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  16. Started by nosterdmus,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3370311,00.html

  17. איזה סידרה גאונית... הסוף היה יפה אבל קצת מעפן [glow=red,2,300]ספויילר[/glow] הפלשבקים שג'ק חוטף בשני הפרקים האחרונים היו ממש מבלבלים עד ה3 דקות של אחרונות של הפרק האחרון... [glow=red,2,300]סוף ספויילר[/glow] יהייה עונה 4? כי נראה לי שזהו הכול נגמר..

    • 9 תגובות
    • 856 צפיות
  18. Started by MilkMan,

    או שזה אני או שזה יותר גרוע מהקודם? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3330540,00.html

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  19. Started by Sheik Yerbouti,

    כרגע גמרתי לראות את העונה השנייה. אם אתם מבינים על מה אני מדבר :2gunsfiring:

    • 1 תגובה
    • 856 צפיות
  20. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//884962 תגידו לי שזה לא נכון בבקשה אתם מוזמנים לשקר רק שאני יחשוב שזה לא יקרה ובמידה וזה יקרה לאותו מנהל מסוים שאוהב ארנבים ואת ביבי אני מקווה שתיתעורר מהערצה למנהיג שלך סך הכל אני מכבד דעות של אחרים גם שאני לא תמיד מסכים איתם אבל בנושא הכלכלי חלק מהדעות שלנו דומות(שנינו לא רוצים שכסף ילך לבטלנים) ובמיקרה שביבי יתחיל ליזרוק תכסף של המדינה על מה שיקרא ממשלת חירום חברתית-כלכלית שבפועל תיתן כסף לבטלנים נוכלים וכו בימקום ליתמוך בחולים ונכים (טוב ביגלל הגימלאים לזקנים אין מה לידאוג) מבחינתי הוא בוגד בבוחרים שלו אני אישית מיתחיב לא ליבחור בליברמן במידה והוא יצתרף לממשלה כזות בבחירות הבאות (בטח עוד שנתים)

  21. נשלח באימייל: ביום העצמאות האחרון יצאנו אני ומשפחתי עם עוד ארבע משפחות לטיול במגידו. תחילת היום ביקרנו בתל מגידו ובהמשך,לפי התכנית, נכנסו לנחל הקיני שנמצא דרומית לקיבוץ מגידו. עם הכניסה שלנו אל תוך הפארק מצאנו את עצמנו עם קבוצה של אלפי ערבים "ישראלים" מהכפרים בסביבה שבדיעבד הבנו שהם שם לציון ארועי הנכבה - יום האבל להקמת מדינת ישראל!!!. שבילי הפארק היו מלאים במכוניות, רוכבי סוסים, אופנועים וטרקטורונים. הצעירים שבחבורה השתוללו עם כלי הרכב שלהם ,שחלקם לא כללו לוחות רישוי וסיכנו את באי הפארק. המבוגרים נסעו במכוניות כמובן ללא חגורות כשילדיהם נתלים מחוץ לחלונות ועל גגות המכונית כשהם צועקים, חלקם מסמנים V בידיהם ומתגרים ברכבים של יהודים. כמעט כל אחד מהם ענד צעיף (שכפי הנראה חול…

    • 2 תגובות
    • 855 צפיות
  22. Started by stone cold,

    http://movies.walla.co.il/?w=/3100/913961 הסרט מבוסס על קומיקס ומספר על אופנוען שחתם עיסקה אם השטן ועכשיו צריך להשמיד יצורים מרושעים שבגדו בשטן תאמת בהתחלה חשבתי שהסרט יהיה גרוע כמו הרבה סרטים מבוססי קומיקס אבל הסרט הפתיע וזה סרט נחמד אם צופים בו בקלילות בעיקרון יש הרבה דימיון לסירטי בלייד למי שמכיר שגם מבוסס על קומיקס וגם לגיבור יש כוחות מיוחדים וגם יש תאופנוע כמובן ויש תאלימות בקיצור זה סרט שמשלב אימה ופעולה ביחד ועושה את זה בצורה טובה ככה שאני ממליץ לחובבי הזאנר

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  23. Started by Nahum2,

    טוב אז ככה, לדעתי יש לארגן עצומה למען החוואי שירה בשודד שפרץ לחוותו והרגו. ראו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=231779.0 בכל מקרה לי אין דומיין שניתן יהיה להריץ את העצומה דרכו. אבל ודאי לאחד מחברי הפורם יש. אז מי מתנדב לתרום מעט מקום ותעבורה? ואולי מישהו שיכול לעצב את האתר בצורה טובה? הקם להורגך השקם להרגו. ביתי הוא מבצרי ועוד. אם אדם לא יכול להגן על עצמו בביתו שלו, היכן אנו חיים?

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  24. Started by ex_,

    חלאות (לינק לתצלום איכותי יותר יתקבל בברכה) [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 853 צפיות
  25. Started by mastercod,

    אני עורך סקר בשביל לדעת מה הסיכויים של ארץ ישראל לשרוד ???

דיונים חדשים בפורומים