אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק חדש בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. הפאנבויז דוהרים קדימה וכעת בתוספת חיזוק בצורת מגיש חדש דנדש (איתי שגריר הXBOX) - השמיים הם הגבול! עברנו זה מכבר את רף ה6000 האזנות ובשעה טוב ומוצלחת דילגנו היישר לדף מס 2 במצעד 100 הפודקאסטים המצליחים והמושמעים ביותר בארץ!! http://www.icast.co.il/default.aspx?p=PodcastsList&pn=2 אתמול היה תענוג, פשוט נקרענו מצחוק כל התכנית, בין לבין הצלחנו גם לדבר קצת מבלי למתוח אתכם יותר ממה שאנחנו חייבים, אנחנו גאים להודיע כי: פרק מס 13 הגענו למצוות http://pod.icast.co.il/0aade10b-754f-4a6e-abab-789fc836aa48.icast.mp3 ??? מה שיחקנו השבוע :biggthumpup: סקירה על Shadow Complex :2gunsf…
-
- 0 תגובות
- 896 צפיות
-
-
יש כאן מאזינים שלו? אני מאזין לו מדי פעם מתי שיוצא... חייב להגיד שהבן אדם סופר אינטילגנט ומצחיק מאודדד ממליץ לכם להאזין ראשון-חמישי 11:00 עד 2:00 תחנה-103 FM בעיקר בשביל מי שמעוניין להשאר מעודכן בכל מה שקורה בארצנו הקדושה..
-
- 6 תגובות
- 896 צפיות
-
-
http://www.imdb.com/title/tt0988045/ עכשיו חזרתי מחיפה ואני יודע שמאוחר אבל אני פשוט חייב לשתף. גאי ריצ'י שיחק אותה פעם נוספת, הקאסט מעולה - רוברט דאוני ג'וניור מאיירון מאן וג'וד לאו פשוט נתנו ביצוע מדהים לכל אורך הסרט והרשע מארק סטרונג מBody of Lies ורוקנרולה (אגב גם בימויי של גאי ריצ'י) משחק את הדמות שלו באופן מושלם. העלילה פשוט מרתקת. סוף סוף סרט בטעם טוב שלא נותן לך לנבא במדויק מה יקרה ב 5 דקות הקרובות. לפי דעתי לוקח את סרט השנה כמו כלום. בהשוואה לכל הקיטצ'יות שראיתי בסרטים השנה הסרט הזה פשוט לוקח בגדול. חובה לכולם!
-
- 0 תגובות
- 895 צפיות
-
-
-
עכשיו זה רשמי: ראש עיריית ראשל"צ, דב צור, הציג היום את תוכנית הפיתוח העירונית והודיע כי כל תוכניות פינוי-בינוי ל-20 אלף יחידות דיור, בעיקר במרכז העיר, שטרם אושרו סופית, לא יצאו לפועל. הסיבה: העיר אינה יכולה לעמוד בעומס http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3731861,00.html סוף סוף אחרי שנים שאני מסתכל על תשתיות במדינה, אני שומע שמישהו כן מבין את האימרה הישנה סוף מעשה במחשבה תחילה... למרות שבכתבה מדובר על תעסוקה ולא תשתיות כבישים ולמרות שבשנתיים האחרונות יש שיפור לטובה רק לאחרונה הסתימו כמה פרויקטים שחוסכים למשפחה שלי אישית 45דק X 2 נסיעה ביום
-
- 0 תגובות
- 895 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2954507,00.html
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
כשיצא הפרק הראשון ראיתי אותו ,אבל הוא לא ממש עניין אותי. עכשיו ראיתי שיצאו כבר 11 פרקים . איך הסדרה עכשיו ? יותר מעניינת? שווה לראות?
-
- 1 תגובה
- 894 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3383081,00.html אין לי מילים חוץ ממזעזע. :-X הכסף שהם תיכננו לשדוד היה אמור להיות תשלום לעובדים. אני לא מדבר בכלל על הצד שלהם כי הם רצחו. אלא תחשבו על הקונים שהיו בחנות ומשפחות המאבטחים.
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-
-
מדינה מטומטמת חדרו לפה באופן לא חוקי ,הרבה מהם עובדים בשחור ,הרבה מהם גונבים אבל אסור להכניס אותם למיתקני פליטים עם חשמל מים אוכל וקורת גג במקום להכניס את כול המהגרי עבודה הלא חוקים למתקנים כאלו ושהפליטים האמיתים ישארו שם ,ומהגרי העבודה יעזבו מרצונם כי הם לא פליטים ורק הגיעו לזכות בתנאים טובים יותר בית המשפט לוקח על עצמו את תפקיד הממשלה
-
- 0 תגובות
- 893 צפיות
-
-
ראיתי אותו עכשיו ואין לי ממש דעה ברורה עליו.. וראיתי שהוא הסרט הכי טוב השנה בIMDB (מקום 70+ אם אני לא טועה). דעתי עליו שהוא חמוד(אצלי זה גבוה) אבל גם אממ, מעפן? כאילו אין מסר (לא הכי מפריע), לא יודע... קיצר אני לא סגור עליו. דעתכם?
-
- 9 תגובות
- 892 צפיות
-
-
למי שמכיר את הסרט הוסטל וראה את הראשון, אז השני מאוד מומלץ סרט ממש גורי, דוחה אבל לא מפחיד. באנגלית Hostel הסרט מתבסס על קבוצה של תיירים אמריקאים שנוסעים לבקר בצ'כיה ואז הם נשארים בהוסטל מסויים ששם זה המקור שממנו אותם אנשים לוקחים את התיירים ומתעללים ורוצחים אותם בצורה ברוטלית לגמרי. סרט ממש גורי. בכדאי להבין את הסרט השני יש לראות את הראשון להבין בערך מה הולך.
-
- 4 תגובות
- 892 צפיות
-
-
אההה אמא שלי רוצה מאד את הדיסק מוזיקה בשם מלחמת הכוכבים אני חושב (לא של הסרט) ואני רוצה לקנות לה אותו ליום הולדת ,,, משהו יודע איך קוראים לזה באנגלית?
-
- 1 תגובה
- 892 צפיות
-
-
היום ראיתי סידרה נחמדה בערוץ 10 -כן כן 10 ואני רוצה להמליץ על הסידרה בסידרה יש בחור שנותנים לו 80 דולאר והוא צריך ליסתדר כל המסע איתם (הוא יכול לעבוד לבקש מאנשים כסף וכו) חוץ מיזה נותנים לו משימות ובמיקרה שהוא מצליח משימה יש איזה חברה שתורמת כסף למטרות טובות או משהו כזה אני יודע שהיתה סידרה דומה בעבר אבל הפעם זות סידרה ישראלית ובבצורת שיש בתוכניות היום סוף סוף יש סידרה ישראלית נחמדה
-
- 1 תגובה
- 892 צפיות
-
-
-
מי שחיפש תשובות לקשר היהודי עם האמריקאים והתירוץ שהישות הציונית נלחמת עם האמריקאים , יכול למצא באתר של נושאת המטוסים Kitthyhawk. טוב האמת היא שזה רמז דיי קטן... אבל נחמד... זו התמונה שמופיעה באינפורמציה בנושא דת. כאן נמצא התיאור של משרד הדת , עם התמונה. http://www.kittyhawk.navy.mil/action.html
-
- 0 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שידור חי מבלגיה: armin van buuren- a state of trance 350 אתר WWW.DI.FM ------ LINE UP ------ 21:00 DJ Shah 22:00 M.I.K.E. 23:00 John O Callaghan 00:00 Aly & Fila 01:00 Nic Chagall 02:00 Armin van Buuren 05:00 Markus Schulz קישור להאזנה דרך WINAMP (קובץ הפלייליסט של השרתים המשדרים במקביל): http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=1276&file=filename.pls קישור להאזנה דרך MEDIA PLAYER: http://www.di.fm/wma/trance.asx
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
ראש העיר הגדולה באוסטרליה הורתה לעובדיה שלא להשתתף בטקס חלוקת "פרס השלום" לעשראווי "עקב התנגדותה למפת הדרכים ולהסכמי אוסלו". מנהל קרן הפרס מאשים: הקהילה היהודית מנסה לשים ללעג את המעמד עתי"ם - ד.פ.א חברת המועצה המחוקקת הפלסטינית, חנאן עשראווי, תקבל את פרס השלום "סידני 2003", אך ראש העיר הגדולה באוסטרליה תחרים את הטקס, כך מסרו היום (ד') המארגנים. העיר סידני היא נותנת החסות העיקרית של הפרס, שהוענק בעבר לארכיבישוף דסמונד טוטו מדרום אפריקה ולמי שהיתה נציבת האו"ם לזכויות האדם, מרי רובינסון. אולם, ראש העיר, לוסי טרנבול, הורתה לעובדיה הבכירים שלא ליטול חלק בטקס ההענקה שייערך ב-6 בנובמבר. טרנבול ואנשים אחרים המותחים ביקורת על עשראווי טוענים, כי היא אינה ראויה לפרס, משום שהיא ה…
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
במבזקים ב-NRG. עשרות מפגינים. פשוט מטומטמים.
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
-
-
לכל מי שמעוניין עלתה היום(יום שלישי) דרמת מקור חדשה בשם "מעורב ירושלמי". הדרמה מספרת על משפחה דתית בירושלים שמתמודדת עם החיים המודרנים, משברים, התנגשות בין חילוניות ודת ועוד הרבה דברים מעניינים. ראיתי היום את הפרק הראשון והסדרה נראית מעניינת מאוד. ראוי להזכיר שהיא גם זוכת פסטיבל ירושלים 2003. מומלץ בחום לכל אוהבי האיכות באשר הם. **הסדרה משודרת בימי שלישי בערוץ 10 בשעה 21.00 בערב.
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
המתרחש בימים אלה ברצועת עזה מחייב את ראש הממשלה אולמרט לפקוח את עיניו, זאת לאחר שבתיאום עם קודמו, אריאל שרון, הובילו השניים את הכישלון הגדול של תוכנית ההתנתקות - כישלון אסטרטגי שנבע מראייה קצרת טווח, אטימות והתעלמות מוחלטת מהצפוי לנו כתוצאה ישירה מההחלטה האומללה הזו. האובססיה הבלתי מובנת עד היום, לבצע את ההתנתקות בחיפזון (ללא תוכנית תקלות שתאפשר את עצירתה), ב"זבנג וגמרנו", ותוצאותיה הקשות של החלטה זו כפי שאנו חווים היום - חייבות להדיר שינה מעיני ראש הממשלה ולהובילו למסקנה אחת ויחידה: לא עוד מהלכים חד-צדדיים. בטל סדר יום ההתכנסות, עקב כך שהמתרחש בעזה עתיד להתרחש ביהודה ושומרון. עת לאסוף את השברים ולא להמר יותר על גורל העם והמדינה, כאשר אויבינו המרים יודעים להסיק מסקנה אחת …
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
-
-
קיבלתי הרגע במייל. http://www.aliveproductions.co.il/ (בתחתית הדף)
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3225578,00.html לא! לא נכון! לא יכול להיות! יש בישראל אפליה אלימות ושחיתות, סחר בנשים והתעללות בעובדים זרים? הם בטח מבלבלים עם קולומביה :
-
- 4 תגובות
- 889 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3395818,00.html :'( :'( :'( כזה חוסר אחריות
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//510109 הנשיא הרוסי לא היה מרוצה מתפקוד ראש הממשלה קסיאנוב, ופיטר גם את כל הממשלה לפי דרישת החוק. הודיע כי הממשלה שימנה תיזום מדיניות חדשה לאחר הבחירות לנשיאות בעוד חודש
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-


