אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
(ynet)אני חושב שזהו אחד ההישגים הגדולים ביותר של נאס"א בחקר החלל והמאדים. חבל שיש כל כך הרבה בעיות הקשורות ברכב החלל.
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
התעודות הללו אמורות להחליף את התעודות הקיימות כיום. מובטח לנו עתיד טוב יותר כאשר נבוא לדרוש שירות מהמימשל. נו טוב, נקווה שעד שייצרו אותן יהיה טוב יותר. ynet
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
http://sports.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=7&id=460161 אני מצדיע לאדם הזה.
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
(ynet) אני נותן פה את הכתובת של אתר יד ושם למי שמתעניין כל מיני היבטים של השואה. אני עדיין לא מבין איך ישנן חיות, אשר מכחישות את השואה וטוענות כי זה דבר בדוי אך מטרתינו היא להעביר את המסר לעולם ולעולם לא לשכוח את הזוועה שהתרחשה שם. http://www.yad-vashem.org.il/heb_site/heb_about_yad/heb_index_about_yad.html
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
http://iwomen.msn.co.il/msn/Nnewartcl3.asp?Artcl=1075 גברים ! להחזיר מלחמה ! ;D
-
- 6 תגובות
- 975 צפיות
-
-
ברצוני לחלוק חוויה לא נעימה שקרתה לי היום ולצערי קורה הרבה בזמן האחרון. אני תמיד מרגיש לא נעים כאשר אני בא לשפוך את הזבל ומבחין מרחוק בדמות הרוכנת אל תוך מיכלי האשפה. אני אומר לעצמי, אם אדם מגיע לרמה כזו שהוא צריך לבוא ולחפש בפחי זבל, מצבו רע מאוד. אני הולך, כולי שפוף ומשפיל מבט. רק שלא יראה אותי מביט בו ובמקום שהוא ירגיש לא נעים אני מרגיש כך. אני לא אשם במצבו הכלכלי אך אני עדיין מרגיש את תחושת ה"אי נעימות". אכ המדינה מתדרדרת למקומות חשוכים. העיקר להשקיע את הכסף במקומות לא נחוצים ולבזבז אותו על מערכות בחירות מטומטמות כל שנתיים ובשביתות שעולות הון.
-
השר עזרא סידר חופשה מהכלא לבן חבר מרכז - יוני בלולו רצה לצאת לחופש ממעצר על דקירה שכמעט הרגה אדם כדי להתחתן. השב"ס התנגד, אבל אז השר גדעון עזרא הרים טלפון ---------------------------------------------------------- ח"כ אברהם ואפללו טסו על חשבון אגרקסקו למרות שוועדת האתיקה של הכנסת אסרה על השניים לטוס לחו"ל במימון החברה לייצוא חקלאי "אגרקסקו", הם טסו על חשבונה. ח"כ אפללו אף הגדיל לעשות כאשר האריך את שהותו בארה"ב, במימון החברה. מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, מבקש הסברים. ח"כ אברהם: "זה לא היה מסע תענוגות". ח"כ אפללו: "שכחתי בגלל השבץ מוחי". ח"כ רן כהן דורש מהשניים להשעות את עצמם מתפקידם כסגני שרים --------------------------------------------------------- כתבי אישום נגד …
-
- 6 תגובות
- 975 צפיות
-
-
"כי לא יעזוב השם את עמו ולא את נחלתו, השם הושיע רחם עלינו" מישהו יודע מאיפה השיר הזה שתושבי הצרים קטיף עצמונה ולמעשה בכל הישובים הדתיים שרו? מישהו יודע איך קוראים לו? אני פשוט לא זוכר אותו בתפילת מנחה (שהייתה לי תקופה בחים שהתפללתי... עבדתי ביישוב דתי) אגב אני הופתעתי לטובה בצורה דרסטית ושיניתי את היחס שלי לתושבי נצרים אחרי היום שהתנהגו בצורה בלתי רגילה יוצאת דופן מכובדת והגונה, עם כל הכאב שבדבר. אני מצדיע להם!(וכנ"ל גם ליישובים קטיף, עצמונה פאת שדה וכל היישובים, רובם המוחלט של התושבים התנהגו למופת פרט לכמה בודדים שגם הם ברובם היו מסתננים ולא תושבים) חזק ואמץ. מי ייתן ותמשיכו לבנות חלקים מהארץ וישובים חדשים לתפארת.
-
- 0 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אני חושב שמה שכתוב שם, נוגע גם לחברה שלנו (שניזונה ברובה מהחברה האמרקאית). ואני מסכיפ ב99% עם כל מה שהוא אומר. אני בעצמי לא יכלתי לנסח את זה טוב יותר. הנה: http://www.easternecho.com/cgi-bin/story.cgi?3376 מעניין אותי לראות מה אחרים חושבים
-
- 4 תגובות
- 974 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3761744,00.html
-
- 1 תגובה
- 974 צפיות
-
-
http://mixer.nana.co.il/Article/?ArticleID=98134&sid=49 עכשיו ראיתי הכל. ד"א הכותרת מתחת לתמונה במאמר אומרת הכל.
-
- 5 תגובות
- 974 צפיות
-
-
כניראה שהשופט צדק בסופו של דבר ובן היה צריך להשאר עם אמא שלו באמריקה !
-
- 3 תגובות
- 974 צפיות
-
-
http://media.movies.ign.com/media/034/034317/vids_1.html אני מקווה שיהיה סרט טוב. ואיך קורים לשיר הזה בהתחלה ?
-
- 3 תגובות
- 974 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2896263,00.html חוק שעבר בארה"ב בנובמבר אשתקד אוסר הפלות לאחר השליש ה-1 כבר קיבל 3 עתירות נגדו. לא מדובר בהפלה פשוטה אלא במה שנקרא "לידה חלקית", או הפסקת הריון אחרי השליש ה-1 של ההריון שבד"כ נהוג לעשות בו הפלה. נשים שבוחרות לבצע הפלה כ"כ מאוחר, בד"כ עושות זאת בגלל מומים שנתגלו בעובר או בגלל שההריון מסכן אותן. ארגונים "הומאניטאריים" טוענים שאין הצדקה לבצע פעולה כזאת שכן היא כרוכה בפרוצדורה שמכאיבה לאובר ומתבצעת בצורה חייתית. (אני לא אפרט, זה דיי מפחיד). מתנגדי החוק לאומת זאת טוענים שזהו תקדים לאיסור גורף על הפלות בארה"ב ולקיחת הזכות של האישה על גופה. (רק שתדעו, בהרבה מדינות בארה"ב הפלה בכל שלב של ההריון כמעט היא בלתי חוקית). ועכשיו…
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3569883,00.html
-
- 4 תגובות
- 973 צפיות
-
-
יש פה לינק (חוקי) לפרק הראשון http://yes.walla.co.il/?w=0/7701 ראיתי אתמול את הפרק הראשון והוא היה די נחמד -זה לא הזבל הרגיל שיש בטלוויזיה יש שם שחקנים די טובים וזה סוג של סטירה רק בתוך סדרה במקום במערכונים סך הכל די נחמד שזה גם משהו במצב היום של הסדרות בארץ
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
-
-
היי, אני מחפש חומר על תומכי המשטר הנאצי בלית ברירה וכאלה שנכנסו לעניין בלי לדעת לאן הם נכנסים. דברים בסגנון לחץ חברתי והשפעה מהתעמולה הנאצית. (את הצד הנגדי, הרוצחים בהתנדבות, כבר כיסיתי). מקווה שזה לפה ולא לכללי... תודה מראש. גיא.
-
- 3 תגובות
- 972 צפיות
-
-
הורד לי את ה MP3 דברו על הפרק בפורום שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק חדש בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. השבוע נערכו צמד מסיבות עיתונאים עי סוני ומייקרוסופט בהתאמה. (מה שמסביר את שם הפרק..) מטבע הדברים הוטלו פצצות וחודשו חדשות, בכיף שלנו לספר על תמצית האירוע למי שלא מעודכן ולהביא את הזווית שלנו בעניין. בנוסף, אהבנו את איתי ומסתבר שגם אתם אז החלטנו פה אחד תופים.. סטגא דיש! לצרף אותו כמגיש רביעי קבוע! (אגב, למי שלא מעודכן, יש לו XBOX ) היה משעשע, היה נחמד, היכונו לפרק אינפורמטיבי במיוחד, אז ללא עיכובים נוספים, אנו מציגים את: פרק מס 12 - Gamescom 2009″ * מה שיחקנו השבוע * מסיבת העיתונאים של Sony ב Gamescom 2009 (לינק) o PS3 Slim o Pr…
-
- 0 תגובות
- 972 צפיות
-
-
הכתבה מדברת בעד עצמה תהנו http://finance.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=3&id=662798
-
- 4 תגובות
- 971 צפיות
-
-
קצת ארוך, אבל כדאי : http://www.piracyisnotacrime.com/tvtorrent.php
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
היי יש פה מישהו שכבר קנה כרטיסים? כמה? מאיפה? יש דילים?(ישראכרט וכו') זה מהאתר http://www.depechemode.co.il
-
- 8 תגובות
- 970 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3127205,00.html ...winner of the "WTF?!" award
-
- 2 תגובות
- 970 צפיות
-
-
http://digg.com/world_news/A_Lebanese_psychologist_Dr_Wafa_Sultan_Talks_About_The_War_In_Lebanon אהבתי, כמה שאני שונא לשמוע את השפה הערבית ,זה נחמד לשמוע ערבים שחושבים ככה
-
- 3 תגובות
- 970 צפיות
-
-
נכון שהשמיים כחולים, יש קשת בענן, ציפורים מצייצות,העצים פורחים והחיים יפים ? לה לה לה ... http://news.walla.co.il/?w=/1/1579670 מי שיודע איזה חומר השופטים לקחו שישלח לי גם או יגיד לי איך להשיג, אני מת לאיזה " מצב רוח " טוב.
-
- 3 תגובות
- 970 צפיות
-
-
פה אתם יכולים להביע את הדעה, מדוע אנשים אין להם מצב רוח, דבר שקורה כמעט יום יום.!


