עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by alexpir,

    נזכרתי כרגע בזה ומעניין אותי מה קורה עכשיו בניו ארלינס . אנשים גרים שם ? העיר עדיין כולה במים ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. Started by Dark_Phantom,

    כידוע לכם במדינתנו עובדים כיום הרבה מאוד פועלים זרים. למעשה עד כדי כך הרבה שהממשלה החליטה שנמאס לה וביקשה ממשטרת הגירה "לטפל" בבעיה ולשלוח כמה שיותר עובדים בחזרה לביתם ולמולדתם. אך יש גם אנשים אחרים במדינה. אנשים הדוגלים בזכויות אדם, באשר הם, מתחשבים ואכפתים, מוכנים לעזור. הנה יש לה משפחה בעמק יזרעאל. ולמשפחה יש מפעל. ונחשו מה? במפעל כמובן עובדים עובדים זרים מתאילנד. רק יש בעיה קטנה. העובדים מנוצלים כמו עבדים, עובדים משעות בוקר עד לילה, ללא אוכל, שינה נורמלית, על סף התמוטטות, וכמובן במשכורת גרושים. הפניות לשגרירות תאילנד ומשרד התע"ש לא עזרו במיוחד ורק לאחר התערבות אגודה לזכויות העובד הועברו העובדים למעסיק אחר. נכון שאתם שמחים שיש אנשים כאלה טובים במדינה שלנו שמתייחסים בכ…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by הדוד משה,

    או לפחות אתנחתא קומית: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4283643,00.html

  4. נבחרת אמור להיות =ציבורי כל משלמי המיסים תומכים בנבחרות ישראל אם הם רוצים או לא אז איך לעזזל מאפשרים לערוץ בתשלום לקנות תשידורים :pissed: ואני מדבר על המשחק של הנבחרת הצעירה שמשחקת על סיכוי קלוש להגיע לאולימפידה שנה הבא היום יש משחק אבל כמובן החולרות בארץ ואני מיתכוון לחברי הכנסת לא עשו כלום מאז הביזיון של המונדיאל והמשחק הזה סגור לצפיה בתשלום לא מספיק הרגו תליגות בכדורסל וכדורגל להרבה מאוד אנשים עכשיו הם גם הורגים תנבחרות מה השלב הבא דוקים בתשלום? כדור נוצה בתשלום? אני עוד חושב לארגן ליגה ישראלית לPES ולמכור תשידורים לצארלטון :lol: כניראה שיש מספיק מניאקים שמשלמים ודופקים לרוב צפיה בספורט

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  5. ...שבו יתנו גישה מהירה יותר ותיעדוף גבוה לחברות שישלמו לוורייזון. זה אומר שהאינטרנט בהדרגה יפסיק להיות האינטרנט החופשי שהוא היום ויהיה אינטרנט של תאגידים בלבד בדומה לטלויזיה או עיתונות ממוסדת להמשך המאמר: http://www.nytimes.com/2010/08/05/technology/05secret.html?_r=3&hp

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by cyberX,

    אללה איזה משחק זה יהיה בקאמפ נו ...

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by neogod,

    http://news.walla.co.il/?w=//1131975 אחרי שהוא הורשע בביצוע מעשים מגונים הוא מקבל את תפקיד משנה לראש הממשלה!!! מזל שקצב היה נשיא ואי אפשר לקדם אותו עוד יותר....... הממשלה שלנו נהייתה בדיחה אולמרט,פרץ ואנסים שמקבלים קידום

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by LIOR42,

    מחפש סרטי אקשן כמו הצלף חוזה להרוג וכו'

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. פשוט גועל נפש. משרד החוץ מפעיל מטה מיוחד לכל הישראלים שמטיילים בעולם ונתקלים בבעיות. אבל הבעיות שהאנשים המאייישים את המטה נתקלים באזרחים ישראלים חסרי אחריות מעוררי זעם אדיר !!! "פראג כולה מוצפת במים וישראלים רבים מבקשים שמשרד החוץ יסיע אותם לבתי ההימורים החלופיים בפראג". משפחות בארץ _דורשות" מהמטה שיחלצו את ילדיהם חסרי האחריות מאיזורי אסון. משפחות דורשות שמשרד החוץ ישחרר את בנם המסומם בחו"ל. יש עוד המון דוגמאות שראיתי בכתבה (יום שישי ה- 14/10/2005). פשוט גועל נפש.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3426509,00.html התגובה של משפחת ההרוג כזאת- אבל אם זה מה שקרה בפועל- אני לא רואה אף סיבה נורמלית להאשים תבלש אם כבר צריך לתת לו מדליה וחופשב בתשלום

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by shmel,

    לאחר סיקורון בגלגלץ, ו2 הכתבות הנ"ל http://debka.co.il/headline.php?hid=4195 http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1148742.html מה קורה מחר? מעלים את המחיר של הפיסטוק? סוף העולם? מה? רעיונות והימורים יתקבלו בברכה

  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4207116,00.html ענק!!!!! :lol: :lol:

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by k22,

    שהייתי קטן ראיתי סדרה על נערים בתיכון והיה כל כמה דקות אנימציה כאילו מה שהוא היה מצייר היה מוצג וכאילו זה היה אנימה לכמה שניות אני לא מצליח לזכור את השם אני חושב זה צלצול הגואל אבל לפי השחקנים ששמה זה לא נירא לי מישהו יודע על מה אני מדבר? זה היה לפני שנים ככה אולי יותר בערוץ הילדים

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אני מאמין בחופש המידע, אני מאמין בו כזכות אזרחית בסיסית שמוקנית לכל אדם (להוציא מידע שעלול לפגוע בבטחון המדינה). פועל יוצא של חופש המידע, הוא שכל אזרח ישראלי זכאי לדעת שחיילי צה"ל נפלו בעת שהגנו עליו. מאז תחילת המלחמה בצפון, נוכחתי לדעת שדוברת צה"ל מנסה להסתיר מעיני הציבור כמה שיותר מידע. ספינה חטפה טיל ואיבדה 4 לוחמים, ובמשך יותר מיממה האכילו אותנו ב"שריטות קלות בדופן" ו"אין נפגעים לכוחותינו". קרב במרון א-ראס בו נהרגו 5 חיילי צה"ל, תורגם ל"חילופי אש כבדים בצפון". ובכל מצב שהוא, המילה "הרוגים" תמיד, אבל תמיד, הוחלפה במילה "נפגעים". זו סיטואציה שחוזרת על עצמה: צה"ל אוסר על התקשורת הישראלית (הרשמית) לפרסם את האמת המרה, האמת דולפת לגופי תקשורת בינלאומיים, בסופו של דבר כל העו…

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Symbore,

    ראיתי את העונה הראשונה וסהכ"ל היתה צפיה מהנה אם כי מאוד בינונית אך לא גרועה ואף מעניינת לפרקים. התחלתי עונה שנייה והיא שומרת על איכות בינונית, אולי, קצת יותר ירודה. כרגע לקחתי הפסקה לראות כמה יצירות מופת. ואני באמת בלבטים אם כדאי להמשיך ולקוות לשיפור, בנוסף שאני אגיע בקרוב לשלב שלא משנה מה, אני ארצה לסיים את הסידרה. יש לי עדיין סיוטים מהסידרה רובין הוד (גם של הבי בי סי) אשר אשכרה סבלתי בשביל לסיים וזה היה עינוי בל יתואר. ו"על טבעי" בעוד שמהווה בידור נחמד, היו צריכים לסיים את הסידרה לפי חמש עונות ולא למשוך את התענוג, אחריה אני עוקב אבל רק בשביל להגיד שסיימתי. אז איך מרלין? במיוחד בעונה השלישית והרביעית? יש למה לצפות? או שלפרוש בשיא? תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Cha0stAlker,

    ראיתי The expendables 2 נגיד, היה נחמד. יותר מזה אני לא מוצא משהו שנראה מעניין לפי התקצירים בסינמה סיטי גלילות, אז מישהו יכול להמליץ על משהו נחמד שיש כרגע?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אני מחפש בנרות את הדיסק של Manowar - warrior of the world בפורמט DTS (סראונד) חיפשתי באמאזון ובEbay ולא מצאתי :\ איפה עוד אפשר לחפש?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Mamimo,

    StarWars revelations - סרטון באורך כ 40 דקות, נעשה ע"י מעריצים. לא רע, אפקטים מרשימים להפקה שאינה רשמית (הלואי על סרטים ישראלים )ואפשר לומר שהוא לא יותר רע משני הפלופים הקודמים. info: http://www.nrg.co.il/online/5/ART/925/316.html download: http://www.lysator.liu.se/%7ezap/revelations/ אני מצפה בחדווה לסרט השלישי והאחרון בסדרה, על פי השמועות הוא יותר טוב משני האחרונים ואפילו מהשלישיה המקורית! אגב, זו התגובה של חבר טוב שלי לגבי ה SW REVELATIONS - "very stupid, a waste of my time and of their time..."

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Dark_Phantom,

    הנה כתבה מעניינת שהתפרסמה זה לא מכבר בוואלה http://e.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=1000&id=455219

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by JohnnyBravo,

    אף-פעם לא הצלחתי להבין את כל החוקים של משחק הפוטבול. משהו יודע?

  21. Started by LI,

    אהבתי את הפרק האחרון של Eureka (של אתמול). נכון שהתבנית הרגילה לא השתנתה, כך שדברים מסויימים די צפויים, אבל עדיין הסדרה משוגעת ומשעשעת. בנוסף על-פי מה שנרמז בסוף הפרק, ה-theme (מצטערת, איכשהו מוטיב מרכזי פשוט לא נשמע אותו הדבר) של העונה הזו נשמע מסקרן ועם פוטנציאל טוב. בקיצור, התגעגעתי ואני שמחה מאד שהסדרה חזרה, במיוחד מאחר וקיצרו את Torchwood לחמישה פרקים:-\ - צריך משהו שיעביר את הזמן עד ספטמבר.

  22. Started by ex_,

    מצא את ההבדלים. (צולם ע"י lazyboy וסוכנות רויטרס) [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by maverick,

    נשיא סוריה בשאר אסד כבר תחיל לחשוש מה האמריקאים יעשו לאחר המלחמה. הוא חושש שהאמריקאים יגיעו אליו, לאחר שייסימו את החשבון עם עירק. מעניין למה הוא חושש. הרי סוריה היא מדינה דמוקרטית ומתפתחת ובכלל לא עוסקת בטרור. אז מה אם היא מעלימה עין מהחיזבאללה? הם בסה"כ אנשים טובים מעמודי התווך של סוריה - מלח הארץ (ועדיף שיהיו אפר). http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2524033,00.html

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  24. Started by The Grey Matter,

    מסתבר שלסכסוך הישראלי ערבי אין גבולות וניתן למצוא אותו גם באתרים מחו"ל - ואפילו ב TheInquirer, אחד מאתרי חדשות החומרה הגדולים ברשת. מדובר בסדרה של מאמרים שהתפרסמו שם בתור טורים ומכתבים למערכת ועוסקים במאבק הישראלי ערבי לא תמיד( תיקון : בכלל לא ) בצורה אובייקטיבית. הנה חלק מהמכתבים. מאמר 1 מאמר 2 מאמר 3

  25. Started by JHONLEV,

    מישהו ראה אותו או שרק אני?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים