אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
האתר של הלהקה: http://maudlinofthewell.net/ לינק להורדה: http://www.maudlinofthewell.net/packages/motw-pts-mp3.zip אני אישית לא יודע כמה אני אוהב את זה, רק התחלתי להקשיב ואני לא בקיא ברוק פרוגרסיבי, בכל מקרה אני דיי סקפטי בעניין. העניין הוא שאני מאוד תומך בהפצות בסגנון ולכן אני מנסה להביא דברים כאלו לתודעה ולהפצה רחבה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחוסר בית בן 32 שפרץ לדירה בתל אביב, ניסה לגנוב את הטלוויזיה ו...זרק אותה מהקומה השנייה. זו התנפצה לרסיסים, והאיש נעצר. יבגני טומישבסקי סיפר בחקירתו כי ביום חמישי בלילה, "היייתי רעב, וחיפשתי דירה להיכנס אליה ולגנוב ממנה דברים כדי למכור אותם ולהשיג אוכל". לאחר שדפק על דלת הבית והבין שאין איש בדירה, החל לטפס על הקיר החיצוני. בקומה השנייה, היכן שלא היו סורגים, פתח את החלון, חדר לבית והרים את הטלוויזיה. מכיוון שהדלת היתה סגורה, הוא החליט להשליך אותה מהחלון. לדבריו, הוא הבחין בענף של עץ בסמוך, וכיוון אותה לענף, "כדי שזה ירכך את הנפילה". כנראה שהוא לא שמע על אנרגיה פוטנציאלית. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2870809,00.html
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החל ממאי: ADSL ללא קו טלפון משרד התקשורת החליט לחייב את בזק לספק שירות חיבור לאינטרנט בלבד, מבלי שהלקוח יהיה חייב לרכוש גם קו טלפון, וזאת על מנת לעודד את התחרות בתקשורת הפנים ארצית. המשמעות: חסכון כספי ללקוחות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3515355,00.html
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3706323,00.html
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393230,00.html אותי זה הצחיק, מה לא עושים בשביל בירה בימינו
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3851631,00.html למה הממשלה\צבא לא עושים משהו בעניין נגד אותם עבריינים? איך יש להם אומץ לעשות את כל ההפגנות ולהרוס את הגדרות? כל כמה זמן ועד מתי הם ימשיכו? וואלה אני משתגע....
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1009499.html מה דעתכם, זאת הסיבה או שזה היה מכוון?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כולם יודעים שאמריקה נמצאת בהאטת הצמחיה שלה כבר הרבה מאוד זמן בגלל המצב עם הבנקאות והנדלן ושוק האנרגיה הדולר ממצב של 4.4 כלפי השקל נמצא כרגע ב3.95 ונכון המצב גם כלפי מטבעות של ארצות אחרות האם אמריקה עומדת להמשיך במסלול הזה? ואם כן האם היא עומדת לגרור את כל העולם איתה?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//855050 הבחורה הזות- גורמת לי לבעיות אימפוטנציה קשות איך אומרים גם מגעילה וגם מלוכלכת
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3677575,00.html טוב שההגה בידיים של אגד, הא? http://www.mako.co.il/news/israel/local/Articles/itemId=a84b0652d2eaf110VgnVCM100000290c10acRCRD (עובד רק באקספלורר) אני מופיע ב 0:17 ;D, הכי שמאלי ...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כן כן... ההיא משנות השמונים, עם אוטו חדש וכו'... בינתיים ראיתי חלק מהפיילוט, ובינתיים זה נראה נחמד
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סיכום של הכתבה מdailyalert: http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1248277894938&pagename=JPost/JPArticle/ShowFull
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קודם כל אני רוצה להזכיר לכולם שהפינל פור יתחיל בסוף החודש כנראה בחצי הגמר יהיה בני השרון נגד מכבי תל אביב אם לא יהיו הפתעות מיוחדות וחולון תחכה לראות מי תעלה או נהריה או אשקלון או ירושלים שלנהריה כרגע הסיכוי הטוב ביותר עכשיו נדבר על הליגה היו הרבה דיבורים על זה שהליגה התחזקה השנה אני חושב שזה שטויות והשליה רק בגלל שמכבי ירדה ברמה כולם חושבים שהליגה התחזקה בתור אוהד של בני השרון עד לא מזמן (לפני הפציעות של טפירו וקוקי) אחת מהקבוצות החזקות בליגה אני לא חושב שהם יותר חזקים משנה שעברה שנה שעברה זה היה קבוצה של שחקן אחד אבל שחקן מעולה (לי נילון) השנה הקבוצה הרבה יותר מאוזנת אבל בלי "שחקן על" הפועל חולון חזקה זה נכון אבל הניצחונות על מכבי יותר בגלל חולשה של מכבי מ…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://linmagazine.co.il/ip/petition-against-israeli-dmca-law26331 תחתמו ותפיצו
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אתמול היה גמר גביע אפריקה בכדורגל. ציפיתי למשחק טוב, ברמה אירופאית, כי בתכלס, הגיעו לשם שתי נבחרות טובות - מצרים וחוף השנהב. מה שקרה בתכלס, היה משחק חרא! היה נדמה ששתי הקבוצות פוחדות לתקוף כדי לא לספוג, וגם היו הרבה עצבים ולחץ במשחק, שכמובן לא תרמו לרמתו. נכון שהייתה קצת דרמה עם הגול שלא אושר ועם הפנדל שהוחמץ בתוספת הזמן, ובסוף עם דו קרב הפנדלים, אבל חוץ מזה היו 120 דקות של שיעמום!!!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ענק - הפעם זה מתועד http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3261486,00.html בפעם הראשונה שחשבתי על זה, חשבתי שהשודד רכרוכי והייתי נכנס בו/הוא לא היה מעיז להשתמש באקדח (נראה כמו אקדח פיקות לא?). בפעם השנייה ידעתי שלא הייתי עושה את זה הכי הייתי מסתכן. שימו לב כמה הם רגועים, אפילו יש ביניהם דו-שיח נחמד. הוא שואל אותו אם נשארו כרטיסי טלפון - ההוא בודק... מה אתם הייתם עושים?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3265387,00.html היה טעות להעביר להם נשק. עכשיו הם משתמשים בזה נגדנו כאילו לא ידענו.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברקוביץ' והורי גלעד שליט יצעדו אל ראש הממשלה http://www.one.co.il/Article/160363.html
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי מארגן את המחאה? יהודים ומוסלמים. מה התגובה? כאן
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל הכבוד לבריטניה וקנדה סוף סוף אני רק מקווה שגם גופים כלכליים יפסיקו מסחר עם ישראל וגם שכמה מדינות יפסיקו קשרים דיפלומטים עם ישראל עד שמדיניות האפרטהייד של ישראל תפסק! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256365,00.html ואני קורא לכל מדינות העולם החופשי להצטרף לחרם.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
(ynet)יש לנו מה ללמוד. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2870346,00.html
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סמוך לשעה 13:30, נסעה לה הסעת תלמידים ביומה האחרון של שנת לימודים זאת. כמו שכל אחד כאן יודע, היום האחרון ללימודים הוא יום שימחה. מקבלים תעודות, אומרים יפה (או שלא) שלום למורים, וממהרים, מזה ממהרים, טסים הביתה לקחת את הבגד ים ולחגוג! ראשיהם של ילדי עמק חפר היו עמוסים במחשבות של "איזה יופי, החופש מתחיל!". אתם יודעים... קיץ, חופש, שמש, ים, ארטיק, אבטיחים, משחקים, טיולים, ושאר כיופים. כל האופוריה והשמחה נקטעו ברגע אחד כאשר נהג האוטובוס החליט שאין לו כוח לחכות לרמזור והחל לחצות את הצומת באור צהוב שבשלב מסויים גם התחלף לאדום (כך גם דעת המשטרה בנושא) ורמזור אחר בדיוק סימן אור ירוק לג'יפ צבאי. התאונה לא היתה בלתי-נמנעת. אם אותו נהג היה חושב רק רגע אחד, אולי סופר עד 3, מחליט ש"טוב…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//449078 ההפגזה בסוריה היתה חסרת תועלת. לא חסרות מטרות אחרות אשר היו מועילות הרבה יותר. סמ"ר דייויד סולומונוב, בן 21 מכפר סבא, יהי זכרו ברוך.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך כתוביות לסרטים הבאים: עדיין קוראים לי טריניטי השיירה הפרפר EASY RIDER הם ישנים אני יודע.... אפילו לכמה מהם תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


