עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3653256,00.html כזה צפוי ולא מפתיע אבל עדיין מרגיז ומכעיס. בושה. החלטה כזו פרו פליסטינאית שזה מעצבן. אירגון טרור המפיל חיתיתו כבר 8 שנים עם חבל ארץ שלם, והאו"ם לא טורח להזכיר אותו בהחלטה. והחמאס כבר יצא בהכרזה שהוא לא מחוייב להחלטה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3653273,00.html

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Merrymoon,

    כנראה שזה הדוח היחיד שמציג את המצב בארצינו כמו שהוא באמת ומי שעורך אותו לא עושה זאת למטרת רווח, אולי הוא אפילו מזוכיסט כי כל מה שהוא מקבל על הדוח הזה מהממשלה זאת יריקה לפנים. מצב עגום, אין מה לומאר. אתייחס רק לחלקים שבהם מדובר באיכות הסביבה כי זה באמת משפיע עלינו ישירות, בעיקר בריאותית. אז תגידו שעכשיו לא הזמן לטפל בזה, אז מתי כן? גם כשהכל היה פה טוב ויפה וכל פלסטין עבדה פה בבנית בניינים ולא מטעני חבלה, והכלכלה פרחה והשקל היה גבוה כמעט כמו הדולר (תחילת שנות ה-90, שנה אחת זה היה $=1.3ש"ח), גם אז לא היה לאף אחד אכפת. כרישי נדל"ן שגונבים שטחים ששייכים למדינה, שטחים ירוקים שנועדו להיות שממה טבעית, הם באו והחליטו שזה שטח הפקר ובנו שם איזה גורד שחקים. במקומות אחרים עברייני בניה…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3492338,00.html לפי הטבלה המכונית האקטואלית המהזמת הכי פחות היא הפריוס שתהנה ממס קניה של 30% לעומת ההאמר שמוביל את טבלת המזהמים וישלם קנס של 15,000 ש"ח במעמד הקניה. השאלה שעומדת על הלשון - באמת נראה לוועדה שמי שקונה האמר, ה15,000 הנוספים הללו, הם אלו שימנעו ממנו לרכוש אותו ולהגיד - בו נקנה פריוס במקום?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by klayton,

    The Walking Dead Season 2 Trailer 16.10

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מיני סדרה בת כ-3 שעות על המשחק XIII של יוביסופט מלפני כמה שנים טובות בהפקה של NBC וCANAL+. כנראה שמישהו הבין שאי אפשר לדחוף משחק מחשב של כמה שעות טובות לסרט של שעה וחצי ושזה יהיה שווה משהו. אז בכל מקרה העלילה מעולה כפי שהייתה במשחק, התסריט והבימוי ממש טובים גם כן. השחקנים לא רעים גם כן סטפן דורף(Felon) בתור XIII וVal Kilmer(שבניגוד לדעה הרווחת כן יודע לשחק למי שלא ראה את The Saint או Kiss Kiss Bang Bang או כמובן Felon הלא רע בכלל) בתור Le Mongouste ודיי הרבה שחקני חיזוק טובים. כמו כן גם רמת ההפקה היא בכמה רמות ממה שאנחנו רגילים אליה מסרטי אובה בול האייומים, הקצב נכון ואין דילוג על עלילה לטובת אקשן, קטעי האקשן מצולמים בצורה מעולה, ושום דבר לא נראה כמו פרוייקט שנה ג' של סטו…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by 47,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3050414,00.html :bash: :kopfpatsch: :s05: :s05: :s05: :s07: :s07: :bash: :screwy: :screwy: ...... מה לעזעזל?! אני היחיד שהיה יותר מ"מסכים" לסקודה סופרב ב900 אלף שהיא מכונית מצויינת מקונצפט VW ,ושזה מספיק יוקרתי(אפילו הרבה יותר מדי יוקרתי) לדגנרטים המושחטים חסרי המעש שבקושי עובדים 3 ימים (גם כן עבודה) שמעבר לזה מקבלים משכורת מנופחת והטבות רבות מדי? לא יאומן...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. what next?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3362842,00.html אני לא יודע אם למישהו בפורום זה איכפת או לא לי אישית זה לא מזיז אבל למי שרוצה לדעת היא מתה

  9. אך איזה שמחה איזה שמחה ליראות אימפריה נופלת נקווה להפסד אחד בפינל פור בליגה :beerchug:

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291721,00.html משעשע. בסוף יצביעו ליברמן. "חשבנו שאנחנו עם אחד וכי מה שהכאיב להם באמת, הכאיב גם לנו. יצאנו להפגין למענם ותרמנו להם רבות משום שאמרנו שהם אחינו וזו חובתנו. אולם מה שמצאנו היה רק ניצול ויחס בלתי ראוי אלינו כבני עם אחד", סיפר. אותו תושב הוסיף כי היו לו ציפיות שהמשפחות מחיפה ומנצרת יתקבלו בחום וברגש רב בערי הגדה, אולם מה שקרה היה ההפך המוחלט, והיום הוא מדבר בצער על היומיים אותם בילה בבית לחם. העיתון לא הצליח להשיג את תגובת בתי המלון ומשרד התיירות הפלסטיני, ואולם, דיווח כי הרשות הפלסטינית פתחה בחקירה רשמית בנושא.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by duk4u,

    רבות שמענו על תחזיות ברפואה המודרנית, על רובוט מיזערי שיוזרק לוריד וידע לנטר בעיות בגופינו. וגם עם אפשרות לתקן פגמים מסוגים שונים כגון, חסימת עורקים, אפילו כריתת איזורים נגועים בסרטן ועוד ועוד. אז הניצנים כבר במרחק נגיעה וכמובן פיתוח ישראלי. http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1432807/robot-invented-crawl-veins

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. קיצר אמא שלי עושה מנוי לעיתון לכל אחד מהמשפחה כי יש לנו הנחה.......קיצר הייתי שננתים עם מעריב לנוער ואני רוצה לשנות אז יש את: Net מגזין ויש את PC מגזין ויש גם את SMG פלוס DVD פלוס רשום לי פה בחוברת מזה כל אחד אבל אולי יש פה אנשים שהתנסו ויודעים אז אני צריך חוות דעת תודה לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Art Tatum,

    תגובה שקראתי לאחת הכתבות בנושא השפעות האיסלם בתרבות המערבית. רעיון מעולה לעידוד הסובלנות.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by אמיר יצחקי,

    מה אתם אומרים על הזוועה? לדעתי יש עוד המון גנים שמתנהגים בצורה הדומה הזאת.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. לכתבה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Judas Iscariot,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3296354,00.html

  17. האזנה נדירה: עופר נחשון מסכם את הדאנס ל 1995. הינה פרק של "קופסאת הלהיטים" עם עופר נחשון מתאריך 31.12.1995. זהו פרק שבו עופר מסכם את להיטי הדאנס לשנת 1995. קחו בחשבון שבתקופה הזו הסצנה בארץ הייתה בחיתולים. עופר ומפיקי התוכנית היו משיגים את החומרים הכי חדשים שיש בעולם. הם היו חלוצים בתחום והפכו לדגל של רשת ג' בסופו של דבר. עופר הפך לסוג של כוכב-רדיו ותקליטן מפורסם. לחצו כאן כדי להאזין: http://www.imeem.com/people/X-zVtCb/music/CblePd4C/hitbox_95_1231_sikum/

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אני לא יודע אם מישהו ראה את זה גם באינטרנט, אני לא מצאתי, אבל אתמול במדור הספורט של ידיעות ראיתי את הכתבה במצורפת. כמה ממכם אולי זוכרים, שכאשר צהל הפגיז את מגרש הכדורגל בית חנון כי חוליות קאסם שיגרו מכר הדשא שלו רקטות על ישראל, FIFA מיהרה לבקש הבהרות מההתאחדות הישראלית, ודובר על זה שאולי יהיו סנקציות על ישראל. אז נכון שבסוף הם הבינו ששיגרו משם קאסמים ולא "עשו" לישראל כלום, אבל למה על זה שמעו כל הזמן ולמה את המגרש בשדרות מכסים מיד...? ועוד שאלה. אני לא יודע כמה תושבים יש בבית חנון (סביר להניח שיותר מבשדרות), אבל אולי אותו אחד שתרם כסף כדי לשפץ את המגרש שם, יבוא ויתרום גם לילדים שבשדרות? מה, להם לא? [attachment deleted by admin]

  19. Started by eladbu,

    לא יאומן לאחר 20 שנה של ויכוחים של משפטים ושל כל מיני חרא זה קורה הלהקה שהמציאה את החדשנות במוזיקה ואולי אחת מהלהקות הטובות והמצליחות בעולם מתאחדת לקראת הופעת "לייב איד" שתתקיים ב 2.7.05 בלונדון הייד פארק לכל אלה שציפו שנים הנה זה מגיע כולם ביחד רוגר ווטרס,דויד גילמור,ריק רייט וניק מייסון כולם על במה אחת אז נתראה בלונדון!מבטיח לחזור עם רישומים http://www.rogerwatersonline.com/roger_waters_news/18th05200502.htm

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3738537,00.html הסיפור מקומם בהחלט אבל... שימו לב לדבר המעניין: כמה כוח יש לקבוצה שמתאגדת אפילו שמדובר קופת חולים דורסנית, עד כמה השיטה של חוק בריאות ממלכתי פגומה, ואיזה אפליה וחוצפה, וכל זה זה על חשבון משלם המיסים! :pissed: ואחר כך באים ואומרים שאין כסף - דוגמה קטנה מיני רבות איפו המיסים שאנו משלמים נזרקים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Merrymoon,

    לא מזמן קמה לה פינה ב-NRG ושמה יהדות. זנות אם תשאלו אותי. כל פעם הם כותבים יותר ויותר שטויות. הנה ההברקה האחרונה: http://www.nrg.co.il/online/11/ART1/074/451.html#comm בחיי נפשי שאני מקווה שזאת ציניות!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Dr. Evil,

    אני לא יודע אם הבנאדם רציני או סרקסטי אבל אותי זה שיעשע (תודה לגיא מזרחי על הלינק =] )

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אני יכול לראות עונה ראשונה(במלואה), עונה שניה(3 פרקים ראשונים) ואז לדלג ישר לעונה חמישית? (ולראות אותה במלואה) וכן הלאה עם עונה 6(במלואה) ועונה 7(4 פרקים ראשונים) ולהבין משהו ? איך זה הולך? בהמשכים? או כל פרק מתמקד במשהו אחר?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אוף אני מפחד מהבלאגן שקורה בישראל אני מפחד שיקרה אסון יותר גדול :'( :'(

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. מאות פלסטינים הפגינו בשישי (ה-29 בינואר) בלוד במחאה על הרס מבנים בלתי חוקיים בעיר. המפגינים צעקו כנגד מדינת ישראל ונופפו בדגלי אש"ף. בין המפגינים: מנהיגי הציבור הערבי וחברי כנסת. ההפגנה נערכה על פי יוזמת ועדת המעקב העליונה של האוכלוסייה הערבית. המפגינים צעדו ממסגד דהמש אל עבר בית עיריית לוד. הפגנה זו היא חלק ממהלך מתמשך ומגמה ברורה של נסיון השתלטות פלסטיני על לוד ושכתוב ההיסטוריה. ארוע זה מצטרף לרצף אירועים על רקע לאומני המתרחשים בלוד, ובהם זריקת מטענים על בתי יהודים, הצתת בית כנסת וארועי יידוי אבנים. צולם על ידי יניב בן דוד. http://www.youtube.com/watch?v=ZkqmGcH8cws http://www.youtube.com/watch?v=BCBz2FMHZ30&feature=related נפלתי על זה באקראי והייתי חייב להעביר. מה …

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים