עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1140267.html היה צפוי שדברים כאלו יגיעו, אבל מפחיד לראות שזה קורה כל כך בגלוי כבר עכשיו.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. קיבלתי צמרמורת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3415116,00.html

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by yaadetgar,

    שלום... רציתי להציג בפניכם כתבה קצרצרה שכתבתי באוגוסט האחרון על הילד כפיר שלזינגר ז"ל שנפטר בשנה שעברה... אני אשמח אם תעבירו את הסיפור הזה לעוד אנשים שאתם מכירים. תודה. --------------------------------------------------------------------------------------------------- כפיר שלזינגר ז"ל כפיר שלזינגר נולד ב 18 ליוני 1996, בבית החולים "העמק" בעפולה, בן ראשון לפנינה ואבי. בגיל שנתיים, בשל מה שנראה אז כצפצופים אסטמתיים, הוא חזר לבית החולים, שם איבחנו אותו עם מחלה הנקראת "יתר לחץ דם ריאתי" מחלה נדירה שבה מתכווצים הוורידים בריאות מה שגורם לכך שהדם בקושי זורם בהן ובקושי מעביר חמצן. דבר זה גורם גם ללב לעבוד יותר ויותר קשה, עד כדי הרס עצמי. עם השנים כפיר גדל והתמודד עם המחלה…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by משה007,

    בשבת בערב במהדורת החדשות היתה כתבה על ערכות המגן.שם דיברו על מבצע שעורך משרד הביטחון לאיסוף ערכות המגן מידי האוכלוסיה האזרחית.שם גם הודיעו שמשרד האוצר הקציב סכום מסוים לביצוע האיסוף.אך מצד שני הודיעו שמשרד האוצר לא הקציב כסף למען פיתוח ערכת מגן חלופית .כך יוצא שהאוכלוסיה האזרחית בישראל תהיה חשופה לגמרי במצב של מלחמה לא קובנציונאלית.ואני שואל איך זה יתכן הרי אנו חיים באזור כל כך עוין ובלתי יציב איך אפשר להשאיר אוכלוסייה שלמה מופקרת לניסים?אך מצד שני אין זה מפתיע אותי כלל או כלל מפני שפה בארץ הנורמה היא ללכת רק על המזל ולא על השכל הישר.אך אם חס וחלילה תפרוץ מלחמה ואויבינו ישתמשו-נגדינו בלוחמה לא קובנציונאלית ויהיו לנו בעקבות כך הרבה קורבנות אז כל הגורמים הנוגעים בדבר יתעורר…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by FARKASH7,

    זוכרים את התרד הקודם הנה עוד אחד http://tv.yahoo.com/news/wwn/20020918/103236120009.html נשמע לי מאוד מוזר לפי מה שאני יודע השמש שלנו תתפוצץ רק בעוד מאות מיליונים של שנים עכשיו מדברים על 6 אין לי מושג מה האמינות של המקור ואני לא ממש מודאג אבל עדיין מה אתם חושבים? נראה לי כמו שטות זה גם מלפני שנתיים ככה חבר שלח לי את זה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. עתירה נגד השב"כ: לא לכבול בחקירה אחרי הדו"ח המקיף שפרסם, עתר הוועד נגד עינויים לבג"ץ בבקשה להורות לחוקרים להימנע מהשפלת הנחקרים - ולפרסם הנחיות ברורות לשימוש באמצעי ריסון שלא גורמים כאב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3741516,00.html סבבה, אנחנו תמיד יכולים להשתמש בדיגדוגים:

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. קיבלתי במייל לפני 20 דקות לינק לראיון הזה שבו סוף סוף מישהו מעז לומר למוסלמים את האמת בפנים, לא שזה איכשהו יזיז להם , ישנה את הדיעה שלהם, או יניע אותם מהדרך הזו שהם בחרו להם אבל זה מעניי ןלראות שיש שם מי שחושב קצת אחרת, כמובן שהאדם הדתי שמגיב לאישה (שאין אני יודע את מעמדה או תוארה) קורא לה כופרת אך זה מה שאנשי הדת יודעים לעשות. בכל מקרה מעניין לראות. http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1050wmv&ak=null

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by maverick,

    מיום ו' המשטרה בפיקוד הצפון בכוננות שיא. לא זה לא עוד התראה לפיגוע באחד מיישובי הצפון אלא אסיר מסוכן שנמלט. אנשים הוזעקו מהבית, מחסומים נפרשו ועוד. הכל בכדי לחפות על הפאשלה, שבה נמלט אותו אסיר מסוכן ישר מתחת לאפה של המשטרה. לבסוף, נתפס האסיר המסוכן לאחר שאזרח הבחין בו. אני שואל את עצמי מדוע המשטרה לא מרכזת מאמצים כאלו גדולים בכדי לתפוס גנבי רכב (שהם כבר מכת מדינה) ושאר פושעים (רוצחים, אנסים וכו')? האם צריך רק פאשלה גדולה בכדי להניע את המשטרה לעשות את עבודתה???

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני אישית חושב שהבן אדם תותח.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. לקראת הסוף היה שיר ממש טוב שמעולם לא שמעתי שהכיל את המילה escape - זה פחות או יותר מה שאני זוכר, מישהו שהיה ומכיר את השיר ויכול לתת לי את השם ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Dark_Phantom,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2809239,00.html עוד עצומה של טייסים, הפעם שבויים קוראים לא לשחרר את מוסטפא דיראני והלחם על רון ארד. הפעם אני תומך במכתב של טייסים כיוון שהמטרה הפעם היא מאוד הגיונית ומוצדקת לדעתי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by klayton,

    translation: “All Humanity has Been Waiting”, “Televised in Over 40 Countries”, “230 Million Copies Printed”, and the announcement of a “Super-Expanding Roadshow” on the date of the movie’s release, 30 March 2013. Prepare Yourself , Son-Goku is back!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. http://news.walla.co.il/?w=//1189941 אם תשימו לב יותר ויותר מדברים על כניסה לעזה, לדעתכם ייכנסו בסופו של דבר? והאם יהיה פה הישג צבאי לטובת ישראל (בניגוד למלחמת לבנון השנייה)? רק להראות לכם עם מה אנו עומדים להתמודד: http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=25500&CatID=333&CurrentCatID=333

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. http://news.walla.co.il/?w=//1120923 הגיע הזמן שמעסיקים יקחו אחריות גם לעובדים זוטרים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. היום הייתה תכנית בערוץ 10 ששמה מקום לדאגה התוכנית מציגה פרות קדושות ופשוט שוחטת אותם ללא בושה פשוט תענוג לדוגמא: אישה חרדית שבנה חולה קשה הולכת לדלת ומופיע מלאך המוות שמדבר איתה ואז פתאום בא מישהו ואומר לו "משה! בוא בוא טעינו בדירה המסיבה לא פה" נקרעתי עוד דוגמא: איש בא לחנות של סרטים ומבקש סרט סקס אך הוא יודע רק מילה אחת משם הסרט "כוס" אז הוא מבקש מהעובדת לבדוק את הרשימה אז היא מתחילה להקריא אני לא אפרט ראיתם אהבתם?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by maverick,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2689313,00.html

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by stone cold,

    לא ידעתי על קיום הסרט הזה בכלל עד שראיתי פרסומת היום באוולה בגדול מאוד אהבתי את הסרט המקורי מאוד מוזר לי שסטלון לא משתתף בסרט החדש ,כי הוא היה השופט דראד בסרט המקורי בכל מיקרה מישהו צפה בזה ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by approx,

    אז מה בידיוק קורה שם והאם יתקפו אותה בקצב הזה שהם מאיימים ? מה לדעתכם יקרה ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3638890,00.html חברות הסלולר נכנסות לשוק האינטרנט בעוד חברת פרטנר צפויה להפוך לספקית אינטרנט בתחילת שנת 2009, סלקום ופלאפון נכנסות לשוק דרך החברות האחיות שלהן לי זה נשמע כמו עוד תחרות בריאה או שבסוף הם כולם יתאחדו ויעלו מחירים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. רשות השידור החליטה לדחות את הקדם בשבוע - כדי שלא יתנגש עם סיקור עיסקת השבויים. ממש עצוב שלא נוכל לראות את המשתתף היחיד בקדם אירוויזיון - דוד דאור - "מרגש" אותנו. כנראה שלא מספיקים כשלונות לישראל בתחום הזה וממשיכים באותה מגמה. למה לא נותנים לקהל לבחור את השיר ובעצם בוחרים אותו "מומחים" בתחום (עאלק). ראינו מה קרה פעם עם להקה בשם "פינג פונג" LOL.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. http://news.walla.co.il/?w=//1118401 בפרק הבא של אסתריקקא: אסתריקקא וליברפלץ מגינים על העולם מפני איראן

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by IG,

    לפני כמה חודשים התוכנית נחסמה לצפייה מחוץ לארה"ב באתר הרשמי שלה... איפה\ איך אני יכול לראות את התוכנית הזו בארץ? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. תתנהגו יפה לידידות / חברות / נשים / פילגשות שלכם כי בוביט זה פסה. הטרנד החדש הוא ... גרושתי חמה עליי ... אש

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Rule The Pc,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3021175,00.html ;D

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3515913,00.html

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים