עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by amitdavidi,

    לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3315955,00.html לאתר: http://moqavemat.ir/?lang=he

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. הגיע הזמן לפרוק מעט מן מתח שבאזורינו. דיייי. לעצור את המשתוללים ומשטים בנו. http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-b0d061a662f4921004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=55227376

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. עוד מידע: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3237222,00.html

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. ישראל ביצעה עסקה עם חיזבאללה הכוללת החזרת גופת אזרח ישראלי תמורת 2 גופות של מחבלים ועציר בטחוני אחד. מידע על האזרח הישראלי שהוחזר: מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460116,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460182,00.html

  5. Started by Dark_Phantom,

    גם, חדשה ששמעתי בחדשות 10 מסתבר שלמרגלים לשעבר מותר להזמין ולהטריד שחקניות של נבחרת לאומית כשגם ידו של המאמן טבלה בצלחת. המרגל(תסלחו לי אבל שמו פרח מזכרוני) אמר לשחקנית שניגשה להגיש לו דגלון הוקרה " באת למצוץ לי" ואילו ויינקרץ המאמן הלאומי הוסיף פנינה משלו לדברי המרגל שטען שזונות רוסיות משרתות את אדוניהן במרתפי בית במלון: " אני את הזונות שלי הבאתי מהבית". פשוט אין מילים. עריכה: הנה הקישור מynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2804115,00.html

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by MiniMizer,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2837261,00.html הנה מספר דוגמאות מעניינות: "משפחה ישראלית תבעה בית מלון משום שבחדר האוכל לא היה ממרח שוקולד ו"הילד פשוט לא יכול בלי זה". " "הנוסעת דרשה מחברת הנסיעות להסיע אותה חזרה לשמורת הטבע, מרחק ארבע שעות, כאשר השעה כבר היתה 10:00 בלילה. כיוון שהדבר לא היה אפשרי, וכיוון שבלי הארנק, שבו היה כספה והדרכון, היא לא היתה יכולה להמשיך בטיול, היא דרשה שנציג של החברה ייסע לווינה, ייגש לשגרירות ישראל ויוציא לה דרכון חדש. כשהגיעה לארץ היא תבעה את חברת הנסיעות על כך שבשל אובדן הארנק היא לא נהנתה מהטיול ולכן דרשה פיצוי מלא על עלות הנסיעה ועוד על עוגמת נפש." "זמן קצר לאחר ביצוע ההזמנה שבה אליהם סוכנת הנסיעות, התנצלה על טעות שאירעה לה ואמרה ש…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Judas Iscariot,

    שלומות אנשים, כאשר אנטי ציונים למיניהם מפגינים נגד החיילים ששומרים עליהם ועלינו, כאשר חיזבאללה מפציץ והורג אזרחים, הגיע הזמן להפגנה משלנו! נמאס לי לראות שבכל מלחמה(או בלשון של אנשים שעדיין לא מבינים שזו מלחמה - "קונפליקט","מאורע" וכו'), רק האנטי ציונים מפגינים בזכות האויב. האם אין איזה שהוא אירגון ציוני כדוגמאת הסוכנות היהודית או משהו בסגנון שיכול לארגן הפגנה גדולה באמת לאור תמיכה בצה"ל ובחייליו? הגיע הזמן להגיד ולהראות - אנחנו איתנים, אנחנו ציונים.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. סתם מסמך נחמד באנגלית שמראה איך החמאס משתמש באכלוסיה אזרחית, יכול לעזור למי ממכם שעוסק בהסברה. http://www.terrorism-info.org.il/malam_multimedia/English/eng_n/pdf/hamas_e049.pdf

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. חברים לאחר בקשות רבות כול כך ודיונים כול כך ארוכים שפתחנו ביחד,אני גאה בזאת להכריז על שינוי שם הפורום הנ"ל לפורום האקטואליה הפלשתינית או בשמו הנכון:أخبار الأحداث المنتدى الفلسطيني שימו לב קריאות שטנה נגד הערבים לא יתקבלו בברכה ,בשם האחים המוסלמים והערביים ברחבי העולם אני מציג בפניכם את השדרן החדש של הפורום أخبار الأحداث المنتدى الفلسطيني: והסמל :

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. היי שנות ה 70,80,90 מוסיקה איכותית המלצות שלכם תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Pure-Gold,

    מי בא להופעה? (ביוני)

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. תהנו!!! מצטער שאין סאונד, אבל לא נורא, היתה כנראה איזה בעייה בהעלאה.. הקלטתי את זה מהכרטיס טלוויזיה. http://www.youtube.com/watch?v=VtYO6AIOYo8

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000834846#fromelement=hp_firstarticle מתוך הכתבה: " מנקודת הראות של הקופה הציבורית, אילו המדינה הייתה משלמת ל-10 משפחות הזכאים בכפר-סבא שכר דירה חודשי בגובה 4,000 שקל, העלות התקציבית הייתה מגיעה ל-4.8 מיליון שקל, לעומת ההנחה שניתנה לקבלנים בגובה 10 מיליון שקל. כלומר, באותה הנחה ניתן היה לסייע ל-20 משפחות זכאים." כלומר מבחינה כספית היה עדיף למדינה לערוך הגרלה ולשלם ל20 משפחות דמי שכירות במשך 10 שנים כול מילה נוספת מיותרת.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by the kooks,

    כתבתי את זה לפני כשבועיים רק עכשיו החלטתית לפרסם חשבתי שזה יוסיף קצת לפורום זה על החיילים שלנו שנחטפו הוא הולך, הולך בשדה. ממשיך ללכת עם הרובה. הוא לא מחפש נקמה. הוא רק נלחם כי הוא חייב. הוא בקושי יודע מהי מלחמה. צעיר,אפילו הייתי אומר ילד. פתאום רעש חזק הוא פוחד. רעש כמו רעם מקיף אותו. הילד לבדו,אין איש מסביבו. הזמן עובר,הרעשים מתחזקים. הילד נלקח,ההורים בוכים. הנה עוד ילד בשדה. אבל הוא כבר יודע. הרעשים חזקים, אין סביבו חברים. ושוב,ההורים בוכים... עדכון : דעה מישהו אני באמת אשמח לדעת מה אתם חושבים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Merrymoon,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2893587,00.html עוד כניעה וזחילה עם הזנב בין הרגליים, הפעם במשרד המשפטים, והנפגעים מכך הם קורבנות עתידיים של עברייני המין. הפדופיליה היא המכה השניה (או השלישית) של המדינה אחרי הטרור ולא נעשים שום מאמצים להלחם בה. מה יהיה הסוף? ???

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. אמאל'ההההה אני מדבר עם ידידה שלי פתאום אני שומע מזה פיצוף חזק אחושרמוטה ועוד החדר שלי היה סגור אז פתחתי ת'חלון ואני קולט מלא ציפורים עפות ממקום למקום וכ'ו פחד!! מעניין מזה היה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. בסוף של 4 המסור מת ,בהתחלה של 5 הוא מת ,באמצע הסרט הוא חי ולא חולה לא כלום איך זה?

  18. Started by Omerole,

    מה קורה עם השביתה,ובכלל עם הארגון? שמעתי שהעבירו להם כספים או משהו...? תהיה שביתה בשלישי?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. http://news.walla.co.il/?w=/4998/2596476 אני אומר שוב פעם הגרמנים האלה דפקו את כל שאר האנושות. שלא יסתתרו כאילו הם שוויצרים והכל טוב יפה כי שוויץ היא מדינה סבבה. היא סבבה בחלק הצרפתי והאיטלקי. לא סבבה איפה שחיים אנשים כמו"פרידריך טינר" ושאר פושעי מלחמה.

  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3266609,00.html טוב אני רוצה להגיד קודם כל שלא סבלתי את בברלי איכס אבל תשם אהרון ספלינג יצא לי לישמוע די הרבה אז זיכרונו ליברכה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. ;D [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by First Squad,

    http://www.saw3.com/ הסרט יוצא עוד 61 יום ב 27 באוקטובר , השאלה שלי אם הוא יגיע למסכים בארץ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. במועדוני הימורים מחתרתים נעשים הימורים על מספרי נפגעים, איזורי הפגיעה, נזק למבנים, וכמות הסיקור התקשורתי בערוץ 10 (אותו הם רואים באינטרנט). העזתיים מסתבר כל כך מכורים להימורים שלפעמים קבוצות שונות של מהמרים יוצאות לשטח באופן ספונטני לארגן משחקים. התופעה מחמירה בעיקר בזמנים בהם צה"ל פועל בעזה, כשלוחמי החופש נאלצים לצאת מהמפקדות אל השטח הפתוח כדי להימנע מסיכולים ממוקדים, וכשצה"ל לא פועל בעזה והפעילים יוצאים מהבונקרים להתאוורר. תגובת דובר משטרת ישראל - זבולון בר נסיך לב: "אם זה מה שימנע עבירה על חוק הפוקר, נשקול ליבא את הספורט לארץ".

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by sir f,

    http://thatguywiththeglasses.com/ לדעתי הגיע הזמן שיפתח דיון עליו, ובעיקר על הקטע של NC.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by TaZeR,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3406399,00.html הפרויקט ממש מגניב. איך מיקורסופט שמרה על הפרויקט בסודיות - אף אחד לא ידע דבר... זה מראה שאם יש הדלפה אצל חברת היי-טק, זאת הדלפה מתוכננת!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים