עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by maverick,

    (ynet) גם אני אישית נגד תאונות הדרכים אך זו כבר קטנוניות. זה כמו לתבוע את יגאל שילון על זה שהוא דמות ציבורית ומעשן סיגר ובכך הוא מעודד עישון. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2816139,00.html

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by o07,

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/212235 האם זאת פעם ראשונה שלוקחים דגימות כאלה?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. "for the discovery of quasicrystals" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4131530,00.html http://www1.technion.ac.il/_local/includes/blocks/news-items/110510-nobel/news-item.htm היה ברור שהוא יקבל בשלב מסוים את הנובל. הישג מדהים. הסבר קצר על מה שהוא גילה כאן.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Rhx,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3309756,00.html פגיעה קשה, והתרסקות גם כן, קשה לי להאמין שיש ניצולים. 155 איש במטוס היו.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by amir85,

    לאחרונה ארגון Human Rights Watch שמתעמר להלחם בעד "זכויות האדם" שלך משלחת לגיוס תרומות משיחים עשירים בערב הסעודית, עלידי הדגשת השגיהם במלחמתם בעד "זכויות האדם" בישראל כנראה שבלחמת בעד "זכויות האדם" הם לא חשבו שגיוס תרומות באחת ההמדינות המרכזיות שמפירות זכויות אדם באופן שיטתי (גם לפי חוק) בעיה כל עוד הם יצליחו להשיג מימון עבור במלחמת החורמה שלהם בישראל... מה שמזכיר לי נאום מצוין של UN WATCH על זכויות אדם: מה לעשות שלעשות רוח במדינות דמוקרטיות זה קל לאומת זאת לפתוח את הפה כנגד זוועות העולם בעולם המוסלמי זה בטח ישאיר אותך עם הביצים בפה.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by rk666,

    לוויון הריגול הישראלי "ארוס בי" שוגר היום ונכנס למסלולו כהלכה. לדעתי זהו מהלך חשוב ביותר, יכולת לתצפת מגובה על מהלכי אויב, גם אם זה פעם בשעה וחצי זה נכס שלא יסולא בפז. עם יכולת הפרדה לעצמים של 70 ס"מ, אפשר לראות כלב מהלך ברחוב, רזולוציה טובה מאוד בהתחשב במרחק מכדור הארץ. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3243827,00.html לי רק נשאר לומר, עלה והצלח "ארוס בי", או כמו שכתוב בתנ"ך או כמו שאומרת סיסמת המוסד, "בתחבולות תעשה לך מלחמה".

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. אני מאוד משועשע ממה שהולך בעיר הזו, צץ לו יום אחד איזה חבוב שגר בכלל בגבעתיים ומחליט שהוא האדם המתאים ביותר לראשות העיר, בינתיים התחילו לצוץ ברחבי הרשת והפייסבוק כל מיני בדיחות עליו, למשל זו.. הוא אמור להיות נציג של דרעי ושל ליברמן, אבל לא ברור לי למה איך ואם הוא באמת חושב שיש לו סיכוי לנצח במשהו.. מלבד המאבק על ראשות העיר, יש גם את הזירה של מועצת העיר, אבל מה, האתרים של המפלגות האלה נראים כאילו עשה אותם ילד בן 9 או מישהו שבונה אתרים בסגנון רטרו של שנות ה-90.. האתר של ניר ברקת עוד סביר, לעומת זאת של ירושלמים נראה כמו בדיחה גרועה, תראו את עמוד ה"נבחרת" למשל (מישהו שמע על CSS?) ולפני שאשכח יש גם את התעוררות שיש להם אתר שנראה כאילו דרסה אותו משאית..

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. אותי מעניינת הדעה שלכם עלי (בגבול הטעם הטוב ) בלי קללות וגידופים תעשו את זה באופן בוגר ואז תאמינו לי תגיעו רחוק . וגם מעניין אותי מה אתם חושבים הפורום מבחינת התוכן שלו -מעניין או משעמם ,תפרטו בבקשה. אפשר גם להוסיף הערות\הצעות לשיפור . אני מדגיש ! לשמור על רמת דיון נאותה כי כל התרד הזה הוא בשבילכם !! כדי שאני ידע אם אתם מרוצים ממה שאני מנסה לעשות בשבילכם. אנסה ליישם את כל ההערות וההארות (בתנאי שהן הגיוניות וניתנות לישום) ביו המשתתפים תוגרל המכונית הבאה: תודה לעופר (maphisto) על הרעיון. אורי שפיר, אחראי פורום אקטואליה ותרבות.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. הטמטום במלואו. יש דרך להעניש אותם על זה? אני מקווה שכן.

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Guy King,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3403697,00.html

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3917605,00.html אחת הידיעות הכי קורעות שקראתי בזמן האחרון... ואני חשבתי שיוניפי"ל אמור לשמור על הגבול, אבל מסתבר שאפילו עם נשק הם מפסידים לאזרחים עם כמה ביצים ונזקקים לעזרה של צבא לבנון

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by 00000,

    שר הבריאות מעשן, והנהג של שר התחבורה נוהג במהירות מופרזת. מה הלאה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291036,00.html

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. http://news.walla.co.il/?w=/1/1381787 לפי הכתבה הזאת הבטיחות בבן גוריון נמצאת ברמה של מדינת עולם שלישית. עם כל הכבוד (ויש כבוד) אפשר לחרבן הרבה על המדינה אבל בן גוריון נחשב לשדה תעופה מאד איכותי. חבל שלא פרסמו את ממצאים, לפחות היה אפשר לדעת מאיזה סיבה הורידו את הדירוג.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. 4 פעילי ג'יהאד נהרגו ו8 נפצעו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256680,00.html האם אנחנו רואים כאן תחילתה של מגמה שתסתיים בכיבוש מחודש של הרצועה? או שאולי מדובר בצעד הרתעתי חד-פעמי?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. חמאס מאיימים http://www.handspot.com/blueye/?p=391

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by MishaK,

    אני מאמין שהשרים של ש"ס היו מצליחים יותר טוב.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by sigma,

    בארץ מתקיימת התפה של גורמים מסיונריים . אתר לדוגמא: http://www.baj.co.il/article/sermon-viewing

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Dexter's Lab: Dexter's Rude Removal

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. מצחיק שאחרי שכל יום אלפי חיילים משננים את המנטרה הזו, רק עכשו נזכרו לבדוק אם היא באמת עובדת... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3235501,00.html ואני שמעתי שמישהו דיבר על יעילות בצבא, ועל זה שהחוקים האלה נכתבו בדם... וואכף ולא אנא בטוחאק :2gunsfiring: הכי אהבתי את זה: כן ירבו ;D (אבל לא על זה הדיון...)

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by u-re,

    למי מפה יצא פעם לראות בולדוג בערוץ 8? התכנית עם מיקי רוזנטל שמדי פעם גם עושה כתבות לערוץ 2,חושף שחיתויות למיניהן... לדעתי זאת תכנית מצוינת,מראה לציבור את מה שהוא צריך לראות ומה שגורמים מסויימים לא מעוניינים להראות. היום שודרה כתבה על איכות הסביבה,מזעזע מה שהולך שם ואת תגובות האנשים! מזעזע איך שהגופים הציבוריים שאמורים לדאוג לאזרח פוגעים בו כ"כ. בכלל גם המנכ"לים של החברות הגיבו באופן מזעזע וחלקם אפילו השתמשו באלימות כלפי המצלמה והצלם! ,פשוט מזעזע. אשמח לשמוע תגובות.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3653430,00.html משוגע :-\ (לא שהוא שונה משאר חבריו)

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. מאת NRG http://www.nrg.co.il/online/36/ART1/568/385.html ומה הלאה?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. http://ynet.co.il/Article.aspx?id=4350922 היועץ המשפטי יהודה וינשטיין, או כמו שהוא קורא לעצמו הקיסר וינשטיין, הוכיח כבר פעמים אין ספור שהוא לא יתן לדברים פעוטים, כמו למשל הגדרות התפקיד שלו, למנוע ממנו ליישם מדיניות שמאל קיצוני או סתם לעשות דברים כראות עיניו, והדוגמאות רבות מספור. החל מסירובו לייצג את הממשלה בבג"ץ וגם לאסור עליה לשכור עורך דין שיסכים, וכלה בכך שמינה אנשים בתקופת בחירות בזמן שאסר על הממשלה לעשות את אותו דבר. עכשו מתברר שחוץ מלצפצף על הממונים עליו, הוא גם חושב שהרשות השופטת זו מין מאפיה שבה מגינים על החברים עד המוות ולעזאזל הצדק. החוצפה שלא תאומן שלו, להתמהמה בחקירה של כזה נושא חשוב רק בגלל שהחשוד שופט, בזמן שאזרח רגיל היה עכשו כבר עמוק בכלא, היא הקש האחרו…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. הכניסה למוזיאון היא ללא תשלום. והביקור מומלץ בהחלט. מקום מושקע ויפה. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%90%D7%95%D7%9F_%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Merrymoon,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2901427,00.html לפי התחקיר עולה כי החיילת נדבקה במחלה בשהותה בסיני, שם התנאים הסניטאריים הירודים הם הסיבה למחלות של תושבי המקום אותן הם מעבירים באמצעות אוכל ושתיה שהם מכינים ומוכרים לתיירים. השאלה הנשאלת היא, למה כאשר החיילת חזרה מהחופשה והתלוננה על המרגש, איש לא שאל אותה על חוויותיה בסיני, שאלות פשוטות שהיו יכולות להעלות רמז למחלה לפני שחיילים נוספים אולי היו נדבקים ומצבה של החיילת לא היה מגיע לכדי התמוטטות. מה שעוד מטריד הוא שהחיילת התמוטטה כאשר עשתה תורנות מטבח בבסיס, מה שאומר שכשהיא עברה בית מ"מ (בדיקה למחלות מדבקות אותה יש צורך לעבור לפני תורנות מטבח), החובש שבדק אותה לא הקפיד על הבדיקה, התעלם מסימני מצוקה ותלונות ה…

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים