עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by eliil1,

    UNDERWORLD של 2006, לא הבנתי מה בסוף קרה, היא הפכה לחצי ערפדית חצי זאב יעני אחרי שמצצה לקורוינוס או איך שלא קראו לו?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by zam,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3647628,00.html מישהו יודע אם זה באמת נכון?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. במעריב פירסמו כתבה , ואודות חיו של הרמטכ"ל החדש . אני ממש התפלאתי ונדהמתי מקורות חיו . אכן רמטכ"ל משכמו ומעלה . תמיד מזכירים אותו כ"ממושקף" חסון ובריא . כדאי לקרא (אפילו שזה ארוך )

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by maverick,

    בזמן האחרון אנו עדים לאלימות הולכת וגוברת של בעלים כנגד נשיהם. לאחרונה היינו עדים ליותר מקרים בהם מאבטחים משתמשים בנשק האישי שלהם מהעבודה (אותו הם מקבלים מהמעסיק) לביצוע הפשע - רצח. מדוע לא נוקטים בסטנדרטים נוקשים יותר בכדי לסנן את אותם מופרעים, אשר נוטלים את החוק לידיים ובכך מיישבים סיכסוכים ביתיים. האם המצב הביטחוני והביקוש בשוק המאבטחים גורם לכך שכל אדם רשאי להחזיק נשק??? לכתבה

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אהוד יערי הידוע כפרשן הבכיר ביותר בישראל לעינייני ערבים, סיפר אצל יצפאן את הסיפור הבא: המלך הסעודי, הידוע בעושרו הרב, מחזיק במטוסו הפרטי חדר ניתוח שלא מבייש חדרי נתוחים משוכללים בעולם. אדם כלשהוא שהסכים לתוכנית הביטוח (המוזרה), יקבל מיליון דולר, אחרי שנה אם יהיה ב-"כוננות" השתלת לב למלך הסעודי. נניח דוגמא:המלך נמצא בהתקפת לב, הורגים את האדם (שהסכים לתוכנית) ולוקחים ממנו את הלב למלך הסעודי.(כמובן בהנחה שהיה זקוק להשתלה). :-\ :-X

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by Ewingum,

    http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=273997

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. בחודש אוגוסט נהרגו על הכביש 21 בני אדם. 140 איש נפצעו ב106 תאונות ביממה האחרונה! אם ניקח את המספר החודשי כממוצע ונשליך לפרופורציות של פיגועי התאבדות מדובר פה על כשני פיגועים בחודש, 24 פיגועים בשנה!. הטבח על הכבישים איבד כל פרופורציה בזמן האחרון ורציתי לפתוח דיון לגבי איך זה משפיע על הנהיגה שלכם, אם בכלל? בנוסף, מה אתם חושבים הסיבות לתאונות הללו? אני אישית בשבוע האחרון "זכיתי" להיות עד לטעיות נהיגה שלא ראיתי מעולם: -מישהוא כמעט התנגש בי בכיכר כי נסע כנגד הכיוון (הכיכר ביציאה לגעש\שפיים מכביש החוף אם מישהוא מכיר). -ביום שבת בנסיעה מקריית שמונה לאיזור נתניה דרך עפולה עברו עלי נתיב שמונה פעמים (באותה נסיעה). -ראיתי תאונה בזמן אמת 7:20~ בבוקר דרך השלום מישהוא פשוט נכנס לצומת …

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אני בטוח שחלק מכם שמע שעד אתמול בבוקר איש השנה של המגזין טיים היה יאסר ערפאת(!). זאת משום שמספר גדול מאד של ערבים נכנס והצביע לטובתו. לא עוד, תוך יום המספר השתנה וכעת איש השנה הוא אריאל שרון בהפרש דיי גדול. מה שאני מבקש מכם זה כישראלים, לא חשוב ימנים או שמאלנים אלא כאנשים שלא רוצים לראות בתור איש השנה בעולם טרוריסט, להצביע לאריאל שרון לינק

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by hedva,

    http://finance.walla.co.il/?w=/21/1326137 סיום הכתבה השופטים המכהנים בבית המשפט היום לא כיהנו בו ב-1995, ואי לכך סביר להניח כי הם לא היו מודעים לכך כי רכבי ה-A6 בהם הם נוהגים נרכשו תוך כדי עבירה על כללי המינהל התקין. לא ידעתי לא שמעתי, זה התרוץ של כל הפוליטיקאים, הכתב כבר מסביר לשופטים מה עלייהם להגיד. מעניין שלאזרח הקטן תמיד אומרים שאי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. http://news.walla.co.il/?w=//1340434 עוד לא סיימנו לדון על מקרה אחד, והופ-הנה עוד אחד. מה נסגר? זה הופך להיות עסק קצת פופולרי מדי להרוג את הילדים, אתם לא חושבים? |: אני רוצה לראות שעוד פעם הכנסת תעבור על זה בשתיקה בלי להתארגן ולדון איך למנוע עוד מקרים כאלו בעתיד, זו תהיה תעודת עניות לשלטונות ולכל מוסד ממשלתי במדינה הזו. רק בעייתי שאין שום דרך לעלות על מקרה כזה שקרב ובא.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. בתוכנית תחקירים של גיא מרוז ואורלי וילנאי ששודרה היום בערוץ 10, מסופר על חברה המתקשרת לאנשים ומודיעה להם שהם זכו במשהו. עד כאן אין חדש. החלק היותר מעניין הוא שכפי שנטען בתחקיר, גם אנשים שסירבו לקבל את ה"פרס", קיבלו אותו בדואר וחויבו בגין משלוח/עלות ה"מתנה" בלא שמסרו כרטיס אשראי. בתום שידור הכתבה הביאו מומחה כלשהו שמצא לכאורה את פרטיו של גיא מרוז ואת פרטי האשראי שלו. את הפרטים האישיים הוא מצא בעזרת מאגר המידע של משרד הפנים מ-2006 (שעצם אחזקתו מהווה עבירה פלילית אם אינני טועה), ועל מנת למצוא את פרטי האשראי, הוא נכנס לדף שנראה כמו הדף הבא: https://services.cal-online.co.il/CARD-HOLDERS/SCREENS/AccountManagement/PasswordRestoring.aspx ולאחריו הקריא את מספר האשראי של מרוז. נית…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. Started by xyo,

    חברת Akamai Technologies השיקה את אתר The HDWeb, פורטל חדש שנועד לחשוף את קהל הצופים לחווית הצפיה בתכנים בחדות גבוהה באינטרנט . הפורטל - http://www.thehdweb.com - משדר תכנים בתחומי שונים , ביניהם מוסיקה, סרטים, ספורט מקצועני, משחקים וחדשות . בין ספקיות התכנים לפורטל ניתן למצוא את חברות מובילות רבות כמו Apple, BBC Motion Gallery, CBS, Gannett, MTV Networks, NBA ואחרות. Akamai אומרת שהפורטל החדש ישמש גם במדריך שידוירם זני לתכנים בחדות גבוהה ברשת ויספק גישה לחוויה מושלמת של צפיה בפורמט החדש. החברה ממליצה על חיבור של לפחות 7.5Mbps אך מאפשרת בכל זאת צפיה גם בחיבורים איטיים יותר. הערה שלי-חלק מהקבצים הם DIVX quick time אז אם הדפדפן שלכם לא תומך אז הוא לא יצליח להפעיל

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3243881,00.html והמשפט של היום: אהבתי את הקטע שהם כתבו את הציטוט הזה איזה 80 פעם בכתבה (למתקשים: זה אמור להיות "שופכים את דמי") מגיע לו לשבת בכלא על הפרה כל כך בוטא של התהליך הדמוקרטי!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/ פשוט מזעזע, הם עושים את זה, לפחות שיהרגו אותם ליפני, למה להיות עד כדי כך אכזריים

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. על פי הצעת חוק שתוגש בשבוע הבא במדינה, ספקיות האינטרנט יחויבו להזהיר ולחסום גולשים משתפי קבצים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3505792,00.html הסכם חדש שנחתם בצרפת בין ספקיות האינטרנט, חברות המדיה והממשלה, יאפשר לגוף פיקוח עצמאי להזהיר גולשים שיורידו תכנים פיראטיים ואם אלה יתעלמו מהאזהרה - להשעות ולנתק אותם מהרשת. הנשיא סרקוזי תומך ותוקף בחריפות את תופעת הפיראטיות ברשת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3475264,00.html איגוד חברות התקליטים הבריטי מאיים לתבוע ספקיות אינטרנט שלא ינתקו את המנויים המשתפים תכנים פיראטיים. ספקית האינטרנט TalkTalk מסרבת להיות "משטרת אינטרנט" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3528042,00.html !?WTF

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by JohnnyBravo,

    http://news.walla.co.il/?w=//1634219

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום, טוב יש לי עבודה קטנה לעשות ואני צריך קצת עזרה...... יש לי לרשום את השפעות מלחמת לבנון השניה על כל מיני תחומים בחיינו כעיקרון אשמח לקבל פה קצת עזרה.... פשוט אני לא ממש מבקשה הרבה, פשוט אם אתם יכולים לרשום לי את התחומים שהיא השפיע ועוד איזה שורה - שורה וחצי הסבר קצרצר על זה ומשם אני כבר אסכם וכו'... כעיקרון התחומים שאני חושב הם: מוראלי, כלכלי וצבאי אבל אני צריך יותר מ3 תחומים אז קצת עזרה לא תזיק... תודה מראש, טימור.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. לא נשארה פרה קדושה אחת,וגם הספורט שאמור להיות טהור לוקה בפוליטיקה http://www.one.co.il/Article/165244.html

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. כמובן שאף אחד לא זוכר את המבצע שנעך או ראשון לבוקר יום חמישי 10 באוקטובר ברחבי יהודה ושומרון. מבצע שבו נעצרו כ-55 חשודים/סייענים לחמאס. לידיעה:צה"ל ערך מבצע נגד תשתית חמאס ברמאללה. ציטוט: "הפעם נראה כי מפקדי המבצע ובראשם מפקד חטיבת רמאללה (בנימין), אל"מ רוני נומה, הפנימו היטב את ההד התקשורתי והציבורי של המבצע בחאן-יונס מוקדם יותר השבוע. סא"ל ערן אמר כי גם מעבר להימנעות בשימוש בנשק, הוא מקפיד להנחות את חייליו להתייחס אל העצורים והמבוקשים הפלסטינים באופן חוקי ומכובד ולהשתדל שלא להשפילם. "אני מנחה את חיילי שכל עוד המבוקש נמצא בתוך הבית הוא מוגדר כאויב, אבל מרגע שהוא הסגיר את עצמו לידינו צריך להתייחס אליו כאל עציר עם כל ההגנה שמקנה לו החוק. צריך לאפשר לו להחליף בגדים, להיפרד …

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by IG,

    אהלן. ביום רביעי (אתמול) משהו כמו 8K קצינים\ קצינים וונאביז\ נגדים וחיילים נכנסו לכ450 תיכונים ארץ והעבירו מעין סדנה של כשעתיים בנושא ערכים, לכיתות יא'. עניין אותי לדעת מה אנשים פה חושבים על מה שהייה... (משום מה לא עובד עם FF...) http://www.iaf.co.il/Templates/ArtArch/ArtArch.IN.aspx?lang=HE&folderID=47&subfolderID=2036&docfolderID=2036&lobbyID=40&docID=27729

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3865084,00.html כאילו שזה תלוי בישראל, אם הפלסטינים היו רוצים היתה להם מדינה כבר ב47 ובכל יום מאז ועד עתה הם היו יכולים להקים אותה. מבחינתי שמחר בבוקר גם החמאס וגם הפתח יקיימו מסיבות עיתונאים ויכריזו על הקמת מדינה... יותר טוב, ככה על כל רקטה ניתן להיכנס בהם ללא חשש כי עכשיו הם מדינה ריבונית שתוקפת אותנו ולא סתם כמה מחבלים מתוך מליוני פליטים. מצידי שגם יכריזו שהמדינה שהם מקימים כוללת את שטח מדינת ישראל, זו רק הצדקה נוספת להיכנס בהם מעבר לזה, בתור מדינה ריבונית ולא פליטים אנחנו נוכל להוריד להם את השאלטר, שיבקשו חשמל מאחיהם המצרים או שיתחילו לחיות בלי תלות באחרים.

  22. Started by e-d-a,

    אין הרבה מה לומר אותי הצחיק הקטע שהמראיין ניסה להוציא ממנו מידע על הגרעין הישראלי נו באמת... לדעתי היה מאוד ברור ורהוט, מה דעתכם על הראיון? http://www.youtube.com/watch?v=oN3K1Wsd-I0

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3118855,00.html זה פשוט ניצחון לטרור, ולא יעזור שום דבר שתגידו! הערבים רואים בנסיגה ניצחון- של הטרור- על ישראל, ולכן אין להם שום סיבה שבעולם כדי להפסיק איתו. מבחינתם, זה לא החזרת שטח, או נסיגה לשם אירגון מחדש של הכוחות, או איך שלא תקראו לזה. מבחינתם זה בריחה של יהודים מפחד הלוחמים שלהם, המאבדים ומניחי המטענים, מאלה שיורים על האנשים בדרך הביתה, או בדרך לביקור אצל הנכדים. נמאסו עלי כבר המתחסדים שחושבים שהם צריכים מדינה, וברגע שתהייה להם, יהייה פה שקט ושלום. זה פשוט תמימות, שמזכירה את מה שהייה במלחמת העולם השנייה, כשאף מדינה באירופה לא עצרה את ההתחמשות של גרמניה, ואף מדינה לא הצתרפה באופן פעיל למלחמה מתוך מחשבה ש"לי זה לא יקרה", עד שהת…

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Unavoidable Encounter,

    איך זה יכול להיות שיש סרטים ישנים כמו מטריקס, מלחמת הכוכבים או אפילו מלך האריות באיכות HD? זה לא נראה הגיוני כי לא היה HD בשנים האלה, לא?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by nuctornal wisdom,

    מקור: http://www.dailytech.com/So+Long+Farewell+AMD+to+Kill+ATI+Brand+Name+/article19479.htm

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים