עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3612106,00.html הכרתי את האנשים האלה... פשוט עצוב

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=71761&bz=10 מענין איזה שחקנים יגיעו לארץ שנה הבא יכול להיות שיהיו קבוצות "ישראליות" באמת טובות בעתיד אני רק מדמין את רונלדיניו במכבי תל אביב

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. מה שהמדינה לא רוצה שנדע ממש בושה האזרחים צרכים לבקש תשובה מהמדינה למה לא עושים עם זה כלום ולא מגלים את האמת הפתרון לבעיית רמת הגולן מאמר מאוד מעניין שווה לקרוא http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1554

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Second Edition,

    חדש מהתנור : טופיק חדש לסרטים טובים (!) . -- בלבד ! בא לכם לראות סרט טוב - כנסו לפה . ראוי שכל אחד שיעלה לכאן סרט , ייתן עליו הסבר קצר , כך נמנע מסתם נושא מלא סרטים רנדומליים . רצוי לציין שם , זאנר , עלילה , והתרשמות כללית . ע"י המעלה או ע"י קישור .. 1.The Experiment 2010 (remake) סרט שמבוסס על סרט גרמני שמבוסס על מקרה אמיתי שקרה בסטנפורד ! ניסוי הכלא של סטנפורד 6.4 ב IMDB . קישור. העלילה מאוד מרגישה אותנטית , מאוד משכנעת שזה אכן משהו שקרה וזה למרות שהניסוי האמיתי היה פחות קיצוני . כ 26 אנשים , ממעמד הביניים , הוכנסו לתוך כלא . חלקם כאסירים וחלקם כסוהרים , לתקופה של שבועיים ולא מחזיקים מעמד חצי מזה . הניסוי מדרדר מאוד מהר .. קישור לסרט באנגלית , ללא כתוביות , חוקי לגמרי .…

  5. Started by HaEsrimVeArba,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3407589,00.html דעתי היא שהוא גיבור הזכות לשלוט בגופנו - הזכות למות אינה שונה כלל מהזכות לחיות. הוא לוחם אמיתי למען חירות האדם.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by mc_elad,

    מישהו מכיר אתר חוץ מ-www.flatplanet.tv יש שם התנתקויות.....(איטאליה- פרגוואי ראיתי עד דקה 65 ...... ) אם אפשר מקור אמין .... תודה מראש..

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. טוב אז ככה כחולה נפש שאוהב להשלים סדרות וסרטים התחלתי לפני איזה חודשים בערך לצפות בסדרה המקורית וב2 סדרות המשך שלה הסדרה המקורית לפחות עד סוף העונה השניה (עוד לא ראיתי את השלישית ואת 2 הפרקים של העונה הרבעית ) די משעממת וילדותית לאומת זאת הסרט אוואו לפי ויקי הסרט נוצר אחרי העונה השניה אבל הסרט חורג הרבה מהסדרה המקורית קודם כל שקרניקים ורובוטריקים נקטלים בכמויות בו דמויות משתנות יש הרבה שירי רוק קליל והגרפיקה והאפקטים מתערבבים ביחד אם המוזיקה באופן מצוין זה מרגיש כמו סרט ומופע רוק ביחד בקיצור למרות שהסרט מאוד שטותי היה לי מאוד כיף לצפות בו בעניין הסדרת המשך אני הגעתי לעונה השניה של Beast Wars הסדרה הזאת התחילה מאוד חלש חלק כניראה בגלל שזאת סדרת CG (גרפיקה ממוחשב…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. https://www.mako.co.il/news-law/2021_q1/Article-3ec44a88f68d771027.htm איש העסקים אמיר ברמלי נידון ל-10 שנים בכלא: "רימה את המשקיעים" ברמלי הורשע בהונאה וגניבת כספים בסך כולל של 340 מיליון שקלים ממשקיעיו • מלבד עונש המאסר, בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עליו קנס של 400 אלף שקלים • הפרקליטה שניהלה את התיק: "העונש שנגזר הוא משמעותי ומבטא גישה מחמירה כלפי הונאת משקיעים בשוק ההון" האדם הבריח כספים לכל העולם יחיה מריביות ישב בכלא הנוח 8 שנים וישתחרר על התנהגות טובה ויצא לחיות כמו קינג במהלך המשפט ניסה לסחוט את הבן של השופט במשפטו https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3888254,00.html https://www.globes.co.il/n…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Aurora Borealis,

    סאונדטרק רע יכול להרוס סרט טוב. סאונטרק טוב, יכול לעבור סרט טוב למעולה. לדעתי 2 המשפטים האלה צריכים להנחות את המפיקים של כלל הסרטים. מהם לדעתם הסרטים עם הסאונדטרקים הכי טובים?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. מצא את ההבדלים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4451355,00.html http://www.dailymail.co.uk/news/article-483746/We-dont-gays-Iran-Iranian-president-tells-Ivy-League-audience.html

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  11. Started by idofr,

    איזה שוודי מובטל שניסה לבקע אטום במטבח ולא ממש הבין למה המשטרה עצרה אותו. במהלך הרעיון שואלת אותו המראיינת "איך השגת את החומרים הרדיו אקטיבים?" -"אמ... מאי-ביי, וגרמניה" "קנית חומרים רדיו אקטיבים באי-ביי?!" -"כן!" ממליץ בחום: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14403432

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  12. בוטלה אזהרת המסע לטורקיה: "לא להתווכח" המטה ללוחמה בטרור ביטל את אזהרת המסע החמורה שניתנה לאחר ההשתלטות על ה"מרמרה", בשל מה שהוגדר כרגיעה ודעיכת ההפגנות נגד ישראל. עם זאת, "מומלץ להתרחק מכל הפגנה, ולהמנע מהסחפות לויכוחים פוליטיים עם המקומיים" מישהו מבין מה קורה כאן ??? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3922667,00.html

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by Guy King,

    http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Feuro20080121_01.xml&origin=raayonot&layer=hp&layer2=headarticle&layer3=world זה גם משפיע ישירות עליכם. גם אם אין לכם קופת גמל, להוריכם יש בקופת הגמל של לפחות כמה עשרות אלפי שקלים על מניות, אם לא מאות אלפי שקלים. חוץ מזה, אם זה מבשר על מיתון עולמי (שיורגש בעיקר בארה"ב ומערב אירופה, וכתוצאה מכך גם בישראל) זה יעלה את אחוז האבטלה.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. למרות כל הכסף ביתר לא תיזכה בתואר השנה http://news.walla.co.il/?w=//869027

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. האיש! שלנו בדמשק. היכן אתה עוכר השלום הישראלי.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by wooper,

    פעם ראשונה אני דברים כאלה אם הייתי רואה את התמונות האלה לפחות לחלקם הייתי בטוח שזה ממדע בדיוני http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4074398,00.html

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by מר מקלדת,

    זה רק אני או שההפקה שוב "עוזרת" למתמודדים "אטרקטיביים"? למשל בפרק של הקייאקים (שהיו שלושה זוגות) הודיעו ששני הזוגות שלא ינצחו ילכו לחדר הניפוי. אחרי שנמרוד ורוקסן שנחשבים לפחות "מושכי רייטינג" זכו פתאום אין חדר ניפוי. זה רק דוגמא אחת מיני רבות. היפה והחנון מופקת בישראל ע"י אבוט-רייף-המאירי. אותה חברה שהפיקה את הישרדות 10 הידועה לשמצה. גם צצו ספקות לגבי "אותנטיות" המתמודדים עצמם: http://www.bona.co.il/view.php?t=86177 אני יודע שריאליטי זה טראש ושכל ריאליטי מבויים במידה מסויימת. אבל להתערב במשחק עצמו (כפי שעשו בהישרדות) זה משהו אחר לגמרי. זה כמו לגלות את התשובות לנשאל בחידון טריוויה בטלוויזיה.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3802956,00.html אני מסכים, שאף אחד לא חסין בפני תאונות בשום גיל. אבל לרוב, ילדים בני 17 מושפעים מלחץ חברתי, ולרוב פחות בוגרים מאדם מקביל שסיים צבא או נמצא בזמן הצבא. אני מבין שלחוק הזה, יהיו השלכות רבות ומתנגדים רבים. באופן כללי אני בעד. לדעתי, זה מטופש להשוות את זה לנתינת נשק לנערים בני 18 או לשימוש בטנק/מטוס. יש מצב של ברירה ויש חוסר ברירה. לדעתי, קבלת בגרות נפשית לפני שמקבלים רשיון ליד כלל לא תזיק.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. שאלה בכותרת שהסידרה היתה באוויר צפיתה בה אבל פיספסתי המון פרקים חלק מהם כי היתי בצבא וחלק כי סתם בזמנו הסידרה הפחידה אותי אז החלטתי לא מזמן ליצפות בסידרה מהתחלה לסוף -צפיתי כבר ב5 עונות מתוך 9 ואז ראיתי בראיונות שעשו אותם שיש סרט מתקרב (בזמנו ) בכל מיקרה מתי כדי ליצפות בסרט הראשון צפיתי בו פעם אבל לא זוכר הרבה מימנו אני יודע שאת הסרט השני צופים בסוף כי הוא היה אחרי הסידרה דרך אגב למי שלא צפה -סידרת חובה מתחיל קצת חלש אבל אופך למעולה יש עלילה ראשית ויש פירקי פילירים אבל גם רוב הפילרים טובים ועוזרים לפתח את הדמויות

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שר הפנים: הרחצה בכנרת לא תהיה בחינם השר אופיר פינס סייר בכנרת והבטיח כי ינקוט שורה של צעדים על מנת להסדיר את גביית התשלומים והפעלת החופים בכנרת. "יש אנשים שעשו כאן הרבה דברים והם מרגישים שיש להם זכויות. זה לא אומר שלא צריך להסדיר את החופים לפי החוק", אמר השר http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3154024,00.html פשוט מחריד, כאילו... לאן הגענו! הפעם ניראה לי כל העסק מוגזם עוד מעט נצטרך לשלם על אוויר לנשימה במדינה הזאת הייתי מקיא בכיף על הטמבל הזה אופיר פינס! :puke: :puke:

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. הממונה האיראני על המשא ומתן בסוגיית הגרעין דוחה את האולטימטום שהציבה מועצת הביטחון לטהרן ואומר שהפעילות הגרעינית תורחב על פי צרכיה של איראן. עוד הוא מאיים: אם יוטלו עלינו סנקציות - נשתמש באספקת הנפט כנשק שיכאיב לעולם. "סאנדיי טיימס": אשתקד נתפס באפריקה משלוח של אורניום שיועד לאיראן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3286986,00.html

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by rk666,

    כרגע חזרתי הביתה, לא היתה לי ברירה אלא לשמוע את המשחק של מכבי ת"א בכדורסל נגד אוליפיקוס ברדיו, ברשת ב' כמובן. 9 שניות לסיום המשחק, 9 שניות כלומר 2 דקות בערך, השעה 11 בערב, הם חייבים לצאת להפסקת חדשות, מכבי ביתרון 4, הגרעין האיראני מעולם לא נראה משעמם כל כך... הם לא יכולים לדחות מהדורת חדשות? יחרב העולם? יחרב ביתם!. אפשר לחשוב מה קרה. צריך לסגור את הרשת המסואבת הזאת, שאפילו משחק כדורסל חשוב על הכרטיס לעליה של הפיינל פור לא יכולה להעביר עד הסוף. אז שלהבא שלא תעביר. שישרף להם האולפן.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by Nyromith,

    יש!!! סתם. "כוכב" גרוע, עונה גרועה. הגמר הראשון שלא ראיתי.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    .

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. לאחרונה נתקלתי באתר בשם "קו ישר". האתר מציע פתרונות כוללים ברוב העניינים הממשלתיים בישראל (החל משיטת משטר, ועד חינוך תחבורה וכו') . עיקר הדברים: למרות שאיני מסכים עם כל הנכתב בו, אני בהחלט מאמין שישראל יכולה להתקדם הרבה אם הממשלה תואיל להפסיק להפריע. כתובת האתר: http://www.kav.org.il/

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים