אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
לא מספיק כל הממבו ג'מבו על אפקט החממה,עכשיו המדענים רוצים לשחק אותה בתור משני אקלים? אם יש משהו שיכול להשיג תוצאות הפוכות לגמרי ממה שתוכנן זה כנראה לשחק עם האקלים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3888564,00.html
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3159689,00.html חחחח
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אילן רמון, האסטרונאוט הישראלי הראשון בחלל, שוגר אתמול (אם אני לא טועה, יכול להיות שדחו את השיגור) לחלל במעבורת קולומביה בטיסה sts - 107. מסע של 4 שנים הגיע לשיאו... ;D
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
הרגע גלשתי לי בוואלה, ופתאום ראיתי כותרת מבהילה: "האיסלאם היא הדת גדולה ביותר בעולם" אם זה היה נכון, כותרת כזו הייתה מבשרת את תחילת הסוף של העולם הזה. שימו לב- http://news.walla.co.il/?w=//1257574 משהו אומר לי שחסרים להם קצת נתונים לגבי בודהיסטים, סין תאילנד והודו מלאים בהן.....
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
ליגה אדריאטית:ניצחון ראשון למכבי.שתהיה לנו עונה מהנה http://sports.walla.co.il/?w=//1864940
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3425417,00.html "...עבור רובה אם-16 הם יקבלו כ-60 אלף שקל ועבור אקדח עד 24 אלף שקלים. ברשות הפלסטינית מעריכים כי רבים מהמבוקשים ינצלו את "המבצע"... "
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1152319.html לאן נעמלו השמאלנים...
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם זאת אזעקה מכוונת שמטרתה היתה לנפץ את הבועה התל-אביבית אז כל הכבוד להם - זה הצליח. בניגוד לאתמול כל האנשים תפסו מחסה מיד. עריכה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3725858,00.html זה אכן תרגיל פתע.
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://autonews.msn.co.il/article/?id=b3c472f41222d7c7878bd551dec9d94e
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שמונה ימים עברו מאז מעצרם של 15 החיילים הבריטים על ידי איראן - אך טהרן ולונדון עדיין רחוקות מלהגיע להסכמה שתביא לשחרורם. שר החוץ האיראני אמר היום כי ארצו עדיין ממתינה לשינוי בהתנהגותה של בריטניה. מוקדם יותר דווח כי הקבינט הבריטי רוקח עסקה שתאפשר לאיראן לסיים את המשבר מבלי שכבודה ייפגע. עסקה זו תכלול התחייבות שחיילים בריטים לא יחדרו לעולם לשטחה של איראן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3383698,00.html אם התחייבות כזו הסיכוי שיתקפו אותם צונח אפילו עוד יותר.ממש בוש במיוחד לא יצא למלחמה בלי קואליציה רחבה מאוד מאחוריו מה שלא יקרה הפעם ואפילו ברטניה לא תיכנס אליה אם יגיעו להסכם כזה. למישהו יש טיעונים טובים אם בוש יתקוף את איראן?
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מס בלו על הפחם מייצר למדינה הכנסות של מיליארד שקל בשנה ■ חשבון החשמל שלכם יתייקר ב-4% רק בזכות המס הזה, שבכלל לא ידעתם על קיומו ■ אבל אתם לא לבד: גם חברי הכנסת שאישרו אותו לא ממש הבינו על מה הם חותמים http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000665684
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3010980,00.html אני השתכנעתי, מה איתכם ?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3793301,00.html
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3687748,00.html תראו סירטון http://www.youtube.com/watch?v=_Yd0iUoT7xk
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אכן תמונה קשה..... [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה אני אגיד, כואב, עצוב, אבל בעיקר - מיותר.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://magazine.nana.co.il/Article/?ArticleID=3121 זה ממש חוזר להיות מצחיק! החליפו את פינק?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יפה, טיפס מהר, העיף את ז'וז'ה והגיע לתהילה. אבל לא נראה לי שהוא ישאר שם הרבה זמן, בייחוד אחרי ההשוואה שעשה עליו שחקן צ'לסי לשעבר Pat Nevin מסתבר שהוא לא ממש אהוד שם. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/7004083.stm
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא סיפורים ועדויות של ניצולי שואה על מה שעבר עליהם ?
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אחרי המשחק בין מכבי חיפה לשטורם גראץ קראו אוהדי שטורם , כפי שכולכם בוודאי יודעים, קריאות בגנות העם היהודי( הייל היטלר ואושוויץ). עכשיו אני פונה אליכם לא משנה אם אתם אוהדי מכבי חיפה (כמוני) או כל קבוצה אחרת או שאפילו אינכם אוהדים כדורגל זה לא העיקרון, כנסו לאתר http://www.sturmforum.at , זהו הפורום של העיר גראץ ובה גם נמצא הפורום של אוהדי קבוצת הכדורגל שלהם. אני מבקש מכם יהודים גאים וציונים נלהבים להכנס לפורום הזה (אחרי הרשמה קצרה בגרמנית- לא משהו קשה גם אני שאני לא דובר גרמנית הצלחתי) והפליא את האוסטרים הנאצים בקללות באנגלית וכמבן שעדיף בגרמנית (לא, בעברית זה לא עוזר). כמו כן אם תסתכלו על האתר הרשמי של הקבוצה - www.sksturm.at ותרשמו תגלו בהרשמה ארצות כמו עיראק …
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.israel-vs-palestine.com/IL/EN/
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Mocking Jesus on Israeli TV - צליבת ישו - The Crucifixion of "Yeshu" נכון wtf ?!
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-


