עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by stone cold,

    טוב אחרי המלצות של חברים בפורום ראיתי סוף סוף את Full Metal Jacket בהתחלה חשבתי שיהיה משעמם אחרי שיתאכזבתי מאפוקליפסה עכשיו אבל אני חיב להגיד ההתחלה היתה מאוד מצחיקה אם מישפטים כמו- באנגילת זה נישמע מאוד מצחיק אחרי זה היה תחלק ספוילר שהשמן מישתגע ואחרי זה מיתאבד שהיה חלק דפוק לדעתי סוף ספוילר יותר מאוחר הסרט היה סטנדרטי ובימקום לאפוך אותו לסרט כבד כמו אפוקליפסה הוסיפו דברים כמו שירים נחמדים פה ושם שמורידים ביעילות תשיעמום ותכבדות שחשבתי שיהיו בסך הכל הסרט נחמד אומנם זה לא להציל את טורי ראין שמאוד מאוד אהבתי ולדעתי הוא לא רק אחד מיסרטי המילחמה הטובים ביותר אלה גם אחד מהסרטים הטובים ביותר נקודה אבל למי שרוצה סרט מילחמתי נחמד Full Metal Jacket מומלץ 7.5 בסולם גולם

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by BURTON,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3276387,00.html

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Nice-1 אני בטוח , אבל בטוח שיש לך מה להגיד בנושא . יותר נכון מה לכתוב . ואני אוסיף - לא לשכוח אנחנו לא א ר צ ו ת ה ב ר י ת ש ל ה מ ז ר ח ה ת י כ ו ן .... ולכן לנו אסור ! נ.ב - Nice-1 זה לא אישי בשביל הציניות .

  4. :funn: :beerchug: :funn: http://news.walla.co.il/?w=//936448

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  5. כולנו כבר שמענו את עול הגזרות הכלכליות וידוע לנו על השלכותיהן על השכבות החלשות בחברה, עתה אחרי שנה קוצרות אותן שכבות את הפירות הבאושים של משרד האוצר. עובדי ערים, כפי ששמעתם, לא מקבלים משכורות, חלקם אפילו במשך כשנה או שנתיים (!!). המצב דומה למה שקרה ברוסיה אחרי האינפלציה הגדולה של לאחר המהפיכה, כאשר אנשים עבדו, לא קיבלו שכר ואם זאת פחדו להתפטר מחשש שלא יקבלו את שכרם שבשבילו עבדו. עם כל המחסור שנוצר, עלה רף הפשע למידות בלתי-ניתנות לתפיסה (או סיבולת) בכל תחום - גניבות, פריצות, שודים ואף הגיע לכך שאנשים חטפו אנשים/ילדים ברחוב לצורך מכירת איברים להשטלות במערב או לעבדות/זנות. האם לשם מובילה דרכינו? וכי מי ישמור שזה לא יקרה וכיצד? ההבטחות מפוזרות מכל עבר, מפוליטיקאים, אנשי דת, נ…

    • 27 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by Merrymoon,

    לאורך ההיסטוריה אנשי העיר הגדולה ביותר בפרובינציה הוואלונית של בלגיה, הידועה כ-צ'ארלרוי, אולצו להשתתף במאבקים אין ספור כנגד ההשתלטות הצרפתית ברצון לשמר את סגנון החיים שלהם. לאחרונה צ'ארלוי ועיירות הסביבה פגשו באויב חדש. מארק דוטרו, פדופיל מורשע, רוצח וחשוד בניהול רשת בינלאומית של פורנוגרפיה וזנות של ילדים, הטיל אימה על העיר בפשעיו הבלתי-נסלחים בין אמצע שנות ה-80 לשנות ה-90 המאוחרות. תיקו של דוטרו זכה להרבה תשומת לב ברחבי העולם, ולא רק בגלל האופי החולני של פשעיו, אלא גם בגלל הרשלנות והחובבנות של המשטרה וראשויות החוק בנוגע לטיפול בחקירה ובדוטרו עצמו. תיק דוטרו גרם לכזאת מהומה בקרב תושבי בלגיה, שזה קידם את אחת ההפגנות הגדולות ביותר בזמן שלום מאז מלה"ע ה-2 וניער את הממשלה הבל…

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by Pro modder,

    מחר יש שביתת צרכנים על תחנות הדלק בארץ. כל בעלי הרכב -תשתפו פעולה- ולמי שאין ,תנסו להשפיע על ההורים\חברים. מקווה שנצליח להשפיע ולהמשיך את ההורדה של מחירי הדלק המופרזים .

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  8. אני אישית בחרתי בארבע אמהות כי אני שונא את השם הזה ואת ההילה השמאלנית הזאתי במקום שהן יגידו תתחילו לחסל גם ילדים ערבים קטנים שהולכים ברחוב עם שוקו כדיי שתהיה לנו הרתעה ולא לוותר לחיזבאלונים האלו עד שישמידו אותם עם הצאצאים שלהם והשכנים שלהם, אז הם מתייפיפים, ויש את האפסים האלו כמו אהוד ברק שישמעו להם "החזירו את הבנים הביתה" (בקול נשי מתייפייף ומגעיל), הנה עכשיו הם חוזרים הביתה,שוב, עד הפעם הבא, שגם אז יהיו יפיי נפש שלא לומדים לקח. 4 אפסים, חסרי שכל, שאיך שהוא הצליחו להשפיע עם התיפיפות נפש שלהם על כל ה"מדינה" (מספיק כמה שמאלנים שמחפשים תקשורת ותמונות בשלטון), הם והשמאלנים בת"א שמפגינים נגד כל דבר, חושבים שזה יתן להם איזה מטרה בחיים, חושבים להיות מרטין לותר קינג משניי הפגנות

  9. Started by DXT,

    לפני מספר דקות נתקלתי בכתבה החביבה הזו "מאת מערכת ואללה!": חגיגת של סם בה בכתבה, המחבר משכנע שסמים זה סבבה ולגיטימי, ותוקף את הממשלה שלא עושה את הסמים חוקיים. הוא מראה את ידיעתו הרבה בקשר לסוגי הסמים והשפעותיהם ומסביר לקוראיו שזה בסדר להשתחרר ולהכנס לטריפ, הרי אנחנו חיים במדינה לחוצה, אז מגיע לנו. וכמובן הכתבה מפרסמת את הסם החדש והזול (חגיגת) שמוכרים בפיצוציות, המהווה תחליף זול לקוקאין. רק אותי הכתבה החרידה לחלוטין, רק אותי קוממה עצם העובדה שפורטל חדשות אינטרנטי גדול ומפורסם כמו ואללה! מוציא כזו כתבה על שמו כאילו זה בסדר וסבבה? הכתבה הזו גובלת בשידול לסמים, מה זה החרטא הזה? אגב, תגובה 47 זה אני.

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  10. הדלפות כבר מספיק יש, נקווה שהמימוש יהיה מספיק מעניין...

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  11. אני ,ובטוח שעוד רבים אחרים שמתים על הסידרה הזאת מחכה כבר יותר מידי זמן שיצא הסרט לקולנוע בארץ. אני יודע שהוא כבר יצא מזמן בארצות הברית ושיש גם אפשרויות ליראות אותו באינטרנט, אני חייב ליראות אותו בקולנוע על מסך גדול כמו שצריך אבל אני לא רואה אופק באתרי אינטרנט על מועד יציאתו לקולנוע בארץ. למישהו יש מושג מתי ואם בכלל הוא יגיע אלינו? ??? ??? ???

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  12. זה הוא סרטו של Bobcat Goldthwait קומיקאי הידוע בעיקר בג'אנר של קומדיה שחורה. הסרט מדבר על אמריקה של היום, אמריקה שבה כל מה שמעניין את העם הוא תוכניות ריאלטי ומשקאות אנרגיה, אמריקה שבה אנשים יותר לא מדברים על דברים חשובים אלה עיקר הדו-שיח בין בני אדם מתמקד ברכילויות, סלבריטי וספורט. אמריקה שבה אין כבוד אחד לשני, שבה כל מה שנוער שומע הוא פופ שיוצא מפיהם של אנשים ללא כישרון. אומנם אפשר לשאול "מה לנו ולאמריקה" אבל כמו ש Rammstein שרים היחודיות של הסרט הזה בג'אנר שלו, שהוא לא צריך להמציא כלום, כל מה שאתם רואים בסרט הוא רפרנס ישיר לכל מה שניתן לראות היום ועכשיו בטלויזיה, באינטרנט או ברחובות. הסרט הוא ניסיון צעקה לעזרה, שנתעורר ונראה שמשהוא לא בסדר. Discuss.

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  13. http://news.walla.co.il/?w=//1048356 תראו לפי דעתי זה רעיון שיכול להיות טוב אבל מאוד מפחיד אותי שיגמר רע מאוד וזה בגלל מקרים של פשיטות רגל וכו שבהרבה מקרים בארץ שמו ... גדול בת.. של העובדים הקטנים ובמצב שיש רשויות שלא משלמות משכורות לא הייתי רוצה שהממשלה תחליט על הכסף שלי אני לא רוצה להגיע למצב שאני יהיה זקן ובגלל אנשים מושחטים או לא יוצלחים לא תיהיה לי פנסיה או חיסכון אבל אם יעשו תמהלך בצורה טובה זה יכול לעזור להרבה מאוד אנשים

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3814385,00.html

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  15. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3562993,00.html ברחוב יפו בירושלים פגע נהג טרקטור ערבי בהולכי רגל, במכוניות ובאוטובוס. שני בני-אדם נהרגו וכ-36 נפצעו. נהג הטרקטור נורה למוות על-ידי שוטר יס"מ. במשטרה אומרים כי מדובר בפיגוע. עד ראייה: "הטרקטור נסע לכיוון שוק מחנה יהודה והפך אוטובוס. הוא הרביץ להולכי רגל ומי שנמצא בכביש" רכב שהטרקטור פגע בו

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256893,00.html

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by omrij,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3792086,00.html האיש שמכבי היתה כל חייו כנראה לא ראה טעם לחיים בלי מכבי עצוב :'(

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by Judas Iscariot,

    דיון זה נפתח כ-"Spin Off" לדיון על הבחור בעל הKATANA שדקר גנב שאיים עליו - בדיון זה התחיל להתפתח דיון נפרד בעל קשר רופף ביותר לדיון המקורי - על מוסר. החלק העיקרי בדיון זה הוא הדיון עצמו, ולכן לא אתן פה הקדמה משלי ל-מה הוא מוסר ומה הוא לא, אך כן אתייחס להודעתו שלו רוני, מן הדיון הקודם, בעניין זה. מטיעוני הנגד שלי כלפיי טיעוניו של רוני וחוזר חלילה ניתן יהיה לפתח דיון. תחילה, מעין ציטוט חביב משיר שחבר שלי כתב: בהקדמה זו אתה קובע כאקסיומה כי האדם נוצר על ידי אלוקים(אני כותב אלוקים מתוך כבוד אלייך כאדם עימו אני מתדיין, אני אמשיך עם קו זה לאורך כל הדיון - דיון הוא טיעונים וטיעוני נגד, ולא טיעונים וטיעוני נגד כלפי הטוענים) - אני טוען כי האדם נוצר על ידי אדם. אני למשל, אמי ילד…

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by asafmanor,

    רובנו רואים את החדשות, קוראים עיתונים ושומעים מחברים על פיגועים. בד"כ כשאנחנו שומעים על פיגוע בסדר גודל קטן יחסית לפיגועים האחרים, אנחנו פוסחים על הידיעה וממשיכים לידיעות "חשובות יותר". היום הבנתי בפעם הראשונה את עומק הצער, גם על מותו של אדם אחד. אבא של חבר שלי נרצח בדם קר על ידי המחבל. הוא ניסה למנוע את הפיגוע, אך כנראה מישהו שירה במחבל פוצץ את חגורת הנפץ שלו, או שהחגורה התפוצצה לבד... היום חוויתי על בשרי בפעם הראשונה את עומק הצער על מותו של איש שאני מכיר, ועוד גיבור שהקריב את עצמו למען אחרים ומנע פיגוע קטלני. אני מקווה שכולנו מצטערים על הרצחו של תמיר מסד ז"ל, ושל כל הנפגעים והנרצחים בפיגועים ובכלל. יהי זכרם ברוך.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by LazyBoy,

    http://news.walla.co.il/?w=//1055556 מתי יהיה היום שהוא יתמלא בעופרת?? :2gunsfiring: העולם כזה אימפוטנט..

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  21. קראתי בעיתון היום שבתי הזיקוק מתלבטים האם להרוס את מגדלי קירור המים שאנו רואים מרחוק.המנכל אמר שהוא ישתף את הציבור בהחלטה. מיותר לציין ששני מגדלי הבטון כבר הפכו מזמן לנוף החיפאי ורצוי להשאיר אותם על כנם ולא להרוס...ובכן דעתכם פה תגבש פה חלק מסויים. כל זה בידיעות אחרונות של היום. תגובות בבקשה.

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  22. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3249771,00.html לא הגזימו קצת?!?! חסר להם כסף? מצאו דרך לעשות מלא כסף..

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by o07,

    לטענתם מכיוון שהמשטרה "רצחה" איזה בן אדם, אז הם שורפים בתים\מכוניות בוזזים חנויות והולכים מכות עם שוטרים? לפי מה שהבנתי כולם צעירים מהגרים בלי עבודה. זה הסיפור או שיש משהו מעל זה?

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  24. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/712074.html פשוט הזוי, עכשיו אנו נתונים להחלטותיו של דוד בוש, אם בוש לא יכנס לשטחי אירן אז הלך עלינו בעוד כמה שנים (אירן לא תוותר היא בטוח תתקוף), עם זאת, אם בוש יכנס בזמן הקרוב אנחנו נאכל פה מלחמה גרעינית? מה אתם אומרים?

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  25. כרגע 4-4 http://moscow2012.fide.com/en/ שידור ישיר ייאלה בוריס תביא לנו תאליפות!

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים