עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. טוב בדרך כלל לא מעניין אותי ליגת האלופות אבל לעזאזל מאמן ישראלי (למרות שלא אהבתי אותו בנבחרת) יכול לזכות בתואר מאוד חשוב ב21:40 שידור בערוץ 2 אני מחזיק ידיים לגרנט מי ייתן והתחת שלו יביא עוד ניצחון

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. אתר חדשות עירקי דיווח כי מזכ"ל חיזבאללה מתאושש מניסיון הרעלה באמצעות חומר כימי. "לפי ההערכות, ישראל עומדת מאחורי ניסיון החיסול" האם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ניצל מניסיון חיסול? אתר חדשות המקורב לשלטונות בעירק דיווח מפי מקורות דיפלומטיים בכירים בביירות כי מצבו של נסראללה הוחמר בימים האחרונים לאחר שהורעל באמצעות חומר כימי. לפי המקורות, משלחת של 15 רופאים אירנים הגיעה לביירות והצליחה להציל את חייו. לפי הדיווח, נסראללה מתאושש מניסיון ההרעלה והוא עדיין מרגיש רע. המקורות מסרו לאתר כי לו הרופאים לא היו מצליחים להציל את חייו של מזכ"ל חיזבאללה, הם היו מטיסים אותו לטהרן. המקורות אמרו כי הם אינם יודעים באיזה סם מדובר ובאיזה אופן נסראללה הורעל אולם הם העריכו כי ישראל עומדת מאחורי נ…

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by Merrymoon,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3338849,00.html עוד מופע חשפנות ועוד עדר של "פמניסטיות" שמפגינות כביכול נגד ניצול גוף האישה, בלה בלה בלה... אני מגדירה את עצמי... וואלה, קצת פמניסטית, אבל אני מסרבת להזדהות עם לול התרנגולות הזה. הן שנים נלחמו לחוקק את זכות האדם על גופו (לצורך העניין, האישה על גופה - הפלות) ועתה הן מחליטות לקחת את אותו החופש של האישה על גופה לידיהן ולהגיד שאסור להן להיות חשפניות כי זה "שוביניסטי". אני חותמת לכם על צ'ק של מליון דולר שאותן "פמניסטיות", שמתנגדות למופעי חשפנות, מבלות במסיבות רווקות פרועות עם חשפנים והולכות לישון עם ויברטור גדול ושחור. אם בחורה מחליטה שהיא רוצה להתערטל לעיני גברים (או נשים, לצורך העניין - מועדון מינרווה, לסבי) - זכותה. ש…

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by klayton,

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. עוד 20 דקות זה מתחיל אני מקווה שהמישחק יהיה מותח וכמובן מאוד מקווה לניצחון סוף סוף יש תחרות ספורט שבאמת מענינת אותי כי הליגה בכדורגל בתשלום ומכבי תל אביב בכדורסל תמיד לוקחת תליגה בקלות ומכבי תל אביב באירופה לא מענין אותי כי רוב שחקני מכבי זרים ככה שאני לא מרגיש שהיא קבוצה ישראלית ככה שסוף סוף יש מישחק ניבחרת וזה הדבר היחיד שמענין אותי כרגע בתחום בהצלחה לניבחרת :xyxthumbs:

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. עם התואר \"הסרט האינטרנטי הרווחי ביותר של סוני\", האם ההצלחה של הסרט \'The Interview\' היא לגיטימית לחלוטין או שהיא בחלקה (ואולי ברובה) בגלל הכיסוי התקשורתי מהנרחבים ביותר שנראו אי פעם? לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%a0%d7%94%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a1%d7%a8%d7%98-%d7%a9%d7%94%d7%a4%d7%97%d7%99%d7%93-%d7%90%d7%aa-%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%99/

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by R0ck,

    http://www.nrg.co.il/online/7/ART1/057/321.html

    • 29 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by IG,

    לכבוד יום הזיכרון לרבין בשבוע הבא (אאל"ט ) החלטתי לפתוח דיון על האלימות והנורמות העקומות בארץ. אני אציג מיקרה שהייתי עד לו לפני כמה חודשים, ואתם תכתבו מה אתם הייתם עושים... המיקרה: בזמן שעשיתי קניות באיז סופר, ניגשה איזה אישה מבוגרת אל הבחור שמסדר את הפירות והירקות בערמות והתחילה לצעוק עליו (כולל העלבות וקללות) בגלל שהוא סרב לעשות בשבילה משהו שהוא לא אמור לעשות (לא זוכר מה, אבל זה היה בגדר טובה בשבילה, על חשבון העבודה שלו). היא עמדה והשפילה אותו ככה במשך רבע שעה. 15 דקות! מה הוא עשה אני אכתוב בהמשך. מה אתם הייתם עושים? מיקרה נוסף שהייתי עד לו לפני כשבועיים (שאולי תרצו להגיב עליו יותר מהמיקרה הראשון): בחנות כלשהי, איזה אישה ניגשה אל אחד העובדים ושאלה אותו משהו בצו…

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. (אוניברסיטת קולומביה היא לא בדיוק ציונית...) http://southernwolf.net/modules.php?name=News&file=article&sid=828 ראיון בוידאו עם הדוברת: http://www.phyllis-chesler.com/db_video.html

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. האתר הוא http://www.geocities.com/mashiach66/ לא לדבר על העיצוב המזעזע שנראה יותר גרוע מעבודה של ילד בכיתה ה עם וורד הם כותבים שם כל כך הרבה שטויות. הכותבים (דתיים קצת קיצוניים) מדברים בשבחיי האמונה באל של החיזבאללה לאומת חיילי צה"ל עם הציוד "הייטק" שרוצים רק פלאפונים. בעמוד אחר שכתוב כיצד להזהר כתוב שתתחיל מלחמה נגד ישראל של כל העולם בה נותקף בכימי ביולוגי ו2 אטומים והדרך היחידה לעצור את זה זה לצעוק ברחובות משיח, לפרסם עליו ברדיו ובשלטי חוצות ולשים שירים שלו בקולי קולות עם מכוניות פתוחות שלא נדע ...

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by Ido.G,

    ד"ר אלי גולדרט נפטר אתמול. גולדרט היה הוגה של "תיאוריית האילוצים" (Theory of Constraints) - תורה ניהולית הדוגלת, על רגל אחת, במציאת אילוצי המערכת והכפפת שאר הגורמים אליהם, על מנת לענות על מטרת הפירמה שהיא רווח (ולא התייעלות, צמצום עלויות וכן הלאה). נשמע פשוט - אך התיאוריה יצרה "מהפכה" בעולם הניהול וגרמה, בין היתר, לזניחה של ניהול לפי תורת התמחיר (כך גולדרט טען, לפחות). בתור (כמעט) מהנדס תעשייה וניהול - היה לי עצוב לגלות. מה גם שגיליתי בעזרת מודעת אבל - לא מצאתי כתבות על כך. יהי זכרו ברוך.

    • 1 תגובה
    • 2.1k צפיות
  12. Started by The Grey Matter,

    פיגוע על אוטובוס אגד ,קו 361, מחיפה לצפת. האוטובוס התפוצץ בצומת מירון, מספר הרוגים , וכמות גדולה של פצועים

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by JohnnyBravo,

    האומנם זוהי שעה היסטורית בתרבות הצריכה הישראלית?.החרם העברי הראשון שבאמת הצליח? מגיע לנו ח"ח? אני רוצה להאמין שאנחנו יכולים להזיז דברים

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3332404,00.html לאיפו הגענו :kopfpatsch: בימקום לילחם בעצמו נגד הפערים החברתיים הוא תוקף מילירדים שמוכנים ליתרום וגם אם זה למטרות שליליות קודם שהכנסת תעשה תעבודה ורק אחרי זה שיתעסקו בדברים כאלה

  15. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3626012,00.html אני לא מבין מה הם ישדרו עכשיו בכבלים גם ככה הערוץ הזה היה מוצף בפרומו אבל לפחות היו תכנים נחמדים עכשיו גם זה הולך

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by infer73,

    הנסיך הארי התחפש לנאצי (איזה חרוז...) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3032012,00.html

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. הרי הוא מחלק מזון, תרופות וציוד לתושבי בירות תחת ההגדרה סיוע הומניטרי. יש מניעה לסייע באותה צורה לתושבי הצפון ?

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by Shadowman,

    מה אתם אומרים. אני אישית אוהב לראות איזה סרט פעם בשבועה, שבועיים... לא מהחדשים, את החדשים משתדל לראות בקולנוע. והרבה אנשים ממליצים פה על סרטים . אז אני יתחיל מהמלצה על X-Men 3 סרט שממש אהבתי, סוף מפתיע שלא ציפיתי לו. כמובן סרטים ישנים איכותיים יתקבלו בברכה... ;D

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. ארבע שנים עברו מאז rosenrot והאלבום החדש ישוחרר באוקטובר ובינתיים עד שהאלסום ייצא ניתן לראות את הוידאו קליפ של השיר PUSSY בלינק הבא http://www.visit-x.net/rammstein/ דרך אגב הצפיה אינה מומלצת לבעלי לב חלש ;D וקטינים אבל תרגישו חופשי

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3283243,00.html :

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. בניגוד לנאמר בכתבה, לא אגיד שאנחנו הרחק מאחור משאר העולם ( טוב, קוריאה הדרומית זו לא חוכמה ). מנגד, ישראל לא בדיוק בחוד החנית מבחינת הלו"ז. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5552119,00.html

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ai=214&ar=1050wmv&ak=null אם נגיד חצי מהמוסלמים באמת חושבים ככה (אבל מפחדים להתבטא כדי ש"אחיהם" לא יטבחו אותם), אז יש תקווה אני אומר.

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. זינוק בהיקף תעסוקת החרדים בירושלים מספר החרדים העובדים בתעשייה בירושלים גדל ב-5 השנים האחרונות ב-70%, בשל הקיצוצים בקצבאות, גידול האוכלוסייה ושינוי בעמדת הרבנים. יו"ר התאחדות התעשיינים בירושלים: "השינוי מיטיב עמם, צריך לסייע להם להשתלב" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3718595,00.html :xyxthumbs:

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. http://video.google.com/videoplay?docid=-3038327885080044854# 1. על תיבהלו מהגרמנית, כל ההרצה היא באנגלית. הגרמנית היא רק תרגום לאחר הדברים, אומנם מעצבן אבל עדיין לא סיבה לא לראות את זה בגלל זה. 2. המרצה אינו תמים, וגם יש לו אינטרס למכור את הספר שלו (ולקראת הסוף הוא עושה את זה באלגנטיות של משאיות בטון). קצת ארוך, אבל ממליץ מאוד לצפות.

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים