עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני צריך לבחור בין שתי מערכות, שתיהן עתיקות. זאת שתבחר צריכה לתת פתרון סביר בתחום של ישומי אופיס וכן כפלטפורמת משחקים (לא הכי חדשים) לילדים. מערכת אחת - פנטיום 200MMX על לוח שאטל 591P רץ ב 100MHZ (המעבד רץ גם הוא ב100 ונותן ביצועים מדהימים יחסית לגילו), עם כרטיס מסך וודו 3 2000 AGP 16MB המערכת השניה - סלרון 450 על לוח של ECS (P6SET-ML) עם כרטיס מסך מובנה חלק מהציפסט - SIS620 עם 8MB זכרון משותף. שאר הרכיבים יהיו זהים - זכרון, דיסק, CD וכו' המערכת השניה בטח תהיה טובה יותר לישומי אופיס, השאלה מה יהיה עם יכולת התלת מימד? ואיכות הדו מימד? יש רעיון למישהו (לפני שאני מנסה כי אני לא יכול עדיין להשוות אותן ראש בראש.)

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  2. Started by matan360,

    כל אחד מהכרטיסים 1GB זיכרון GDDR5

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by lidor_abo,

    חברה שהלכתי לאיבורי המוכר אמר לי לקנות את הכרטיס radeon hd 4850 אך שהוא עשה השוואה הוא הופתע לגלות שה 9600 gt יותר טוב ואמר לי לקחת אותו הוא צודק?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. המחשב מזהה את הכרטיס, המאוורר פועל, הביוס עולה. אבל ברגע שהווינדווס עולה, אפילו לא רואים את הסמל של XP שבדרך כלל על המסך כשהווינדוס עולה.. היבואן כבר החליף לי את הכרטיס ויש את אותה בעיה.. כך שזה לא הכרטיס, כביכול. כרגע יש לי ספק ג'נרי 500W מעפן. האם הספק הוא הבעיה?!?! כי מהרגע שווינדווס מנסה לעלות יש לי מסך שחור, אין סיגנל מהכרטיס למסך... תודה, דן

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. התקנתי לא מזמן Batman Arkham Asylum. והשאלה שלי היא האם אני יכול לראות physx במשחק למרות שאין לי כ.מסך של nvidia? (הכוונה האם אני יכול מבחינה "תוכנתית" לעקוף את זה איכשהו). פשוט נראה לי מוזר טיפה הקטע הזה שהכ.מסך של ATI עולים כמו של NVIDIA אבל עדיין אין להם שום יכולת לתמוך בפיצ'ר הזה... :-\

    • 7 תגובות
    • 964 צפיות
  6. Started by RonTwins,

    שלום לכם ושבוע טוב וחופש נעים! ברשותי כרטיס מסך Radeon X1650XT בחיבור PCIeX16 של חברת Powercolor. אני רוצה המון לעשות OC לכרטיס,אך משום מה לא מצליח ... אני ניסיתי כבר את Riva Tuner ו-ATITool,אך שום דבר לא עוזר. שאני מעלה את תדרי הליבה,הציון ב3DMARK05 רק יורד,ואת הזכרונות בכלל לא ניתן לשנות,כי שאני מעלה קצת המחשב עושה לעצמו REstart. יש להזכיר,שהכרטיס כבר שבועיים לא הריץ שום משחק,והטמפרטורות שלו בעבודה בווינדוס עומדות על 47 מעלות +-. תודה לעוזרים..

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  7. Started by joko7,

    אז ככה, יש לי כרטיס מסך ישן ג'י פורס 2 MAX100 64 mb שמחובר לטלוויזיה 34 אינצ' וככה אני רואה, אין לי מסך רגיל של מחשב. הבעיה היא שאני רואה את התמונה לא כל כך טוב וכמה שניסיתי לתקן את התמונה לא הצלחתי,משחקים לא מעניינים אותי ואני מחפש כרטיס מסך שיתן לי תמונה טובה ואיכותית,אינני מתכוון גם להוציא 2000 ש"ח על כרטיס, לוח האם שלי זה BIOSTAR 845 והמעבד 1.6 פנטיום 4 הזכרון 256 ,,תודה למשיבים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by idan188,

    אני קונה מחשב חדש..ועכשיו אני לא יודע איזה כרטיס מסך לבחור, יש לי מסך "17.. אני מתלבט בין שני הכרטיסים האלו.. אני רוצה לדעת למשל באיזה מהם יתאפשר לשחק בGTA החדש בגרפיקה הגבוה ביותר ושיעבוד חלק.. המעבד שאני כנראה אקנה הוא e8400 אם זה משנה במשהו... תודה רבה לעונים..

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? או שחייבים את אותו כרטיס בדיוק ?? ואם כן חייבים שהוא יהיה אותה חברה ?? ואם לא אז צריך להתקין שתי סוגי דרייברים כי לGTX יש דרייבר משלו לא כמו הGT !!! ???

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  10. יש לי כרטיס מסך RADEON 9200. חיברתי בין הכרטיס מסך לבין הטלויזיה (של TOSHIBA ..לא הכרחי אבל שיהיה...הטלויזיה לפחות בת 10 אם לא יותר..) באמצעות כבל S-Video ואני רואה את התצוגה במחשב בצבעים (אולם תצוגת מסך המחשב התכווצה כנראה כדי להתאים עצמה לתצוגת הטלויזיה...לא חשוב לי כ"כ תצוגת צג המחשב) אבל הטלויזיה מציגה תמונה בשחור-לבן. אני בטוח כמעט ב100% שזאת בעייה של הטלויזיה כי היא לא מולטי-סיסטם כנראה אבל בכל זאת אם מישהו מכיר פתרון לבעיית השחור-לבן באמצעות שינוי הגדרות במחשב בלבד ולא ע"י החלפת הכבל מאס וידאו לקומפוזיט - RCA (שזה הפתרון שאעשה במידה ולא יוצע לי פתרון מעשי על ידי מישהו בפורום הזה) אשמח לקבל הצעות. יש לציין שבפעם הקודמת שחיברתי בין הטלויזיה המדוברת (TOSHIBA) לבין כרט…

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  11. אני מתלבט בין שני כרטיסי מסך. בפורום מציאים לי רק 8800GT. והGTS בטענה שהוא לא מומלץ. אם אני אקנה GT זה יהרוס לי תתקציב. 8800GTS 320MB http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5163 8800GT 512MB http://ksp.co.il/hmain.php?uin=4957 ברור שהGT יותר חזק בביצועים. אך השאלה האם ההבדל ביניהם שווה את ה400 שקל? אם כן בבקשה תסבירו לי למה.

    • 8 תגובות
    • 772 צפיות
  12. Started by jj516,

    אני שמעתי ש DIRECTX 9 מותאם רק לכרטיסי מסך כמו RADEON 9700 או GF FX, זאת אומרת שעל מפרט כמו שלי אני לא אוכל להתקין אותו?

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  13. Started by game kILLer,

    ראיתי את הלינק.... http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1756 ויש שם שני כרטיסים RADEON 9500PRO ו RADEON 9500PRO FINAL יש למישהוא מוסג מה זה הפיינל הזה??? זה חשוב

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות
  14. Started by kobi_af,

    x850xt ייצא רק ל pci ? ועכשיו שיצא בארץ הוא pci ? ומתי הוא יצא ל agp ? וכמה הבדל יש בינו ל x850xt pe ? 2 . ה x850 pro הוא יצא ל pci רק? ומתי יצא ל agp ? והאם הוא משתווה ל 6800 u ?

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  15. מה אפשר לעשות ביותר מכרטיס מסך אחד? והאם זה מועיל למשחקים שיש יותר מכרטיס מסך אחד?

    • 11 תגובות
    • 6.3k צפיות
  16. Started by Culandur,

    יש ברשותי סרט DIVX שאני יכול לראותו בלי בעיה אך כאשר אני מנסה לקפוץ לזמן כלשהו בסרט הוידיאו קופא ורק הסאונד ממשיך הייתי רוצה לדעת מה גורם לבעיה זו והאם ניתן לפתורה ד"א התוכנות שניסיתי להשתמש בהן לצפיה הן media player 8 media player 6.4 divx plya 2.0 alpha הקודק הוא DIVX5 תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אני מתכוון לגירסה היותר זולה שלו של ה 320MB השאלה היא על איזה חברות אתם ממליצים שהם ידועות יותר באיכותן לעמות אחרות? ומה אני יצטרך לשנות במחשב כדי שהכרטיס יעבוד כמו שצריך? ושאלה בקשר ל Anti Aliasing, ראיתי שבהגדרות של משחקי מחשב ישנה ברירת מחדל אם להפעיל את Anti Aliasing או לכבות, הבנתי שברגע שזה פועל רמת החידוד של העצמים גדלה והתמונה ניראת יותר טוב. אם אני מפעיל את ה Anti Aliasing זה צורך יותר משאבים שיגרמו למשחק לזוז לאט אם המחשב שלי לא מספיק חזק? מפרט מחשב: מעבד: Intel Pentium 4 630, 3281 MHz לוח אם: Gigabyte GA8I915P Duo כרטיס מסך: EVGA 7600GS 256 זכרון: Corsair 2X512 DDR2 533MHz Dual ספק: 500W HEC תודה אנשים >

    • 6 תגובות
    • 705 צפיות
  18. Started by HAGIT2120,

    יש לי חבר שטס לאמריקה בבלאק פרידיי אז כדאילי שהוא יקנה לי כרטיס מסך ? יהיה עליו אחריות בארץ )אחריות גלובלית (? עוד שאלה., אני חשבתי על הgtx 970 נראה לכם שיעשו עליו הנחות במסגרת הbf . איזה דגם של 970 כדאי לקנות , ומאיזה חברה זה הכי משלם וזול ? הוא טס שבוע הבא אז בבקשה תענו לי מהר תודה רבה אני מצטער שפתחתי עוד דיון אבל אני צריך תשובות דחוף

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  19. Started by ziv0798,

    בעיקר לעבודה שוטפת, אבל גם למשחקים קלים. מעדיף לרכוש בivory אם כי זה לא בהכרח. מערכת: ספק כוח 450W מעבד E8400 לוח אם gigabyte P43. תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. החלפתי כרטיס מסך מובנה לכרטיס יד שניה. הטקסט באקספלורר וכרום לא ברור מספיק, ובפיירפוקס הוא אחלה. מה הסיבה?

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  21. Started by udi,

    כאשר אני מנסה לשחק במשחקים המחשב נתקע באמצע ושום דבר לא מגיב האפשרות היחידה היא לעשות איתחול ידני וכאשר אני מדליק את המחשב מחדש הוא רושם לי אם אני רוצה לשלוח למיקרוסופט את הבעיה שנגרמה עקב כרטיס המסך 9700 יחד עם כמערכת התקנתי את הדריברים המתאימים והכי חדישים ואם יש דרך לטפל בזה המשחקים שזה נתקע בהם עד עכשיו הם UNREAL 2003 I UNREAL 2 עוד מעט אני ינסה לשחק בשאר המשחקים ואני בטוח שזה יקרה גם נ.ב המשחקים עובדים מצויין אצל חברים שלי ולא נתקעים.

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  22. 3870X2 הוא כרטיס המבוסס על שתי ליבות R670 הנמצאות על PCB בודד ומקושרות ע"י צ'יפ הנקרא commmunicator מחיר מומלץ: 450$ מחיר להזמנה מראש בחנויות בחו"ל: 510-550$ SPECS: יצור בטכנולוגיה 55nm Core : 825mhz RAM : 1GB GDDR3 1.0ns 1800mhz Memory interface: 256bit X 2 Streem processors : 640 ROP's : 32 1XTeraFlops per second Shader Model : 4.1 DirectX : 10.1 PCI-E : 2.0 הביקורת הראשונה: בגרף אחד: מידע נוסף, משחקים נוספים, תמונות - בלינק של הביקורת http://translate.google.com/translate?hl=en&langpair=zh%7Cen&u=http://www.pconline.com.cn/diy/graphics/reviews/0801/1210234.html ביקורת - (3870X2 VS 8800ULTRA VS 3870 CF VS 3870) : - http…

    • 217 תגובות
    • 29k צפיות
  23. Started by DarkEnergy,

    http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1073&pid=1190&psn=&lid=1&leg=0 http://www.nvidia.com/object/product-geforce-gt-440-us.html אז מה אתם חושבים? מי עדיף? (השימוש - משחקים)

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. כי אם כן אז אפשר לקחת את הסמסונג ואם יהיו פיקסלים שרופים אפשר להרוס את המסך ואז לקבל עדיין אחריות תודה

    • 4 תגובות
    • 832 צפיות
  25. היי, המחשב עם כרטיס מסך HD 5770 מחובר לטלוויזיה עם HDMI,התמונה מוצגת במלואה אך יש שני פסים שחורים בצידי המסך. לאחר בדיקה של ה-Scaling Options בדרייבר ובדיקה של ההגדרות מסך בטלוויזה זה לא מסתדר... או שכל התמונה במרכז הטלוויזיה או שהתמונה עם פסים בצדי המסך או שהתמונה מוצגת בצורה תקינה מבחינת הגובה אך מבחינת הרוחב היא גולשת ולא מוצג צידי התמונה(שזה סמל ההתחל וכל מה שמעליו,השעון וכל מה שמעליו) איך אפשר לסדר זאת שהתמונה המוצגת במסך מחשב,תוצג כראוי בטלוויזה? יש לי מסך מחשב Samsung SyncMaster 226BW 1680x1050p הטלווזיה היא סוני 32W4000 1920x1080p תודה.

    • 0 תגובות
    • 983 צפיות

דיונים חדשים בפורומים