כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב לגימינג? GTS450 או HD 5670 וגם מה הסיבה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
טוב בקרוב מאוד אני קונה מחשב ואני רוצה לסגור את החלק של הכרטיס מסך כבר. לא מעניין אותי מה מקבל ציון יותר גבוה או מה אומרים בביקורות...אני לא כל כך מבין בזה ודברו אליי תכלס.. מה מהם עדיף? אם אחד מהם מתאים לתחום אחד יותר מהשני? קיצור תחפרו לי על שניהם עם מסקנות. למרט המחשב מצורף לינק - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=276036.0 במפרט הזה אני מחליף מארז וספק כוח.
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
מפרט מופיע ב"מפרט שלי". מצורף לינק לכרטיס מסך למידע נוסף: http://www.giga-byte.com/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=2785 רציתי לשאול אם אני יכול לחבר אותו דרך יציאת ה DVI לכניסת ה HDMI בטלוויזיה, וכל הברדאק יעבוד ב 1080p. בנוסף, איך אני אמור להוציא גם סאונד דרך הכבל?
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
שלומות, ברגעים אלו ממש עושה את דרכו אליי שליח מ"נעה מחשבים" עם 7600GT חדש ונוצץ. כרגע, כפי שניתן לראות במפרט שלי, יש לי 9800Pro. חדי העין וחריפי השכל מביניכם יבחינו שהכרטיס הנוכחי שלי הינו מבית Ati(או AMD-Ati) ולכן משתמש בדרייברים של Ati, וכרטיס שני הוא מבית nVidia, ולכן הוא משתמש בדרייברים של nvidia. אני יודע איך להחליף בין הכרטיסים מבחינה פיסית(Plug Out, Plug in and there you go!), אבל, מבחינה תוכנתית, האם יש משהו שעליי לעשות עם הדרייברים הישנים? למחוק אותם? למחוק אותם בעזרת תוכנה מסויימת טרום התקנת הדרייברים החדשים של nVidia? יחד עם התקנת הדרייברים החדשים? אשמח לעזרה בעניין.
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
יש לי רדון 9500 פרו של ATI וגיליתי שהוא ירד בביצועים אחרי שהתקנתי את הדריבר האחרון 4.2. אני לא יודע אם זה בגלל הדריבר אבל שמתי לב גם שהוא פועל במהירות של 4X במקום על 8X כמו שהוא עבד פעם וגם שאפשרות ה-Fast write לא פעילה. יש דרך לסדר את זה? אם כן איך? תודה.
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס מסך כדי שאוכל לשחק על המחשב החדש שאני קונה הביתה [בעיקר Battlefield2 ] נראה לי שה - N6600 TD 256MB Asus הוא תמורה טובה לכסף. [ציפסט nVidia GeForce 6800 GTו + 256MB ] מה דעתכם יא מומחים?
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
חיברתי את 660GTXIT ממקום 570GTX ..וכל שנייה מקבל מסך שחור שאחריו יש כיתוב למטה" מנהל תצוגה הפסיק להגיב- ועשה שחזור" יש לציין שהדרייבר עודכן אוטומטי וידני (גירסא אחרונה) יש עוד בעיה.. לפעמיים בדפדפן ובמחשב יש מין הפרעות כאלה של חיתוכים לפעמיים בצבע שחור.
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום בעקבות המלצה בפורום זה קניתי היום כרטיס מסך radeon 8500 מזיגזאג. כשקיבלתי את הכרטיס גיליתי שיש עליו מאוורר קטן של ati עם גוף קירור קטן מאלומניום. הכרטיס הנ"ל יורכב במחשב שהוזמן אצל pchardware והכולל מארז antec sonata וקירור למעבר של זלמן וזאת במטרה להשיג שקט מקסימלי. השאלות שלי הן : האם ניתן לפרק את המאוורר הנ"ל לגמרי (כלומר האם האוורור מיותר) האם כדאי לפרק את גוף הקירור הנוכחי ולהרכיב עליו אחד גדול יותר. האם גוף קירור של צ'יפסט מתאים. משה
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
יש לי כרטיס Sapphire HD 6870 מערכת הפעלה WIN7 64 מסך 2333T מחובר בDVI לקומה התחתונה של הכרטיס וlcd av700 מחוברת עם HDMI לקומה העליונה של הכרטיס איך אני מפעיל את שני המסכים באותו הזמן עם אותה תמונה? אמרו לי שאי אפשר לחבר שתי יציאות דיגיטליות... אפשר עזרה? (לא רוצה להגיד שטויות מדי אבל... לחבר את הטלויזיה ליציאה של הלוח אם או משהו כזה?) תודה מראש
-
- 24 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
http://www.pcper.com/news/Graphics-Cards/NVIDIA-Allegedly-Launching-Quadro-K6000-GK110-GPU-Professionals לפי החומרה טיטן איכותי יותר אז למה עולה פי 3 ?
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי יש לי בעיה כאשר אני מחבר את המחשב שלי לטלויזיה עם חיבור S-VIEDO אז אני מקבל תמונה אך כאילו יש גלים והתמונה דפוקה ?<< מה לעשות במקרה כזה ???
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
PowerColor PCI-Ex Radeon HD6950 2GB DDR5 (256bit) (800/1250) (2xDVI, HDMI, 2xmini DisplayPort) (AX6950 2GBD5-M2DH) Gigabyte PCI-Ex Radeon HD 6950 2GB GDDR5 (256bit) (800/5000) (2x DVI, HDMI, 2x miniDisplayPort) (GV-R695D5-2GD-B) Подробнее: http://hard.rozetka.com.ua/videocards/c80087/21330=11190/ (800/1250) זה מעניין אותי (800/5000
-
- 3 תגובות
- 811 צפיות
-
-
חברים יש למישהו אולי איזה פתרון? אני מוצא את עצמי לפחות פעם בשבועיים מתקין דרייבר חדש(AMD), ולפחות פעם ביום מגדיר את ה-Eyefinity כדי לשחק על 3 מסכים וכל פעם האייקונים מתפזרים לי אחרי שסידרתי. ישנה תוכנה שאני משתמש בה בעבודה אך משום מה במחשב האישי אני לא מצליח להגדיר אותה כמו שצריך, שמה הוא fences. יש לכם עוד איזו עצה להחזיר את האייקונים לפי איך שסידרתי אותם ?
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מידע ברשת שמקורו ביצרניות כדוגמת Gigabyte ו-MSI חושף מתי נקבל מבחר גדול ומעניין הרבה יותר של כרטיסי מסך עם הליבות הגראפיות של AMD לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי מסך Mag 786FD ששירת אותי נאמנה מזה 8 שנים. אתמול התחילו להופיע כתמים אפורים במרכז תצוגת המסך. אני לא יודע ממה הם נגרמו... בעיקרון ממש עכשיו אני מתכוון להחליף אותו למסך 2007WFP אבל התכוונתי להשתמש בו למחשב גיבוי - ועכשיו נראה לי שאני פשוט אזרוק אותו אלא אם כן מישהו פה יודע ממה זה נגרם ואיך מסדרים את זה (אם ניתן בכלל).
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס של GAINWARD 260GTX שזה עם OC ועכשיו אני יכול להביא 295GTX להחליף עם מישו ואפילו לעשות מערך SLI של 295GTX אבל בטח בשביל זה צריך ספק כוח שאמור להספיק לדינוזאור.. אז אני אסתפק באחד.. אז שאלה ראשונה זה אם הספק שלי יספיק? ושאלה שניה אם אפשר להישתמש בכרטיס הזה בשביל 3D...יכול להיות שהשאלה שלי לא נכונה-כאילו שזה לא קשור אחד לשני אז תתקנו אותי.. ה295GTX הוא של GIGABYTE אם זה משנה.. והמפרט שלי פה בצד <--+OC קטן למעבד שלי תודה
-
- 5 תגובות
- 970 צפיות
-
-
שלום , מהם ההבדלים בין שתי הסדרות המדוברות!? האם מישהו יכול לחוות דיעה על ה SDM-HS95PB ? המסך דרוש לצרכי גרפיקה (פוטושופ בעיקר), כך שאני מניח שהניגודיות והבהירות הם הפרמטרים החשובים יותר ועל הנייר המסך עומד בדרישות ובגדול. השאלה לא הייתה עולה כן מלכתחילה אבל לצערי לא מצאתי שום מקום (כולל ישפאר) שאפשר לראות בעיניים את המסך שלא נדבר על לראות אותו דולק. אם מישהו יודע על מקום כזה שיזרוק מילה... תודה מראש, אילן
-
- 0 תגובות
- 562 צפיות
-
-
יש כאן אני חושב את כל מאגר ליבות כרטיסי המסך, נתקלתי בזה בקריאה על משהו - אני התרשמתי. אם אין אז שיהיה לכל אחד. אם יש - מיחקו את הלינק/הודעה. http://www.techpowerup.com/gpudb/
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שמעו אני רוצה לקנות כרטיס מסך שיספק אותי טוב לשנה הקרובה התקציב שלי הוא 600-700 + - :] תודה לעוזרים!!!
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עדיף? ולמה? תודה. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_416_1271&products_id=9512 http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=1938&scat=191&tcat=28
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני חדש פה ואנסה להיות קצר וקולע. האם קיימת אפשרות של חיבור כרטיס NVIDIA GeForce 9600 GT בשילוב ATI Radeon HD 4350 על לוח האם Gigabyte P55A-UD3 ? והאם ארגיש שיפור בביצועים? כרגע הNVIDIA מחובר למסך הראשי ולSLOT העליון, דרייברים מותקנים. והATI בSLOT התחתון וגם הדרייברים מותקנים. האם הATI עוזר כרגע לביצועים? או סתם מבזבז חשמל? תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המסך בזמן האחרון ניכבה הרבה והנורה מהבהבת ירוק\כתום משהו מוזר אני לא יודע מה קרה לו כנראה הוא כבר גוסס :P מדבור במאג 786FD ששירת אותי נאמנה כמעט חמש שנים!!
-
יש לי GTX 1050TI WINDFORCE OCמציאים GTX1060 ב900 שקל גרסה של 6 גיגה ,עם קבלות ואחריות הכל חבר מוכר אותו , שווה לקחת ? אני אראה שדרוג?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מתלבט ה6800 הוא אי גי פי וה6600 הוא פי סי אי אקספרס בבקשה תגידו לי מה יותר שווה ומהיר תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-


