עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by soldier,

    שווה לשדרג x800gto ל 7600gt בכמה 7600gt יותר טוב מx800gto

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  2. אני אשמח אם תוכלו ליישב התערבות ביני לבין חבר, אם תוכלו להגיד לי באיזה מנוע גרפי עשו שימוש במשחק?... נ.ב מישהו יודע עם החברה מתכוונת להוציא משחק המשך?..

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני רוצה להוסיף וידאו אין למחשב ושמעתי שמוכרים אותו בנפרד גם בלי כרטיס מסך. אז רציתי לשאול איך זה נקרא וכמה דבר כזה עולה. תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 588 צפיות
  4. Started by lipa,

    האם יש הבדל בביצועים ,האם יש הבדל באיכות התמונה? בקיצור מה ההבדלים אם יש? תודה

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  5. Started by do_k,

    הי במחשב שלי מותקן כרטיס המסך הזה, ומהכרטיס חיבור לטלויזיה. לא הצלחתי להגדיר בתוכנה, כך שיהיו 2 תצוגות ( למשל הקרנת סרט בטלויזיה והמשך עבודה על המחשב ביישומים אחרים ). יש לי מסך מחשב של פליפס 109b וטלויזיה ישנה של סוני. בשניהם אין חיבור דיגיטלי. האם זו הסיבה שאני יכול לראות רק תצוגה אחת? או...? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  6. Started by tamirgolan,

    הכרטיס מסך יריץ את הויסטה חלק? איך הכרטיס?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by Idanp,

    סוף סוף קיבלתי תמחשב החדש הנה התוצה ניראה לכם נורמלי הכרטיס מסך זה X800XL http://planet.nana.co.il/idan151/dfgf.bmp

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by eranmor,

    יש לי בעיה כשאני מציג תמונה על טלויזיה שחיברתי למחשב (כל טלויזיה) התמונה היא בשחור לבן בלבד הכרטיס הוא 8800GT החלפתי דרייברים למעודכנים ביותר - לא עזר מה עכשיו?

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  9. Started by sshrs1,

    שלום לכולם אני מחפש מסך דק בתקציב של 2000-2500 ש"ח כמו כן שמעתי שמסכים אלו לא מתאימים למשחקים האם נכון הדבר ? בתודה מראש טל

    • 1 תגובה
    • 763 צפיות
  10. Started by GREATTHUNDER,

    ?

    • 6 תגובות
    • 724 צפיות
  11. אני לא בטוח למה אבל אני מתקשה להאמין שהכרטיס שלי לא מצליח לסחוב כמה שכבות במקביל.. כשאני מריץ 5 שכבות יחדיו במקביל התצוגה מקדמת קופאת אחרי 3 שניות בערך שהיא עובדת חלק. המחשב הוא כזה: מעבד I5 4460 לוח MSI H81M-P33 קירור למעבד Arctic Alpine 11Rev.2 זיכרונות 8G 1600 בסטיק אחד (וואלה שחכתי איזו חברה) כונן פלאש SSD Crucial MX100 256GB דיסק קשיח HDD WD BLUE 500GB 7200RPM כרטיס מסך EVGA GeForce GTX 760 SuperClocked ספק כוח FSP GROUP 500W מארז Thermaltake V3 blacx edition מסך (טלוויזיה) LED Pilot 46' 50H'z FHD - מתחבר בVGA כי משום מה זה החיבור היחיד שמכבה את המסך יחד עם המחשב (לצערי). האם צוואר הבקבוק נובע מהכרטיס מסך או מזיכרון הראם ??

    • 12 תגובות
    • 3.3k צפיות
  12. Started by yotam360,

    כ.מ עד 500 ש"ח לחבר תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  13. Started by Chymes,

    קראתי בארכיון חדשות שלפני שנה ATI ו-ASUS הכריזו (כל אחת לחוד) על פיתוח כרטיס מסך חיצוני למחשב נייד. זה יצא לפועל/נמצא בפיתוח או שכל הפרוייקט בוטל?

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  14. Started by Vissor,

    יש לי מעבד intel pentium dual core 2.8 ghz זכרון של 1 גיגה 533 מהירות...אני חושב לקנות geforce leadtek 8800 gts 640 mb ..השאלה האם המעבד חזק מספיק בישביל הכרטיס ואם כן עד כמה אני יוכל לנצל אותו...??

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by mhnuemhnue,

    יש לי את כרטיס המסך 8800GT, האם הוא יוכל להחזיק מסך 22' בלי בעיה למשחקים בעיקר ללא הורדת FPS? ואם אפשר לענות גם על שאלה קטנה - הSamsung 226BW או LG L226WTQ? אני יודע שהשאלה על המסך לא קשורה אבל אני אהיה שמח אם תענו... תודה.

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  16. Started by EPRO,

    שלום לכולם בשעה טובה רכשתי כרטיס מסך הבא: GIGABYTE 6600GT 128MB PCI-E ןהשאלה שלי האיפה הכרטיס מקבל חשמל/כוח לעבוד, האם זה ישירות מהלוח? או ישירות מהספק? או מאיזשהו מקור אחר? ושאלה נוספת היא האם בכלל יש לכרטיס זה חיבור ישיר בין הספק והכרטיס כלומר האם יש בכרטיס מקום/חיבור לחוטי חשמל שבאים ישירות המספק? תודה רבה לכל העונים

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  17. מישהו יודע? ???

    • 9 תגובות
    • 850 צפיות
  18. http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=4937 זה קצת מוזר לא..? בכל מקום אחר אני רואה אחריות לשנתיים...או מקסימום 3 איך יכול להיות שפה זה לכל החיים...יש פה איזה קאץ' אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 790 צפיות
  19. היי לאחי יש מחשב עם המפרט הבא: Pentium 4 2.8GHz 1024MB RAM 333MHz GeForce FX5500 256MB הוא חושב לקנות כרטיס Radeon 9600Pro 256MB ב-300 שקל רציתי לשאול איך ה9600 לעומת ה5500 והאם שווה לקנות האם זה ישפר בהרבה את הביצועים במשחקים? ועוד שאלה - איזה משחק הכי כבד לדעתכם יהיה ה9600 מסוגל להפעיל חלק בגרפיקה נורמלית? דרך אגב: ברור לי שזה לא כרטיס חדשני ואני לא מצפה שיפעיל משחקים כבדים במיוחד תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 713 צפיות
  20. Started by shibby15,

    שלום לכולם, מפעת חוסר מקום בשולחן העבודה החדש שלי החלטתי שהגיע הזמן להחליף את הCRT המתיישן ולשדרג לLCD. עכשיו אני יודע שעייפתם מהמלצות ואני כן עשיתי חיפוש ואני כן עובר על ההודעות האחרונות בפורום, אבל לא מצאתי מידע שרלוונטי לגבי. אני לא משחק הרבה משחקים (רק מידי פעם, גם ככה הכרטיס מסך שלי מיושן ולעולם לא יהיה לי כרטיס היי אנד רציני, לא ממש גיימר). מידי פעם סרטים, גם לא רציני. רוב השימוש הוא ללימודים (קריאה של מסמכים) ואינטרנט. הבנתי שיש קצת בעיה עם גלילה מהירה בLCD אז אם אפשר להכניס בתקציב הזה משהו כמה שיותר מהיר, הדברים הקטנים האלה משגעים אותי בינתיים מה שחשבתי עליו זה בעיקר הבנקיו 767-12 קראתי ביקורות לא רעות עליו. חוץ ממנו ישנו הNU הזול. או במקרה ה"גרוע" הLG 1730 כי ה…

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  21. Started by Toaster,

    אני רוצה כרטיס מסך למערכת לא רעה, והחלטתי ללכת על 9500/9600 אני רוצה לדעת מה יותר טוב ומה יתאים טוב יותר למשחקים בעתיד. לינקים עם מחירים זולים יעזרו גם. אז 9500 או 9600 ? לפעמים המספר הגבוה הוא לא בהכרח הטוב יותר

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Y-T-M,

    יש ברשותי את הכרטיס הזה עם המערכת: Geforce 8800 GT OC2 BFG intel q6600- GIGABAYTE-P35-DS3L 4X1GB KINGSTON 800 MHZ רציתי לדעת אם call od duty 4 אמור לעבוד לי חלק ברוזולוציה 1920X1200 עם 4XAA ?

    • 9 תגובות
    • 963 צפיות
  23. המחשב שלי מתחבר לשני מסכים, אחד שהוא מסך רגיל וישן.. שעליו אני רוצה לבצע את העבודה, ואחד שהוא LCD 32 אינץ'. בכל אופן, חיברתי את שניהם.. והוא הראה לי רק על הLCD את התמונה. אחרי שניתקתי את החיבור שלו, הופיעה תמונה על המסך הישן. אני רוצה שזה יעבוד ביחד, בו זמנית, ושיראו אותו הדבר (!). תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 991 צפיות
  24. Started by bluz,

    מה יותר טוב? ביצועים. אני יודע של8600 תמיכה בDX10 אבל אני מדבר על ביצועים..

    • 14 תגובות
    • 992 צפיות
  25. Started by stingeR-,

    תגידו אתם ממליצים על MAG 796FD ?

    • 0 תגובות
    • 724 צפיות

דיונים חדשים בפורומים