עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by VGFreak,

    שלום לכולם, יש לי לאפטופ ללא יציאת SVIDEO ואני מעוניין לחבר אותו לטלויזיה. האם יש כבל מ RGB (יציאה למסך מחשב) ל SVIDEO? יש אולי ממיר שושה את העבודה? מה אתם ממליצים לעשות?

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  2. היי, ראיתי באינטרנט מספר כבלים שממירים בין SCART ל-VGA. הם לא מאוד יקרים. ביחד עם החיפושים, ראיתי הרבה אנשים ספקנים שטוענים שזה לא יכול לעבוד. מישהו כאן ניסה לעשות כזה דבר? לחבר את הממיר של הוט עם SCART שממיר ל-VGA במסך מחשב? תודה עריכה: דוגמא לכבל כזה: http://www.ebay.com/itm/Scart-to-VGA-Cable-3M-Low-Voltage-2919-E219485-AWM-Computer-Cable-15-pin-/170718168319?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27bf9884ff#ht_925wt_1396

    • 0 תגובות
    • 864 צפיות
  3. שלום לכולם! אני מעוניין להמיר את הקלטות וידאו שצולמו ע"י מצלמת וידאו אנלוגית סוני פורמט x8 להעביר למדיה דיגיטליתCD איך עושים זאת? אלו כלים? תוכנה? חומרה? תודה על עזרתכם צביקה

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  4. Started by asaf-g,

    שלום יש לי כמה קלטות של סרטים ביתיים שצולמו איפשהו ב-1991 עם איזו מצלמת וידאו כושלת. אני מעוניין להעביר את המידע שעל הקלטות (VHS גדולות, רגילות, כאלה שרואים בוידאו... ) לפורמט דיגיטלי, לצורך העניין נניח לשמור על ה-HD. האם יש לכם המלצות לכרטיסי tv-in באיכות סבירה? אני לא מחפש איכות מדהימה (כי בכל מקרה אין את זה בקלטות עצמן), אני מחפש איכות סבירה ומשהו שניתן לצפיה (שאפשר יהיה להבין מה קורה בסרט). אני ממש לא מחפש איכויות מדהימות כי האנשים שיצפו בקלטות לא ירגישו בהבדלים בכל מקרה, ובעיקר אני רוצה לחסוך כסף עד למינימום האפשרי (זה חשוב לי, אבל אני לא אשקיע סכומים מטורפים בשביל זה..) בבקשה עזרו לי למצוא את הכרטיס המתאים. תודה מראש. ;D

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  5. יש ברשותי עשרות קלטות יקרות מפז בפורמט Hi8 של SONY שצילמתי עם מצלמת הוידאו האנלוגית הישנה שלי. אני מעוניין להמיר אותן לקבצים דיגיטליים באיכות הגבוהה ביותר האפשרית מבלי להיכנס להוצאות גדולות מדי... משהו בסביבות 300-500 ש"ח נראה לי סביר. ראשית אני צריך למצוא מכשיר שינגן את הקלטות האלה (המצלמה שבקה חיים מזמן) - אבל זה עניין אחר. איזה כרטיס לכידה אנלוגי כדאי בטווח במחירים הזה? האם זה טווח מחירים ריאלי בכלל? תודה מראש, TMPUSR

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by the brick,

    אבא שלי רוצה להמיר את קלטות הוידאו הישנות לדיסקים של DVD המחשב שיש הוא P4 2.4GHz זכרון 512Mb מישהו מכיר כרטיסי טלויזיה מתאימים, יכול להגיד יתרונות וחסרונות של usb לעומת PCI מבחינת נוחות התקנה ועבודה לעומת איכות או כל מידע אחר... חוץ מזה האם צפויות בעיות בגלל המחשב? או שהוא אמור להספיק? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  7. מישהו יודע מה הנוסחה להמרת קצב רענון של מסך, לקצבי הרענון האופקיים והאנכיים שלו? יש לי מסך ישן של Daweoo, שאמור ברזולוציה של 800x600 על קצב רענון של 75hz ניסיתי להגדיר על הקצב של היצרן - קצב אופקי של 30-54 וקצב אנכי של 50-120, אבל המסך עדיין לא מקבל את זה אז בקיצור, מה יכולים להיות הקצבים האופקיים והאנכיים של מסך שעובד בקצב רענון של 75hz ברזולוציה של 800x600 ?

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  8. Started by natan805,

    כי אני הולך לקנות x1950p

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. אני משחק על DX9 ולא הגדרות גבוהות אחריי כמה דקות המשחק קורס כל המסך הופך לחנות צבעים. המשחק נתקע ויש מלא קווים על המסך ואז אני שומע בזזזזזז.. ואז חייב לעשות ריסט הכרטיס מסך שלי הוא HD4850 512MB של Gecube.

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by drevil,

    אני רוצה לבדוק את המחשב שלי עד כמה הוא יכול לסחוב, מה המשחק הכי כבד שיש להפעיל, שקיים היום?

    • 36 תגובות
    • 3.9k צפיות
  11. Started by iatia,

    יש לי ווינדוס אקס פי ולאחרונה הורדתי את המשחק Midtown Madness 2 ואני לא רואה בחלל טוב אני רואה את המשחר חצוי לכמה חלקים אני רואה את המשחק חצוי כמשולש וכו' (עם ג'יפורס 4 440 DDR)

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. 6600GT מקרטע בהגדרות הכי נמוכות של המשחק, הייתכן? האם לעשות OC?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  13. מה לעשות על מנת לשמור על קצב רענון סביר ? לדוגמא : המסך שלי יכול לעשות 1200X1600 @ 75 HZ במשחקים הוא מוריד לי ל 60HZ מה עושים ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. ראיתם פעם סרט במשקפי התלת מימד של הכחול והאדום? אם אתם רוצים אפשר להוריד מ-Nvidia דרייורים לסטריאו של תלת מימד! אחר כך תכוונו את זה שיעבוד לפי אנאגליף במקום לפי דף הפוך(זה למשקפי LCD יקרות) והוא יהפוך כל משחק שיש לכם שתומך ב-Direct 3D או ב-OpenGL לכך שיתמוך במשקפי תלת מימד כחול ואדום שאתם מכירים. אם אין לכם את המשקפים פשוט תכינו בעצמכם- עין שמאל מקבלת נייר צלופן אדום ועין ימין מקבלת אחד מהצבעים הבאים איך שאתם מעדיפים-כחול,תכלת(Cyan כזה),ירוק או ירוק קצת יותר כהה- מומלץ כחול רגיל. בנוסף לזה הם בדקו שם מאות משחקים עד סוף שנת 2001 וכתוב עד כמה כל משחק תומך בסטריאו למרות שכל משחק שתומך בתלת-מימד אמור לתמוך. 8)

    • 31 תגובות
    • 4.3k צפיות
  15. Started by חן מ,

    אוקיי אז נמשיך אז ה8800GT GTB 512 מגה כדאי לקנות בשביל משחקים כבדים? ואני אשאל את השאלה:האם ה8800GT יצליח להריץ משחקים עם דרישות שיהיו ל9 על הגדרות לא VERY HIGH אבל HIGH לפחות? תודה אה ועוד משהו ל8800GT GTB512 מגה יש OC?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  16. רציתי לשאול את דעתכם... האם זה הגיוני שאני אמתין לכרטיס מסך שהוזמן עם מחשב חדש מתחילת חודש יולי. הכרטיס הוא: GTX 260 XXX (הכרטיס החלופי שקיבלתי עם המחשב הוא 8800GT) יש לציין שכבר שילמתי על ההזמנה ביום שלקחתי את המחשב, את כל הסכום 8000 ש"ח, כולל את העלות שהכרטיס שעדיין לא קיבלתי, עלות הכרטיס היא 1500 ש"ח, אבל קיבלתי כרטיס חלופי ב- 500 ש"ח. מה אתם ממליצים לי לעשות? :s05:

  17. כמו שכתוב בחדשות: ה geforce 6800LE לי זה נשמע כאילו סירסו אותו לגמרי, כי הוא עם חצי צינורות עיבוד ובעצם הוא מאוד דומה ברמה לgeforce 5900U ו Radeon 9800XT.... נגד מי עומד ה GEFORCE 6800 NU?

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by Keman,

    http://www.dailytech.com/Midrange+GeForce+8000series+Launch+Dates+Prices/article6825.htm

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  19. ההפתעה הגדולה במעמד ההשקה של מעבדי הדור החדש מיצרנית השבבים הייתה ללא ספק ההכרזה על תאריך זמינות רשמי ותמחור מומלץ עבור ה-Arc A770 השולחנילכתבה

  20. קצת באיחור... לא השתגעתי עם אוברקלוק.. לפחות הכרטיס נפתח ללא בעיות.. ~ 3dmark tests for BFG6800OC ~ System: Cpu : Athelon XP Mobile 2500+@3600+ MB : Epox 8rda3+ Memory : Geil 512MB DDR333 Pc2700 HDD : Samsung 160GB 7200 8MB Graphic card : BFG 6800OC(NU) 350/700 (Stock speeds) 351/714 (OC Speeds) Drivers version *7.1.8.4* _______________________________________________________ | *Test* |*Stock speed*|*Extrapipes speed*|*OC + Extrapipes*| |*3dmark03*|* 8975 *|* 9722 *|* 9802 *| |*3dmark05*|* 3590 *|* 4005 *|* 4089 *| *Tested on 1024x768 Resolution* אני במקום טוב ? לא קצת נמוך ? והאם הזיכרון מגביל אות…

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. כאן: http://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_8500_GT/15 נראה שלא עולה בהרבה על ה7300/7600GT , פרט לנושא עבוד ווידאו. לדעתכם - שווה כחלופה (CPU DUO 4300, שימוש עיקרי - HTPC) ? אגב, הכרטיס ההוא מומהר ב~60% ...

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  22. Started by stone cold,

    מי שחשב שרק לאינטל יהיה Ray Tracing פשוט טעה http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=30523 תאמת היה צפוי מעניין מה AMD תציג ומתי יגיעו כרטיסים שמסוגלים לסחוב Ray Tracing בביצועים ומחיר נורמלי לערכתי ייקח לפחות שנתיים אם לא יותר

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  23. Started by compman112,

    יש הנחות של חבר עכשיו עכשיו הביאו עם זה חוברת של ההנחות של המכשירים ויש שם מסכי פלאזמה וLCD יש משו שאתם ממליצים עליו שם?

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  24. Started by yonatan.mendelson,

    כן, גם הרבעון השלישי של שנת 2017 היה שובר שיאים מבחינתה של מפתחת השבבים הנודעת לכתבה

  25. הנסיון להגביל את שימוש יצרניות כרטיסי המסך במותגים בלעדיים למוצרי ה-GeForce נכשל, לאחר תגובות נחרצות הן מצד הרוכשים והן מצידה של המתחרה המרכזית לכתבה

דיונים חדשים בפורומים