כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
לילה טוב. כנראה שהמסך שלי הולך למות והוא אינו מגיב טוב (מסך 19 אינץ' יש לי אותו כבר בערך חמש שנים) אני מעוניין ליקנות מסך 19 חדש. אשמח לקבל הצעות לגבי מסך 19 אינץ' שטוח. או מסכי LCD 17. בתןדה מראש אלדד כהן. ;D
-
- 8 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מסך בתקציב של עד 2500 ש"ח. ראיתי ואהבתי את ה iiyama 454 שעולה כ-2300. יש משהו טוב יותר בטווח מחירים זה? המסך מיועד בעיקר למשחקים וגלישה. יש מסך LCD שיכול להתאים במחירים האלו? תודה שלומי
-
- 3 תגובות
- 957 צפיות
-
-
עד עכשיו אני חי טוב עם CRT 17 של מאג. אני שוקל מעבר לLCD שישמש אותי גם כמסך מחשב, גם כמסך לסרטים וגם לטלויזיה. רציתי לשאול קודם כל האם יש מסכים שניתן לחבר אותם ישירות לממיר של YES (לא דרך כרטיס טלויזיה וכאלה...) ואיזה מסכים מומלצים לגדלים 17 ו19 אינץ'. אני בכוונה לא נותן תקציב כי אני לא יודע מהם המחירים... לגבי האיכות - רצוי גבוהה אבל אין צורך במסכי HIGH END עם מחירים של מסכים בגדלים יותר גדולים. אני בוטח בהמלצות של אנשים פה ומעוניין במסך שנותן יחס תמורה/מחיר - הכי גבוה. אשמח להמלצות ענייניות, תודה מראש, אופיר.
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני מחפש מסך דק עדיף 17 אינץ, אבל גם 15 אפשרי, התקציב הוא באזור ה1600 ש"ח . תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מחפש המלצות למסך LCD 17 בתקציב של עד 1800 ש"ח על איזה תכונות לשים לב לא חשוב לי רמקולים מובנים מה הקטע עם פיקסלים מתים ? האם יש יצרן שאצלו זה לא קורה ?
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני צריך מסך טוב, יעיל, אמין ושלא ידפק אחרי חצי שנה. אני צריך דגמים+חברות מומלצות, חשבתי על LG. מסכים שטוחים 15' אינץ' בלבד. נ.ב: האם זה נכון של15' אינץ' שטוח יש שטח תצוגה של 17' רגיל?
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
שלום אנשים, התבקשתי ע"י חבר לברר על אופציות למסך LCD איכותי 19" (אפשרי גם גדול יותר) לשימוש גיימר. המגבלה היא עד 2000 ש"ח. ממתין להמלצות ותודה מראש! DKRJVI
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
-
שלום לכולם! אני בקיץ נוסע לגרמניה ורציתי לקנות שם כרטיס מסך (ועוד הרבה דברים) אני חשבתי על הR9700 PRO של XELO! אבל אני לא מוצא כלום באינטרנט על חנויות וביקורות אז תגידו מה אתם חושבים? אני ישמח מאוד אם תמצאו לי שמות של חנויות ומחירים ובכלל המלצות לדברים שכדטי לי לקנות אז תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 841 צפיות
-
-
חשבתי לקנות מסך חדש 2333T - 1920*1080 ובעקבות זה להחליף את כרטיס המסך שברשותי , כרגע אני חושב על ה 6870 בתור האופציה הטובה ביותר , אבל לא ברור לי האם היא הכי משתלמת ...
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, מחפש המלצות לשדרוג כרטיס מסך GTX-260 256GB. משחק בעיקר Battlefield הכרטיס מסך צריך להתאים ל- PCI-EX 16. מפרט קיים: לוח אם- GS-965-DS4 מעבד- Core 2 Duo E6600 2.4 זכרון- 2X 4GB תודה רבה !
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, יש ברשותי כרטיס מסך מהסוג: GIGABYTE GEFORCE 8800GT 2.0 512MB GDDR3 CPU: INTEL Q6600 אני מעוניין להריץ את כל המשחקים האחרונים באיכות הגבוהה ביותר (צריך להגיד שגם עם ה 8800GT אני מסוגל לכך פחות או יותר) מה אתם הייתם ממליצים? GALAXY GEFORCE GTX560 TI 1GB 256BIT DDR5 D.DVI/M.HDMI או ATI VTX3D 6850 X-EDITION 1GB DDR5 VGA/ HDMI / DVI או להסתפק בנאמר Gigabyte GeForce GT43 אשמח לשמוע המלצות
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי מחשב בן 4 שנים עם המפרט הבא: מעבד:intel core i5 760 לוח: gigabyte ga-h55m-usb3 זיכרון: X2 2GB DDR3 1333 Transcend דיסק קשיח: 1 TB של samsung כרטיס מסך: radeon 5750 512 RAM ספק: seasonic 620WATT מסך: 22 אינצ' רזולוציה 1050X1680 מעוניין להחליף כרטיס מסך במחיר של עד 700 ש"ח עדיף לא משומש, לצורך גיימינג בינוני (starcraft2,Chivalry Medieval Warfare וכו'). אני שוקל גם האם להוסיף עוד 4 GB זיכרון? יש לי עוד 2 סטייקים פנויים. וחשבתי גם אולי לקנות כונן SSD אבל אני לא יודע אם הלוח אם שלי תומך בזה בכלל או כמה הכונן עולה. אני מעדיף שהמוצרים יהיו מ KSP, או איבורי. אשמח לעזרתכם.
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
יש לי 1000 שקל , מעבדי QUAD די תופסים תאוצה , חשבתי להחליף את הE8400 שלי באיזה Q9400/Q8400 השאלה מה יותר טוב.. או שאולי עדיף לקנות עוד 4870 + ספק , למשחקים בלבד כמובן , השאלה היא מה יתן יותר ביצועים. ובא נגיד אם אני מביא עוד 4870 של 1GB בגלל שלא מצאתי של 512MB , ושלי כבר 512MB אז מה יהיה ? ומה הספק מינימום למערכת כמו שלי עם זוג 4870?
-
- 5 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש 2 הצעות לכרטיסי מסך: האחד- עד 1000 ש"ח לא יותר, עם ביצועים טובים השני- עד 1500 ש"ח עדיף שהכרטיס יהיה מלוג'יק PC כי שם אני קונה את המחשב. שאלה: איזה כרטיס יותר טוב, ה6600GT או הX800GT ? תודה ניב
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
128MB 2.8ns DDR 256BIT מי מכיר את הכרטיס ויכול להמליץ עליו? האם כדאי לרכוש אותו ב1250 ש"ח? האם הוא יריץ את half life 2 באיכות גבוהה? בתציב הנ"ל האם אתם ממליצים על כרטיס אחר לצורך המשחק?
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום חברים חבר שלי מעונין לקנות כרטיס עריכת וידאו שניתן יהיה אפשר לראות טלויזיה ווידאו במחשב ואולי גם לשמוע רדיו איזה כרטיס אתם ממליצים לקנות ולמה? (המחיר פחות חשוב) ומאיזה חנות באיזור המרכז ועוד שאלה בקשר לטלויזיה מאיפה כדאי לקנות (שוב באיזור המרכז) כבל איכותי שיחבר בין המחשב (כרטיס עם TV OUT) לטלויזיה ושיראו בו הכי טוב (לפחות כמו שרואים במחשב) תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום.. יש לי 2 מחשבים... amd2500+ and intel 1000 באינטל היה Geforce 4 64 שמכרתי אתמול ב150... ובאייאםדי יש Geforce 4 128 שעכשיו בשימוש שאני רוצה להחליף לאחד מאלה... בנתיים יש 2 הצעות... Radeon 9600SE - 460NIS Geforce 4 4200TI - 460NIS אז מה אתם אומרים? אחד מאלה... או כרטיס אחר בכלל... או משהו אחר בכלל לא כרטיס מסך... AMD2500+ Abit NF7SL 512MB DDR 400 160gb תודה...
-
- 11 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום, כרגע יש לי כרטיס ATI Radeon HD5450 512MB ואני מעוניין להחליף אותו לכרטיס חזק יותר, בגבולות ה1000 שקל, אולי קצת יותר אם זה ממש משתלם. המטרה של הכרטיס היא בעיקר למשחקים. חשבתי על ה HD7770 אבל אין לי מושג איך הוא משתווה לכרטיסים אחרים בשוק. המפרט הטכני שלי: i5 760 2.8GHz ספק 450W מסך ברזולוצייה של 1280X1024, אבל בעתיד אני מתכוון לשדרג למסך HD, אז עדיף שהכרטיס יתמוך. תודה רבה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 832 צפיות
-
-
בקרוב אני חוגג בר-מצווה (מזל טוב לי :\) אבא שלי הסכים לקנות לי כרטיס מסך חדש לבר-מצווה... אני יודע שקשה לכם לדבר בקשר בלי תקציב כי אתם יכולים סתם להגיד Ati radeon 9800 pro או משהו כזה אבל אני לא חושב שהוא יסכים להגיע לסכומים מעל 1500-2000 תנו כרטיס שיספיק לי לעוד כמה שנים טובות שאוכל לפחות לשחק איתו במשחקים כמו דום3 והלףלייף2 בצורה הכי חלקה שאפשר...
-
- 5 תגובות
- 684 צפיות
-
-
המלצות על כרטיסי מסך טובים בסביבות ה-750-800 תודה מראש אלי :hi: :hi: :hi:
-
- 6 תגובות
- 890 צפיות
-
-
האם המומחים יכולים ליעץ לי על כרטיסי עריכה איכותיים שיש היום בארץ? מה אתם יכולים להגיד על הכרטיסים הבאים: Compro VideoMate leatdek winFast PVR2000 תודה לכל העוזרים!
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
הי תוכלו להמליץ לי על מסך LCD זול וטוב לגיימינג? איך המסך הזה: http://ksp.co.il/hpart_uin.php?uin=2415 הוא טוב? שימו לב לכך שהמחיר שלו יחסית זול. ואיך זה: http://www.shlomostore.co.il/product.asp?productid=718 ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
שלום-כפי שצויין בכותרות אבקש המלצות לחניות שמוכרות כרטיסי מסך בזול בהונגקונג.וגם עוד חומרה למחשבים תודה!
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
הנה המפרט הקיים שלי: Intel Core2Duo E4500 2.2Ghz Gigabyte GA-945GC-S2L Kingston CL5 667Mhz 2x1GB Gigabyte 8600GT 256MB DDR3 DX10 2xDVI GYRO 520W PS LG Super Multi DVD\CD Rewriter GSA-4167B Case-Thermaltake sopranoDX מין הסתם המטרה של הכרטיס מסך היא משחקים צריך המלצה לשידרוג כרטיס מסך טוב של NVIDIA!!!
-
- 10 תגובות
- 677 צפיות
-


