עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by omri_ro,

    SUMA 64MB SE :jump: התקנתי והכל עובד אחלה רק שאלה קטנה לי: איך אני משנה בדרייברים שזה לא יהיה בעיברית, זה פשוט צורם לי בעניים! ;D

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Bartleby,

    אני רוצה להבין משהו: ברור לי שמבחינת תמיכה בטכנולוגיות ה-8800GTX חזק יותר מאחר שהוא תומך ב-DX10. אבל אם נוריד לרגע את עניין ה-DX10 ונשווה רק מבחינת נתונים של מהירות ליבה, צינורות עיבוד, זיכרון גראפי, מהירות אפיק וכו'... האם גם אז ה-8800 יותר חזק? כי למשל על ה-8800 יש 378 מגה ביט ועל ה7950GX2 יש 512. מבחינת זיכרון גם: על ה-8800 768 וה-7950GX2 יש ג'יגה. בקיצור הבנתם... אז שוב, ללא DX10, מי לוקח?

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  3. שלום לכולם, ברשותי לוח 975X Platinum של MSI, ואני אמור לקבל בקרוב 7950X2. פתאום שמתי לב שמדברים על כך שהכרטיס לא נתמך על ידי כל לוח. אין לי אופציה ל-SLI בלוח (רק קרוספייר), ואני מאד מודאג שהכרטיס לא יעבוד. לפי מה שמפורסם באתר של NVIDIA ערכת שבבים 965 כן נתמכת, מישהו יודע האם צפויה לי בעיה?

    • 6 תגובות
    • 602 צפיות
  4. יש לי R9800P של TUL /PWORCOLOR מחר ב11 בערך אני שולח את הכרטיס לתכנאי עכשיו הוא אמר לי להביא לו את הקופסא של הכרטיס מסך אבל שקניתי מחשב חדש קיבלתי את החותים של הלוח של הכרטיס מסך של הכול .. אני לא יודע איזה חותים הם של PWORCOLOR? יש איזה אתר שרשום?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. יש לי gf TI48000 הבאתי כבל מחבר שלי אבל הוא לא מתאים מישהו יודע איזה כבל צריך?

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  6. Started by lielmar1,

    מה ההבדל בין crossfire לבין crossfireX תודה

  7. ובכן, החלטתי לפתוח דיון שלם בנושא הזה, כיוון ששמתי לב שיש הרבה שמתעניינים בכרטיס הנ"ל. הנה אחד הסיקורים הטובים ביותר שראיתי לכרטיס מסך בכלל, ול6800GS בפרט.. עריכה: בסיקור עצמו מסבירים כיצד לפתוח את הצינורות עיבוד והורטקס הנוספים וגם איך הוא פועל אחרי, והאם הצינורות הנוספים עובדים כראוי או פגומים, וגם כאשר הם פגומים, ניתן לשוב למצב ההתחלתי, מבלי לחשוש. http://www.guru3d.com/article/Videocards/314/1/ אם יש מישהו שלא מבין משהו, תרגישו חופשי לשאול ??? :yelclap: :yelclap: :yelclap: עריכה: שלי מגיע עוד שבוע XFX 6800GS agp EXTREME edition (380core,1100memory) amazing נצפה לטוב ביותר שהכרטיס ייפתח אינשאללה!

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  8. Started by pp12,

    המפרט שלי כזה: intel e6300 1.86ghz 1GB geforce 8800GTX העם המפרט שלי קרנף ומעולה?

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  9. אני יכול להשיג מחבר HD4870X2 ב~500 ש"ח. עד עכשיו תכננתי על HD6950-DUAL-BIOS ולפתוח אותו ל-HD6970 אבל זה עולה כ~1300 ש"ח. לפחות על הנייר, ברוב המקרים (1920X1200 HIGH) ביצועי HD4870X2 עוד רלוונטיים בהחלט ולרוב לא נופלים מביצועי HD6950/70 בהרבה. די דומה ל-HD5870 ברוב הבנצ'ים שראיתי... האם לדעתכם יש הצדקה להוציא 800-700 ש"ח יותר על HD6950 חדש או לקנות HD4870X2 משומש כנ"ל? אני גיימר מזדמן ולא מכור במיוחד (אין זמן) אבל כשאני מגיע לזה הייתי מעוניין בהגדרות גבוהות (1920X1080 או 1920X1200) אם כי אני מוכן להתפשר על AA רצחני. תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by 111111,

    האם הוא טוב למשחקים? תודה *אני חושב להביא אותו מארצות הברית הנה לינק: http://www.newegg.com/app/viewproductdesc.asp?description=24-005-028&DEPA=1 האם יש מסך יותר טוב ממנו באותו מחיר? עוד כמה מסכים: Hyundai ImageQuest Q17 LG Electronics L1710S תודה

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  11. כבר כמעט שנתיים והעיוותים בלתי נסבלים... חוץ מזה שהתמונה לא מצליחה למלא את כל המרקע ונראית שקועה פנימה או סתם מעוותת בקצוות הבעיה היותר רצינית היא שאי אפשר להכניס לפוקוס את כל האזורים בתמונה בו זמנית, ככה שתמיד הכתב(ואני קורא המון טקסטים ישירות מהמסך שעות על גבי שעות...) לא מפוקס באיזשהוא קטע של התמונה וזה מבאס!!! ועושה כאבי ראש ונמאס לי לנסות לתקן את זה כי זה פשוט "להעביר" את הטשטוש לקטע אחר!!! זה מעצבן וכבר אין לי כח יותר לריב עם זה... אמנם יש ארבע "מנהלי פוקוס" במסכים של מאג אבל שום קומבינציה שלהם לא נותנת פתרון מלא ואפילו רחוק מזה. אז ראו הוזהרתם! ולחשוב שעוד שילמתי 2000 שקל (לפני שנתיים) בשביל מה שנחשב לרולס רויס של המסכים פשוט מתסכל! הייתי רוצה לשמוע מה המצב אצל חבר…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Gil80,

    אהלן. קניתי כרטיס מסך Sapphire 6950 2GB Dirt3 edition. מסתבר שהכרטיס כבר מגיע עם ביוס של 6970. פשוט הייתי צריך להזיז את הכפתור והעלתי GPU-Z וראיתי את המספר של ה-Shaders תואם ל-6970 (1536). השאלה שלי היא כזאת: העברת הכפתור לביוס של 6970, לא מעלה את התדרים והמתח. השתמשתי ב- Trixx כדי להעלות ל-880 ו-1375 בתדרים ובמתח ל-1150. האם בכל זאת צריך להכנס ל- catalyst control center ולכוון ל-20+ ב-POWER? או שבכלל לא צריך להעלות תדרים ומתחים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  13. בצעד חריג ומפתיע, מי שהייתה מזוהה יותר מכל עם כרטיסי מסך של NVIDIA הודיעה כי תפסיק לייצר את כרטיסי המסך של ענקית השבבים אחרי תקופה ארוכה של שיתוף פעולה אדוק. הסיבה - "שגעון לוח זמנים וחוסר יכולת לייצר רווח"לכתבה

  14. Started by Lev-UFO-Child,

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by eli20,

    יש לי מסך מאג 17 786fd , ויש לי בעיית מיגנוט בצדדי המסך, מישהו יודע איך פותרים את זה? תודה לעוזרים, אלי

    • 7 תגובות
    • 928 צפיות
  16. Started by amir24,

    מחפש בנרות עדכון של כרטיס מסך זה לWIN7. יש לי מחשב של ASUS אבל באתר שלהם אין עדכון של היצרן לכרטיס המסך ובאתר של NVIDIA העדכון הוא ישן לאללה. למישהו יש מושג איך אני משיג את עדכון?

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  17. יש לי כרטיס מסך של נייד לא משנה כרגע איזה עם UP TO של 1535 RAM עכשיו אם נגיד אני יקח כרטיס זהה עם 512 ram יעודי האם הזכרון שנלכך מהמחשב הוא זהה למהירות ולאיכות של הזיכרון היעודי בכרטיס מסך ועוד שאלה אם יש לי כרטיס מסך שיכול לקחת מהזיכרון של המחשב RAM זה משנה אם יש לי זיכרון במחשב של 800 או של 667?

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  18. למישהו יש רעיונות? תודה

    • 5 תגובות
    • 617 צפיות
  19. Started by hairpiss,

    http://www.theinquirer.net/?article=30223 נחמד לדעת שהAGP לא מת לגמרי

    • 7 תגובות
    • 766 צפיות
  20. האם קיים DirectX10 לווינדוס xp שעובד כמו צריך או שזאת סתם אגדה? ואם יש, אז איך אני מגיע לזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  21. Started by weamir,

    מישהו יכול לתת לי לינק מדויק באתר של LG לחלק של דרייברים למסכים (אפשר ללכת שם לאיבוד)

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  22. שלום לכולם. אני ממש לפני קניית מחשב, אך אני מתלבט בין שני כרטיסי מסך. GigaByte 8800GTS 512MB 256BIT או GainWard 8800GTS TVDVI 512MB 256BIT איזה מהכרטיסים הבאים טוב יותר? שניהם זה הGTS החדש כמובן, אך של מי מהם הביצועים יותר טובים?(כי ראיתי בטסטים של כרטיסים אחרים, שיש כרטיסים שמביאים בכל משחק לפתות הבדל של 8 FPS שזה די משמעותי מבחינתי). אז מה מביניהם עדיף?

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by roi13489,

    gforce 8800 gts 320mb או engts250 1g ??

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  24. Started by SOLIDUS SNAKE,

    שאלתי אולי בסיסית אך בעצם נוגעת ללוחת ישנים יותר וטיב העבודה שלהם מול כרטיס חדש יותר

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות

דיונים חדשים בפורומים