עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. לאחר קריאה מרובה מה ההמצלה שלכם לכרטיס מסך עד 700 ש"ח, למשחקים בינוניים בעיקר RPG, למסך 22'' תודה, עודד

  2. Started by blabla234,

    שלום, אשמח לקבל המלצה לכרטיס מסך בתקציב של עד 700 ש"ח ואם אפשר לקבל המלצה לNVIDIA ומשהו שמקביל לו של AMD מדובר על שדרוג מחשב ישן לצורך משחקים חדשים בסגנון gta, cod וכו' זה המפרט הנוכחי: מעבד: core 2 quad q9400 לוח-אם:EP45-UD3L gigabyte זכרון 4 ג'יגה כרטיס מסך נוכחי: 9600GT ספק: corsair 450W משהו נוסף, ראיתי שהכרטיסים החדשים מתאימים לpcie-3 ובלוח שלי יש pci-e2 איך זה אמור להשפיע עליי אם בכלל? תודה רבה מראש

    • 5 תגובות
    • 862 צפיות
  3. Started by almog4543,

    פרטים על תקציב הקונה: תקציב: 600 חריגה מקסימלית: 100 מה השימושים העיקריים שלך מהכרטיס? (הדגישו מה שאתם צריכים): גיימינג\ כרטיס ל-SLI או CrossFireX\ כרטיס לעריכה\ כרטיס לעבודה משרדית. - אם בחרת בגיימינג, באילו משחקים תשחק? PES2015 FIFA2015 CALL OF DUTY GHOST - אם בחרת בעריכה, באילו תוכנות תשתמש? חנות: האם יש חנות ספציפית שהקונה מעוניין לקנות ממנה?: KSP או אייבורי בלבד כי זה קרוב לבית שלי... מעבד: Q6600 לוח אם: MSI INTEL G31 כרטיס מסך נוכחי: כרטיס מסך מובנה ... ויש לי מארז סבבה בינוני ספק כוח: ANTEC 550W לא זוכר תדגם איזה מסך יש לכם או מה גודלו? מה הרזולוציה המקסימלית שמהסך תמך בה? 1600*900 חשוב על מנת שנתאים את הכרטיס הטוב ביותר למסך, רצוי לציין דגם מ…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by alon_pluda,

    שלום לכולם, אני משדרג את המחשב שלי ורציתי לדעת איזה כרטיס מסך הכי משתלם ומתאים עד 700 ש"ח. המעבד כנראה I3 2.9 ספק כוח 500W זכרון ראם 2G. דרך אגב המוכר באיבורי המליץ על Gforce 450GTS, זה אכן הכרטיס הממולץ למחיר ולמפרט? תודה מראש אלון

    • 3 תגובות
    • 694 צפיות
  5. Started by lior47,

    שלום לכולם, זה המפרט שלי ורציתי לדעת האם יש כרטיס מסך מומלץ (אני אישית אוהב Nvidia) אשר יכול לשפר לי בצורה משמעותית את ה- GTS 450 שיש לי כרגע.. (המטרה המרכזית היא משחקים כמו call of duty החדש וכו'). התקציב הוא כפי שכתבתי עד 750 ש"ח (אם יש המלצה משוגעת למשהו שכדאי עד 800 אז אני זורם) תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  6. Started by asaf_h,

    שלום לכולם, אני צריך המלצה לכרטיס מסך בתקציב של עד 800 ש"ח. אני מתלבט אם ללכת על ה-5770 (סביב ה-790 ש"ח של Gigabyte) או אולי על ה-GTX460 (עם תוספת קטנה במחיר). אשמח לשמוע חוות דעת / המלצות אחרות. תודה

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  7. Started by kalda01,

    מיועד למחשב חדש עם מעבד I5-2500. חשוב שיהיה עם קרור איכותי ושקט. המחשב ישמש גם לעריכת אודיו לכן חשוב למזער את הרעשים.

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  8. Started by BlueScreen,

    אהלן חבר'ה... יש לי סלט בראש. :-\ מה כדאי לי לקנות? Radeon 9600 רגיל או GeForce FX 5600? אגב, מה לגבי ה GeForce FX 5700? הציעו לי את ה GeForce FX 5600 XT עם 256MB בסביבות 700 ש"ח. זה טוב? האם יש חשיבות ליצרן הכרטיס? (ASUS, GAINWARD וכו) האם כמות הזיכרון עד כדי כך משמעותית?

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by oFiR 22,

    אשמח להצעות. אופיר

    • 4 תגובות
    • 630 צפיות
  10. Started by spektor,

    המחשב שלי: מעבד - Intel e8400 לוח אם- gigabyte ga-ep35ds3 זכרון - 4gb DDR2 ספק כחספק כח-enermax modu82 525w רזולוציה:1680-1050 אני רוצה בעיקר למשחקים . תודה

    • 6 תגובות
    • 726 צפיות
  11. Started by sababchik,

    מעבד-E5200 מסך -19 אינץ משחקים- כבדים ברזולוציה גבוהה

    • 9 תגובות
    • 654 צפיות
  12. Started by kobibo,

    מחפש כרטיס מסך עד 850 ש"ח ל PCI-E שיתן מענה למשחקים לפחות ל חצי שנה שנה (עד שיכנסו יותר לשוק כרטיסי DX10 ). כרטיס שיתמוך ב SM3 עדיפות ל Gforce? אודה ללינקים לחנויות באזור המרכז. תודה לעוזרים.

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. אני כרגע עם HD 5750 מחפש כרטיס שבו אני ארגיש הבדל מהותי יש לי מסך 23 מעבד 6 AMD ליבות עם 4 גיגה זיכרון סםק כח 450 HEC

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by bendan7,

    צריך המלצה לכרטיס מסך עד 900 ש"ח שיתאים למפרט הזה : AMD Athlon 64 3000 Socket 939 Tray + TT TR2 for AMD64 850.00 ¤ 1 Gigaybyte GA-K8NF-9 nForce4 Socket 939 Motherboard 650.00 ¤ 1 Twinmos TMD7608S8E50D 512MB DDR 3200 Memory 300.00 ¤ 1 Western Digital 80GB 7200 rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD 350.00 ¤ 1 DVD NEC ND-3520A DVD ±R/RW x16 (Dual Layer) 300.00 ¤ 1 LG CD-R/RW x52x32x52 120.00 ¤ 1 Sony 1.44MB 3,5" FDD 50.00 ¤ 1 Antec SLK 3700AMB 350W 450.00 ¤ 1 תודה לכל העוזרים !

    • 6 תגובות
    • 645 צפיות
  15. ברשותי המערכת E8400 Asus P5QL-E OCZ Reaper HFP 1066 5-5-5-18 Freezer 7 LP Western Digital 1T 32 MB LG X22 DVD/RW Enermax Modu525W Case-HTPC AZtech 288 עד היום ישב הכרטיס 4670 שכרגע מוצע למכירה באתר,לכל המעוניין. הגיע הזמן להחליף אותו בחיה חדשה. מסקרן אותי לגבי ה5770 ואם יש מועמדים אחרים לעניין מוכן לשמוע.כמו כן אם יש אפשרות לחסוך קצת אני ישמח. תודה והמשך יום טוב.אביב המחשב מחובר למסך FHD 42

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות
  16. Started by nec14e,

    שלום לכולם. הייתי שמח אם תוכלו לעזור לי לבחור כרטיס מסך. הכרטיס מסך יהיה ברובו עבור צפייה בסרטים בסלון אבל גם למשחקים. אני לא גיימר ולכן לא קריטי שהמשחק ירוץ על כל התוכנות הגרפיות שלו אבל שיוכל לרוץ ברמה טובה בהגדרות בינוניות. מעדיף כרטיס של nvidia ולא ati (היה לי בעבר ולא אהבתי את הדייברים שלו). תודה לכל העונים

    • 3 תגובות
    • 919 צפיות
  17. צהריים טובים... אני צריך עזרה בבחירה לכרטיס מסך.. המפרט שלי כרגע הוא.. Intel 3400Mhz Cpu 1500MB 400MHZ.. Radeon 9600XT 256mb.. agp אני רוצה לקנות כרטיס מסך יותר חזק ממה שיש לי עכשיו... השאלה היא האם שווה לי להשקיע 600-800 שקל בשביל כרטיס שיתן תמורה גדולה יותר מהכרטיס העכשווי שלי עכשיו.. תודה מראש...

    • 13 תגובות
    • 927 צפיות
  18. Started by MOFRA,

    יש לי Gigabyte 7750 - 1GB, GDDR5, PCI-E רוצה לשדרג. מחפש משהוא חסכוני בחשמל ועד 800 שקל. יש המלצות? שווה בכלל לשדרג?

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  19. ערב טוב לחברי הפורום . כרגע ברשותי המפרט הבא : I7-4790 Gigabyte GA-H87-D3H FRACTAL DESIGN R5 FSP HEXA+450 DELL MONITOR 24' 1920*1200 וכרטיס מסך מובנה. ברצוני לרכוש כרטיס מסך חיצוני למשחקים. התקציב עד 1300 ש"ח איזה כרטיס יתן לי את הביצועים הטובים ביותר בהנתן החומרה הקיימת ? תודה מראש.

  20. היי אני עומד לבנות מערכת חדשה סביב i7 יש לי היום כרטיס מסך SAPPHRE HD4870 שהייתי שמח לשמור עליו אבל הבעיה היא שהוא בזבזני מאוד בהספק בזמן IDLE ולכן מחמם לי מאוד את המחשב והשולחן. לכן אני מתכוון למכור אותו ולקנות אחר למחשב החדש. השימושים העקריים במחשב הם עריכת תמונות - פוטושופ, ועריכת וידאו - פרימייר. אני משחק מעט מאוד אבל הייתי רוצה לשמור על האפשרות לשחק מדי פעם. לכן אני צריך כרטיס עם ביצועים בינוניים. אני מתכוון לקחת לוח אם עם Z68 שכולל טכנולוגיית VIRTU שמעבירה את הכרטיס הגרפי ל IDLE כשלא נדרש כוח עיבוד גרפי. טכנולוגיה זו לא תעזור במקרה של ה 4870 בגלל הצריכה הגבוה ב IDLE לכן אני מתכנן להחליף אותו. דרישות מהכרטיס: חסכוני בהספק ב IDLE מחיר סביבות 500 (אשמח שיהיה פחות) ביצו…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. שלום לכולם, לפני כשנתיים בניתי מחשב שהיה מיועד לעבודה עם קול וסאונד בלבד ולכן לא ציפיתי שאשחק מתישהו במשחקים ולכן יש ברשותי כרטיס GEFORCE 8400 שהוא די עלוב. לאחרונה יצאו משחקים ממש טובים שקשה להיות אדיש אליהם אז החלטתי לקנות כרטיס מסך בינוני בין 500-700 ש"ח. (סטודנט=תקציב נמוך). המפרט של המחשב שלי: מעבד: Q9550 לוח אם: Asus-P5QPL-AM זיכרון : 4GB DDR2 אין לי מושג לגביי הספק. אשמח להצעות!

    • 4 תגובות
    • 694 צפיות
  22. שלום לכולם, אני רוצה לשדרג כרטיס מסך. התקציב: 1500 שקל. כמובן שאני מעדיף לשלם 1000 שקל אבל אין בעיה להוסיף את ה500 בשביל השקט ותוספת הביצועים. הכרטיס ישמש למשחקים כמו BFBC2 אך בעיקר לעבודות גרפיות ותלת מימד. בנוסף, מידי פעם יהיה שימוש ב GPU RENDERING ככה שיש איזושהי חשיבות לכמות זכרון ומהירות דרישות נוספות בפן הטכני הן: DX11 Tessellation CUDA עבור ה GPU Rendering דרישות בפן האישי: קריר ושקט (עד כמה שניתן לשלב בין השניים אבל שקט חשוב יותר). המחשב נמצא בחדר שינה והוא כבר די חמים מה OC. המפרט שלי בצד מעדיף מחנות IQPC http://www.iqpc.co.il/Home/index.asp תודה רבה! (: *אה ודבר נוסף. לא רוצה להכנס לדיון הזה אבל אם חשבתם להמליץ לי על קוואדרו, בבקשה אל תמליצו (: …

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by tembo,

    שלום, אני זקוק לכרטיס מסך עם TV (לא יציאה אלא כניסה מן הסתם כלומר מקודד TV). לא משהו מהודר סתם בשביל לצפות בטלויזיה, הכרטיס מסך עצמו צריך לתמוך בDX9. בשאיפה שהוא יהיה שווה משהו גם למשחקים ברור שכרטיס מטורף זה לא יהיה אבל עדיין רציתי לדעת איזה כרטיס בתחום הזה ניתן להשיג במחיר של 500-600 ש"ח. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  24. אני מחפש את הכרטיס הכי זול שנותן VIDEO OUT, בתנאי כמובן שזול לא אומר פגיעה באיכות הכרטיס ישמש רק לצורך זה, והוא צריך להיות מותאם ל P2 233 MMX. (אפשר לראות בכלל סרטים בכזה מעבד???) תודה לכל המשיבים

    • 7 תגובות
    • 664 צפיות
  25. Started by feint,

    מחפש המלצה לכרטיס מסך עם יציאת HDMI (PCI-E( אני מייעד אותו לשדר סרטים באבחנה גבוה לטלויזית LCD בלבד.

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות

דיונים חדשים בפורומים