כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני רוצה לשדרג את המחשב שלי באיזה כרטיס מסך למשחקים כרגע המפרט: i3 210 4 gb asroc h67m ge hec couger 400 samasung f3 tb מסך dell 2312 התקציב בעקרון 1000, בעדיפות לחסוך איזה כרטיס מסך היום עומד במסגרת התקציב ויכול להריץ משחקים על הגדרות הכי גבוהות? יש כזה כרטיס בתקציב הנ"ל?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כרגע המפרט שלי הוא כזה: מעבד - E4300, ספק - EZCOOL 450W, כרטיס מסך - GEFORCE 7600GS, זיכרון - 3GB 800MHZ DDR2, מארז סטנדרטי. אני מתכנן להחליף לוח אם לP45 ולעשות OC למעבד. המסך שלי הוא LG 1960TR, איזה כרטיס מסך הכי מומלץ עד 550 ש"ח? רוב המשחקים שאני משחק הוא לא כל כך כבדים (חוץ מGTA IV) והרזולוציה שרוב הזמן אני משתמש היא עד 1280. אני מתכנן לשחק במאפיה החדש ובFLASHPOINT DRAGON RISING שכרגע בלתי אפשרי לשחק בו. מה יותר מומלץ RADEON 5570 או GEFORCE 240? וגם איזה חברה יותר מומלצת ואיזה זיכרון עדיף ובכללי האם עדיף RADEON על GEFORCE? אני לא מתכוון להחליף ספק אז אני צריך שהכרטיס יתאים לספק (לא מעבר ל450W) תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 847 צפיות
-
-
היי, הנה פרטי המערכת שלי : Computer: Computer Type ACPI Multiprocessor PC Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack [ TRIAL VERSION ] Internet Explorer 7.0.5730.13 (IE 7.0) DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E7200, 2584 MHz (9.5 x 272) Motherboard Name Abit IP35-E (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) Motherboard Chipset Intel Bearlake P35 System Memory [ TRIAL VERSION ] BIOS Type …
-
- 5 תגובות
- 785 צפיות
-
-
אני רוצה המלצה לכרטיס מסך הכי טוב (למשחקים כמובן) ש-5500 ש"ח יכולים לקנות. הסתכלתי בסטיקי אבל לא הבנתי מה יותר טוב Nvidia או ATI. יש עדיפות לכרטיסים שמגיעים עם OC כלול באחריות - לא איכפת לי לשלם את הכמה מאות שקלים הנוספים בשביל זה. אם יש מערך SLI ב-5500 ש"ח שעולה בביצועים על כרטיס בודד במחיר הנ"ל בבקשה רשמו גם אותו בנוסף . יחס עלות/ביצועים/כדאיות לא מעניין אותי. אם תוכלו להמליץ על כרטיסים מנועה/פנדה זה יהיה מצויין. תודה.
-
- 39 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 600 ש"ח גג ולא שקל יותר למשחקים כבדים וחדשים תודה
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום חבר'ה צריך המלצה לכרטיס מסך עד 600 ש"ח אם אפשר שיהייה שקט - חשוב , חריגות קטנות יתקבלו שימושים: בעיקר גלישה ואולי משחקים בינוניים מסך : 2 מסכים SANSUNG T220P ברזולוציה מקסימלית 1200*1900 שני המסכים יעבדו במקביל מה שמחייב 2 יציאות DVI מפרט: מעבד - 8400 לוח אם - gigabyte p43 dsl3 זיכרון - 2GB דיסק קשיח - samsug 250gb ספק - silverston 400watt
-
- 7 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 600 ש"ח PCI-E תודה
-
- 9 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אני מעונין לרכוש כרטיס מסך ולפי מה שקראתי ה 6850 במחיר הכי אטרקטיבי המפרט: i5 2400 8gb g.skill ram gigabyte ga z68x-ud3h-b3 כמה שאלות 1. האם PES/FIFA 2012 וסירטי 3D יעבדו חלק על LG LED "42 2.האם יש כרטיס עדיף בתקציב שלי 3.איזה ספק טוב במחיר מינימלי לכרטיס
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
היי המחשב שלי כבר מיושן והכרטיס מסך הנוכחי התקלקל לספק שלי אין חיבור לכרטיס מסך הכרטיס רק מחובר ליציאת pci-e תודה
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כרטיס מסך עד בסביבות 600 ש"ח ש: 1. כרטיס שקט 2. מתאים ללוח אם מבוסס I5 3. בלי OC או דברים מתוחכמים 4. מספיק טוב למשחק המזדמן 5. מסך 24" 5. יאפשר לראות סרטים גם ב FULL HD כמו שצריך (אם זה רלוונטי) תודה
-
- 2 תגובות
- 625 צפיות
-
-
דרוש כרטיס מסך למשחקים מזדמנים פה ושם, SIMS NFS וכו'. לא משהו רצחני, לא יותר מידי משחקים ולא על הגדרות מטורפות. חשוב רק שיסחוב כמה שיותר שנים(במסגרת התקציב ובהתאמה להגדרות). המסך כנראה יהיה 22" 23" (יכול להיות גם FHD) חשבתי על משהו כמו 4770, 4850, GTS250 מה עדיף מביניהם? או שיש המלצה לכרטיס אחר? תודה
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אשמח להמלצה לכרטיס מסך עד סכום של 600 ש"ח (עדיפות קלה לכרטיסי Nvidia). המעבד הוא i3-4160 ספק הכח הוא seasonic s12II 430w תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אשמח להמלצה לכרטיס מסך בתקציב של 600ש"ח ופחות. הכרטיס יהיה מיועד להריץ מעט משחקים כמו skyrim או counter strike בהגדרות בינוניות/נמוכות. מה שבאמת חשוב לי מהכרטיס זה השקט - אם יש אפשרות לכרטיס עם קירור פסיבי זה פלוס משמעותי. אם צריך, אין בעיה למוצרים יד 2. המערכת שלי: לוח אם: gigabyte h170 d3h מעבד : Core i7 6700 3.4Ghz LGA1151 ספק כוח : antec eco 650w זיכון : 16gb
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_732_906&products_id=9651 האם כדאי לקחת את הכרטיס הזה יש לי ספק 400 HEC ומעבד AMD 6000 יש מצב שזה יחזיק את הכרטיס
-
- 6 תגובות
- 862 צפיות
-
-
למחשב הזה: פנטיום 4 3.2GHZ Asus p5GD2-x ספק 400 וולט גנרי. ראיתי המלצות ל9800GT שקצת חורג, אז חשבתי לקחת 9600GT שיושב בול. [אם יש המלצה לכרטיס אחר באותו תקציב שיותר שווה לקחת כמובן שאשמח לשמוע ] השאלה היא האם זה מתאים למחשב? על הלוח קיים PCI-E אבל אני לא בטוח שיש על הספק את החיבור הזה שראיתי כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=355400.0 זה תקף גם לגבי? הכרטיס שהיה מורכב עד עכשיו זה 6600GT בלי שום חיבור לחשמל, שהלך לעולמו בטרם עת. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 696 צפיות
-
-
בוקר טוב! ברשותי המחשב הבא: Intel Core I3 2.9Ghz Gigabyte H55M-S2H Kingston 1333Mhz DDR3 2GB x 2 SeaSonic S12-II Bronze 430W Samsung HD502HJ 500GB 16MB SATA2 7200RPM אשמח לקבל המלצות לכרטיס מסך עד 600-700ש"ח (וכנראה גם אצטרך להחליף ספק ולכן אשמח אם תוכלו להתייחס לכמה W אני אצטרך) שיריץ לי את The Witcher 2 (זה כרגע המשחק שאני רוצה לשחק). כמובן אשמח אם הוא יוכל להריץ גם משחקים אחרים שיצאו לאחרונה, ובתקווה משחקים חדשים שהולכים לצאת בקרוב. אני לא גיימר כבד, אבל בתור חובב ג'אנר RPG ואחד ששיחק ב Withcer 1 יותר מפעמיים, אני לא יכול לדלג על ההמשך. כמו כן אשמח לקבל המלצות לחנויות במרכז שניתן לאסוף אצלהם את הכרטיס (וגם את הספק אם אצטרך להחליף). תודה רבה ושיהיה לכם סוף שבוע מעולה.
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחרי שדי הרבה זמן כבר אני לא פעיל פה, אני צריך עזרה. ה6800GS הותיק שלי הלך לעולמו היום לאחר שבת.(התצוגה השתבשה לגמרי, היו ריבועים ופסים לבנים וכד', לא שאני מאשים אותו הוא היה בOC מטורף) ואני צריך המלצה לכרטיס מסך עד 600ש"ח שיתאים למשחקים על רזולוציה של 1280X1024, ורצוי שיריץ אותם על הכי גבוה. המפרט: AMD Athlon II 64 x3 445 2GB זכרון שישודרגו ל6GB ספק 400W של SEASONIC לוח אם-Gigabyte MA78LMT-US2H תודה ושבוע טוב, אריאל
-
- 6 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום מבקש את המלצתכם לאחד מהכרטיסים הנ"ל ייעוד משחקים לא כבדים במיוחד , עריכה , וסרטים לוח אם - gigabyte-ga-ep43c-ds3 ספק - 450W מעבד - Core 2 Duo E8400 מסך 17 אינש רזולציה - 1024/1280 מתלבט בין 3הכרטיסים הנ"ל אודה להמלצתכם GeForce 9800 GT - עלות 615 ש"ח GeForce 9600 GT - עלות 515 ש"ח Radeon HD 4770 - עלות 580 ש"ח
-
- 14 תגובות
- 944 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש כרטיס מסך עד 650 ש"ח לגיימינג. המעבד: CPU INYEL C2Q Q8300 2.50G/4M L775/1333 BOX הספק כוח: תמונה (החלפתי אותו לפני כמה ימים, אם מישהו מכם מבין גם בספקי כוח אשמח אם יגיד אם הוא טוב) הלוח אם: MB INTEL DG41TY TRINITY VALLEY L775/1333 BOX כרטיס מסך נוכחי: HD 6670 מארז + ספק כוח (הישן): CASE PC ATRIX 630 500W USB+AUDIO BLACK רזולוציה: 1920x1080 חשבתי על GTX650 ב-636 ש"ח, איך הוא? יתאים למחשב? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כבר לא יודע מה לעשות מתלבט בין 9800GT לבין GTS 250 הבעיה שלי זה שייש לי ספק של HEC TRT 400 ולא בא לי להחליף ספק .אני רוצה כרטיס חזק מבקש המלצה לכרטיס מסך מהחנות זיגזג רוצה כבר לקנות מחר
-
- 9 תגובות
- 984 צפיות
-
-
כרטיס של חבר נדפק HD4890 מפרט מחשב של החבר ספק כח 500 איכותי לא יודע של איזה חברה אבל לא גנרי מעבד כפול ליבה מחפש המלצה למשהו יותר טוב ממה שהיה לו
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
תקציב:700 חריגה מקסימלית:700 מה השימושים העיקריים שלך מהכרטיס?: גיימינג: משחקים חדשים אם בחרת בעריכה :AUTOCAD האם תהיו מעוניינים לבצע OC לכרטיס המסך? לא רוצה OC חנות: איפנ הכי שווה לקנות? המפרט של משחב שלי הוא: ASUS P7H55D-M EVO (H55) – mATX Intel Core I5 650 3.2GHz 4MB LGA1156 THERMALTAKE PUREPOWER RX 500W ומסך בגודל של 23 ה'נץ 1920X1080 שהכרטיס מסך יהיה שקט וטוב
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בהמלצה לכרטיס מסך בסביבות ה700 ש"ח +- כרטיס כמובן למשחקים רצוי שיהיה מKSP או LOGICPC תודה.
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
שלום רב, אני זקוק להמלצה לכרטיס מסך. תקציב: מקסימום 700 ש"ח ללא חריגה. מפרט מחשב: מעבד i3 530 זיכרון 2GB DDR3 1333 לוח אם Gigabyte GA-H55M-S2H ספק כח Seasonic S12II-500 מסך 19" (רזולוציה 1280x1024) - אין צפי לשינוי בעתיד הקרוב. שימוש:משחקים לא כבדים במיוחד. הייתי רוצה לקבל ביצועים טובים במשחקים כמו Dragon Age באיכות גבוהה עם רזולוצייה מקסימלית של המסך. ולהמשיך לקבל ביצועים טובים במשחקים מסוג זה בעתיד. חשבתי על ATI HD4850 או ATI HD5750. מה אתם ממליצים? אחד מהנ"ל? ATI אחר? הלכתי לכיוון ATI כי הלוח תומך ב-CrossFireX כך שאולי בעתיד אוכל להוסיף עוד כרטיס אבל זו אופציה רחוקה בעלת סבירות נמוכה. אם לדעתכם כדאי כרטיס של Nvidia אני פתוח להצעות. תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני בונה מחשב למישהו שקונה את המחשב בעיקר לשימושים של סטודנט אבל עדיין רוצה פה ושם לשחק. כשאני אומר משחקים אני לא מתכוון לדברים כמו FEAR או CoD2 אלא דברים קצת פחות כבדים כמו פיפא 2006 וכו'. התקציב הוא 700 ש"ח. חשבתי על הכרטיס הזה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=11942 האם זה הכרטיס הטוב ביותר ש-700 ש"ח יכולים לקנות? הוא יותר חזק מה-7300GS? אי אפשר לחרוג מהתקציב בשקל כך שהמלצות על 6600GT לא כ"כ ריאליות. שוב, הבנאדם ממש לא גיימר כבד - רק רוצה לשחק קצת פה ושם כדי להעביר את הזמן. תודה.
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-


