עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by אSף,

    שלום, באחד המחשבים שברשותי הכרטיס מסך מת, והוא בחיבור AGP. מעיון בKSP/אייבורי הבנתי שכבר לא מוכרים כרטיסים בחיבור שכזה, ולכן פניתי ליד 2. מבין שני הכרטיסים הבאים, מה עדיף? והאם המחיר שלהם נשמע לכם סביר(אין לי שמץ כמה הם עלו בזמנו)? אגב, המחשב משמש בעיקר לסרטים ואולי משחקים מלפני 3-4 שנים על הגדרות בינונית ומטה. geforce fx 6600 256 mb ב100 ש"ח. geforce fx5500 256 mb ב170 ש"ח. תודה.

    • 8 תגובות
    • 857 צפיות
  2. Started by Lahash,

    שלום לכולם, ברצוני לשדרג את המחשב שלי באיזה כרטיס מסך למשחקים וצפייה בסרטים ב-HD. כרגע המפרט הוא: Intel D945GCNL DualCore Intel Pentium E2140, 1600 MHz 2GB RAM ATX-480 Power Supply אני יודע שהמחשב יהווה לי צוואר בקבוק, אבל ברצוני בסופו של דבר להעביר את הכרטיס למחשב הבא שאני ארכוש, שאינני מתכנן לקנות בשנה הקרובה ולא רוצה לקנות כרטיס נוסף כשהקנה אותו. ולכן אני מעדיף לקנות כרטיס דיי טוב עכשיו שיוכל לשמש אותי כרגע ובהמשך ברמה מסוימת, על אף צוואר הבקבוק. מבחינת הכרטיס חשבתי ללכת על: Radeon HD 6750 1024MB GDDR5 או Radeon HD 6670 1024MB GDDR5 אבל אשמח אם תוכלו להמליץ לי על כרטיס אחר שיוכל להתאים לי או לומר לי איזה מהכרטיסים האלו יעבדו בשבילי הכי טוב בהתחשב שאני מריץ את המחשב ואת…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום! מחפש כרטיס מסך בטווח מחירים שבין 500 ל1000 שח. השימוש העיקרי הוא לצפייה בסרטים סדרות וכו', ברזולוציה של 1080p ומעלה (גם 4K בתקווה) מדי פעם, ממש מדי פעם, גם איזה מחשק מחשב, אבל לא מדובר על מחשק עם דרישות גבוהות מדי שיצא רק לפני יומיים. לרוב, דברים קצת יותר ישנים. למשל, לאחרונה ניסיתי את GTA5 שהיה אפשר להוריד בחינם, וזה פשוט לא זז בכרטיס שלי היום (שהוא מאד ישן כי שלי נדפק אז חבר פשוט הביא לי לבנתיים). אז הייתי רוצה שמחשק כזה לפחות יעבוד כמו שצריך גם אם לא בהגדרות הטובות ביותר. מעבר לזה, אני עורך תמונות (לייטרום ופוטושופ) ומעט מאד וידיאו. אני מבין שמה שמשפיע על עיבוד תמונה זה בעיקר זכרון הRAM של המחשב ופחות הכרטיס מסך, למרות שהוא יכול לעזור גם אם הו…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by shimon23,

    שלום אני מחפש לקנות כרטיס מסך, בתקציב של עד 1000 ש"ח(עדיף פחות), יש לי מסך 17' ואני מעונין ברזולוציה מקסימלית של 1024*768, איזה כרטיס יעשה את העבודה הכי טוב?

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  5. Started by viper_sb,

    שלום, לפני שנה שרכשתי מחשב בהרכבה אישית הדרישה שלי לכרטיס מסך היתה מאוד סטנדרטית יכולת לצפות בסרטי HD מלאים ללא מקטעים מאחר ואין לי שום ידע בכרטיסי מסך רכשתי כרטיס מאוד בסיסי nvidia geforce 210 אם הזמן ראיתי שיש סרטים שהוא לא מסוגל להתמודד איתם והשיא הגיע שהתקנתי על המחשב שלי NEED FOR SPEED the run ואז באמת הבנתי שאני צריך כרטיס אחר ויותר מתקדם התקציב שלי הוא בין 800-1200 החומרה שלי במחשב מאוד מתקדמת i-7 930 24G וספק כוח של 800 אני מחפש כרטיס מסך שייתן לי פתרון מלא גם אם אני רוצה לשחק במשחק פעם בה אני לא עורך ודיאו או כול דבר רק סרטים ומידי פעם משחקים אם יש טוב אחד כזה בסביבה ופרט אחד חשוב .. חשוב לי שיהיה לו יכולות של 3D אודה לעזרתכם

    • 7 תגובות
    • 944 צפיות
  6. שלום לכולם אני צריך המלצה לכרטיס מסך נורמלי שמריץ את המישחקי של היום ברזולוציה של 1280*1024 בהגדרות בינוניות;גבוהות + קצת פילטרים המחשב של החבר הןא עם AMD ניראה לי דגם אטלון 3200 ויש ללוח חיבור PCIE V1 מה אתם ממליצים בישביולו? ראיתי שיש 3 אפשרויות סביב ה400 ש"ח - 4670 HD סביב ה600 ש"ח - 9600GT סביב ה700 ש"ח 9800GT אז רציתי לדעת מה אתם ממליצים? מה הכי מישתלם מבחינת ביצועים/עלות ואיזה ספק צריך ליהיות לו בישביל הכרטיסים הנ"ל? תודה מראש

  7. Started by בילי,

    שלום לכם :-) צריך את עזרתם/המלצתכם על כרטיס מסך . המפרט כנראה יהיה, מעבד:i5 750box מהירות מעבד: 2660 Mhz זכרון 2GB של kingston 1.33 DDR3ׂ שתי סטיקים לוח אם גיגה בייט GA-P55-US3L צורב דיסקים ספק כוח של SeaSonic - ‏520W 80+ Bronze Active PFC 12cm Fan S12II-520 Retail המסך הוא מסך רגיל ולא דק (infinitty 775CA) אם זה משנה. בחירת הכרטיס צריכה לקחת בחשבון גם יציאה של TV OUT בנוסף ליצאות חדישות יותר -(מתי שהוא אני אפתר מהטלוויזיה הישנה :-) ) הכרטיס הוא גם לגיימינג - אם כי לא חשובות לי הרזולוציות הכי מיטביות במשחק. בקיצקוץ הייתי רוצה המלצה על הכרטיס הכי טוב שסכום זה יכול לקנות ובהתחשב בפרטים שנתתי . המון תודות.

    • 5 תגובות
    • 971 צפיות
  8. Started by Tamirrr,

    מפרט : celeron 2500@3000 256ddr asus p4sgx-mx חשבתי על איזה ריידאון 9600 אבל יש כלכך הרבה סוגים וחברות תודה!

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  9. שלום, מצ"ב מפרט של המחשב שלי : CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E4500, 2200 MHz (11 x 200) Motherboard Name Intel Bad Axe 2 D975XBX2 (2 PCI, 3 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) Motherboard Chipset Intel Glenwood-DG i975X System Memory 2048 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM) Video Adapter NVIDIA GeForce 8800 GT (512 MB) בנוסף על המחשב 2 כוננים קשיחים ו-2 כונני DVD, ספק הכח של THERMALTAKE בהספק של 400W. אני מחפש להחליף את כרטיס המסך ואין מגבלת תקציב, רצוי מאוד כרטיס שלא יחמם או ירעיש יותר מדי. תודה.

    • 5 תגובות
    • 882 צפיות
  10. Started by eytan243,

    שלום ! אבקש את המלצתכם לכרטיס מסך הצרכים הם אינטרנט, משחקים, כבדים וסרטים על מפרט לוח P5Q מעבד Q9550 המסך הוא אותו המסך המופיע במפרט שלי תודה לכל העוזרים

    • 12 תגובות
    • 954 צפיות
  11. Started by jambo7,

    שלום המחשב אינו מיועד למשחקים כבדים מה שמצאתי זה הכרטיס של ASUS http://www.skypc.co.il/pl_product~32006~8~0.htm אבל אם יש לכם רעיון יותר טוב באותו סדר מחיר אשמח לשמוע

    • 7 תגובות
    • 706 צפיות
  12. שלום לכולם, מצורפת תמונה עם החומרה של המחשב שלי. עיקרי החומרה: מעבד: i5-2500k 3.3ghz כרטיס מסך: radeon HD 6950 2Gb v2 ספק: antec true power trio 550Watt כמו כן כרטיסי הזיכרון שודרגו לפני מספר חודשים ל- 2x4 Gb DDR3 RAM ככה שיש 8Gb Ram כרגע. המחשב נקנה לפני 4 שנים בערך והוא עובד אחלה. לאחרונה באזורים מסויימים שאני משחק world of warcraft אז יש נפילות ב FPS. ניסיתי לשחק עם the witcher 3 אבל המחשב מתקשה עם הגרפיקה אפילו שאני מוריד רזולוציה והגדרות (נראה שאודיו יותר מהיר מהגרפיקה, מה שגורם לאי סינכרון בין מה ששומעים למה שרואים). תודה מראש לכל המגיבים. ממה שאני רואה בפוסטים אחרים זה בערך יוצא השלושה הבאים: radeon r9 290 radeon r9 280 GTX970 ממה אני רואה כדי לתת מענה אמיתי זה ל…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. שלום לכולם אשמח לקבל המלצה לכרטיס מסך חדש שתפקידו העיקרי הינו הרצת משחקים "בינוניים" כגון heroes of might and magic 6 אני לא מעוניין בכרטיס של גיימרים כבדים או משהו בסגנון אלא בכרטיס בעל יחס עלות-תועלת טוב שיחליף את הכרטיס המובנה שהגיע עם המחשב ויתן מענה טוב למשחקים שכרגע עובדים אבל רצים בצורה קצת מקוטעת. להלן המפרט של המחשב שנקנה לפני כשנתיים: מעבדAMD PHENOM II X6 1055T (2.8GHz) 125W גוף קירור למעבדARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO REV.2 לוח-אםGIGABYTE GA-MA785GMT-UD2H זכרונות4096MB (2048MBX2)1066/1333 MHz DDR3 דיסק קשיחSAMSUNG F3 1TB 32MB SATA2 7200 RPM : HD103SJ צורבDVD-RW - SATA115 כרטיס מסךמובנה במעבד מארז ANTEC SONATA 3 + ספק 500W תודה רבה לכל העוזרים! עמ…

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  14. Started by jambo7,

    שלום כרטיס מסך למחשב חדש עבור משחקים לא כבדים. תודה

    • 5 תגובות
    • 679 צפיות
  15. Started by I7210I,

    שלום אני מעונין לקנות כרטיס מסך למחשב שלי שזה המפרט שלו (חדש) Intel Core i3-540 3.10 4M Intel Tom Cove DH55TC CHENBRO PC317 ATX Thermal-Advanced x USB2, : Topower [zumax] 500W + Turbo Fan Western Digital 500GB SataII 32 Mb 7200 4Gb [2x 2Gb] DDR3 1333 CL9 Kingston LG / Sony DVD-RW DVD O/B Intel® High Definition Audio O/B Intel® Graphics Technology O/B Intel® 10/100/1000 איזה כרטיס מומלץ למשחקים בסביבות 600ש"ח? תודה

    • 5 תגובות
    • 885 צפיות
  16. Started by Cyron,

    שלום על איזה כרטיס ב-600+ הייתם ממליצים עבור מסך 22" 1680X1050 המערכת בבניה עדיין, הספק כנראה VX450 עדיף חנות מאיזור חיפה\קריות...KSP, נעה, TMS, פנדה... תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by jambo7,

    המלצה לכרטיס מסך בסביבות 650 שקל

    • 12 תגובות
    • 874 צפיות
  18. Started by gabbay,

    אני צריך המלצה לכרטיס מסך AGP, לא משנה ATI או NVIDIA במחיר של 900 ש"ח תודה

    • 13 תגובות
    • 771 צפיות
  19. היי, יש לי את המפרט הבא ואני רוצה להוסיף לו כרטיס מסך שעולה בסביבות ה 500 ש"ח למטרות משחקים של שנת 2009-10. מסך: T220 מעבד: Intel Core 2 Due E7500 לוח אם: Intel Corporation DG41RQ זכרון : Kingston 2GB DDR2 ספק כוח: 500W ג'נרי אפשר המלצות ? תודה

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  20. Started by rotemp,

    פרטי המחשב: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz RAM:1022 MB (אני מגדיל בעוד 2 גיגה) NVIDIA GeForce 7600 GT Motherboard:abit ib9 רציתי לדעת איזה כרטיס מסך יתאים למחשב שלי ויתמוך הכי טוב במגבלת התקציב (ניתן להגדיל טיפה) בהרצת משחקים חדשים.. כמו: GTA IV COD 5 חשבתי על הכרטיס מסך הזה אולי: http://www.skypc.co.il/pl_product~44428~8~0.htm תודה על העזרה..

    • 5 תגובות
    • 627 צפיות
  21. המלצה לכרטיס מסך בסיסי, בעיקר למולטימדיה למחשב ישן מבוסס Q9550... תקציב: עד 300 ש"ח. לנצל כמה שפחות. השימושים: בעיקר מולטימדיה, סרטים FHD, אינטרנט. מתוכנן להחליף GTX260 שעובר למחשב חדש ולכן משתנה היעוד של המחשב הישן.... תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 872 צפיות
  22. שלום, אני צריך המלצה לכרטיס מסך בסיסי (שימוש משרדי / פיתוח תוכנה, משחקים וכו' לא מעניין), כאשר הנקודה הכי חשובה היא דרייברים יציבים ללינוקס. כרגע אני משתמש בכרטיס on-board של Intel שיש ב-board הזה: http://www.intel.com/products/desktop/motherboards/dg45id/dg45id-overview.htm מבחינת ביצועים הוא מספק את הצרכים אך יש לדרייברים שלו בעיות יציבות קשות בלינוקס שגורמות למחשב לקרוס לעיתים תכופות. אני מעוניין לבטל את הכרטיס הנ"ל ולהשתמש בכרטיס חיצוני במקומו.

  23. Started by alexrta,

    תמליצו על כרטיס שניכנס בסלוט PCI וגם עובד טוב ושיתמוך ב-HARDWARE T&L

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  24. Started by jambo7,

    שלום יש לי במחשב כרטיס מסך X550\256MB ATI אני רוצה להוסיף עוד כרטיס מסך בקרוספייר כך שאוכל להפעיל יותר משני מסכים איזה כרטיס הכי משתלם [ בין 800 ל1000 שקל ] תודה

    • 10 תגובות
    • 727 צפיות
  25. היום יש לי את ה HD 4850 מלפני פחות משלוש שנים. הבעיה איתו שהטמפ' מאוד גבוהה - 105 מעלות במנוחה, החנות שקניתי ממנה את המחשב טוענת שהאחריות לא מכסה מצב של חימום יתר כי ככל הנראה המאוור לא עובד טוב ואין על זה אחריות.. התקנתי לו מאורר נוסף על הכרטיס עצמו וזה לא עזר אפילו במעלה אחת ! איך שאני רואה את זה אין לי ביררה אלא לקנות כרטיס חדש, השאלה היא איזה ובכמה כסף מדובר ? מבחינת ביצועים הכרטיס שלי הספיק לי, אני מקצה 500 ש"ח גג.

דיונים חדשים בפורומים