כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני צריך המלצה לכ.מסך חדש ב AGP, לילד בן 9. הכרטיס לא ישמש למשחקים רציניים, אבל הכ.מסך שיש לו היום הוא מובנה, ויש משחקים שאפילו אותם הוא לא סוחב. אין תקציב ידוע, כי אני לא יודע מה הקנה מידה לכרטיסי מסך לשימושים האלה. אני משער שרצוי שהכרטיס לא יעבור את ה 300-400 ש"ח, עדיף פחות כמובן. תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-
-
מפרט: Sempron 3000 Gigabyte nforce3 GA-K8NS 1GB RAM HEC-300AR-TF (ספק) RADEON 7000 64MB התקציב הוא 1000 ש"ח לכרטיס AGP ולספק חדש (במידה וצריך) למשחקים תודה מראש לממליצים
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
Heya אני שוקל לשדרג את כ.המסך שלי אבל לשמור על מפרט המחשב הקיים.. האם GTX 560Ti יתאים למפרט Q6600, 4GB RAM, ספק TT 550W, לוח GB P35-DS3L? או שאולי כבר כדאי לשדרג את השילוש הקדוש?
-
- 5 תגובות
- 809 צפיות
-
-
פרט שחשוב להזכיר, המעבד אליו יחובר הכרטיס הינו E8400 תודה.
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
בתודה מראש. מערכת: מעבד - athlon TB 1.4 זיכרון crucial 256 cas2.5
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אשמח להמלצות לכרטיס עריכה בתציב של 700 שקל (ניתן לחרוג עד ל 1000 שקל). השימוש העיקרי הוא עריכת תמונות בפוטושופ, וסרטים בפרמייר. עבודה עם שתי מסכים נתונים חיוניים: רזולוציה של 1920X1080 ו 1680X1050. שתי יציאות DVI. (אפשרות יצאה נוספת לטלוויזיה - HDMI). מינימום זכרון 512MB (עדיפות ל 1GB). **חשוב!** המחשב עובד גם עם WIN 7 64bit. וגם עם hackintosh. עכשיו בגלל שאני לא מכיר את הכרטיסים היום, ואת התאימות שלהם עם hackintosh אני אשמח להלמלצות שהיו במגביל להמלצות של האתר המקושר בנושא של איזה כרטיס מסך מתאים ל hackintosh. האתר: http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/HCL_10.5.2#nVidia מידה טכני על המחשב לוח אם: GIGABYTE INTEL G41Mes2L DDR2 800MHZ 1333FSB מעבד: INTEL E5300 2.6G…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי.. אם תוכלו לעזור לי, הרטיס הוא למטרת עבודה בתוכנות כמו 3dmax, poser ו after effects זה הפרטים על המחשב: מעבד pd820 2.8 2m dualcore 2.99 gb of ram לוח אם msi intel 945gzm3. 7.1 לא יודע אם הבאתי את כל הפרטים הנכונים בכל אופן יש לי את המפרט בדף.. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בהמלצה לכרטיס מסך הכי טוב והכי זול שניתן לקנות שישפר משמעותית ביצועים בניגון סרטי HD, רצוי יהכרטיס מסך יבוא עם כבל HDMI ממנו לטלויזיה ואפצייות DUAL DVI יכול להיות נחמד גם שיהיה... האם עדיף ATI במקרה של ניגון HD או NVIDIA ? אשמח להמלצות, תקציב עד 500 שקל.
-
- 7 תגובות
- 834 צפיות
-
-
תמליצו על כרטיס מסך אני רוצה כרטיס סביר שלא יקר ופשוט יתן לי ביצועים נורמליים אני בכלל לא מתכוון לשים ויסטה אז נראה לי שלא יהיה לי שימוש בכרטיס שמיועד לDX10 ובכך עולה קצת יותר מכרטיס של DX9C שמביא אותם ביצועים במשחקים............... לא כך? אני רוצה לשחק במשחקים ברזולוציה 1024 על HIGH בלי פילטרים(בעיקרון זה מה שאני מצפה מהכרטיס לתת עם כמות פריימים שמאפשרת לשחק נורמלי, אפשרי להתפשר על הרזולוציה אבל ה1024 זה האופטימלי) מפרט AMD athlon 64bit 3000 gigabyte k8nf9 ultra kingston pc 3200 400mhz 512mb X 2 kingston pc 3200 400mhz 512mb X 2 2ג'גה זיכרון בדואל
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יוצאים בקרוב כמה משחקים טובים למחשב ואולי ה 4870 שלי לא יהיה מספיק טוב. הקצבתי למשימה 500-600 ש"ח , כרגע יש אותו , מעבד AMD PEHNOM 720 BE - 2.8X4 ו4 גיגה זיכרון RAM DDR2. לא מתיימר לקבל ביצועים טובים יותר מדיי , רק שיעבוד חלק בBF3 ו MW3 על רזולציה 1680X1200, הגדרות בינוניות .
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היי חברים, איזה כרטיס לקחת ? לפי מה שראיתי יש בטווח: gt610 2gb ram gt620 1gb ram gt630 1gb hd6570 hd6450 תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני קונה מסך T260של סמסונג (1920X1200, גודל "26), ואני ומתלבט לאיזה כ.מסך להחליף. הכרטיס מיועד לגיימינג. לא אכפת לי אם יהיה SLI, CrossFire או סתם כרטיס תותח, העיקר שאני לא אצטרך להחליף את ספק הכח(במפרט). ההתלבטות העיקרית: 1) SLI 9800GT 1024MB 2)HD4850X2 1024MB 3) CF HD4670 2048MB האם הספק שלי יחזיק אותם? יש למישהו עוד הצעות?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אשמח לקבל ממכם המלצה לכ.מסך לעבודה עם פוטושופ בWIN7 מדובר במערכת הפעלה 64 ביט עבודה עם תוכנות גרפיקה דו מימד וצפייה בסרטים ושיהיה כמה שיותר זול (: תודה, אביעד
-
- 25 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
היי, אז אני התייאשתי מה460GTX ואולי לצערי גם מNVIDIA. מאוד איכזבו אותי עם הCRASHים שלהם מול הWIN7 - שעד היום אין לי מושג למה הם קורים. בכל מקרה, החלטתי שאני רוצה להחליף - לעוף מהם. אולי אפילו לשקול מעבר לATI ולנסות את מזלי שם. אני צלם וHigh end User במחשבים. חשובים לי ביותר ביצועים ובמיוחד ביצועים גרפיים חלקים, מהירים וללא זיופים! כולל עריכות כבדות בפוטושופ ומשחקי מחשב ברמת רזולוציה גבוהה וצפייה בסרטי FULL HD וסביבת עבודה בFULL HD. (אני עם מסך של DELL 2311) המערכת שלי היא : INTEL I7 870 8GM RAM GIGABYTE P55-UD2 1TB BLACK WD 525 ENERMAX PRO82+ Windows 7-64BIT ultimate והכ.מסך שברצוני להחליף 460GTX עם DDR5 1GB. ראיתי את הכרטיסים : ATI HD5770 HD5870 HD6870 (שקצת חורג מהמחיר,…
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
ייעוד: הרצת משחקים על רזולוציית FULLHD, עדיף עם AA ופילטרים. מפרט המחשב כרגע כמפורט בצד. (עובד עם WIN7, 64BIT אז עדיף משהו שתומך בDX11, אבל לא חובה) אין העדפה לATI או NVIDIA. תודה רבה מראש!
-
- 7 תגובות
- 859 צפיות
-
-
שלום, אחותי קנתה מחשב והיא רוצה להוסיף כרטיס מסך התקציב קטן כמו שאתם רואים בסביבות 300 היא אמרה אפילו פחות אבל הסברתי לה שזה בדיחה =] אם אפשר הצעות להכי טוב שאפשר להשיג במחיר הזה אני אשמח. שימושים מחשקים וסרטים כמה שיהיה יותר טוב -יותר טוב. דניאל.
-
- 11 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מבקש המלצה לכ.מסך הכי טוב שאפשר להשיג עד 500 שקלים (מגבלה של ישראכרד :-\ ) אשמח גם לקישור לחנות המספקת את המוצר במחיר זה הכרטיס הוא agp תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 636 צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך עד 600 שקל שיתחבר לטלוויזיה (CRT) . שהצפייה תהיה כמה שיותר חלקה . מפרט: E6300 1.8 P5B Asus 2gb ram
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
מחפש כרטיס חדש להעביר את חופשת הסמסטר הקרובה, עם קירור טוב לOC, 1680X1050 תודה לעוזרים. <===== מפרט
-
- 8 תגובות
- 842 צפיות
-
-
יש לי כרגע 8800GT 512mb שלטעמי כבר פג תוקף אני צריך יציאת HD פשוט כ. מסך עד 800 ש"ח שיתאים ל - Q6600 G0 P35-DS3L 2GB 800MHZ 450W
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום רב, מעוניין לקבל המלצה בעבור כרטס מסך עם יחס עלות לביצועים גבוה, אשר יתמוך בכל הGPU שמבוסס באדובי CS4 חשבתי ללכת על ATI HD4550 מה דתעכם על הכרטיס הזה? איך הוא באופן כללי ? בסכום של עד 350 שקל, אפשר לחרוג ל 400 אך ורק אם זה באמת הבדל כלכך מהותי ! תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
יש לי עכשיו 1950 פרו של HIS עושה רעש חבלז אני פשוט חייב להשתמש ב ATI TOOLS בשביל להשתיק אותו ד"א זה לא מוריד בביצועים וגם בזמן משחק זה לא משנה לי שהמאורר עובד כי אנ מרוכז במשחק ובגלל הסאונד זה לא מפריע אבל כשאני הולך לישון לפעמים אני פשוט מתלבט עם לסגור את המחשב ובזמן הזה יש לי הורדות וזה ממש מעצבן בקיצור אז עם יש המלצה לקירור שאפשר לשים עליו אז אשמח עם אין משו שווה אז כ.מסך עם קירור פאסיבי יעזור אבל שיהיה ברמה שלו או יותר *** לא לאוברקלוק
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
דרישותיי מהכרטיס: 1. הכרטיס הוא בשביל HTPC, לכן עליו לתמוך ב DXVA והאצת חומרה. 2. עליו להכיל יציאת HDMI הכוללת סאונד (עדיפות לתמיכה בפורמטים החדשים, אך לא קריטי) 3. אפשרות לחבר 3 מסכים במקביל האם יש חיה כזו? אם כן אשמח לקבל המלצות בתקציב של עד 800 ש"ח. תודה
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זקוק לשני כרטיסים אשר יחוברו ב- CrossFire ואשר לכל אחד 2 כניסות DVI או DVI+VGA בתקציב כולל של 800-900 ש"ח
-
- 6 תגובות
- 785 צפיות
-
-
כרגע המפרט שלי הוא כזה: (P4 3.2ghz (s478 2x512mb ddr ram Radeon 9600XT AGPx8 המחשב מאד ישן, אבל כרגע אין תוכניות להחליף אותו בקרוב. לפני הרדאון היה לי 6800GT שנתן ביצועים מעולים, אבל הוא נשרף והייתי צריך להחליף אותו ב-9600 הישן יותר, מה שיצר צוואר בקבוק מאד רציני במערכת. כרגע לקנות מחשב חדש זאת לא אופציה, מה שמגביל אותי לשדרוג כרטיס המסך לכרטיס AGP8 אחר - השאלה היא אילו כרטיסים קיימים שיהיו שדרוג עבורי. אני לא מחפש להריץ את קרייסיס על ההגדרות הכי גבוהות. אני בסך הכל רוצה לשחק באטלפילד 2 על הגדרות גבוהות ושזה ירוץ חלק כמו שזה עבד עם ה-6800GT. ראיתי שהרבה ממליצים על ה-GeForce7300, אבל ממה שקראתי ברשת הוא דווקא פחות טוב בהשוואה ל-6800. בכל מקרה, תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-


