כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לקנות את הכרטיס הזה http://ksp.co.il/hmain.php?uin=2922 ואני לא מבין בזה... אז אם אני קונה ומחבר למחשב אני צריך גם להביא ממיר ונקודת טלוויזיה בשביל שיהיה אפשר לראות ואיך זה הולך למשל יש לי YES אז אני רואה את זה כמו שרואים בטלוויזיה בדיוק נגיד לראות תקציר או משהו?? האם מישהו יכול לפרט לי פחות או יותר ?
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אם יש לי כרטיס טלוויזיה אז אני קולט ערוצים של ישראל לבד לדוגמא 10,11,22 וכ'ו? או שאני צריך לחבר ממיר או משהו
-
- 5 תגובות
- 553 צפיות
-
-
יש לי בבית ממיר של YES בסלון ויש לי גם כבל COMPOSITE לS-VIDEO וגם הכבל של הסאונד של 10 מטר. רציתי לקנות את הכטיס טלוויזיה Hauppauge winTV-PVR-150 MCE ורציתי להשתמש בכבל לחבר את הממיר של YES שבסלון לכרטיס טלוויזיה שבחדר שלי. רציתי לדעת אם אני יעשה את זה האם אני יוכל לשנות ערוצים בYES מהחדר שלי בעזרת השלט שמגיע עם החבילה והמקלט או שאני צריך ללכת עד הסלון להחליף ערוץ? אני יודע שאם אני יעשה את זה התמונה בטלוויזיה בסלון ובמחשב שלי תיהיה אותו אחת. (הממיר של YES יהיה מחובר לטלוויזיה בעזרת החיבור אנטנה RF משהו כזה ו למחשב בעזת הCOMPOSITE) תודה רבה מקווה שתוכלו לעזור..
-
- 6 תגובות
- 858 צפיות
-
-
רציתי לשאול אם יש אפשרות בכרטיס טלוויזיה lifeview fly video'98 להקליט את מה שרואים ואם כן אז איך עושים את זה בגלל שניסיתי ולא הצלחתי
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אני חושב לקנות כרטיס טלויזה אבל אין לי מושג בתחום הזה. בעיקרון הכי חשוב לי זה שאני יוכל לראות טלויזה במסך המחשב... לא כל כך חשובה לי הקלטה של תוכניות. חשוב לי שיהיה שלט לטלויזיה ואולי גם שהתחנות ישמרו בזיכרון כי אין לי כח כל פעם מחדש לכוון תחנות בשביל לראות ערוץ מסויים. אז יש את הכרטיס הזה: http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2946717&refid=6 הוא גם מאפשר הקלטה למחשב, אבל אני לא כל כך מבין בזה. בקיצור, 2 שאלות: 1. מומלץ? יש לו בעיות מסויימות? 2. במידה ואני רוצה להקליט למחשב : הוא יקליט באיכות טובה? זה מעמיס על המעבד בזמן הקלטה? ( יש לי AMD 3200)
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח עם 2 חריצי PCI-E מדגם MA790X-UD4P שתומך בCF אבל יש לי GTX260 ועוד סתם כרטיס שזרוק אצלי בצד 9500GT DDR3 האם אפשר לעשות איתם ככה שה9500GT יעבוד רק ככרטיס פיסיקס? והאם שווה בכלל לשים את ה9500GT ככרטיס כזה?
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך רדיון X300 ואני רוצה לדעת עם הפיפא 2008 איזה משחקים ירוצו עם הכרטיס מסך הזה? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 627 צפיות
-
-
קניתי GeForce 6800 gt 256 רציתי לדעת אם יש זמן משוער כמה הכרטיס הזה יחזיק עם מעבד ATLON 64 ולוח אם של EPOX
-
- 7 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום די ממזמן קניתי כרטיס מסך geforce 6200 וכשהתקנתי אותו אז או לא מעלה לי סרטים אני מפעיל את הסרט ואז המחשב ניתקע והעכבר לא זז וזה קורה רק בתוכנות כמו וינדוס מדיה פלייר דיוקס ורק בגוגל זה נותן לי לראות סרטונים אז מה אני יכול לעשות אולי צריך codec או משהו שבעזרתו אני יוכל להפעיל סרטים בקשה תעזרו לי זה נורא חשוב תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה המחיר היום של ג'יפורס 8800GTS 640MB? העם כדאי לי למכור אותו ב- 3500 שקל?
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
יש לי עכשיו כרטיס מסך GF7950GX2 של evga אני רוצה ליקנות 8800GT 256MB מה אתם אומרים שווה..? והאם יש הבדל בין הכרטיסים..? ואני רוצה לקבל כמה סיקרות על הכרטיס מסך 8800GT 256MB
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
חבר'ה שווה להחליף את הכרטיס מסך שלי 8800GT בעד HD4850 חדש (מזמין לי מהחנות) ואני מביא לו עוד 300שקל שווה ?
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
העם הכרטיס מסך 1900xpro הוא כרטיס מסך חזק? העם הוא יפעיל לי את קרבון ואת crysis על ההגדרות הכי גבוהות?
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
קיצר קניתי את ה-X800 PRO עכשיו יש לי לוח אם די חלש באיזה 400 שקל.. ומעבד 2600 XP אני יודע שהם לא יתנו את המסימום של הכרטיס אבל חפיף.. קיצר השאלה שלי היא איזה ספק אני צריך שיהיה לי כדיי שיחזיק לי טוב את הכל חלק.. שמעתי שה-X800 לא צורך משהו כמות גדולהשל חשמל ושיש לו חיבור נפרד למקור חשמל אבל אני לא בטוח ואני לא אומר כלום רק שמעתי ככה..
-
- 6 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום ברשותי כרטיס מסך Leadtek winfast A310 256mb td לכרטיס יש אפשרות של tv-out היציאה עובדת אך קיימת בעיה אי אפשר לראות סרטים בתצוגת הטלויזיה, במקום הסרט יש מסך שחור (בקבצי avi, mpg ובכל קבצי הוידאו) אחת ממטרות הכרטיס הן לראות סרטים במסך גדול יותר בעזרת יציאת הtv-out ואני מצליח לצפות בסרטים בטלויזיה רכיבי המערכת שלי: p4 2.4 ddr300 512mb gigabyte ga-8pe667 mother board התקנתי דרייבירים שקיבלתי עם הכרטיס מסך וניסיתי גם להוריד את הדרייברים של NVIDIA עבור nView תודה רבה מראש על העזרה גיל
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת האם יש Sapphire Radeon X800GTO 256MB את הדגם הזה ל agp*8 והבנתי שיש בו 12 צינורות עיבוד לעומת ה 6600gt ששם יש 8 מהם ההבדלים בינהם? ואיפה אפשר לרכוש אותו לאי גי פי במחיר הכי זול אםפ בכלל ? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב 7600gt של leadtek או 7600gt של gainward ????
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם הכרטיס הזה שווה משהו.. MSI NX6800-TD128 GeForce 6800 128MB DDR TV-Out/DVI - Retail יש פשוט כל כך הרבה סוגים שלו... חברות שמיצרות אותו (ultra\GT) רציתי לדעת איך הוא אם הוא שווה קניה. ושאלה אחרת, רציתי לדעת איך הוא מול ati 9800xt. אם הוא יותר טוב, פחות טוב..(מצטער אם אני שואל שאלות מצחיקות)
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
העם הכרטיס מסך x radeon 1950 pro יריץ את crysis ואת קרבון על הדברים הכי כבדים?
-
- 7 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום אז ככה הציעו לי כרטיס מסך RADEON 9600 PRO 128 במחיר 350 שח שנתיים אצל הבן אדם האם שווה לי לקנות אותו? עצות בבקשה איך הכרטיס הזה טוב?? Club3D ATI Radeon 9600PRO 128MB 128BIT הציון שלו ב 3D MARK זה: 1800 האם זה בסדר וזה בבדיקה של 3DMARK 2005
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום רב רציתי לדעת איזה כרטיס מסך טוב אני יכול לקנות בתקציב של עד 700 שח יש לי מחשב 17. md atholn MB GIGABYTE 768 DDR איזה כרטיס מסך יעבוד במערכת זו הכי טוב ובתקציב של עד 700 שח?? המלצות בבקשה
-
- 13 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם ga8i865gme-775-rh ורציתי לדעת איזה כרטיסי מסך תומכים בו, אני צריך מפרטים של כרטיסי מסך שהם סוסים אבל לא הכי יקרים שיתמכו בו יש יותר טובים לדעתכם מ 512mb gforce 7950? תודה מראש אני מקווה שזה מתאים לפורום.. :
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הכרטיס מסך 8800gts 512 מגה ב227 דולר האם זה שווה המחיר או לא? שנית זה יפעיל לי משחקים כבדים כמו קרייסס על הרזולוציה הכי גבוהה?
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום, אני הולך לקהות כרטיס ב1000 ש"ח (9600PRO) ויש לי שאלה: אני קונה את הכרטיס מהאתר של "נועה" (יש לינק לאתר למעלה באתר) ואני רוצה לדעת אם הוא פרו או לא (אני ממש לא רוצה ליט). אז ככה הנה שני כרטיסים הכי זולים שראיתי של 9600 (לא של פאוורכולור) והם: 1. http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=813&catcode=78 2.http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=263&catcode=78 עכשיו - מי מהם יותר טוב? לפי מה שראיתי אחד ליט ואחד C3 (אין לי מושג מה זה C3). מי עדיף? והאם שנייהם פרו או רק אחד (תכתבו לי בבקשה למשל: 1. פרו, 2. לא פרו). תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 834 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני יכול לבדוק עם כרטיס מסך לא מזויף? תודה.
-
- 4 תגובות
- 561 צפיות
-


