כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
ראיתי שבקיי אס פי לא קיים ה6800gs אלא ה6800xt רציתי לדעת מה ההבדל בינהם? ועוד דבר קטן האם 6800gs נכון לשנה וחצי הקרובה יהיה מסוגל להריץ משחקים על רמה גראפית גבוהה? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
האם מה שרשום בwww.hwzone.co.il הכתבה השניה כרגע בראשיות נכונה? שבמקום 1000MHZ עשו DownLock ל 900MHZ?? אם כן איזה חברה טוב במחירים פחות או יותר כמו שלה יש לכרטיס הזה
-
- 32 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום אני עתיד לקנות בשבוע הבא Sapphrie ATI Radeon 6950HD 2GB DDR5 הספק כוח שיש לי הוא Antec power trio 550W חיפשתי ברשת את דרישות המערכת של הכרטיס, כתוב שנדרש ספק 500W האם הכוונה היא שזו כמות השימוש של הכרטיס בחשמל? או האם רק נדרש שיהיה ספק כזה במחשב? ועוד 2 שאלות קטנות: - האם יש טעם במצב שזהו הספק לפתוח את הכרטיס ל6970? - יש ברשותי כרטיס Sapphrie ATI Radeon 4550HD 512mb האם יש סיבה להשאיר אותו ולעשות CF? והאם הספק יאפשר זאת? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
יש לי אופציה להביא אותו ב2.5K האם מבחינת עלות תועלת הוא משתלם והאם אני צריך משו מיוחד במפרט בשבילו
-
- 3 תגובות
- 775 צפיות
-
-
אני עומד לקנות בקרוב כנראה את הDELL 2007WFP השאלה שלי היא.. האם הכרטיס שיש לי (7300GT SONIC) יכול לסחוב את הרזולוציות של המסך הזה? במה זה תלוי אם הוא יסחוב או לא? תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אז ככה ברשותי 7600Gs של חברת Asus לאפיק ה Agp 8x אמרו לי שאסוס מייצרים את הדגם שלהם אם DDR 1 האם זה נכון!?
-
- 11 תגובות
- 973 צפיות
-
-
האם יש בעיה לחבר אותו למחשב שיש לי עכשיו ? (ניתן לראות בצדד את המחשב...) האם זה יכול לגרום נזק למחשב או לכרטיס עצמו? אבא שלי בארה"ב באפריל , ובמאי אני רוצה לקנות מחשב חדש בארץ. (בשביל הM2) (אין לי רצון לשחק עם הכרטיס הזה על המחשב הנוכחי, אך ברצוני לבדוק אותו פה אם הוא פגום או לא, כי שקונים בארה"ב לא ניתן לדעת...)
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכל הפורום. אני קונה בקרוב את הכרטיס Leadtek PX7800GT 256MB 256BIT Extreme PCIE (מפלצת) והמחשב שיש ברשותי נמצא בחדר השינה ואני משאיר אותו כל הלילה בשביל הורדות. לכן מאוד חשוב שהמאוורר יהיה שקט מאוד. האם הקירור של הכרטיס הזה שקט כדי שאוכל לישון בלילה? תודה לכל העונים : )
-
- 12 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אני לא מבין כל כך ורוצה לדעת מאיזה יצרן של הכרטיס מסך 7800gtx כדאי לקנות. בנתיים אני מתלבט בין gigabyte ל leadtek אם מישהו יכול להגיד לי איזה משני היצרנים האלה יותר טוב או שאין הבדל... ואם יש יצרן אחר לכרטיס שיותר טוב ציינו אותו בבקשה... אני צריך עזרה מהר... כבר קיניתי את המשחב רק נשאר לי לבחור את היצרן של הכרטיס מסך... אה ואם אפשר זה לא דחוף אבל תגידו לי מה אתם חושבים על המפרט של המחשב Motherboard: Gigabyte GA-K8NXP-SLI Nvidia Nforce 4-SLI S939 CPU: AMD Athlon64 S939 3500+ Venice Core CPU Fan : zalman 7700 CU Ram: 1024MB CROSAIR DDR 400mhz (2x512MB) HDD: Western Digital 160GB 7200RPM 8MB Buffer SATA II Graphic Card: Geforce 7800GTx Pci-Express 256MB DDR…
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
של איזו חברה הכי כדאי לקנות? (מותר להמליץ על הכל חוץ מgigabyte - יש לי איתם ניסיון רע מאוד) תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
יש לי את הכטיס הזה {7900GT} זה אחלה כרטיס הכל עובד סבבה אבל בחלק מהמשחקים הHDR לא עובד עם AA שזה דבר ידוע בטח לכולם אז רציתי לדעת אם יצא איזה תיקון כלשהו הוא שיש איזה קומבינה להפעיל את שניהם ביחד?
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות את ה8600gt ואני לא יודע של איזה חברה כדאי אם זה משנה בכלל ואין לי כסף ל 8800 .. אז איזה חברה כדאי?
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
העם שווה לקנות את הכרטיס מסך הזה? אני משחק במשחקים כמו Counter Strike Source נייד פור ספייד לא כ"כ משקחים חזקים העם שווה לקנות אותו? עם לא תנו לי כרטיס מסך עד 700 800 שקל גג תודה רבה אדיר
-
- 5 תגובות
- 619 צפיות
-
-
דבר ראשון אני הולך לקנות אותו עם המפרט הבא השאלה שלי עם שווה לקנות את הoc האם זה שווה את המחיר או לא? מעבד: box Core 2 Duo E6750, 1333Mhz, s775, 4MB לוח אם: P35-DS3L s775 C2Q 1333Mhz, Intel P35, DDRII 1066, PCI-E זכרון פנימי: Transcend CL 5 DDR II 800Mhz 1GB x2 כרטיס מסך:GIGABYTE NVIDIA GEFORCE 8800 GT 512MB PCIe דיסק קשיח: WD 250GB SATA II 16MB WD2500AAKS צורב: Samsung SH-S203B DVD±R x20 Black Sata מארז: Raidmax SAGITTA No Psu ספק: Enermax Liberty 500W רמקולים: Micro Lab 2+1 מקלדת :Multimedia Logitech Keyboard + Mouse optical מסך: Proview 22'' LCD EP-2230W (5ms) 1:3000+dvi+sp
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
רציתי לדעת מתי ה-8800GT 256MB יגיע לארץ ויהיה ניתן לרכוש אותו?, וכמה הוא יעלה בארץ לדעתכם?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני קונה עוד מעט 2007WFP. עכשיו 8800GTS 320 MB יספיק לרזולוציה הזאת עם הכל הפילטירים או שעדיף כבר לשים עוד 500 ש"ח על ה640 ולהיות עם ראש שקט?
-
- 4 תגובות
- 665 צפיות
-
-
הבנתי שמדובר בכרטיס מסך גדול מאוד. איך אני יכול לדעת אם הוא נכנס לי במארז או לא? והאם הקטע שהוא תופס 2 סלוטים בלוח אם בעייתי? באיזו קונפיגורציה לא יהיה לו מקום בלוח אם/מארז? תודה
-
- 4 תגובות
- 567 צפיות
-
-
חבר שלי היום קנה את הכרטיס הזה מאייבורי 9600GT DDR2 של GAINWARD עם 1GB ב420 שקל הוא שואל אותי מה ההבדל ביןDDR2 לDD3 ואני לא יודע מה לענות לו כי אני באמת לא מבין בזה.. אז אני שואל אותכם האם יש הבדל ? תודה לעונים
-
- 8 תגובות
- 715 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 9600XT 128 מגה. הרצתי עליו 3DMARK 2001SE,וקיבלתי תוצאה של: 10797. האם זה תקין? צירפתי תמונה ולוג. עריכה: זה בלי אוברקלוק ,זה במהירות סטוק של הכרטיס. לא כמו שרשום בחתימה שלי. עוד תוספת קטנה: קיבלתי 1360 ב3DMARK 05 זה סביר? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 10 תגובות
- 772 צפיות
-
-
בכל חנות שביררתי ה9800 NP הוא בא רק OEM ואין אותו ריטייל יש מישהו שראה אותו באיזה חנות שמוכרים אותו בריטייל?
-
- 37 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
האם אתם חושבים שיש מצב שEnemax Liberty 400W יסכוב את הכרטיס הזה? או שזה ממש נשמע כמו בדיחה ?
-
- 12 תגובות
- 957 צפיות
-
-
לא מזמן גיליתי שלוח האם שלי תומך רק ב AGP X4, והכרטיס מסך שלי לאומתו תומך ב AGP X8. אם אני משדרג ללוח תומך X8 בכמה ישתפרו ביצועי כרטיס המסך? (בתטח לא פי שניים, נכון?)
-
- 8 תגובות
- 661 צפיות
-
-
יש לי במחשב FX5200 AGP X8 עכשיו רציתי להכניס כרטיס מסך אחר אמנם יותר חלש נכון אבל זה לא משנה כרגע איזשהו 3DFX משהו כזה לא משנה בכל מקרה הכרטיס עצמו לא ברור... עכשיו אני יסביר... בכרטיס שלי שנמצא במחשב ה FX יש לו שתי חריצים עליו ב3DFX יש חריץ אחד...אבל שאני מנסה להכניס אותו למחשב נדלקת מנורה אדומה(מודיעה שמשהו לא בסדר) ואי אפשר להפעיל את המחשב כמובן הבנתי שמשהו עם הכרטיס מסך לא טוב עכשיו השאלה אם זה נכנס וזה לא עובד והכרטיס עצמו AGP למה זה לא עובד? האם בין ה4X ל 8X יש הבדלים בתושבות? (שלא תחשבו שזהו כרטיס מסך PCI רגיל מכיוון שהחריץ שלו בדיוק הפוך מזה של הPCI הוא נכנס ללוח אבל לא עובד...) למישהו יש פיתרון או הסבר?
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
מהם בעצם? אני יודע שאומרים שאין הבדל משמעותי בין x4 ל-x8 אבל מה זה בדיוק הבדל לא מ-ש-מ-ע-ו-ת-י?
-
- 2 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שמעו יש לי בעיה, יש לי לוח אם של אינטל 845g pro קיצר חרא לוח אם, הבעיה הנוספת היא שגם הכרטיס מסך הוא און בורד ובכלל הלוח אם בהסברים שלו טוען שהוא תומך ב- AGP X4, מה יקרה אם אני אתקין כרטיס מסך שתומך בכפול 8? הוא יתאים ? או שבכלל הוא לא יכנס לחריץ של הכרטסי מסך? בתכלס אם לא, איזה כרטיס מסך הכי מומלץ לי לקנות שיתמוך בלוח האם שלי? תודה...
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-


