עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by sirsnir,

    אני אמור לקבל X1800GT אני ממש לא עקבתי אחרי ההתפתחות של ATI בשנים האחרונות...לאיזה NVIDIA הוא מקביל? מי המתחרה שלו? אגב,כמה אמור לעלות כזה דבר?

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  2. Started by Slash4,

    יש לי לוח אם דגם DG31PR והכרטיס מסך : Intel® G33/G31 Express Chipest Family והמשחקים שלי לא עובדים עליו משום מה . למה זה קורה? והאם אני צריך לקנות כרטיס מסך חדש? מעבד כפול ליבה Core 2 Due E7300 2.66Ghz מסך 19 אינץ

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות
  3. Started by sababchik,

    האם הגיוני שהכרטיס מסך הזה כל כך זול? 820 ש"ח או שפשוט יש פה משהו מסריח בכל אופן האם שווה לקחת אותו? http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1262

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  4. Started by Lanzar,

    שלום אתם יכולים לראות את המפרט שלי בצד, הוספתי היום מתוך שיעמום עוד 4870 אחד וחיברתי אותם יחד... הלוח שלי מסובב P45 שכמו שאתם יודעים הופך ל X8 בכל PCI-E בשימוש ב CF, השאלה כמה ביצועים אני מפסיד, או כמה אני ירוויח במעבר ללוח מבוסס ערכת שבבים אחרת... תודה

    • 11 תגובות
    • 965 צפיות
  5. Started by rap 4 ever,

    יש לי מעבד Intel® Core2 CPU 6700 @ 2.66GHz לוח אם gigabyte EP43-DS3L http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2847 כרטיס מסך ATI Radeon HD 4890 http://www.gigabyte.us/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=3086 ספק ion2 600w אפשר לעשות CF ?

  6. Started by vacuuuum,

    שלום יש לי שאלה אם נגיד אני קונה X800 GTO2 רגיל, אני יכול בעתיד לחבר אותו בcrossfire אם אני אקנה לוח אם תומך וכרטיס נוסף מסדרה חדשה יותר? תודה.

    • 5 תגובות
    • 564 צפיות
  7. Started by Lanzar,

    יש ברשותי לוח P45 וHD4870, במידה ואני מעוניין להוסיף HD4850, זה אפשרי ?

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  8. Started by orentz,

    שלום ראיתי שיש לוחות אם p55 שתומכים ב crossfire אבל כש pcie אחד עובד על x16 והשני x4 ויש לוחות שעובדים אחד x16 והשני x8 רציתי לדעת מה ההבדל בינהם והאם זה משפיע על הביצועים תודה.

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  9. Started by babu,

    הלוח אם שאני קונה תומך CF עכשיו אני קונה 88GT של INNO ועוד יעשה לו OC אם אני יעשה CF אם שני כרטיסי ATI איזה כרטיסים יתנו לי אותו כוח של 88GT ואפילו יותר אבל יצא לי יותר זול יש ל ATI כזה כרטיס שיענה על הדרישות?

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  10. Started by x-dude,

    שמתי לב שבאתר פה יש קישור ל גרסת 41.03 ,למה באתר הרשמי של NVIDIA הוא לא נמצא?

    • 2 תגובות
    • 782 צפיות
  11. Started by a-gold,

    עד לפני כמה ימים הייתי עם כרטיס מסך מובנה על הלוח של אינטל השבוע קניתי סוף סוף כרטיס מסך חדש .. ורציתי לדעת ם אני צריך להתקין directX שהגיע עם הכרטיס או שאני יכול להשאיר את הdurectX של הכרטיס המובנה?

  12. Started by boomertm,

    שלום.. קניתי את הכרטיס ישר כשהוא יצא בחו"ל והאחריות הייתה מוגבלת לשנה ולא לכל היים כמו שEVGA מספקת לפני כחודשיים, כשהחלפתי הכל חוץ מהכרטיס מסך (I7 לוח אם זכרונות וספק) הוא התחיל להוציא לי שגיאה בכל משחק שאני משחק (GRAPHIC DRIVER STOPPED WORKING) הקטע הוא שכשאני מעיל את הBENCH של 3DMAX הוא עובר אותו כמו כלום בלי שום שגיאות.. אבל משחק (לא משנה איזה גם STARRAFT 2 וגם DIABLO2) הוא ישר מוציא לי את השגיאה.. בשיחה מאוווווד ארוכה עם נציגים של EVGA הגענו להסכמה שאני אשלם על המשלוח והם יחליפו לי חד פעמי את הכרטיס לאחד חדש(מתוקן) הבעיה היא שהפלסטיק שמכסה את הכרטיס עצמו קצת שבור וזה מבטל את כל העיסקה... אז אני אגש לעניין- יש מישהו שיכול למכור לי או להשכיר לי תמורת כסף את הפלסטיק …

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  13. Started by Armageddon1,

    אצלי בביוס אין את האפשרות הזאת אבל בכרטיס מסך בהגדרות הדריבא יש את זה radeon 9800 אז מה זה אומר שאם אין בביוס אז זה לא משנה בוינדוס בדריבר ...?

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  14. Started by liortaib,

    תגידו איך אני בודק את ה fps שלי במשחק מסויים כמו cod 4 crysis בודקים בתוך המישחק או שצריך להפעיל את המישחק עם תוכנה או משהוא?

    • 1 תגובה
    • 604 צפיות
  15. Started by ERANSAL,

    אני עושה ערבי קריוקי ועד עכשיו השתמשתי במחשב הישן בווינדוס XP והיה לי שם אפשרות ל Full Screen Video דרך ההגדרות של כרטיס המסך. קניתי מחשב חדש עם ויינדוס 7 ודרייבר מעודכן כנראה של הכרטיס מסך ואין לי פה אפשרות ל Full Screen Video, יש לי כרגע GEFORCE GT 520 MX

    • 6 תגובות
    • 688 צפיות
  16. Started by asichen,

    האם הכרטיס הזה : MSI FX 5900 VTD 128 VIVO DVI טוב? והאם הוא שווה 1490 ש"ח?

    • 6 תגובות
    • 644 צפיות
  17. Started by asichen,

    יש לי כרטיס geforce 4 mx400 128 mb ושאני ניכנס למשחק ואפילו מכוון את הרזולוציה למה שיש לי שטפאית אני רואה תמיד למעלה פס שחור וכול המשחק מופיע בערך ס"מ למעטה יותר.... מה לעשות.... (אל תאמרו לי להחליף כרטיס מסך ....בקשה..... )

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by shabo,

    האם לכרטיס יש Shader/Pixel Shader 2.0? support

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  19. Started by מאיה גרינברג,

    לקחתי כרטיס מסך פשוט כדי לא לעבוד עם ההלחמה שעל הלוח באופן זמני עד שאני אקנה משהו חזק יותר . שאלה ? 8400GS הוא ברמה של X3100 ? או X4500 ? למשחקים אין מצב ? CALL OF DUTY

    • 11 תגובות
    • 900 צפיות
  20. Started by oza87,

    אהלן! ברשותי 7870XT וכשאני משחק ב (מולטיפלייר )bf3 שמתי לב דרך תוכנת Gpuz שהgpu load נע בין 40-60 במפות כבדות של aftermath עם 48 שחקנים האם זה תקין? או שיש לי וואחד bottleneck ? , יש ירידות fps השאלה אם זה בגלל זה..תודה רבה! ד"א המעבד הוא e8400 שרץ על 3.4ghz

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  21. Started by adirnasri,

    יש כרטיסים נגיד כמו 7600GT ויש גם 7600GS מה הבדל בין הכרטיסים אלה? אני צריך לדעת תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  22. Started by liortaib,

    חבר שלי קנה את הכרטיסים האלה....והוא אמר לי שיש לו שני חיבורי dvi ושני חיבורי vga(אחד בכל כרטיס) הוא שאל אם זה משנה לאן הוא מחבר את המסך.....אם זה יתן לו את הביצועים של cf 4850 והוא שאל אם הוא מחבר שני מסכים אז הוא מקבל בכל מסך את הביצועים של cf 4850

    • 6 תגובות
    • 664 צפיות
  23. Started by manenbu,

    שלום אני שוקל לקנות את HD3450 של Sapphire, בעיקר בגלל זה שיש לו קירור פאסיבי - ז"א ללא מאורר וללא רעש. הבעיה איתו שהוא חלש למדי, אז חשבתי לקנות 2 כאלה ולחבר אותם בקרוספייר. הכרטיס עצמו די זול, 300 שקל אז 2 כאלה יהיו סבבה. השאלה אם זה לא מפגר מדי לעשות דבר כזה? ואולי יש כרטיס פאסיבי אחר שיתן תוצאה יותר טוב (באותו טווח מחירים?). ונניח ואני כן עושה את ה CF, ספק של 520 קורסייר יספיק לזה? אני הולך לעשות אוברקלוק למעבד, ויש 3 הרדיסקים.

    • 10 תגובות
    • 684 צפיות
  24. Started by danielhasan,

    שלום, רציתי לדעת אם יש הבדל בין Asus ל- Gigabyte האם מישהי מספקת תוכנות עזר יותר טוב עם בכרטיס האם יש משו שכדאי ביגללו ליבחור באחד מהם . אני צריך תשובה בהקדם האפשרי . תודה

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  25. Started by reactor,

    אני חושב שאמור להיות כאן תדבר הזה שמודד טמפרטורה אבל משום מה אין אותו אולי יש לכם מושג למה?? או איך לעשות שיהיה אותן??

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות

דיונים חדשים בפורומים