עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אני קונה מהחנות פנדה ולכן אני מבקש שלא תתנו לי לינקים לחנויות אחרות... http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=&products_id=24995 האם יש אופציה יותר טובה במחיר הזה? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  2. יש לי מסך מאג 19 אינ'ץ CRT... (דגם ספציפי xj810) עכשיו תמיד שאני בא לחבר שלי אצלו בכל המסכים שהיו לו הוא תמיד שם 100 אחוז על הכל... בשבילי זה ממש ממש בהיר.. אבל רציתי בכל זאת לשאול מה הכיוון העדיף של המסך? זה בראות עיניי? או שיש כיוונון רצוי? תודה לעוזרים ואם פתחו בעבר שאלה כזו אז סליחה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. למה הוא כול כך יקר אם כולם אומרים שהוא לא מריץ אפילו סופר מריו,ואיך זה שנגיד 4850HD יותר טוב ממנו?

  4. שלום אני מעוניין לקנות את הכרטיס הזה של ASUS. יש לי כמה בעיות שאני משער (כי אני חדש כאן) שאתם תוכלו לפתור: 1) מהו הדגם של הכרטיס? לא הצלחתי לברר. 2) האם איכות התמונה היא באמת ברזולוציה של 700 ומשהו על 700 ומשהו כמו שאמרו באתר של ASUS? 3) הכניסות שקיימות הן טלויזיה, רדיו והעגולה עם החור באמצע (שכחתי את שמה)? 4) האם קיימת בכרטיס יציאה מהסוג של זו ששכחתי את שמה? ??? 5) למי שיש את הכרטיס ולמי שאין, האם הוא טוב? האם הוא עדיף על ה-AIW של ATi? 6) כלול שלט לכרטיס? (מתחבר ב-USB?) אני יודע שאלו הרבה שאלות, פשוט לא מצאתי עליו ביקורות באינטרנט ואף אחד לא עוזר לי בפורום של GAMER.... הנה תמונה של הכרטיס שתבינו על איזה אני מדבר: תודה רבה מראש, ME

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  5. Started by m.l,

    איך הכרטיס מסך הזה? נחוץ רק לסרטים ותצוגת תמונות. "כרטיס גרפי ATI Radeon X9250 128MB Club 3d".......הוא עולה בערך 200 שקל..האם כדאי? ואם לא אז תנו הצעה בבקשה של כרטיס בסביבות המחיר הזה....נחוץ אבל רק לסרטים ולתמונות...והוא אמור להיתחבר לפנטיום 3.

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  6. Started by oror1,

    מה ההגדרות שצריך לשים בכרטיס מסך כדי שיהיה פלט של וידאו בטלויזיה? nvidia geforce 9600 GT והאם יש טלויזיות שלא יכולות לקבל פלט ממקור אחר?

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  7. Started by fish,

    העם הכרטיס מסך ג'יפורס 8800GTX 768MB צורך 500W? או שהג'יפורס 8800GTS 640MB צורך 500W? והעם ג'יפורס 8800GTX 768MB עולה 3700 שקל?

    • 10 תגובות
    • 743 צפיות
  8. Started by gt6,

    תגידו מה הדרייבר הכי חדש לכרטיס מסך geforce 8800gts 640MB?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  9. Started by Gona,

    היי, לפי הבנתי מסכי 120Hz או תלת מימד דורשים חיבור מסוג Dual Link DVI. השאלה היא האם כרטיס מסך מסוג Gigabyte GTX 560 TI Ultra Durable תומך במסך כזה (120hz/תלת מימד) וב-Dual Link DVI. הכוונה היא לכרטיס מסך כזה אם אני לא טועה: http://www.tms.co.il/product/10579 תודה.

    • 12 תגובות
    • 764 צפיות
  10. Started by pop300,

    רציתי לדעת מה דעתכם על הכרטיס מסך GIGABYTE Radeon HD3870 512MB DDR3 PCI-E האם הוא חזק יותר מג'יפורס 8800GTS 640MB? האם כדי לי ללכת על הכרטיס מסך הזה: Innovision 9800GT GDDR3 512MB PCI-E ?

    • 5 תגובות
    • 568 צפיות
  11. Started by raficomp,

    אהלן, יש לי בעיה עם הכרטיס מסך, לפחות ככה אני חושב.. השארתי את המחשב דולק עם משחק, בבוקר ראיתי שהמסך נכבה ולא היה ניתן לעשות דבר כדי להדליק אותו ונאלצתי לעשות restart. מאותו יום כל פעם שאני משחק כשעה - שעה וחצי המסך נכבה ככל הנראה שהכרטיס מסך התקלקל :-\ מדובר ב8800 GTS ויש לי אותו כ3-4 שנים ורציתי לדעת אם צריך לקנות חדש תודה לעוזרים

  12. אז ככה יש לי תכרטיס מסך הזה עם הדרייברים האחרונים 8.10 ובהגדרות הטמפרטורה שלי סבבה אך רציתי לדעת מזה gpu ו memory ?? הgpu אצלי על 625mhz וה memory על 933mhz וב current values רשום לי משו שונה למשל עכשיו memory 850 וgpu 500. מה אומרים כל הדברים הללו? אשמח להסבר.. יש לי אפשרות לשנות את זה.. האם יש צורך בכך? צריך גם לשנות את מהירות המאוורר?

  13. Started by squeal,

    תראו בסוף החלטתי ללכת על ה 6800GS השאלה שלי היא , אם המפרט הנוכחי שיש לי יוציא את המירב ממנו? זה המפרט: מעבד - Intel Pentium 4 , 3.0Ghz Presscot 1MB Cahce לוח אם - Intel Corporation D915GAV זיכרון - 768MB DDR 400 [אם יש עוד משהו שצריך להוסיף , תגידו ואני אוסיף]. תודה מראש לעוזרים !

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  14. Started by moris122,

    האים הכרטיס מסך.... NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB של SPARKLE יכול להריץ את המשחק GTA IV ??? תודה.

    • 1 תגובה
    • 692 צפיות
  15. אהלן חברים, אני רוצה לקנות כרטיס AGP בתקציב של עד 600 ש"ח. ה6800 מPCNOW אז מהמלאי. איזה כרטיסים שווים עוד נשארו??

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  16. Started by MegaStorm18,

    כרטיס ה ge force 3 ti שבק חיים והטכנאי היגיע ואמר לי שהכרטיס הכי מתקדם שהוא יכול לשים לי במחשב זה 5500 fx בגלל שהוא אמר שהתושבת של המחשב שלי ישנה ואני לא מבין הלוח אם ישן? הרי יש לי AGP 8 וכל זה. amd 2600 xp 512 ram וכל זה עכשיו השאלה שלי היא כזאת לאחר שקיבלתי את העובדה שיהיה לי בזמן הקרוב - רחוק 5500fx האם הכרטיס הזה שווה משהו , אני מתכוון איפה הוא ברשימה של הכרטיס מסך ומה המקביל שלו של ראידון יש ביקורת עליו איפה שהוא? תודה רבה

  17. אני מעוניין להתקין אותו על לוח אם Asus p5n-mx האם זה יתאים? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  18. Started by malche,

    האם הוא אמור לעבוד טוב עם ה-3ds max? באתר של אוטודסק הוא עבר את הבחינה. שנית, האם הוא טוב יותר מ- leadtec Quadro FX560?

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  19. Started by NewRig,

    שלום, האם בכ-2,500 ש"ח יש כרטיס אחר שעדיף עליו (בחו"ל או בארץ) כרגע או במהלך ה-3 שבועות הקרובים ? תודה

    • 6 תגובות
    • 627 צפיות
  20. Started by pp12,

    העם הכרטיס מסך ג'יפורס 7600 GT הוא חזק מאוד העם הוא יריץ את ניד פור ספיד קרבון על ההגדרות הכי גבוהות? והעם את crysis הוא גם יריץ על ההגדרות הכי גבוהות?

    • 7 תגובות
    • 792 צפיות
  21. Started by KF1R,

    נכנסתי לחנות ברשת וראיתי את הכותרת הבאה: Gainward Geforce FX 5900 / Ultra1100 XT Gold Sample Video Card מה זה אומר?? Ultra 1100 XT Gold Sample? במה זה שונה מהכרטיס הזה: MSI Geforce FX 5900XTV 128MB DDR VIVO DVI Retail ? ואיזה מהם עדיף?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by NIRHA,

    אני יכול בביוס לכוון כמה וולט אני רוצה שיעברו לכרטיס מסך.........איך אני יודע כמה וולט צריך ?! 7300gs תודה

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  23. אהלן חבר'ה.. הדילמות לקניית המחשב עדיין בעיצומן.. כמעט הכל סגור אבל אני צריך שאלה אחרונה בנוגע לכרטיס המסך.. ה- Asus nvidia GeForce 8600GT silent 256mb pcie תומך ב- DX10? אם לא או אם יש לכם המלצה אחרת לכרטיס מסך בסדר גודל של עד 1000 ש"ח, תרשמו את הדגם בבקשה.. בתודה מראש, borissurets

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by omerz90,

    שלום, אני מעוניין לקנות את המסך Samsung P2370, גודל המסך 23 אינץ' ואני לא בטוח שהמסך יתאים לכרטיס מסך שלי כי הכרטיס מסך שלי מאוד חלש, הדגם הוא ATI Radeon X550, מה שאני הולך לראות במסך זה רק סרטים(ביניהם סרטי FHD), טלוויזיה ואינטרנט, מידי פעם אני ישחק CS וGTA SA, בקיצור אני רוצה שתגידו לי האם המסך ינצל את כל הביצועים שלו והאם אני יוכל לראות סרטי FHD על רזולוציה של 1920X1080, תודה לעוזרים ויום/לילה טוב.

    • 7 תגובות
    • 657 צפיות
  25. Started by boom!,

    אני עומד לקבל 6800GT אבל יש לי שאלה לפני בחירת החברה, יש הבדל גדול בכרטיס בין החברות שמייצרות אותו (לדוגמא בין גיגהבייט ללידטק)? או שכל מה שמקבלים הוא אותו דבר ואפשר להגיע לאותו אוברקלוק בכל החברות(עם קירור סטוק)?

    • 6 תגובות
    • 946 צפיות

דיונים חדשים בפורומים