עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ^oz,

    אהלן לכולם אני מחפש בנרות כבר שבועיים ראדון 8500 (בייחוד גם אחרי הסקירה באתר) כדי לפחות לקבל מינימום מהמכונה החזקה שלי :'( אבל משום מה בכל המקומות שהייתי גם ברשת וגם בחנויות המחשב המחירים לראדון הם מטורפים! 1500 ש"ח ל 8500 בזמןם שהTI 200 של חברות אחרות עןלה 990 ש"ח!!!(אפילו מצאתי טיטניום 200 128 MG של CHAINTECH ב-820 ש"ח) בקיצור פער המחירים הוא גדול הרבה יותר ממה ששיערתי ומגיע כמעט לחצי - מצחיק שאני קורא ת'רדים של חברה פה שאומרים שהם מצאו כרטיסי ATI RADEON בהבדלים של 1000 (!?) ש"ח ויוצר מה GEFORCE ספרו לי על מקום כזה ואני רץ אליו מחר יחף. עפ"י הסקירה שהייתה כאן הראדון 8500 עדיף על כל GF3 בכל מובן הן מבחינת הביצועים והן מבחינת איכויות התמונה אבל כאמור הפער הוא יותר מחצי ב…

    • 12 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. Started by davidcohen,

    איזה כרטיס מסך יותר טוב? 1.GeForce 7300 GS 2.GeForce 7600 GT תודה

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  3. Started by yoni1234,

    שלום אני הולך לקנות כרטיס מסך חדש ואני לא יודע מה כדי לי לבחור שיעבוד הכי טוב שאפשר במשחקים. האופציות הם : 1.readon 9600XT 256 MB או 2.Geforce 6600 256 MB ( הרגיל) מה אתם הייתם לוקחים ואשמח גם להסבר. תודה

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  4. Started by zerocool15,

    האם אני יכול לחבר ישירות מהקיר לכרטיס כדי לצפות טי וי או שאני צרי ךלחבר ממיר? בארץ יש לנו Pal או Ntsc? אני יודע שאירופה זה פאל, ואיך האיכות של הכרטיסים?

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  5. שלום לכולם . בכוונתי לרכוש מחשב חדש שישמש בעיקר לישומים של עיבוד תמונה,המרת וידאו וכו'.יתכן גם שימוש זניח למשחקים,בעיקר משחקי רשת. אני לא סגור עדיין על התצורה הסופית של החומרה(אתייעץ בנפרד בפורומים המתאימים)אך בעיקרון יהיה מעבד כפול ליבה של אינטל וזכרון של 2 ג'יגה לפחות. אמנם עיינתי במפרטים המומלצים באתר וברשימה המעודכנת של דצמבר,אך בה מכוונים בעיקר לגיימרים,שזה כאמור לא אני. איני יודע אם בטווח המחיר שציינתי יש תמיכה בתלת מימד,אך אין זה קריטי במיוחד. אשמח להסתייע בנסיונכם ומודה מראש לכל העונים. ..אהה..ושנה טובה למי שזה מדבר אליו...

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  6. Started by roadrunner,

    האם DURON 1000 יכול לנצל את הTI4400 או שחבל על הכסף ועדיף ללכת על TI4200 ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  7. אם קיימים בכלל הבדלים ידועים מראש, איזה חברה הכי טובה מבחינת שקט וקירור ובלליות אם יש הבדלים? תודה

  8. Started by ory,

    יש לי בבית 2 כרטסי מסך ישנים ואני רוצה להרכיב את "יותר" על המחשב ה"חזק" יותר הבעיה ש אני ממש לא מבין בחומרה ישנה אז אולי מישהו יכול לעזור 1.CIRRUS LOGIC 5446 PCI 2.ATI RAGE2 C PCI אני חושב ש ה ATI אבל זה רק בגלל ששמעתי את השם שלו יותר פעמים אז אם מישהו אם דעה יותר מגובשת או מנסיון יכול להגיד לי איזה כרטיס עדיף ובמה אני ישמח יום טוב לכם ותודה.

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by Jook,

    קודם כל רציתי לדעת האם למישהו יש את תאריך היציאה שלו? מה ששמעתי זה אוגוסט (נכון? או לא נכון?) האם יהיה כרטיס עם השבב החדש שיעמוד במחיר של 200$? שווה לחכות לכרטיס? או שכדאי לקנות GeForce 4 Ti 4200? האם תהיה לכרטיסים מבוססי GEFORCE4 ירידה משמעותית המחיר? מבחינת דריוורים ותמיכה איפה יעמוד הכרטיס החדש של ATi?

    • 34 תגובות
    • 3.7k צפיות
  10. Started by infernal goat,

    קורה לי משהו מוזר במחשב, בחלק מהמשחקים המסך נכבה אחרי שאני משחק כמה זמן. למשל כששחקתי בneverwinter nights הוא כן נכבה, באנריל 2004 לא הייתה שום בעיה. אחרי שהוא נכבה ואני עושה ריסט הוא מראה שהטמפ' היא 56 מעלות, בזמן ששיחקתי אנריל הטמפ' היתה 59, מה יכולה להיות הבעיה? (יש לי רדאון 9800 פרו ומסך מאג xj500t)

  11. Started by Sh1,

    HIS 6870 IceQ X 1GB GDDR5 - vs HIS 6870 Fan 1GB GDDR5 איזה גירסה עדיף לקנות? :s05: שניהם אותו מחיר בrsm

    • 1 תגובה
    • 980 צפיות
  12. Started by Aqualung,

    זה בשביל מחשב ישן יותר... אין דרייברים מתאימים מכיוון שהחברה נמכרה ונסגרה. הדרייברים שמגיעים עם וינדוז אקספי לא תומכים ב OpenGL. המון ארטיפקטים במשחקים (חצי מסך צהוב וכו'). יש למישהו מושג איפה אפשר להשיג דרייברים של צד שלישי לכרטיס הזה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. נראה שכרטיס הזה סתם חרא אני יקנה עוד שנה כרטיס חדש אמרו שאפשר לעשות לאוברקולינג למישהו יש מושג על השג של הכרטיס הזה.משיהו יכול לשלוח מבחני ביצועים שלו

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. ממ אז ככה נשרף הכרטיס מסך :\ אני רוצה תחליף זול יחסית וראיתי שיש את הכרטיס של Leadtek עם תמיכה של 256MB למרות ה128 ביט. מצאתי אותו ב640, ובחיבור AGP מה שמתאים לי למחשב.. מה אתם אומרים ? הוא יעשה ת'עבודה שלו ? לא רוצה להריץ על המחשב משחקים בגרפיקה מטורפת.. בעיקר לפרו אבולושיין :] תודה , איתי

    • 7 תגובות
    • 737 צפיות
  15. Started by BreezeNET,

    שלום איך ניתן לחבר 6 מסכים למחשב אחד דרך כרטיס(ים) מסך? ולא מעוניין לחבר ע"י התקן חיצוני (USB לדוגמא) נ.ב. לא ישמש למשחקים תודה

  16. אוקי בדקתי כמה אופציות וכולן נעות בסביבות ה1800 ש"ח ולכולם כמעט מפרט זהה, עכשיו מה שלרוב משתנה זה הContrast Ratio ורציתי לדעת אם ככל שהיחס יותר קטן ככה האיכות טובה יותר או ההפך? לדוגמא מה יהיה עדיף 1:350 או 1:500? בקשר למסכים רובם בעלי 16MS, רזולוציה מקסימלית של 1024X1280 , ו16.7 מיליון צבעים וגודל נקודה של 0.264. המסכים שאני מיתלבט ביניהם: Nu Tech QL711V CMV CT722 Polyview PT725A Fujitso SCENICVIEW X17-2 PHILIPS 170S5FS וזהו אני חושב או שלכם יש הצעות טובות יותר, תודה מראש.

  17. שלום רציתי לדעת אם ניתן לחבר ליציאות המסך של לוח אם (למשל GA-HA65M-UD3H-B3 ) גם מסך מחשב בחיבור DVI וגם טלביזיה ב HDMI שני המסכים באותה רזולוציה והמידע שלהם זהה תודה מראש :-*

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  18. Started by skywalker13,

    שלום. קראתי לאחרונה את המאמר באתר על הלוח אם החדש של msi ונאמר שם שיש שם 2 כניסות לכרטיס מסך. כלומר אפשר לחבר 2 כרטיסי מסך לפי מיטב הבנתי. אז לא בדיוק הנבתי... זה באמת אפשרי? ואם כן אז מה זה בדיוק נותן לי?

    • 4 תגובות
    • 794 צפיות
  19. Started by Snowtk,

    שלום אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש ויש לי 700 שקלים.(הכרטיס לגיימינג) יש לי מעבד DUAL CORE ספק כח 550W לא משנה לי אם זה NVIDIA או ATI

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  20. אז ככה שלחתי ל Nvidia אימייל לשאול אותם מתי יצא ה 6600GT ב AGP... והנה התשובה: We have stated that we will be making a AGP version of the 6600 Gt. We have not given a date. Look for it in a month or so. Thanks for the support ------------------------------ בקיצור בחודש או חודש הבא כבר נדע ...(כנראה הכרטיס יצא כבר בחודש הבא ) לא ההודעה הכי מריעישה את לפחות עכשיו אנחנו יודעים שזה יותר עוד לפני ה Q1 של 2005 דרך אגב זה לא חוקי :lol: ( הם כתבו לי באיימייל שאם המידע הזה יוצא הם יכולים לתבוע אותי ) עריכה : עכשיו שלחתי עוד מייל לבדוק עם זה יצא לחנויות בעוד חודש או שהם רק יחריזו עליו בעוד חודש. נראה גם את זה אתם תקבלו עריכה 2 : אז ככה עכשיו הגיע ההודעה השניה ממנו הוא א…

    • 39 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. Started by MINIME,

    אשמח לקבל תשובה מפורטת גם לא מפורטת תתקבל. תודה מראש MINIME.

    • 0 תגובות
    • 956 צפיות
  22. Started by Harel007,

    שלום לכולם - רציתי לדעת מבין שניי עלה איזה כרטיס יותר חזק - ועדיף ATI SAPPHIRE PCI-E X800GTO 256MB DVI TV 256Bit או ATI SAPPHIRE PCI-E X1600 PRO 256MB GDDR2+DVI ...... תודה לעונים (:

    • 9 תגובות
    • 637 צפיות
  23. Started by BS07,

    יש לי VISTA וכרטיס טלוויזיה ורציתי להפוך את הMEDIA CENTER לעברית(עכשיו הוא באנגלית) אבל לשנות את השפה רק בMC לא בWINDOWS VISTA עצמו(אותו רציתי להשאיר באנגלית) יש דרך לעשות את זה? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 907 צפיות
  24. היי . הבעיה במיוחד במשחקי אסטרטגיה כאשר מזזים את התמונה לצדדים , התמונה לא עוברת חלק אלה בריצודים. הבעיה היא גם במשחקים ישנים יותר אז אני מניח שזאת בעיה נקודתית בכרטיס. אני עובד עם ווינדוס SP1 ויסטה CPU 9300Q, זכרון4G מסך 19LCD הבעיה לא היתה לי עם מחשב וכרטיס מסך ישנים יותר. יש בפורום משהוא שמזכיר ( מצורף קישור ) את הבעיה הזאת, עשיתי את הכל עלפי ההסברים אבל עדיין זה מרצד. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=283368.0 אשמח לתשובה תודה

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  25. בסופו של דבר הכרטיס מסך יהיה 23 בסנטימטר רק גירסת הOEM תהיה 34 סנטימטר http://www.nordichardware.com/news,5546.html

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות

דיונים חדשים בפורומים