עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by avielsvis,

    אני קניתי ממחקר מחשבים בחדרה geforce 9600 gt. gv-nx96t512hp ב-750 שקל וראיתי במקומות אחרים כמו אייבורי ב580 שח יכול ליהות שיש הבדל וגם הכרטיס מסך הזה מריץ טוב crycis נכון?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by 1_Nike_1,

    לפי מה שמצאתי, בתקציב של עד 400שקלים, זהו הכרטיס השולט- ומתוך כל החברות שהיו, מצאתי שרק לאלו (ספארקל וגיינווארד) תמיכה בAGP8X מה שמאפשר רוחב פס זיכרון של 6.4GBps, מה שטוב יותר מ5.3GBps אצל הMX440 הרגיל, עם הAGP4X. בכל אופן, אני בא ושואל כאן מהם ההבדלים בין השניים ומה גורם לאחד להיות שווה יותר לקניה מהשני? אני בקרוב קונה מחשב חדש וממש אין קשר לכרטיס הזה, אני שואל בשביל ידע כללי. אני אודה מאוד למנמקים והמפרטים יותר. בתודה מראש, נייקי. *מצדיע*

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by ElectroRage,

    מה קורה תראו אני קונה מחשב חדש ואני רוצה לדעת כמה דברים אם יש הבדל בין (EVGA 570GTX(P3-1577-KR-012 לבין (Gigabyte 570GTX (GV-N570OC-13i אני רוצה לדעת אם יש הבדל גדול בביצועים ובשקט ואם ב GIGABYTE 570GTX OC ה oc פוגע בכרטיס או במשהו בכללי תודה למי שעוזר כי אני לא בטוח בנוגע לזה וגם ראיתי ש ה oc עושה לאנשים בעיות

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by WhiteLen,

    מחשב: P2.4 512MB AGP x 4 עד לאחרונה המחשב שלי עבד עם GeForce MMX440 64MB לא רע בכלל . לאחרונה החלטתי שהוא מתחיל להתישן מכיוון שכשהרצתי FarCry הייתי חייב לשים את כל הנתונים על low כדי לשחק חלק, למרות שהייתי תמיד על 1024x756. המשחק רץ ב 40fps אבל רציתי לראות את הטקסטורות ברמה גבוה יותר ולכן קניתי את ה 6600GT AGP. מה רבה היתה האכזבה לאחר שהרצתי את המשחק ה- 6600GT אמנם הריץ את המשחק על high אבל הFPS היו נמוכים מאד (28) והמסך קפץ בקרבות כבדים. רק כאשר הורדתי אותו ל-Medium וביטלתי את ה-AA הוא רץ ב-40FPS כלומר באותה מהירות שהMMX מריץ low. יכול להיות שהכרטיס כל כך איטי? לפי מה שאני רואה הוא בסך הכל רק פי 2 יותר מהיר מהכרטיס הישן? מה שהורג אותי שבביקורות הראו שהכרטיס מהיר …

    • 51 תגובות
    • 4k צפיות
  5. Started by bigwave,

    האם יש לו יציאה לטלוויזיה?

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  6. http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6858&CatCode=122 ממ אני לא מבין הרבה במחירים וכל זה אבל אתם ממליצים לקנות את הX800GTO2 באותו מחיר כדי להגיע באוברקלוק לכרטיס X850XT

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by GAI2003,

    שלום חברים, יש לי כיום כרטיס מסך 7600GT 256MB (לידקט) חבר מוכן לתת לי כרטיס מסך 8500GT 512MB (פאליט) חדש, הוא קנה אותו אבל הוא לא מתאים לו. רציתי לדעת מי יותר טוב כי הבנתי שיש חלוקה בין שני הכרטיסים. אשמח לעזרה. תודה.

    • 7 תגובות
    • 863 צפיות
  8. יש לי כרטיס מסך Nvidia Gforce 6600 GT (אגב, מה אתם אומרים עליו ? קניתי אותו לפני 8 חודש ככה..) חיברתי דרך המתאם שקיבלתי איתו ל AV בטלויזיה. אני מנסה ולא מצליח לעבוד עם הטלויזיה במצב שהייתי עובד לפני שפירמטתי את המחשב (אתמול..). אני רוצה להגיע למצב שהמסך מחשב הוא העיקרי ועל הטלויזיה מה שרואים כל הזמן זה רק את התמונה של ה WELLPAPER. אם אני רוצה שמשהו יןפיע על המסך טלויזיה אני פשוט צריך לגרור אותו אל מחוץ למסך מחשב. ככה הייתי עובד ולזה אני רוצה לחזור. האופציות שיש לי עכשיו הם CLONE, SINGLE DISPLEY ו SPAN אופקי או אנכי. יש עוד בעיה.. חלק מהסרטים שאני מפעיל, לא משנה באיזה תוכנה, אני מצליח לראות את הסרט רק במסך מחשב. על ה TV אני רואה את הכל חוץ מאיפה שאמור לרוץ הסרט, שם אני רוא…

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  9. ובכן, חיברתי את הטלוויזיה (21' JVC) לכ.מסך שלי, והצבע כרגע הוא שחור לבן. הגדרתי ב-CP ל-Israel PAL וזה עדיין שחור לבן... *מכ.מסך יוצא S-Video ונכנס ל-TV In עם בננה. איך אני מגדיר אותו להיות צבעוני? תודה!

    • 6 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. אני צריך כרטיס מסך שיריץ לי את כל המשחקים ברמה גבוהה מאוד אבל לא במחיר גבוהה אני יודע שזה לא תמיד אפשרי 1500 שקל גג תעזרו לי כמה שאפשר...

    • 6 תגובות
    • 562 צפיות
  11. אני מעוניין להפוך P4-3000 עם כרטיס כזה ל-HTPC. ללא האצת חומרה המחשב לא מסוגל לנגן סרטים ב-1080P בצורה חלקה. האם יש דרך לנצל את האצת החומרה של הכרטיס כדי לפתור את הבעיה הזו? מערכת ההפעלה היא Windows XP, והכרטיס מחובר לטלוויזיה ב-HDMI (דרך מתאם מ-DVI).

    • 6 תגובות
    • 937 צפיות
  12. Started by guyfaran,

    אני מעוניין לקנות כרטיס טיוי והציעו לי בPANDAS את הכרטיס הזה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_282_1995&products_id=15083 כן התקציב שלי לא בשמיים ככה עד 300 שקל אז אם מישהו מבין אשמח לתגובות?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  13. 7600GS Silent 256MB, TV, DVI, PCI-E הוא: Point of View Geforce 8500 GT

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by boss,

    יש לי לוח אם ASUS P8P67 DELUXE אבל PCIE 2.0 GTX 680 PCIE 3.0 אם כרטיס מסך זה התאים לוח אם שלי?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by simonsix,

    http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=39197

    • 11 תגובות
    • 913 צפיות
  16. Started by ProEvolution,

    HD 6450 1GB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E האם הוא יעבוד לי במחשב? לוח אם: ASUSTeK P5KPL-CM מעבד ספק כוח: p4-500w power supply ג'נרי http://i903.photobucket.com/albums/ac239/_The_PunisheR_/323565d0.jpg 2GB :RAM חברה אני צריך תשובה מהירה, אני כבר הרבה זמן בלי כרטיס מסך תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  17. אני רוצה לקנות מחשב חדש עם כרטיס מסך חדש... האם הכרטיס מסך הזה טוב ומתאים למשחק FLIGHT SIMULATOR? Gigacube Radeon 9200 B3 64MB DDR 64bit Retail Video Card תודה מראש לכל המגיבים

    • 12 תגובות
    • 939 צפיות
  18. חבר שלי שאל אותי, איזה כרטיס מסך הכי טוב בישבילו בתקציב 500-700 ש"ח, חיבור AGP. תודה מראש לעוזרים!!

  19. Started by shalabi,

    שלום, לפני כמה ימים התחלתי לשמוע רעש מוזר (מקוטע כזה) במארז והמחשב הרבה להתקע באופן מפתיע. היום החלטתי לפתוח ת'מארז ולנקות את האבק , אחרי סיום הנקיון הפעלתי את המחשב והשארתי את הדלת פתוחה. והתחלתי לבדוק את המאווררים,(3 למארז 2 למעבדים ו1 לכרטיס מסך ן2 לספק כח)כולם עבדו חוץ מהמאוורר של כרטיס המסך. השאלה היא, למה המאוורר הפסיק לעבוד ( הכרטיס בן 4 חודשים ) ואיך מסדרים בעייה זו? והאם כדאי להפעיל את האחריות ולשלוח את הכרטיס לחנות ממנה קניתי אותו. תודה.

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Gigabyte GA-8SQ800? ואם כן אז הגיוני שמישהו רוצה למכור אותו ב350 ש"ח?

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  21. Started by zoloboy,

    זאת שאלה למי שיש את הכרטיס הזה או למי שבאמת מבין שווה לקנות?

    • 5 תגובות
    • 937 צפיות
  22. Started by ziv13,

    שלום. ברצוני לשדרג את כרטיס המסך הנוכחי שלי GE- FORCE 3 ל REDEON- 9800 PRO או GE FORCE FX 5900 ULTRA הדילמה שלי היא בנוגע ללוח אם שלי שתומך בתקן AGP 4X בלבד והכרטיסים הנ"ל הם תומכי AGP 8X האם עלי בנוסף לקנות לוח אם חדש על מנת להינות ממשחקים עתידיים כגון HL- 2 ודום 3? אני שומע דעות מנוגדות ממספר אנשים : חלק אומרים שאני חייב לוח שתומך ב AGP 8X כדי להינות מהכרטיס החדש במשחקים הנ"ל וחלק אומר שאין סיבה בשלב זה להשקיע עוד במחשב. מה דעתכם? המחשב שלי הוא: 2000 MHZ 512 מגה בייט ראם לוח אם AGP 4 X תודה.

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  23. Started by Night,

    אני רוצה להעביר אותו למדיה סנטר ולקנות לי 9600GT או משהו... אז ה8600GT יעשה את העבודה בתור כרטיס למדיה סנטר?

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by lipa,

    איזה הכי טוב בסכום הזה ? תודה

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  25. אהלן יש לי כרטיס חמוד ATI Radeon HD 3870 X2 עם 1GB זיכרון יושב מובטל (נקנה לצורך פרוייקט בעבודה) מישהו יכול להמליץ על איזה DEMO או משחק חינמי שידגדג את היכולות שלו ? משהו לשטוף את העיניים ? תודה !

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות

דיונים חדשים בפורומים