עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by AppleJack,

    לחבר שלי יש geforce fx 5600 256mb... אני רושם בקשה זאת במקומו: היכן ניתן לשנות את רמת ה-pixelshaders ? ניסיתי מס' תוכנות tweak ולא מצאתי אפשרות זאת. chronicles of riddick הוא המשחק היחיד שראיתי שמאפשר שינוי זה בתוכו, ובמעבר ל-pixelshader נמוך יותר היה שיפור ניכר בביצועים! ואין ירידה משמעותית באיכות... גם אם יש , הביצועים עדיפים במקרה זה. מסתבר שסדרת ה-FX המחורבנת לא מתמודדת עם הפיצ'רים שלה. אני לעומת זאת, עם geforce 4 ti 4600 נהנה מביצועים *הרבה* יותר טובים והוא מתבאס... אני יודע שלכרטיס שלי יש נתונים יותר טובים בכל מקרה. אבל עדיין ראיתי שה-pixelshaders מאיט בטירוף. אשמח לתגובות שלא בדומה ל-"חפש בתוכנות tweak", אם אתם יודעים בדיוק איפה, בבקשה תודיעו לי.

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  2. שלום לכולם! אני קונה ביום ראשון כרטיס מסך חדש הכרטיס מיועד: - בעיקר לצפייה בטלויזיה (דרך כרטיס טלויזיה) - לסרטי 1080p (ברזולוציה 1920X1200) - למשחקים (לא הכי חדשים..) המפרט שלי: מעבד- AMD 5000 לוח אם- Gigabyte ma69gm-s2h זכרון- 2Gb OCZ מערכת הפעלה- ויסטה מסך- 22' 1920X1200 ספק- HEC 300W התקציב- עד 250 ש"ח הכרטיסים שעד עכשיו ראיתי (בזאפ): Geforce 8400gs 512mb ATI hd3450 512mb Geforce 9400gt 512mb ATI hd3450 1Gb ATI hd4350 512mb האם יש למישהו המלצה על כרטיס לצרכים אלו בתקציב זה.. תודה!

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by xcalibur,

    אהלן, יש לי כרגע שני 260 GTX שמחוברים ב-SLI בלוח אם שתומך ב-3 WAY. רק רציתי לראות שאני מבין נכון, האם יש לי אפשרות להוסיף כרטיס שלישי שהוא לאו דווקא 260GTX ולהפוך אותו לכרטיס ייעודי ל-PHYSICS? תודה מראש, X

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  4. Started by nim901,

    יש לו חיישן?

    • 13 תגובות
    • 838 צפיות
  5. Started by zapa,

    שלום לכולם, אני צריך צריך יעוץ ברכישת כרטיס מסך חדש. כרטיס המסך שלי HD 2600 שווק חיים ואני מחפש כרטיס מסך חדש למערכת ה Media Center. אני מתכוון להריץ עליו סרטי (FHD (1080P ו BR 3D על גבי מסך 50" ולא מתכוון לשחק עליו, כמו כן הייתי מעדיף קירור פאסיבי אך זה לא deal breaker.. חשוב לי שיריץ את התוכן הזה בצורה מהירה וחלקה (ה 2600 היה קצת איטי לפעמים) וכמובן HDMI 1.4 תקציב בסדר גודל של 500 ש"ח (אפשרות לחריגה לא גדולה) מפרט מערכת: cpu:Q6600 no OC, ram:2GB, mobo:GA-P43-ES3G, power:AX750 חשבתי על 6750 או 6670 מה אתם חושבים? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  6. Started by m_a_t,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש, ועוד לא סגרתי מה לקנות מבין 2 הכרטיסים הנ"ל. אני מתכנן לעשות אוברקלוק צנוע ברגע שאני אקנה את הכרטיס ואוברקלוק חזק יותר כאשר אני אראה כי הכרטיס אשר קניתי מתחיל לקרטע במשחקים. מה כדאי לי יותר לקנות? ההבדל במחירים הוא לא גורם, 50 שקל הבדל.

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by menashe,

    שלום לכולם, אני מעוניין לדעת יתרונות וחסרונות של הכרטסי מסך האלה, ובס"כ מי מהם יותר טוב? אני מתלבט בינהם....דרך אגב שניהם עולים לי אותו דבר, בערך 250$ מחול! ATI RADEON X1950PRO EXTREME 512MB GDDR3 / 256 bit PCI-EXPRESS DUAL DVI / VIVO / HDTV(OEM - POWERED BY ATI) מול EVGA 320-P2-N811-AR GeForce 8800GTS 320MB 320-bit GDDR3 PCI Express x16 HDCP Video Card פה יש קישורים לאתרים שהם נמצאים http://www.mwave.com/mwave/skusearch.hmx?SCriteria=AA52580 http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130082 תודה רבה לכל העונים

    • 9 תגובות
    • 577 צפיות
  8. Started by x012,

    היי אני מחפש כרטיס/י מסך שיוכל/ו להחזיק 2 מסכים 4K מדגם http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=879335 המפרט של המחשב הוא כדלהלן: CPU - Intel Core i7 5930K Motherboard - Asus X99-Deluxe RAM- Corsair Value Select DDR4 2*8G/2133 PSU- Seasonic X-1050W Cooling - Fractal Design Water Cooling Kelvin S36 Storage- [OS]-Samsung SSD 250G 850 EVO Storage- Samsung SSD 500G 850 EVO Case - NZXT Phantom 820 White CD drive- PIONEER BD-ROM X12 SATA OS - Microsoft Windows 10 Home Heb 64 BIT תודה מראש למגיבים

  9. Started by aviz,

    (המפרט בפרטים שלי) Main Test Results 3DMark Score 8686 3DMarks SM 2.0 Score 3955 Marks SM 3.0 Score 3790 Marks CPU Score 2196 Marks Detailed Test Results Graphics Tests 1 - Return to Proxycon 32.265 FPS 2 - Firefly Forest 33.652 FPS CPU Tests CPU1 - Red Valley 0.694 FPS CPU2 - Red Valley 1.111 FPS HDR Tests 1 - Canyon Flight (SM 3.0) 34.223 FPS 2 - Deep Freeze (SM 3.0) 41.581 FPS Feature Tests Fill Rate - Single Texturing N/A Fill Rate - Multi Texturing N/A Pixel Shader N/A Vertex Shader - Simple N/A Vertex Shader - Complex N/A Shader Particles (SM 3.0) N/A Perlin Noise (SM 3.0) N/A Batch Size Tests 8 Triangles N/A 32 Triangles N/A 128 Triangles N/A 512 Triangles N/A 2048…

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  10. האם זה תואם ל geforce 7300gt ?

    • 4 תגובות
    • 550 צפיות
  11. Started by flesh2,

    אבא שלי רוצה לקנות מסך LCD חדש, בגודל 17 אינץ התקציב הוא 2650 חשוב מאוד שאיכות התמונה תהיה טובה, רזולוציה לא חייבת להיות ממש גבוה (כלומר פחות מ1600*1200) ורצוי מאוד שתהיה בלי רמקולים (זה סתם מייקר את המחיר, אבל אם אין בררה אז סבבה)

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  12. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך, למשחקים חדשים או איך שקוראים לזה כבדים.... עכשיו שמתי לב שההפרש בין ?7300GS 256MB TV, DVI, PCI-E? לבין ?7600GS 256MB TV, DVI, PCI-E? הוא 300 שקל וזה הרבה כסף... עכשיו מכיוון שאני לא עשיר אני מעדיף לקנות את 7300GS עכשיו האם הכרטיס הזה טוב למשחקים? ויש הבדל בין שני הכרטיסים האלה? ~תודה מראש~

    • 12 תגובות
    • 871 צפיות
  13. Started by amits1995,

    יש לי HD5850 וממש מתחתיו יש לי 9800GT (לפיזיקס) הלוח הוא: GA-X58A-UD7 השאלה שלי היא כזו, יש לי עוד PCI EXPRESS למטה, אני יכול להעביר את ה 9800GT ל PCI EXPRESS האחרון בלי לאבד ביצועים (נ.ב: הסיבה שאני רוצה להרחיק אותו היא מכיוון שהוא גורם לHD5850 להתחמם) מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  14. הכבל שאני מחפש הוא למצלמת וידאו דיגיטלית של JVC עכשיו הכבל מצד אחד הוא פיירוייר רגיל ומצד שני הוא צריך להיות קטן יותר בצורת ריבוע רו משהו כזה... חיפשתי בכל החנויות שחשבתי עליהם (אופיס דיפו וכל אלה) ואין כבל מתאים אני ישמח אם תגידו לי חנות ישירה או אפילו מהאינטרנט... תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 697 צפיות
  15. שלום, אני מעוניין לדעת עד כמה הכרטיס חדש בתקציב של 450 שקל יהווה הבדל משמעותי לעומת הכרטיס הקיים שיש לי nvidia 7900gs במידה ובאמת קיים הבדל אשמח להצעות לקניית כרטיס מסך שיריץ משחקים כמו prototype 2 כמובן שלא על ultra אבל בצורה טובה ללא תקיעות. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 839 צפיות
  16. מצאתי מישהו שמוכר כרטיס מסך שאני מחפש בנרות, מדובר ב-6800GT. הבעיה היחידה, ואני לא יודע אם זאת בדיוק בעיה - הופתעתי כששמעתי לראשונה על החברה ELSA. בקיצור, הכרטיס הוא משומש ושל חברה לא מוכרת (בשבילי) - מה אתם אומרים על החברה? כמה כסף שווה הכרטיס משומש במצב טוב? http://www.elsa.com/EN/Products/detail.asp?newsid=313

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by Or4more,

    נגיד ששניהם זה 3 שנים אחריות, ושניהם עולים בדיוק אותו מחיר, ושניהם מגיעים כגרסא רגילה ללא OC וללא קירור מיוחד. מי יתן ביצועים עדיפים? HD4830 או 9800GT תודה

    • 6 תגובות
    • 832 צפיות
  18. Started by arad gonen,

    שלום כולם! יש לי בעיה עם המשחק GTA IV יש לי מחשב AMD GAME עם כרטיס מסך HD3850 המשחק עובד עם עצירות קטנות ומעצבנות והורדתי את רמת הגרפיקה למינימום ועדיין יש תקיעות. האם מדובר בבעיה של כרטיס מסך? ואם כן, אז לאיזה כרטיס להחליף?? תודה מראש, ברק גונן

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  19. Started by yonash53,

    המפרט: מעבד-e54001mb l2 2.6 לוח אם: astrock intel 4core1600-d800 2giga ddr2 800mhz מסך: horizon 20 inch לגבי הספק אין לי מושג אם אתם יכולים להמליץ גם על ספק שיתאים לכרטיס שהתאמתם.. אבל התקציב לכרטיס עצמו לא גבוהה כ400 שח.. מקווה שתוכלו להמליץ לי על משהו מתאים שיתן ביצועים הכי טובים yonash53

    • 4 תגובות
    • 928 צפיות
  20. Started by ktanta harta,

    1. האם הכרטיס עצמו יכול לפענח XVID ואם לא אז הוא יוכל להציג אותו? 2. האם אני יוכל להציג בו את כל מסך החלונות כלומר שישמש לי בתור הTVOUT להכל כי המחשב שאליו הוא מיועד זה HTPC בלי מסך רגיל 3. האם אני יוכל לשמוע דרך היציאה הדיגיטלית את הסרטים ואני לא אצתרך כרטיס קול אחר? 4. הכרטיס מבטל את הצורך בשימוש AC3 CODEC?

  21. שלום לכם. אפשר בבקשה המלצה לכרטיס מסך טוב אבל זול עד 600 ש"ח שיהיה לו יציאה לטלויזיה תודה רבה על עזרתכם

    • 8 תגובות
    • 648 צפיות
  22. Started by SciFi7,

    שלום, לאחרונה התחלתי במבצע שיחזור הקלטות הישנות אז הצלחתי להפעיל את הוידיאו ואני רוצה לחבר אותו למחשב ולהפוך לדי.וי.די בחנות זה עולה 60 שקל קלטת ואני רוצה 15 קלטות כלומר יותר מדי כסף להוציא... איזה כבל אני צריך בשביל לחבר את הוידיאו למחשב? ועם צריך משהו מיוחד?

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  23. כצפוי, חברת NVIDIA משחררת מנהל התקנים מתוקן במקום הגירסה השבורה עליה דיווחנו. כעת ניתן להנות ממה שהעדכון מציע, כמו תמיכה רשמית ראשונה בתקן ה-Vulkan אתמול דיווחנו על עדכון מנהל ההתקן הקולקל של NVIDIA, ה-364.47, שגרם לקריסות מערכת מאסיביות אצל מספר גדול מהמתקינים שלו ואף הוכר על ידי החברה שהבטיחה עדכון מתקן בקרוב. כפי שחזינו, המחכים לא יצטרכו להמתין זמן רב, שכן כעת החברה משחררת עדכון מערכת חדש מתוקן, גרסה 364.51. לפי שעה החברה הסירה את העדכון המקולקל מתוך שירות העדכונים של GeForce Experience והחליפה אותו במתוקן, שיהיה זמין באופן אוטומטי לאט לאט לכולם. בחיפוש מנהלי התקנים דרך האתר עצמו, העדכון כבר קיים להורדה מיידית. NVIDIA שמה את Vulkan על המפה כעת לאחר …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Radeon 9500 NP??? עזבו את זה שקשה להשיג אותו. אני שואל מבחינה טכנית

    • 3 תגובות
    • 609 צפיות
  25. Started by stingeR-,

    היום יצא לי להתקין את הדריברים החדשים של nVidia ולבחון אותם על הInnoVision GeForceFX 5200 128mb )128bit) השיפור הוא מאוד גדול ומורגש, הדבר העיקרי שדריבר זה עושה הוא מונע נפילות FPS גדולות , בMIDINGHT CLUB 2 עם הדריברים הישנים הטובים 44.03 היו נפילות FPS במקומות מסויימים וזה הקשה על המשחק אבל עם הדריברים האלו זה הסתדר , אבל יש גם חסרונות , כל פעם שאני מחליף קצבי ריענון של המסך על ידי RIVATUNER חלק חוזרים ל60HZ וחלק נשארים על 100HZ למה? לא יודע ואין שום תוכנה או דרך לשנות את זה , אז לבינתיים אני יחכה לדריברים הרשמיים באמת מהאתר של nVidia ונראה מה יקרה אז. הדריבר מעולה לכרטיסי GEFORCE FX אבל קחו בחשבון את בעית קצבי הריענון , אני בינתיים נשאר עם ה44.03 הישן והטוב ביותר לדעתי…

    • 6 תגובות
    • 869 צפיות

דיונים חדשים בפורומים